ERU Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 Vanzarile cele mai mari la Duke de 125 respectiv 250 sunt in Asia. Amuzante in schimb sunt discutiile despre Duke 390 de pe forumurile Indiene unde e considerat "such a big bike" unde concureaza cu alt monstru [pe langa sacru si al capacitatii] si anume Royal Enfield . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Am spus si eu mai sus, piata americana este cea mai importanta, pe segmentul asta si este suficient de mare, ca sa justifice efortul producatorilor. chestia e cu doua taisuri si pt restul lumii si pt ei. ei au in continuare la preturi super mici xr, dr(z), klr etc… si au si majoritatea chestiilor de se vand pe piata europeana, e drept la preturi mai mari decat alea dinainte. dar au gama acoperita. tot drept e ca plang dupa anumite mobre la care producatorii nu s-au mai chinuit sa faca omologarile pe la ei sau n-au considerat ca ei ar fi piata destul de mare pe segmentul respectiv sau ca pretul de intrare ar fi prea mare raportat la xr, dr, klr. si cat timp sunt ei asa mari si se vinde la ei ce exista acum, oricum n-o sa fie progres si alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Intr-un post mai sus, am pus un link care arata ca se pot face chiar mai multe zeci de mii de mile cu asemenea motorete. Ar fi instructiv de citit.. raspunde chiar intrebarilor tale, vis a vis de autonomie si de sarcina utila. Da, m-am lamurit. Astea usoare trebuie modificate exact in sensul de a avea autonomie mai mare si de a cara mai multe bagaje. Cred ca exemple sunt destule si pe forumurile de-afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Da, m-am lamurit. Astea usoare trebuie modificate exact in sensul de a avea autonomie mai mare si de a cara mai multe bagaje. Cred ca exemple sunt destule si pe forumurile de-afara. Autonomia.. sincer, bate cam tot in cat are un mono mare, exceptand alea cu consum infect de mic (bemwe) si alea cu rezervor extrem de mare (tenere) partea cu bagajele… in primul rand se poate lucra la notiunea de "bagaj". Ia ce iei pe motorul curent si vezi ce folosesti real in 2 saptamani - taie ce nu folosesti sau ce puteai sa substitui. Daca mai incerci sa reduci si greutatea de la ce folosesti, capacitatea de carat a astora nu mai e o limitare in conditiile de mers solo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 13, 2017 Autor Share Postat Februarie 13, 2017 Se pare ca a inceput sa se vada luminita de la capatul tunelului: http://www.cycleworld.com/spied-new-2018-ktm-390-adventure-bike-adv http://auto.ndtv.com/news/ktm-390-adventure-spotted-testing-again-1643426 http://www.advpulse.com/adv-bikes/2018-ktm-390-adventure/ https://www.rushlane.com/ktm-390-adventure-confirmed-12188983.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 1, 2019 Autor Share Postat Iunie 1, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 28, 2019 Autor Share Postat Octombrie 28, 2019 https://www.bikewale.com/news/43058-KTM-390-Adventure-to-be-unveiled-on-56-November.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Roti de aliaj.. fata de 19 inch.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 28, 2019 Autor Share Postat Octombrie 28, 2019 (editat) Acum 42 minute, xt600 a spus: Roti de aliaj.. fata de 19 inch.. Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile. Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca. Editat Octombrie 28, 2019 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 27 minutes ago, ERU said: Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile. Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca. Inca n-ai invatat ca tot ce nu e Yamaha, pute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 1 hour ago, LimpTA said: Inca n-ai invatat ca tot ce nu e Yamaha, pute. Mai ales pe partea de adventure touring... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Acum 4 ore, ERU a spus: Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile. Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca. Posibil. In caz contrar vor scoate cei de la Rally Raid un chit dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 5, 2019 Share Postat Noiembrie 5, 2019 din ce zice lumea - roti de aliaj si suspensie spate reglabila doar ca preload... oricat de ieftin ar fi deja sa-l aduci la 'baza' altora costa prea mult ca sa merite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2019 Acum 43 minute, b374 a spus: din ce zice lumea - roti de aliaj si suspensie spate reglabila doar ca preload... oricat de ieftin ar fi deja sa-l aduci la 'baza' altora costa prea mult ca sa merite Tot lumea zice si de o versiune R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 5, 2019 Share Postat Noiembrie 5, 2019 Acum 7 minute, ERU a spus: Tot lumea zice si de o versiune R. daca era pe asa il aratau in varianta aia, suspensii wp si juma din fairing facut din carbon si dupa aia taiau din ea pt varianta r si mai taiau ceva pt varianta india Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2019 Chiar acum, b374 a spus: daca era pe asa il aratau in varianta aia, suspensii wp si juma din fairing facut din carbon si dupa aia taiau din ea pt varianta r si mai taiau ceva pt varianta india Pai momentan nu au aratat nimic, in plus cred ca ai incurcat variantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 5, 2019 Share Postat Noiembrie 5, 2019 Acum 6 minute, ERU a spus: Pai momentan nu au aratat nimic, in plus cred ca ai incurcat variantele. s-au uitat unii pe sub prelata... se pare ca sub prelata e varianta india Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Noiembrie 5, 2019 Share Postat Noiembrie 5, 2019 https://www.advpulse.com/adv-news/2020-ktm-390-adventure-unveiled/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2019 https://www.ktm.com/ro/travel/390-adventure/ Se pare ca nu exista versiune R, sau nu inca. In plus greutatea e dezamagitoare. Mai my bike live long ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 5, 2019 Share Postat Noiembrie 5, 2019 (editat) Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP, 37 Nm, 6500 euro. Slipper clutch, TFT, LED, suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu). Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate. Editat Noiembrie 5, 2019 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Noiembrie 5, 2019 Share Postat Noiembrie 5, 2019 ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 5, 2019 Share Postat Noiembrie 5, 2019 Acum 7 minute, LimpTA a spus: ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. se adreseaza Indiei si cam atat. lumea astepta altceva. 1 oră în urmă, ovi_ice a spus: Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP, 37 Nm, 6500 euro. un rahat in 200x aveam ceva de genul cu xtr... sau husqvarna te630ie la 60 or so cai pe greutate sub 170. 1 oră în urmă, ovi_ice a spus: Slipper clutch, TFT, LED, chestii inutile. macar are abs. 1 oră în urmă, ovi_ice a spus: suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu). nu-s ce iese cu furca aia in productie daca spatele iese doar preload. 1 oră în urmă, ovi_ice a spus: Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate. eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 5, 2019 Share Postat Noiembrie 5, 2019 Acum 2 ore, LimpTA a spus: Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina. Mie sincer imi cam da cu virgula ca au pus pe 390 Adv WP Apex 43 mm ajustabile, iar pe 790 Adv S sunt tot Apex de 43 mm non-reglabile. Bine, or fi alte interne, dar totusi, as fi vazut invers toata schema. Acum 1 oră, b374 a spus: nu-s ce iese cu furca aia in productie daca spatele iese doar preload. Daca furca e ok-ish (bine, vor exista optiuni gen intiminators/emulators plus alte arcuri sa o faci pe gustul tau - ideea e sa nu fii nevoit sa scoti din palarie 1000+ euro pt alte cartuse), atunci inseamna "doar" un upgrade de shock, iar astea sunt in range-uri de la 500 la 1000+ euro, de la multi producatori (Wilbers, Bitubo, Matrixs, Touratech, etc). Si cele mai basic au reglaj de rebound. [erata: zigwheels zice ca shock-ul ar avea si rebound - om vedea...] Oricum, pentru pretul ala ofera foarte multe ca echipament stock. M-am uitat mai atent la poze. Vine cu scarite late (gen de off-road ), pedala schimbator rabatabila, handguard-urile (chiar daca din plastic) sunt si ele stoc. Toate astea ar fi cam 5% din pretul ei ca piese aftermarket. Daca ar fi fost facuta de japonezi puneau toate ciurucurile pe ea (vezi v-strom 250). Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid. Acum 2 ore, b374 a spus: eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw Cred ca pe tine mai degraba te-ar coafa asa ceva : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2019 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2019 (editat) Problema mea si suspectez ca nu doar a mea, pe acest topic, nu este cum se compara mobra asta cu alte mobre de incepareti, de genul BMW G 310 sau Wakasaki X nushcat . Multi oameni, [aici ma includ si pe mine] sperau la o mobra moderna, usoara, cu o putere decenta si suspensii decente si aici in special pt mine cu o inaltime relativ mica la sa, dar .... La 157 kg e mai grea ca 690 [cu mai putini cai, cuplu suspensii si tot ce mai vrei] Suspensiile sunt scurte rau [confirm ca si mie mi se pare ciudat ca mobra asta sa aiba wp 43 ajustabile si 790S nu] si spatele e slabut Inaltimea la sa e mare raportata la cursa mica a suspensiilor si dimensiunile rotilor. Din pacate nu e mobra cu care sa inlocuiesc X-ul din dotare, care o bate de-i merg fulgii la toate capitolele [in halul in care a fost adus ] Acum 12 ore, b374 a spus: eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw Partial ai dreptate, in sensul ca nu a ramas decat ktm. Editat Noiembrie 6, 2019 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.