Jump to content

Recommended Posts

La 23.09.2020 la 12:44, turbistef a spus:

Am intrebat ce solutii ar fi, ca de cele pe care le-am expus am auzit si nu sunt neaparat dispus sa le insusesc. Cred ca nu ai inteles nuanta. 

 

@john17 N-are cum! N-auzi ca nu si le insuseste?! 

Ideal ar fi dupa orice problema de pe sectiunea service, legislatie, etc. sa se revina cu rezolvarea, poate mai ajuta si pe altii. La noi insa e vorba aia: "Te-ai vazut cu sacii in car, futu-lăn'gât de morar!

Edited by TETEA.
Link to post
Share on other sites
  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 14 minute, TETEA. a spus:

nu sunt neaparat

Nu neapărat. Doar că șpaga e mai mică decât costul unui far de beamveu... 

Link to post
Share on other sites
La 06.10.2020 la 8:49, TETEA. a spus:

 

Vreo veste? S-a rezolvat in vreun fel?

 

 

Am scris un raspuns acu vreo 3 zile, credeam ca s-a publicat. Se pare ca nu. In sfarsit.

 Povestea e cam asa:

 M-am prezentat la RAR cu motorul, s-au adunat mai multi ingineri sa se uite la proiectia farului in aparatul respectiv, au strambat din nas. M-au pus sa fac o priectie pe usa garajului de la hala RAR-ului. Tot au strambat din nas. Nu au stiut sa-mi spuna de ce, dar nu le-a convenit. Ba ca e prea vaga proiectia, ba ca nu bate concentrat. Dupa lungi discutii, mi-au dat revenire. Ca trebuie sa schimb farul. Am schimbat farul cu unul de Europa si m-am prezentat in termen. Iarasi s-au adunat, iarasi nu le-a convenit ca nu e reglat si trebuie sa-l mai cobor putin, moment in care am luat foc si le-am explicat ca in functie de setarea de ESA, motocicleta se poate lasa sau ridica, ceea ce are un puternic efect asupra nivelului proiectiei dungii de lumina. Mai mult, nivelul proiectiei tine si de incarcatura motocicletei. Daca esti singur e una, daca iti pui bagaje e alta, iar daca iei si un pasager deja e cu totul altceva. Si le-am explicat ca nu exista niciun motociclist nicaieri in lume care sa isi modifice reglajul nivelului farului in functie de cine si ce ia pe motor la drumul respectiv. Se pare ca nu le-a convenit aceasta explicatie care i-a pus intr-o postura de destul de delicata si ca urmare, am primit o noua revenire, pe motiv ca acolo nu e service auto sa fac reglajul la far pe loc.   M-am prezentat a treia oara cu farul reglat pe standul unei reprezentante auto de marca. Am setat farul fara pasager, cei de la RAR au zis iar ca vor mai jos. Am reglat farul in pozitia cu pasager pe loc. Tot nu le-a convenit. Am vazut din rautatea cu care se uitau la mine ca nu au obtinut nimic, si ar fi vrut sa imi mai dea o revenire probabil, dar nu mai aveau ce face. 

  Morala? Probabil daca taci si faci pe prostul e mai bine. Profesionalism zero.

Link to post
Share on other sites
Acum 12 minute, turbistef a spus:

Profesionalism zero.

 

Prefer sa cred ca ai avut tu ghinion. Am auzit destule povesti contradictorii legate de inginerii RAR, poate nu sunt toti asa cum ai avut tu parte... 

Deci farul era de Anglia pana la urma. De retinut ca se uita si la motociclete cu treaba asta cu farul. Multumim de feedback!

Drumuri bune si sa te bucuri de bembeu!

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, TETEA. a spus:

 

Prefer sa cred ca ai avut tu ghinion. Am auzit destule povesti contradictorii legate de inginerii RAR, poate nu sunt toti asa cum ai avut tu parte... 

Deci farul era de Anglia pana la urma. De retinut ca se uita si la motociclete cu treaba asta cu farul. Multumim de feedback!

Drumuri bune si sa te bucuri de bembeu!

Nu sunt convins ca era sau nu de Anglia. Cum nici ei nu erau convinsi. Insa am luat unul cu striatiile exact invers fata de ale mele. De asta am si spus ca sunt lipsiti total de profesionalism. Si nu era unul. Erau 3 si chiar 4 la un moment dat. Ba chiar unul, motociclist, imi spunea ca Bmw-urile sunt foarte stricacioase. Ca el are Africa Twin din aia veche si e foarte buna.  I-am explicat elegant ca problema ABS-ului e de domeniul trecutului inca din 2008, cand s-a remediat deficienta. A plecat negru de langa mine. E posibil sa fi cantarit si supararea lui in "obtinerea" atator reveniri.

 Clar este faptul ca se uita la farurile de pe Anglia. Nu sunt convins ca stiu la ce se uita, dar daca nu le place ceva, iti iei revenire.

 Ca sa adancesc si mai mult dilema, un prieten tot cu un GSA (din 2005 parca), tot de pe Anglia, a trecut fara sa-l intrebe nimeni nimic de far. Unde mai pui ca avea si xenon after market in far.

 Cred ca tine si de bafta fiecaruia.

Edited by turbistef
Link to post
Share on other sites
Acum 26 minute, turbistef a spus:

 Am vazut din rautatea cu care se uitau la mine ca nu au obtinut nimic, si ar fi vrut sa imi mai dea o revenire probabil, dar nu mai aveau ce face. 

  Morala? Probabil daca taci si faci pe prostul e mai bine. Profesionalism zero.

Sunt surprins de interctiunea ta cu RAR-ul.

Am avut de multe ori treaba cu ei, si in Bucuresti si in provincie.

Acuma, treaba este ca noi am aflat doar povestea ta. Ar fi fost evident interesant de aflat si ceea ce au avut ei de spus.

Depinde si cum ai vorbit cu ei, adica pe ce ton. De ex: ''Si le-am explicat ca nu exista nici un motociclist nicaieri in lume care sa isi modifice reglajul nivelului farului in functie de cine si ce ia pe motor la drumul respectiv''. Asta este explicatia tipica a romanului care isi justifica incalcarile de reguli: ''toti face la fel'' si atunci normal ca fac si eu.

Eu sunt unul dintre cei care isi verifica farul inainte de plecare.  Mi se pare de bun simt sa nu scoti ochii celorlalti participanti la trafic.

 

Poate ca ai avut ghinion si ai dat peste niste imbecili, niste frustrati etc. Se mai intampla.

 

Bine ca ai terminat si poti sa te bucuri de motor.

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, Silver Arrow a spus:

Sunt surprins de interctiunea ta cu RAR-ul.

Am avut de multe ori treaba cu ei, si in Bucuresti si in provincie.

Acuma, treaba este ca noi am aflat doar povestea ta. Ar fi fost evident interesant de aflat si ceea ce au avut ei de spus.

Depinde si cum ai vorbit cu ei, adica pe ce ton. De ex: ''Si le-am explicat ca nu exista nici un motociclist nicaieri in lume care sa isi modifice reglajul nivelului farului in functie de cine si ce ia pe motor la drumul respectiv''. Asta este explicatia tipica a romanului care isi justifica incalcarile de reguli: ''toti face la fel'' si atunci normal ca fac si eu.

Eu sunt unul dintre cei care isi verifica farul inainte de plecare.  Mi se pare de bun simt sa nu scoti ochii celorlalti participanti la trafic.

 

Poate ca ai avut ghinion si ai dat peste niste imbecili, niste frustrati etc. Se mai intampla.

 

Bine ca ai terminat si poti sa te bucuri de motor.

M-au intrebat colegii care e finalitatea. Am povestit ce am patit. Nimic mai mult. Celor de la RAR le-am vorbit in termeni dioplomatici, daca asta vrei sa insinuezi, desi nu meritau. Iar despre reglajul farului, ma indoiesc ca mergi de fiecare data la un service autorizat sa ti-l reglezi in functie de cate kg pui pe motor. Asta e deja o poveste.  End of story.

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, turbistef a spus:

M-au intrebat colegii care e finalitatea. Am povestit ce am patit. Nimic mai mult. Celor de la RAR le-am vorbit in termeni dioplomatici, daca asta vrei sa insinuezi, desi nu meritau. Iar despre reglajul farului, ma indoiesc ca mergi de fiecare data la un service autorizat sa ti-l reglezi in functie de cate kg pui pe motor. Asta e deja o poveste.  End of story.

Deja te-ai inflamat si nu e bine.

Nu merg la service pentru fiecare reglaj de far. Dar la fiecare inceput de sezon ma duc cu farul la service. Restul reglajului il fac la un perete.

Uneori fara sa ne dam seama putem avea o exprimare sau un ton care deranjeaza. Mie mi se intampla.

Povestea este ca de ex la Goldwing farurile se regleaza dintr-un buton de pe bord, ca la masina. Si il folosesc de cate ori este nevoie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

La RAR e plin de urechişti. Am fost acum o lună cu o remorcă nouă de 500kg cumpărată de la firma unde lucrez, din 4 ingineri unul singur ştia că în Franţa la astea nu se face certificat. 

Ar trebui să facem o petiţie pt desfiinţarea atît a RAR cît şi a SRPCIV-urilor de judeţ, toate astea de judeţ sînt nişte cuiburi de nepoţei urechişti.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...