Sari la conținut

Accident in Pipera soldat cu decesul motociclistului


route`66
 Share

Postări Recomandate

Fratilor la 50-60 la ora se opreste instant in 2-3 metri, sunt motociclist si stiu. Doar daca a iesit masina in fata lui din scurt, eu cred totusi ca avea 80-1000

 

la 50 la ora faci aprox 14m pe secunda. la 60 la ora faci aprox 16 metrii pe secunda. Motocicleta ta (daca aia de la profil e) ca si a baiatului astuia are nu mai putin de 2 metrii.

Tare curios sunt sa te vad pe tine cum opresti instant de la 50 la ora intr-o lungime cat motocicleta ta + jumate. Fara sa luam in calcul conditiile ideale ale franatului, de rupt aderenta sau nu, de caucicuri, inertie s.a.m.d. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pentru cei care au dubii in privinta vitezie,comparat cu daunele suferite de ambele vehicule inplicate, aruncati o privire aici : http://link interzis/view?i=870_1261943729

 

Si aici:

 

http://www.youtube.com/watch?v=mBaxPBtDQfU

 

Este test facut la 50km/h.Motocicleta baiatului implicat in accident este mult mai putin avariata decit cea din test.La fel si masina implicata in accident.

Editat de HUFFYY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HUFFYY, a scris cineva mai sus o idee, dar se pare ca nu ai vazut. Exista posibilitatea ca baiatul sa fi pierdut aderenta pe fata, moto s-a culcat, el a cazut in fata motocicletei, s-a lovit de roata/aripa si din inertie a venit si motocicleta peste el. Asfel corpului lui a atenuat contactul direct dintre masina si motocicleta.

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza mai putin a cui era masina.ce conteaza e ca idiotul nu s-a asigurat si un om este mort.idiotii astia ar trebui interzisi p strada,si sa faca puscarie vreo 2-3 ani sa vezi p urma ce se mai asigura lumea,cu ochii cat cepele.

La legile actuale,ii doare-n C-R,"l-am omorat,2 ani cu suspendare,frectie la picior de lemn".Ia sa se dea cateva exemple cu cativa d-astia sa faca puscarie,sa vezi cum se asigura.

Frumos ar fi fost sa fie un TIR in locul motoretei,sa se urce la bou in brate,sa vedem cum se simte !!!!!!PACAT CA SE PIERD VIETI DIN CAUZA ANIMALELOR ASTORA!!!!! R I P!!

nope, dupa tir se uita idiotii..... si cretinii au instinct de conservare. motocicletele sa se fereasca, da-i draq de donatori de orane :(

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante familiei si sper din tot sufletu sa se trezeasca odata "organele" si sa inceapa sa-i bage in puscarie!

 

In toate cazurile de acest gen, cei care comit accidente urmate de moartea victimei, sunt trimisi in fata instantei. Deci "organele" sunt judecatorii care sunt foarte indulgenti in aceste cazuri. Este o intreaga discutie legata de pedepsele ce trebuiesc aplicate celor care ucid din culpa (vezi cazul lui Huidu), discutii care nu vor fi terminate niciodata. Unii sustin pedepse mai dure care pot educa pe altii pentru a respecta normele sociale ( in acest caz de circulatie) iar altii, merg pe ideea ca omorul, nu a fost scopul urmarit de catre faptuitor, chiar daca a fost ca urmare a nerespectarii unei norme (asigurare) si drept urmare , nu se doreste ca inca o persoana si familia sa, sa fie "nenorociti" de pedeapsa pe care o va primi, considerandu-se ca scopul tragerii la raspundere penala, a fost indeplinit printr-o masura de suspendare a pedepsei privative de libertate. Avand in vedere ca romanului ii lipsesc bunul simt, educatia, respectul fata de semeni, simtul civic, s.a.m.d, aceasta pedeapsa , in marea majoritate a cazurilor nu isi produce efectul scontat ci din contra induce parerea in randul cetatenilor, ca pot face orice pentru ca pedepsele sunt blande, netinand cont de faptul ca judecatorul i-a acordat celui judecat inca o sansa si nu ca l-a "scapat".

Din pacate, singurele date certe care raman in astfel de cazuri sunt cele ce privesc pe victima si familia sa. Raman la ideea ca in Romania se merge in continuare haotic, lipsit de discernamant, bun simt, respect reciproc (de catre toate categoriile de participanti la trafic). Aceasta situatie este agravata de lipsa masurilor de colectare a amenzilor contraventionale (sunt neplatite si neexecutate in 70% din situatii) si de lipsa infrastructurii rutiere care pe fondul unei lipse de educatie si bun simt a romanilor , duce la un numar mare de accidente soldate cu victime. Mai exista tari in Europa cu infrastructura rutiera proasta dar lipsa educatie si grosolania participantilor romani la trafic este de neegalat, vazand cum un functionaras de la primarie in trafic se transforma intr-un birjar de prima mana, nervos si pus pe "fapte mari". Din pacate acesti factori duc la oameni mutilati, familii nenorocite pe viata prin pierderea puterii de munca a tatilor, copiilor, etc, morti si familii indoliate si distruse in clipe ce puteau fi evitate daca neatentia sau respectul in trafic ar fi existat. RIP inca odata celui decedat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca ar avea vreo importanta, dar prostii astia de aici: http://www.autocompany.ro/legi/Distante%20de%20oprire.pdf sunt de alta parere. Vorbesc de vreo 30-40 m necesari pentru a opri un vehicul care circula cu 50-60 km/ ora.

 

chiar ca, vezi ca prostii aia masoara distanta in m/sec, :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil din postări dintr-astea se inspiră jurnaliştii peace day când o bagă pe aia cu "motociclistul avea viteză".

Eşti sigur că eşti motociclist?

http://www.b1.ro/stiri/auto/testul-de-franare-topul-ma-inilor-cu-cele-mai-bune-frane-in-2013-54421.html

 

Si marea majoritate sunt masini super sport care au sistemul de franare foarte performant si din materiale foarte scumpe. Deja latopul cu cele mai proaste distante , lungimile cresc considerabil. Contitiile testarii de asemenea au fost cu masini noi, cauciucuri neuzate, sisteme de siguranta (abs, esp, etc.)

Editat de baby_blues
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca avea viteza la cum arata motorul. Un prieten a intrat cu 60-70 in lateralul unei masini si motorul a fost mult mai avariat, inclusiv jugul rupt. Din fericire pt el a zburat peste masina si a aterizat pe iarba. Aici a fost ghinion, a lovit masina in loc sa sara peste ea. Poate ca a pierdut fata, cine stie. Of, franarea asta......

 

prieten sau fost prieten?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce topu' sulii o mai fi si asta? M-a spart topul cu cele mai slabe rezultate... :crack:

Puteau sa lase de la cea mai buna la cea mai proasta distanta de franare...

 

Topul asta cu cea mai proasta distanta de franare, asa cum e prezentat, este exact ca si desemnarea premiului celui mai inalt pitic din lume...

Jizaz

Editat de TM96UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante Familiei ... Riderul odihneasca-se in pace.

 

Lucrez in zona, si am venit si eu o perioada cu motoru la munca . merg pe acest drum de 1 an jumate zilnic , lucrez pe Erou Iancu Nicolae.

Ieri am trecut pe langa accident cred ca la 15-20 de minute, erau masini de politie Smurdul care acorda primul ajutor, Pilotul intins pe asfalt.

 

Luati in calcul ca in zona se lucreaza, putin mai in fata de la accident este decopertat in momentul de fata. exista urma de franare dar probabil ia fugit motoru de sub el pe pietris mai ales daca era pe banda de langa bordura..

in zona sunt multe masini de "LUX" ale oameniilor cu bani si ies pe ambele benzi ( pe un sens ) chiar daca tu vii cu viteza trebuie sa ii dai prioritate ca are masina scumpa.

Se intampla foarte des, Masini de politie se gasesc rar si mai mult de la Politia Locala care habar nu au de capul lor.

 

este o zona aglomerata in general .... nu este drum de viteza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu trec pe acolo zilnic si, cand nu ploua, pe motoreta! E un vis urat Pipera asta, parca s-au strans toti prostii cu " blondele" consoarte acolo! N-am vazut o exceptie de " blonda" care sa nu vireze la dreapta de pe o strada secundara fara sa vb la telefonul tinut cu mana stg ( partea in care trb sa se uite prima data)! Eu unul merg pe acolo cu 40 km /h chiar daca ma injura vreun S500 in leasing, negru si cu bratara de aur la mana stg scoasa pe geam! Acelasi obicei la Dristor la " shaormari". Era sa o patesc cu un Range mare si negru! A mea are cam 320 de kg si daca e sa fie sa-mi iasa in fata, sper sa am timpul necesar sa ma arunc de pe ea in dr iar, ea poate sa se duca linistita in usa soferului. Poate, asa, vede si soferul cum e pe motoreta sau ea pe tine!:-). Oricum, circulati cu atentie in Pipera, nu uitati si cazul cu Hammer-ul...si alte cazuri de acolo! ( app de Hammer am auzit ca detinatorul cere bani la amici ptr benzen: tipic manelist-am masina sa moara si sa dreaga ce daca n-am bani de mancare)

 

Asfalt fara tampiti, gropi, guri de canal, caini, balegi de orice natura.......pana la DOAR uscat mai avem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HUFFYY, a scris cineva mai sus o idee, dar se pare ca nu ai vazut. Exista posibilitatea ca baiatul sa fi pierdut aderenta pe fata, moto s-a culcat, el a cazut in fata motocicletei, s-a lovit de roata/aripa si din inertie a venit si motocicleta peste el. Asfel corpului lui a atenuat contactul direct dintre masina si motocicleta.

Stiu.Tot eu am scris si varianta cu pierderea adrentei rotii din fata.Chiar si daca baiatul a fost pirns intre masina si motocicleta,daunele ambelor vehicule ar fi fost mai mari.Rezultatele autopsiei vor confirma daca a fost prins intre motocicleta si masina.

Astept cu nerabdare sa vad imaginile surprinse de camera de supraveghere orientata catre locul de unde a iesit masina.Probabil ca nu o sa levedem niciodata daca se incearca o musamalizare :( .

Asa arata un impact surprins de o camera de supraveghere la 75 mph,adica aproximativ 120 km/h :

Dumnezeu sa-l odihneasca.

Editat de HUFFYY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In reportajul de la ProTV se vede ca masina e atinsa in 2 locuri: deasupra rotii stanga fata si in partea stanga jos a barii de protectie.

Cum urmele de franare virau spre stanga (spre axul drumului) in apropierea masinii, eu cred ca roata fata s-a blocat la franare si motocicleta a cazut pe partea dreapta, a lovit cu farul/bordul bara fata a masinii si a trecut apoi prin fata masinii (de aceea nu e foarte avariata), iar motociclistul a lovit deasupra rotii stanga a masinii, probabil cu capul.

Poate apare inregistrarea camerei de supraveghere, cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu.Tot eu am scris si varianta cu pierderea adrentei rotii din fata.Chiar si daca baiatul a fost pirns intre masina si motocicleta,daunele ambelor vehicule ar fi fost mai mari.Rezultatele autopsiei vor confirma daca a fost prins intre motocicleta si masina.

Astept cu nerabdare sa vad imaginile surprinse de camera de supraveghere orientata catre locul de unde a iesit masina.Probabil ca nu o sa levedem niciodata daca se incearca o musamalizare :( .

Asa arata un impact surprins de o camera de supraveghere la 75 mph,adica aproximativ 120 km/h :

Dumnezeu sa-l odihneasca.

Ce ai pus tu aici este ,,sinucidere"..pur si simplu ,,alerga" sa loveasca masina.

 

Mai conteaza cine este vinovatul ? Incalzeste pe cineva ca va fi pedepsit sau nu ? Pana nu se va face puscarie pentru astfel de ,,accidente" nu se va schimba nimic .Evident ,conotatia cuvantului ,,accident" trebuie putin gadilata pe la ghilimele . A mai murit un copil,asta este dureros.Pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In reportajul de la ProTV se vede ca masina e atinsa in 2 locuri: deasupra rotii stanga fata si in partea stanga jos a barii de protectie.

Cum urmele de franare virau spre stanga (spre axul drumului) in apropierea masinii, eu cred ca roata fata s-a blocat la franare si motocicleta a cazut pe partea dreapta, a lovit cu farul/bordul bara fata a masinii si a trecut apoi prin fata masinii (de aceea nu e foarte avariata), iar motociclistul a lovit deasupra rotii stanga a masinii, probabil cu capul.

..

Corect! Decesul s-a produs instantaneu: fractura bazei craniului prin infundare..se poate vedea in materialul filmat si in poze.

Dumnezeu sa-l odihneasca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati vazut careva declaratie de catre un comisar in politie?

 

O să stabilim cu exactitate viteza pe care o avea motociclistul pentru că acul vitezometrului nu este blocat”, a declarat comisarul şef Silviu Ruse.


Citeste mai mult: adev.ro/mpd00p

 

Cum sa mai ai pretentii de dreptate daca astia iau de bun un ac blocat din soc care poate sa indice si 300 km/h fara nici o baza reala.

Idiotii naibii!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca veti citi comentariile din pagina aia, o sa observati ca acolo, cum se intampla de multe ori si aici, de fapt nimeni nu prea citeste.

aia se bucura ca e justitie divina ca a murit un american si fac paralela cu Teo Peter. doar ca saracu mort, e tot roman de-al nostru.

deci nu mai e judecata divina, acum e ironie....adica si cand moare unul de-al lor, e tot de-al nostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a declarat la cald ,a fost doar reactia relativ umana a criminalului!A vorbit cu avocatul si la invatat ce sa spuna,recte ,,venea cu viteza"!E smecherie veche asta cu avea viteza!Declaratia se consemneaza la dosar,avocatul cere expertiza,expertiza zice ca da,in prima faza culpa comuna,iar dupa ceva timp vinovat mortul!

 

Exact.

In cazul meu (un jaf de dacia nu a oprit la STOP si am lovit-o in roata / aripa dreapta fata, motor dauna totala, eu muuulte luni fracturi si operatii), a durat exact 4 ani pana s-a terminat procesul. Atata birocratie, smecherii, expertize si contraexpertize ca iti vine rau! Deci eu traiesc, si a durat 4 ani. D'apoi in cazul de fata, nici nu vreau sa ma gandesc. Tipic romanesc, "expertiza,expertiza zice ca da,in prima faza culpa comuna,iar dupa ceva timp vinovat mortul!". Naspa rau de tot...

Sa se odihneasca in pace!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu.Tot eu am scris si varianta cu pierderea adrentei rotii din fata.Chiar si daca baiatul a fost pirns intre masina si motocicleta,daunele ambelor vehicule ar fi fost mai mari.Rezultatele autopsiei vor confirma daca a fost prins intre motocicleta si masina.

Astept cu nerabdare sa vad imaginile surprinse de camera de supraveghere orientata catre locul de unde a iesit masina.Probabil ca nu o sa levedem niciodata daca se incearca o musamalizare :( .

Asa arata un impact surprins de o camera de supraveghere la 75 mph,adica aproximativ 120 km/h :

Dumnezeu sa-l odihneasca.

 

 

Din cate stiu, in urma accidentului prezentat de tine mai sus, judecatorii l-au scos vinovat pe motociclist, chiar daca acesta avea prioritate. Cauza? Viteza foarte mare pentru acea portiune de drum. Parca de acest accident este vorba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mars pt modificarea legii impotriva asasinilor atat la volan cat si la ghidon : 10 ani parnaie cand omori un semen. Astfel am putea constientiza mai bine cand intram in trafic cu arme ce ucid fie cu ghidon sau volan. Si.... fara clementa pt jmecheri Postul asta oricum ramane la stadiul de "film" in capul meu, noi fiind prin excelenta o populatie vegetala sutem incapabili de a face ceva. Dimpotriva !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Si.... fara clementa pt jmecheri

 

parca au fost pagini intregi de posturi ca nu e normal sa-ti confiste autoritatile motocicletul pentru viteza 50+ fata de limita.

sau tu vrei parnaie numai pentru conservisti?

 

romanul vrea pedepse cat mai mici pentru ca el este obisnuit din educatie sa incalce legea. normal ca in cazul unui accident celalalt este vinovat, daca ar putea fi condamnat la moarte, daca se constata invers, ca tu ai vinovat (vezi clipul de mai sus), atunci sa nu se mai aplice legea aia fara clementa.

 

avem tara pe care ne-o dorim.

 

si trebuie sa ne adaptam sa traim in ea, adica sa fim mai atenti pe 2 roti decat pe 4, sa putem feri noi greselile colegilor de trafic. cam asta e.

cu ajutorul unei scoli proaste, legilor blande, tinerii pana-n 30 de ani fara experienta traficului sunt cei mai expusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

In cazul meu (un jaf de dacia nu a oprit la STOP si am lovit-o in roata / aripa dreapta fata, motor dauna totala, eu muuulte luni fracturi si operatii), a durat exact 4 ani pana s-a terminat procesul. Atata birocratie, smecherii, expertize si contraexpertize ca iti vine rau! Deci eu traiesc, si a durat 4 ani. D'apoi in cazul de fata, nici nu vreau sa ma gandesc. Tipic romanesc, "expertiza,expertiza zice ca da,in prima faza culpa comuna,iar dupa ceva timp vinovat mortul!". Naspa rau de tot...

Sa se odihneasca in pace!

 

Scuze de off topic: Acu un an un prieten de-al meu a avut un accident care s-a soldat cu moartea pasagerei. Acu 2 sapt s-au intalnit la politie pentru confirmarea expertizelor sau ceva in gen. Au fost facut 4 expertize. Una de catre conducatorul motorului (prietenul meu) una de cel care l-a lovit una de politie si una de catre sotul decedatei. Primele 3 expertize au iesit aproape la fel. Mici diferente de vietza intre 10-15km/h. Insa expertiza comandata de sotul victimei a iesit ca motorul avea o viteza de 360km/h fara far aprins, iar viteza masinii de 190km/h.

 

Trageti voi concluziile. Vitezele scoase de celelalte 3 expertize sunt. Masina 45-50km/h , motorul 80-95km/h. Si este vorba de DN1 pe o zona unde limita este de 100 km/h.

 

On: Sincere condoleante familiei , daca putem ajuta intr-un fel sau altul rog prietenii sa posteze pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...