Sari la conținut

Postări Recomandate

Vanzarile cele mai mari la Duke de 125 respectiv 250 sunt in Asia. Amuzante in schimb sunt discutiile despre Duke 390 de pe forumurile Indiene unde e considerat "such a big bike" unde concureaza cu alt monstru [pe langa sacru si al capacitatii] si anume Royal Enfield .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 307
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am spus si eu mai sus, piata americana este cea mai importanta, pe segmentul asta si este suficient de mare, ca sa justifice efortul producatorilor.

 

chestia e cu doua taisuri si pt restul lumii si pt ei. ei au in continuare la preturi super mici xr, dr(z), klr etc… si au si majoritatea chestiilor de se vand pe piata europeana, e drept la preturi mai mari decat alea dinainte. dar au gama acoperita. tot drept e ca plang dupa anumite mobre la care producatorii nu s-au mai chinuit sa faca omologarile pe la ei sau n-au considerat ca ei ar fi piata destul de mare pe segmentul respectiv sau ca pretul de intrare ar fi prea mare raportat la xr, dr, klr. si cat timp sunt ei asa mari si se vinde la ei ce exista acum, oricum n-o sa fie progres si alte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un post mai sus, am pus un link care arata ca se pot face chiar mai multe zeci de mii de mile cu asemenea motorete. Ar fi instructiv de citit.. raspunde chiar intrebarilor tale, vis a vis de autonomie si de sarcina utila.

Da, m-am lamurit. Astea usoare trebuie modificate exact in sensul de a avea autonomie mai mare si de a cara mai multe bagaje. Cred ca exemple sunt destule si pe forumurile de-afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, m-am lamurit. Astea usoare trebuie modificate exact in sensul de a avea autonomie mai mare si de a cara mai multe bagaje. Cred ca exemple sunt destule si pe forumurile de-afara.

 

Autonomia.. sincer, bate cam tot in cat are un mono mare, exceptand alea cu consum infect de mic (bemwe) si alea cu rezervor extrem de mare (tenere) :) partea cu bagajele… in primul rand se poate lucra la notiunea de "bagaj". Ia ce iei pe motorul curent si vezi ce folosesti real in 2 saptamani - taie ce nu folosesti sau ce puteai sa substitui. Daca mai incerci sa reduci si greutatea de la ce folosesti, capacitatea de carat a astora nu mai e o limitare in conditiile de mers solo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 2 years later...
  • 4 months later...
Acum 42 minute, xt600 a spus:

Roti de aliaj.. fata de 19 inch..  

 

Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile.

Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

27 minutes ago, ERU said:

 

Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile.

Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca.

Inca n-ai invatat ca tot ce nu e Yamaha, pute ;)  :P 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ERU a spus:

 

Se vehiculeaza ideea ca in poze este modelul S, modelul R ar trebui sa aiba 21 cu 18 si spite, precum si alte modificari cum ar fi suspensiile.

Chiar si in formatul actual, daca asta e singura problema, se vor gasi roti de ktm cu spite sa se potriveasca.

Posibil. In caz contrar vor scoate cei de la Rally Raid un chit dedicat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, b374 a spus:

din ce zice lumea - roti de aliaj si suspensie spate reglabila doar ca preload... oricat de ieftin ar fi deja sa-l aduci la 'baza' altora costa prea mult ca sa merite :P

Tot lumea zice si de o versiune R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ERU a spus:

Tot lumea zice si de o versiune R.

 

daca era pe asa il aratau in varianta aia, suspensii wp si juma din fairing facut din carbon si dupa aia taiau din ea pt varianta r si mai taiau ceva pt varianta india :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, b374 a spus:

 

daca era pe asa il aratau in varianta aia, suspensii wp si juma din fairing facut din carbon si dupa aia taiau din ea pt varianta r si mai taiau ceva pt varianta india :P

Pai momentan nu au aratat nimic, in plus cred ca ai incurcat variantele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP,  37 Nm, 6500 euro. Slipper clutch, TFT, LED, suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu).

Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate.

 

 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. 

Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, LimpTA a spus:

ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. 

 

 

se adreseaza Indiei si cam atat. lumea astepta altceva.

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP,  37 Nm, 6500 euro.

 

un rahat :) in 200x aveam ceva de genul cu xtr...  sau husqvarna te630ie la 60 or so cai pe greutate sub 170.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

 

Slipper clutch, TFT, LED,

 

chestii inutile. macar are abs.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu).

 

nu-s ce iese cu furca aia in productie daca spatele iese doar preload.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate.

 

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, LimpTA a spus:

Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina.

 

Mie sincer imi cam da cu virgula ca au pus pe 390 Adv WP Apex 43 mm ajustabile, iar pe 790 Adv S sunt tot Apex de 43 mm non-reglabile. Bine, or fi alte interne, dar totusi, as fi vazut invers toata schema.

 

Acum 1 oră, b374 a spus:

nu-s ce iese cu furca aia in productie daca spatele iese doar preload.

 

Daca furca e ok-ish (bine, vor exista optiuni gen intiminators/emulators plus alte arcuri sa o faci pe gustul tau - ideea e sa nu fii nevoit sa scoti din palarie 1000+ euro pt alte cartuse), atunci  inseamna "doar" un upgrade de shock, iar astea sunt in range-uri de la 500 la 1000+ euro, de la multi producatori (Wilbers, Bitubo, Matrixs, Touratech, etc). Si cele mai basic au reglaj de rebound.  [erata: zigwheels zice ca shock-ul ar avea si rebound - om vedea...]

 

Oricum, pentru pretul ala ofera foarte multe ca echipament stock. M-am uitat mai atent la poze. Vine cu scarite late (gen de off-road ), pedala schimbator rabatabila, handguard-urile (chiar daca din plastic) sunt si ele stoc. Toate astea ar fi cam 5% din pretul ei ca piese aftermarket. Daca ar fi fost facuta de japonezi puneau toate ciurucurile pe ea (vezi v-strom 250).

 

Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid.

 

Acum 2 ore, b374 a spus:

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

Cred ca pe tine mai degraba te-ar coafa asa ceva ;):

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea si suspectez ca nu doar a mea, pe acest topic, nu este cum se compara mobra asta cu alte mobre de incepareti, de genul BMW G 310 sau Wakasaki X nushcat .

Multi oameni, [aici ma includ si pe mine] sperau la o mobra moderna, usoara, cu o putere decenta si suspensii decente si aici in special pt mine cu o inaltime relativ mica la sa, dar ....

  • La 157 kg e mai grea ca 690 [cu mai putini cai, cuplu suspensii si tot ce mai vrei]
  • Suspensiile sunt scurte rau [confirm ca si mie mi se pare ciudat ca mobra asta sa aiba wp 43 ajustabile si 790S nu] si spatele e slabut
  • Inaltimea  la sa e mare raportata la cursa mica a suspensiilor si dimensiunile rotilor.

Din pacate nu e mobra cu care sa inlocuiesc X-ul din dotare, care o bate de-i merg fulgii la toate capitolele [in halul in care a fost adus ;)]

 

 

Acum 12 ore, b374 a spus:

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

 

Partial ai dreptate, in sensul ca nu a ramas decat ktm.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...