Liviu88 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Ce este acela db killer??? Sunt nou nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zen101 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Eu am fost cu un scuter pe care l-am cumparat cu far xenon care nu era din fabrica (era upgrade facut de vechiul proprietar) si chiar daca mi-au facut identificarea, nu mi-au dat certificatul pana nu m-am intors cu droserul deconectat si cu becul halogen original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Vreau sa efectuez identificarea AUTENTIFICAREA sa imi elibereze certificatul de autenticitate sa o inmatriculez! In acest caz nu merge sa acord ,,atenție" sa nu mai stau sa dau toba sport șamd? Adica vrei sa dai mita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu88 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Iar toba pe care o am cica ar fi omologata doar ca nu am acte la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Ce este acela db killer??? Sunt nou nu stiu Se mai numeste silencer si e o piesa care, la tobele aftermarket vine cu tot cu toba si se poate da jos sau nu. Cu el pus toba suna mai omeneste, fara, urla. » Post actualizat in 24 Feb 2016 16:04 Iar toba pe care o am cica ar fi omologata doar ca nu am acte la ea Atunci are degeaba. Si tot degeaba e daca nu e omologata fix pentru modelul mobrei pe care e montata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 N-ai acte, nu e omologata pt ei. Cu dbkiller nu faci mare treaba. Cumpara sau închiriază toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Pe vremuri se scapa mai usor la RAR Grivita. Nu mai stiu daca acum se mai pot face autentificari acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Acu'... sa-ti mai zic ceva: autentificarea trebuia facuta inainte sa dai banii pe mobra. Ca de-aia s-a inventat procedura asta, ca sa fii sigur ca n-ai probleme legale in legatura cu agregatu', ca e in starea originala, netaiata, nemodificata. Editat Februarie 24, 2016 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu88 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Am înțeles, ideea multumesc mult, eu imi voi încerca norocul si am sa va spun ce am făcut! Chiar sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Am înțeles, ideea multumesc mult, eu imi voi încerca norocul si am sa va spun ce am făcut! Chiar sunt curios Si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu88 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Nu are nimic altceva schimbat la ea decât aceea toba, care cică este si omologata, si ar trebui sa nu facă figuri daca nu depășește decibelii care sunt trecuți in cartea motocicletei! De auzit nu se aude tare, se aude ca cea normala, doar ca nu este cea originala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Mergi la Ploiesti.Sunt mai omenosi.De cate ori am fost peacolo,nu miau verificat db.Cred ca aisanse mai mari de a"trece"RARul.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Pazel Anton Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 E bine de stiut cu Ploiesti-ul si eu vreau sa inmatriculez mobra pe numele meu si am aceeasi "problema"... daca sunt ok cei din Ploiesti e si mai bine ca imi rezolv relativ repede treburile... Aveti idee cam cat dureaza tot, pana ai numerele noi, certificat etc... si cam cat costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kitaro Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Am fost eu pe 22.02.2016 la voluntari . Inspectorul a fost exigent a vrut sa ma respingă ca aveam poziția arsa la număr.eu unul nici nu știam ca am lampa . Este o lampa modificata pe led. L-am rugat frumos sa treacă cu vederea. Sincer Cum s-a uitat la hornetul meu, ar trebui sa pui toba originală sau sa te duci cu vreo cunoștință . Mult succes. Ăsta a fost experiență mea de luni . La mine totul a fost ok pana la urma. Am schimbat ledul la poziție ! Sănătate Editat Februarie 24, 2016 de Kitaro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 de unde stie ala de la rar daca aia e toba stock sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Motorul nu este piesa de schimb, nu ma intreaba nimeni la ITP/ vanzare daca se potrivesc seriile pe bujii. In schimb pentru ca am schimbat motorul trebuie sa ma duc la RAR sa mi-l treaca in carte. Ba mai mult, in anumite cazuri trebuie montat in service autorizat RAR. Motorul nu este piesa de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Cu riscul de a va plictisi... La mine, la RAR Voluntari, cu tobe LeoVince SBK/silencerele puse, a fost cam asa: Eram 3 mobre la RAR, 2 vitezane si bormasina mea. Baietii cu vitezanele, cu tobe "de facut senzatie", misto, dar nu prea de mers la RAR. Nenea inspectorul, nu ii mai retin numele, cel cunoscut pe acolo ca fiind foarte exigent... L-a luat pe primul baiat cu vitezana; cand a pornit-o si a inceput sa "sune", l-a trimis direct acasa. Apoi a venit afara la noi si s-a uitat la ambele mobre, fara sa ne mai ia pe rand. L-a trimis si pe al doilea cu vitezana acasa si a spus: "macar baiatul asta a avut bunul simt sa vina cu silencerele montate"-catre mine. Si m-a bagat in hala. Inauntru mi-a spus scrasnind printre dinti ca, daca erau unele la rand cu tobele stock si eu cu astea, chiar daca aveau omologare pe ele si silencere puse, ma trimitea si pe mine acasa. "Dar aia chiar au venit la bataie de joc". Cam asta a fost experienta mea la RAR cu tobele aftermarket. Concluzie: E o loterie. Poti sa risti...si daca ai silencere si stantata omologarea pe tobe, sa treci...sau...sa te trimita acasa. Pune tobele stoc mai bine(desi nu e asa simplu, de parca ai schimba un bec)...sau du-te unde spun colegii. Succes. Editat Februarie 24, 2016 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Nu stiu sub cate forme vreti sa vi se spuna ca db-killer-ul va sporeste cu maxim 10-20 la suta sansele? Daca aveti chef de plimbare la rar, n-aveti decat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 este piesa de schimb. sunt masini care nici nu au serie pe motor Rar te mai intreaba si de cauciucuri (tip, viteza maxima), si de culoarea becurilor din far, si alte chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSB Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 anul trecut cand am dus mobra la RAR nici nu am dat atentie tobei, tot sport leo vince dar avea db-killer abia dupa vreo luna mi-am dat seama ce e minunea aia pe toba. Am bagat motocicleta inauntru am platit taxa si am plecat nu a zis nimeni nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Poate percepem gresit ideea de piesa de schimb. Am masina cu CIV "fara serie motor". A trebuit sa merg la TES sa-mi dea niste documente cum ca motorul este de acelasi tip ( acelasi cod motor). De putut sa-l schimbi , poti , deci il putem numi piesa de schimb, dar faptul ca trebuie sa umbli dupa acte si modificari CIV se intampla doar in cazul motorului ( nu si a cauciucurilor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 da ni iti cere nici dracu sa il montei in service autorizat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 da ni iti cere nici dracu sa il montei in service autorizat .... Dracu': http://www.rarom.ro/?p=655 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 daca e alt tip, care necesita reomologare, etc.............. nu daca schimbi fieru cu altu la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Concluzie: Programare + 130 Ron pentru completare CIV + ITP la RAR Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.