Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 307
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Salutare, revin cu un update despre modelul din topic.

Primul: 

20230514_165928.thumb.jpg.17aaab77c3254b73c09f7cf24476ba0c.jpg20230514_165919.thumb.jpg.2a37ceb87e6d654b0353ed2d64e4e972.jpg20230514_165908.thumb.jpg.187f5c5cfdaa9acec936040c74cda9b9.jpg20230514_165902.thumb.jpg.a2306531a6271a992477af4f5381d908.jpg

O variantă 2.0 îmbunătățită a primei postate în trecut. (E modelul RC, dar e cam același setup)

 

Al doilea:

A fost rezolvată problema quickshifter-ului care funcționa de 4 ori din 10. Devine comună deja și pe alte forumuri.. aparent dupa înlocuirea shift shaft-ului pe garanție funcționalitatea acestuia este foarte buna, în sus, în jos fara probleme (îți dă senzația de motor mai puternic, e amuzant).

 

Altfel.. am 2.400km cu el până acum, e genial și la Amckart ( circuitul de kart-uri de pe centura Bucureștiului).😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Cristian C. a spus:

Salutare, revin cu un update despre modelul din topic.

Primul: 

20230514_165928.thumb.jpg.17aaab77c3254b73c09f7cf24476ba0c.jpg20230514_165919.thumb.jpg.2a37ceb87e6d654b0353ed2d64e4e972.jpg20230514_165908.thumb.jpg.187f5c5cfdaa9acec936040c74cda9b9.jpg20230514_165902.thumb.jpg.a2306531a6271a992477af4f5381d908.jpg

O variantă 2.0 îmbunătățită a primei postate în trecut. (E modelul RC, dar e cam același setup)

Daca as fi in locul tau, as incerca sa indoi acel scut termic peste catalizator, pentru ca problema cea mai mare a amortizorului, nu este incalzirea arcului sau a tijei amortizorului, ci a zonei in care ai gazul si uleiul, care ajuge emulsie si nu-si mai face treaba. Bine, daca as fi in locul tau, as scoate rahatul ala de catalizator cu totul, ar prima optiune si cea mai buna de departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, ERU a spus:

Daca as fi in locul tau, as incerca sa indoi acel scut termic peste catalizator...

Bine, daca as fi in locul tau, as scoate rahatul ala de catalizator cu totul, ar prima optiune si cea mai buna de departe.

 

Sincer, nu aveam chef pentru nimic sa-i fac, decat deloc e suficient si asa, cat despre înlăturarea acelei bucati de rezonator/catalizator.. presupune lipsa omologare rar. Si nu e cazul pentru un motor nou.😄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Cristian C. a spus:

 

Sincer, nu aveam chef pentru nimic sa-i fac, decat deloc e suficient si asa, cat despre înlăturarea acelei bucati de rezonator/catalizator.. presupune lipsa omologare rar. Si nu e cazul pentru un motor nou.😄

Evident ca ceva e mai bine decat nimic, eu iti explicam care e ideea scutului termic. De altfel la amortizoarele mai bune, cele care au "butoias", principalul scop este racirea.

In ceea ce priveste RAR-ul, nu prea mi-e clar ce inseamna "lipsa omologare rar", dar eu nu stiu sa se faca vre un test de noxe la moto, de altfel motocicletele mele, ambele 2020, nu au catalizator si nici nu am avut vre o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

 

In ceea ce priveste RAR-ul, nu prea mi-e clar ce inseamna "lipsa omologare rar", dar eu nu stiu sa se faca vre un test de noxe la moto, de altfel motocicletele mele, ambele 2020, nu au catalizator si nici nu am avut vre o problema.

 

Pârâie că toți dracii cu orice fel de modificare a evacuării. 

Asa.. cu un minim de efort si costuri aproape nule am scapat de-o grijă.

Mi-as dori un full system, nu zic, dar doar pentru ca suna mai bine poate.. si un cost maricel, nu prea ma încântă.

Am avut motoare cu evacuari mișto, nu mai am nevoie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

A ajuns 390-ul prima oara pe Transalpina si Transfagarasan... e incredibil de distractiv pe viraje si a putut tine pasul lejer cu motoarele mai mari :)

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o noua situație, ar trebui sa fie prezenta si la restul motoarelor 390 adv.

Mai exact jocul de aprox 5mm spre înainte și inapoi la "butucul" cu amortizoarele din cauciuc de la foaia roții spate. 

Atasez niște poze cu dimensiuni convertite si "update-ul" care a dus la remedierea problemei.

Pros si cons.. ar fi ca tampoanele acelea deja incep sa se striveasca de la forta de rotație, probabil in timp trebuiesc inlocuite.(sunt confectionate dintr un cauciuc plasticos.. aiurea)

De asemenea functionarea transmisiei a fost semnificativ inbunatatita, quickshifter-ul funcționează ca uns acum, daca smucea putin înainte, chiar de la acel joc in zona din spate.

20230721_183131.thumb.jpg.0c7adca5f3f318cc917413651a9e0a1a.jpg

20230718_170019.thumb.jpg.ef3447aec83d9d551db6d5b1060c76a1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Acum 7 ore, Leon a spus:

Nu vrea nimeni un 390 Adv' inmatriculat in '22 la 4999e ?

L-as cam da pe-al meu  :))

Cum de o vinzi? te nemultumeste ceva la motoreta?
 

Intre timp KTM-ul meu a facut jumate din TET Bosnia, o mica parte din TET Muntenegru si Serbia.
Vreo 2500 km, aproape in totalitate drumuri secundare si offroad.

 

20230910_181530.thumb.jpg.65cdfd5e87ff7a8a4c87214407a7bffe.jpg 20230913_184512.thumb.jpg.5bcb49833161fb2bb6c58364cbb9f326.jpg

PXL_20230912_140433171.thumb.jpg.69276e8b904b6a47501c81c5a31ab24a.jpg PXL_20230912_083850163.thumb.jpg.2b56a9630fa7476a9b45f5fad7334e32.jpg PXL_20230913_140121233.thumb.jpg.5c1405cc7e7460eefffc52fd08d32f09.jpg

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 19 ore, Cristian C. a spus:

Între timp al meu 390 '22 a împlinit 10.000km.

Fara probleme până acum, are 5 revizii făcute la fiecare 2.000km.

Apă paie și bătaie, vedem ce mai pun pe odometru pana la finalul anului, apoi ne ocupăm de 2024 :))

De ce asa dese reviziile? Il muncesti in off?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate 2000 e cam exagerat daca nu faci hard enduro cu ea

Eu cam la 4000 - 5000 schimb uleiul si nu vad pilitura in ea

Si fac destul de mult off cu ea.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, pepsi a spus:

schimb uleiul si nu vad pilitura in ea

Păi dacă ajungi să vezi e cam trist! Numa' la maserati știu că a venit o notă tehnică să curețe șpanul din carcasa filtrului de ulei la revizii "ca să nu distrugă motorul". 🤯 De parcă șpanul ăla ar fi pus acolo de cineva, nu rezultă din niște componente ale motorului care s-au dus/se duc pe pwlă...  🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, ENEOS a spus:

Păi dacă ajungi să vezi e cam trist! Numa' la maserati știu că a venit o notă tehnică să curețe șpanul din carcasa filtrului de ulei la revizii "ca să nu distrugă motorul". 🤯 De parcă șpanul ăla ar fi pus acolo de cineva, nu rezultă din niște componente ale motorului care s-au dus/se duc pe pwlă...  🤦‍♂️

consumabil :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.10.2023 la 14:40, Cristian C. a spus:

E doar o simplă plăcere de-a mea, ca fie cat mai fresh. 

Si cu 600-le rr procedam cam la fel, la ~3.000 faceam schimbul. 

Aha. Ma gandeam ca l forjezi de l ia dracu si atunci o cere des. Ma gandesc ca avand reviziile la 10.000,  la 5000 e suficient. De aia intrebam,ca tu faci 4 revizii in loc de una 😁 nici eu nu respect intervalul, fiindca am constatat ca spre finalul de km(12500  la mine) recomandati incepe sa scape nitel cutia. Asa ca fac la maxim 10.000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.10.2023 la 21:12, pepsi a spus:

Cum de o vinzi? te nemultumeste ceva la motoreta?
 

Intre timp KTM-ul meu a facut jumate din TET Bosnia, o mica parte din TET Muntenegru si Serbia.
Vreo 2500 km, aproape in totalitate drumuri secundare si offroad.

Probabil vrea sa ia altceva!

 

Felicitari pentru excursie

 

La 24.10.2023 la 17:54, Cristian C. a spus:

Fara probleme până acum, are 5 revizii făcute la fiecare 2.000km.

 

Cam dese reviziile....Si nu ma refer la bani, cat la timp.

Mai bine ma plimb decat sa ma duc la service de 5 ori pe an.  

Daca il schimbi la 4000-5000km e la fel de ok. (si aveai doar 2 vizite la service)

Editat de Motorist@
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Eu ma gandesc ca schimba el un ulei si un filtru.....daca le face atat de dese.

Pai si eu la fel, dar totusi ma gandesc si la garantie...Desi nu cred ca realizeaza careva de la service, ca ai schimbat uleiul de 4-5 ori pana la revizie 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...