Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 817
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Depinde cati bani esti dispus sa dai... si daca ai cui.

M-am gandit si la asta :)) imi pare rau ca am vrut sa merg la cei de la Voluntari pentru ca aveau liber pe 6 martie in timp ce la Grivita este abia pe 21 martie, dar de ieri tot sun in continuu la cei de la Voluntari sa vad daca pot face reomologarea si din pacate nu mi-a raspuns nimeni la telefon iar pentru acest fapt am pierdut si locul dupa 6 si acum urmatorul este pe 9 :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista următoarea situatie:

Motocicleta a fost modificata in sensul ca am decarenat-o, schimbat far, ghidon. Seriile sunt in regula, am toate actele de la fostul proprietar.

Dupa ce o iau pe numele meu la financiar si merg apoi la militie pentru schimbarea talonului, la RAR ce trebuie sa fac? Omologare, autentificare sau cum se numeste...

Motorul nu mai arata in mod evident la fel ca la ultima vizita făcută la RAR.

S-a lovit cineva de situatia asta?

Cam cat ar costa totul?

Daca s-a mai discutat, scuze. N-am gasit:)

 

P.S. Sper sa se poată modifica, altfel.. ;)

Editat de andrei111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e inmatriculat deja pe Romania, nu te mai duci la RAR pt autentificare. Te duci doar la financiar si la politie.

Omologarea e cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand n-am mai fost la RAR, vad ca s-au schimbat multe...

Le dau luni un telefon.

Mai simplu spus, pentru a inmatricula o carenata, fără carene, trebuie omologare?

Cu ani de zile in urma an facut omologare pentru un Simson care era trecut in acte cu atas, iar eu evident ca il luasem solo.. :)

Stiu ca a costat o caruta de bani schimbarea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna . Cam cat m-ar costa un RAR in bihor pt un burgman de 400 din 2003 ? Ms. L-am adus recent din italia.

Suna la informații si roaga-te sa ai noroc. Mie mi s-a zis ca pot afla doar la fata locului, depinde de ce i se face (ITP, omologare, identificare etc). Pe de alta parte, inginerul a trecut vreo 4 coduri pe o hartie si casierita mi-a cerut bani in funcție de codurile alea. Probabil ca tine de bunavointa persoanelor de care dai.

P.s. daca folosești google, vei descoperi ca e in jur de 4.5 mil

https://autonapoca.ro/costuri-si-documente-care-se-solicita-la-rar/

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bună dimineața, as vrea sa cumpăr o motocicleta care o sa fie adusa din Italia dar are farul și toba schimbata (toba are și un alt traseul fata de modelul original)! Ma pot prezenta cu ea la rar asa sau trebuie sa revină la aspectul original! Cauciucurile sunt din 2010 ar trebui schimbate înainte sa ies cu ea nu? Motocicleta are 24000 și persoana care o aduce îmi spune ca este lanțul original și ca mai merge! La fel și cu discirile și plăcuțele!

Editat de Dinu Marian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca privesti strict la lege, nu ai cum sa faci modificari neomologate si sa treci RAR ul.

DAR la RAR nu exista o practica unitara, am vazut tobe neomologate care au trecut deci ... nu cred ca exista un raspuns clar. Eu zic sa incerci :)


» Post actualizat in 20 Mar 2017 07:56

Bună dimineața, as vrea sa cumpăr o motocicleta care o sa fie adusa din Italia dar are farul și toba schimbata (toba are și un alt traseul fata de modelul original)! Ma pot prezenta cu ea la rar asa sau trebuie sa revină la aspectul original! Cauciucurile sunt din 2010 ar trebui schimbate înainte sa ies cu ea nu? Motocicleta are 24000 și persoana care o aduce îmi spune ca este lanțul original și ca mai merge! La fel și cu discirile și plăcuțele!

 

Un kit de lant daca este intretinut corespinzator te poate tine si mai mult de 40.000 de km. DOT ul la cauciuc e vechi,cred ca gumele deja sunt tari, nu m-as risca, mai ales daca esti incepator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu cauciucurile, un dot de 2-3-4 ani maxim, depinde de cum a fost data motoreta este inca ''in grafic''.

pt modificarile de care zici, ai 50-50 sanse sa fie ok, bafta !

 

in cazul in care nu-i ok cauta pe cineva cu acelasi motor care sa-ti imprumute respectivele piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de unde esti, daca esti din Bucuresti posibil sa fie probleme, daca esti dintr-un oras mai mic e posibil sa nu ai. Eu fiind din Buc am facut RARul in Giurgiu cu 2 motorete diferite, ambele cu evacuare schimbata, ba una era si busita, in 2 ocazii diferite, si nici nu au clipit baietii de acolo, fara pile, fara spagi, fara nimic plus ca m-au programat in 2 zile nu ca in Buc 3 sapt. Asta se intampla acum cativa ani si nu stiu daca poti sa mai faci RARul in alt oras decat in cel de domiciliu sau daca e vreo diferenta in cazul aducerii din alta tara dar cu un telefon la ei poti afla usor. In orase mai mici nu prea isi bat capul cu motorete fiind foarte putine.

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca pui poze cu motoretu e mai usor de dat o parere pertinenta.Am vazut respingeri doar pentru xenoane si burlan gol in loc de toba.Eu m-am prezentat cu gume diferite de ce scrie in talon si nici nu m-au intrebat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Bine ca s-a scos RAR ul la motoarele si masinile deja inmatriculate in RO cand se face trecerea de la un proprietar la altul.

Aia de la RAR Bucuresti devenisera stat-in-stat, te picau dupa criterii greu de inteles, mereu cautau spaga si te luau la misho asa pe fata. Ultima data ajunsesem sa fiu umilit de un umflat de acolo. Sper ca pana acum i-a ajuns colesterolul la creier si a iesit la pensie, ca sa nu zic mai rau.

Editat de Bobossus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toba sunt sanse destul de bune sa nu ai nici o problema ,nu arata a badaranism total.Cu farul nu stiu.

Era sa ma pice la RAR pentru ca "nu se aprinde stopul cand apasa frana pe spate" dar Gigel de la RAR apasa doar putin pedala cu mana...

 

Cand mi-a zis ca nu merge stopul, am apasat eu cu piciorul.Altfel ma trimitea acasa degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vb de un sv650! Sunt din București!

 

Ne pare rau daca esti din Bucuresti :)))) acum ca am vazut cum arata, din propria experienta iti zic ca nu treci cu toba aia.

Dar tu incearca, daca pici ai dreptul sa revii fara costuri suplimentare. Cel putin asa era in 2015.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca are silencer eu sunt sigur ca trece cu toba.Problema este la lumini.

Si la mine a vrut sa zica mars pentru ca nu vedea lumina de la numar aprisa si era si normal din moment ce-i batea un neon direct in ea .Asta nu am zis pentru ca nu tine de fitele lor ,tine de cat de papa-lapte esti sa-i lasi sa-si bata joc de tine.Si eu tot la Buc am fost ,la ambele locatii .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face in orice judet din Romania. cand m-am programat eu acum aproape un an doamna de la telefon s-a oferit din oficiu sa verifice timpul de asteptare pentru judetele din jur. inclusiv cand te programezi online iti permite site-ul sa faci chestia asta

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti face in orice judet din Romania. cand m-am programat eu acum aproape un an doamna de la telefon s-a oferit din oficiu sa verifice timpul de asteptare pentru judetele din jur. inclusiv cand te programezi online iti permite site-ul sa faci chestia asta

 

Daca se poate, atunci e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Eu am fost de 5 ori in ultimi 5 ani si de fiecare data am avut cateva persoane in fata si a trebuit sa astept.Nu te obliga nimeni sa intrii cu motorul pornit in atelier .De fiecare data am impins-o si in felul asta nu am atras atentia asupra tobei.O singura data s-a deranjat un injiner sa o porneasca in interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Neamt e ciufulita treaba, te freaca de nu stii cum te cheama (din ce am auzit de la prieteni). In Bacau lumea e mai civilizata, nu-s asa de absurzi ca in Neamt (Savinesti). Asa ca un prieten care trebuia sa faca RAR-ul la mobra in Savinesti a luat-o la pas spre Bacau si, pe langa faptul ca a rezolvat mult mai rapid (a gasit usor un loc in program), aia nu au facut nicio fita la verificari. Ce e drept, motorul era stock.

Cat despre ITP, am facut inspectia vineri la un service (mare) din Neamt si seful nu a zis absolut nimic de toba sport (si scurtata, pe deasupra) fara silencer, ba mai mult, m-a felicitat pentru frane. Nu am dat spaga, ci strict pretul de pe afis, recte 65 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...