Sari la conținut

Mortal pe Topa Mica, Cluj


shackalu
 Share

Postări Recomandate

asta tine de mai multi factori. gandirea si mentalitatea lui, starea drumului si a motocicletei, putere, conditiile atmosferite..... is multi factori ce tin de asta. dar nu in cazul de fata. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumneseu sa-l odihneasca ......ce sa mai spui ? ...este riscul care ni-l asumam fiecare atunci cand urcam pe motor. Lumea e plina de inconstienti in masini dar si pe motociclete ...nu ramane decat sa incercam sa ne comportam cat mai civiliat si responsabil in trafic. asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit ambulanta din Zalau ??? Clujul e mult mai aproape sau nu le place alora de la Smurd sa mearga pe Topa (a mai fost un caz anii trecuti) unii motociclisti merg si prea repede IMO, cel putin pt. conditiile de trafic de la noi si in localitati, trebuie sa fii atent tot timpul, sa dai prioritate chiar daca nu trebuie, sa nu-ti sara/iasa ceva in fata, iar pe langa parcari de astea aglomerate duminica nu mai zic ... daca a fost coloana, bou' ala chiar nu i-a vazut/auzit ? ... .. RIP

 

dupa ce am vazut filmuletul, cred ca e afara din localitate ... deci viteza era regulamentara ... iar de intors acolo, tre' sa fii nebun, intre curbe, in varf de deal, si sa intri pe sensul tau ti-o poti lua ...

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit ambulanta din Zalau ??? Clujul e mult mai aproape sau nu le place alora de la Smurd sa mearga pe Topa (a mai fost un caz anii trecuti) unii motociclisti merg si prea repede IMO, cel putin pt. conditiile de trafic de la noi si in localitati, trebuie sa fii atent tot timpul, sa dai prioritate chiar daca nu trebuie, sa nu-ti sara/iasa ceva in fata, iar pe langa parcari de astea aglomerate duminica nu mai zic ... daca a fost coloana, bou' ala chiar nu i-a vazut/auzit ? ... .. RIP

 

dupa ce am vazut filmuletul, cred ca e afara din localitate ... deci viteza era regulamentara ... iar de intors acolo, tre' sa fii nebun, intre curbe, in varf de deal, si sa intri pe sensul tau ti-o poti lua ...

 

E in localitate, am spus mai devreme. Pe Google Street View se vad panourile de intrare in localitate dupa curba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am prins drumul mai liber si am tras 2-3 frane de la 80. daca eu pot sa opresc intre 2 stalpi de iluminat, imi imaginez ca orice SS face asta fara stres.

daca nu mergi cat sa poti frana indiferent ce se intampla in raza ta vizuala.. esti pe barba ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am prins drumul mai liber si am tras 2-3 frane de la 80. daca eu pot sa opresc intre 2 stalpi de iluminat, imi imaginez ca orice SS face asta fara stres.

daca nu mergi cat sa poti frana indiferent ce se intampla in raza ta vizuala.. esti pe barba ta.

:goodposting: Suntem din sange si carne si fara nici o garda in jurul nostru si intre noi si cimitir nu sunt multe greseli, uneori ajunge doar una. Stiu ca e greu sa te bucuri si in acelasi timp sa stai cu ochii in 4 si sa te obisnuiesti cu ideea ca trebuie sa faci asta tot timpul, din momentul in care ai ales sa fii motociclist. R.I.P. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odihneasca in pace !

Inca o viata rapita de unul ...

In cazul asta viteza nu are nici o relevanta ,pe mine m-a luat unul pe capota -el statea ,eu mergeam cu iuteala de 20km/h ;cand am ajuns in dreptul lui a bagat piciorul in acceleratie , sigur daca aveam un 60km/h treceam de el si nu stateam pe tusa 6 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

asta tine de mai multi factori. gandirea si mentalitatea lui, starea drumului si a motocicletei, putere, conditiile atmosferite..... is multi factori ce tin de asta. dar nu in cazul de fata. ;)

Off topic : Crazy` tu cand povesteai ca ti-au sarit carenele de pe motor la 270 ( ori 290 , nu imi amintesc cifra exacta ) ai tinut cont de " conditiile atmosferite "?

On topic : Ca avea 80 / 100 / 60 etc etc este egal. Crunt este ce lasi in urma ... Toti dam sfaturi dar toti tragem de gaz ca nu are cum sa se intample , ca suntem buni , ca suntem pro` ! Cei mai pro` dintre toti ii vezi la Tv , pe circuit si atat. Restul , amatori ...

Condoleante familiei , prietenilor si multa putere sa va dea Bunul Dumnezeu sa treceti peste acest nefericit si tragic eveniment ! Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ! :rose: :rose:

Editat de Cezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic : Crazy` tu cand povesteai ca ti-au sarit carenele de pe motor la 270 ( ori 290 , nu imi amintesc cifra exacta ) ai tinut cont de " conditiile atmosferite "?

On topic : Ca avea 80 / 100 / 60 etc etc este egal. Crunt este ce lasi in urma ... Toti dam sfaturi dar toti tragem de gaz ca nu are cum sa se intample , ca suntem buni , ca suntem pro` ! Cei mai pro` dintre toti ii vezi la Tv , pe circuit si atat. Restul , amatori ...

Condoleante familiei , prietenilor si multa putere sa va dea Bunul Dumnezeu sa treceti peste acest nefericit si tragic eveniment ! Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ! :rose: :rose:

da, am tinut cont. se intampla pe autostrada, banda 3, vreo 40grade in aer, iar viteza exacta nu o stiu, dar estimez ca ar fi fost un 260-270(reala, nu pe bord) daca mai ai nelamuriri, te astept :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am prins drumul mai liber si am tras 2-3 frane de la 80. daca eu pot sa opresc intre 2 stalpi de iluminat, imi imaginez ca orice SS face asta fara stres.

daca nu mergi cat sa poti frana indiferent ce se intampla in raza ta vizuala.. esti pe barba ta.

 

Foarte de acord. De multe ori (dar mai ales in oras) incetinesc in dreptul drumurilor secundare pentru ca nu stiu ce jmecher sau cucoana vine sau incetinesc cand anticipez orice pericol semnificativ. Ar trebui cumva motociclistii sa se gandeasca in situatii d-astea la legea aia a cui o fi: "daca ceva poate merge prost, atunci va merge".

 

Imi pare rau pentru baiat. Totusi 80 km/h nu este o viteza chiar atat de mare, insa daca chiar a fost 80 inseamna ca impactul a fost cat se poate de direct ca sa ajunga mobra in halul ala si casca la fel.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

80km in momentul impactului, avea mult mai mult inainte de pocneala. Daca luam statistica mortilor pe 2 roti in localitati, ne cutremuram. Mor si tineri si batrini. Fiecare are un instinct de supravietuire, unii il poseda mai putin, altii mai mult. De regula cei mai fricosi, traiesc mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a scos din morti topicul. Iata locul accidentului unde am mai pierdut o cunostinta cu cativa ani in urma.

https://www.google.com/maps/@46.9399647,23.3854824,491m/data=!3m1!1e3 Exact acceasi parcare doar ca in loc de Saab i-a iesit in fata un TIR.

 

E locul tipic unde iti vine sa dai o forjareala pe cele 4 curbe de pe tronson si e usor sa uiti ca traiesti in romania unde chiar daca vezi doar un rahat de restaurant in paragina pe marginea drumului, ai sanse mari sa iti iasa in fata animal/masina/tir. Restul le-a explicat jagi. 80 e viteza cu care trebuia sa mearga acolo daca vroia sa mai traiasca o zi. Atunci avea timp sa franze. Cum a declarat si politia, 80 avea in momentul impactului deci...

 

Daca ai motor sport si nu ii dai in gura peste tot esti pensionar. Mai bine pensionar pe sportiva decat mort cu dreptatea in mana si palmares de GP stradal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...