FLEX Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 (editat) 372.56km/h, recordul lui Montoya 372.60km/h e in picioare inca. Masinile de F1 sint inca exceptional de rapide, in pofida motorului de motococsitoare de uz casnic. CUUUUUUUUUUM? SV a luat 10 secunde? ce cicat! plm! adica buburosul de olandez poa' sa violeze regulamentul cum vrea el si abia la a n-spea recidiva e taxat, nemtisorul e belit pentru nimica (parerea mea, la Sepang Alonso l-a mototolit pe Massa mult mai dur si "no further action") cu exact atita cit sa ajunga in spatele acneicului! » Post actualizat in 01 Nov 2016 13:11 Editat Noiembrie 1, 2016 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmdbmw Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Nu nu nu, la Vettel a fost doar un pretext pentru penalizare pt ca a spus prin radio "Here is a message for Charlie: F*** off! F*** off! Honestly” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Telenovela asta manelistica a facut o cursa din categoria "altfel" Personal m-am distrat bine de drama lor, radeam in hohote Si da, sunt de accord ca Charlie ala isi da filme aiurea, e impartial si total subiectiv, ma intreb cum de e inca in F1. Mi s-a parut mie sau l-au huiduit bine pe Ham? iar pe Rosberg l-au aclamat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 N-am inteles nici eu prea bine festivitatea de premiere.Asa am avut impresia,ca l-au aclamat pe Rosberg,nu mi-a venit sa cred.... Whitting ala am zis demult,e o relicva pusa si ramasa acolo pe cumetrii.S-a contrazis de atatea ori si a dat atatea verdicte proaste incat nici nu mai merita comentate.Nu mai scapam bai nene de batranii astia... Update de mare angajament : Se preconizeaza schimbarea lui Bernie cu...Ross Brawn ! Ohhh,e un vis ud asta,don't jinx it! De fapt,din cate am inteles,nu e chiar asa,Brawn va fi sporting boss,adica mai pe scurt se va ocupa de regulile tehnice,oricum un mare progres,nu stiu cine se ocupa la ora actuala de asa ceva,dar face o treba de tot calcatul,numa prostii face.Desigur e iar vreun post pe care Bernie si-a bagat un prottejat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Si da, sunt de accord ca Charlie ala isi da filme aiurea, e impartial si total subiectiv, ma intreb cum de e inca in F1. Impartial e de bine, adica nu tine partea nimanui! Ceea ce "fuck off charlie" nu prea este. Acu' am auzit la tvr abonament ca Vettel ar putea fi sanctionat pt ce a zis pe radio, adica sa-i mai traga inca o amenda/suspendare! Am zis eu ca de fapt de aia i-au dat 10 sec., fiind dupa cursa au stabilit exact cat era nevoie pt a-l da jos de pe podium. Zici ca e la federacia romana de avtomobilism, pe cumetrii, sa mor io... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 (editat) Pai de ce plm se dau pe post conversatiile radio ??? Mai ramane sa puna microfoane la baie si sa-l sanctioneze pe Vettel ca da o basina in direct ... Vettel a avut dreptate pana la urma cu revolta. Verstappen l-a sicanat suficient cat sa-l bage in colimatorul lui Ricciardo. Cum a incercat Lorenzo cu Marquez la Valencia, doar ca e cam greu pe mobra si mai usor cu masina. Daca Verstappen nu-l f_utea pe Vettel, fapt pentru care a si fost penalizat, Ricci nu ajungea in postura sa i se manevreze pe franare. » Post actualizat in 01 Nov 2016 20:04Poate ca Ham nu a fost penalizat pentru faza din primul viraj pentru ca a intrat imediat Safety Car-ul si i s-a anulat orice avantaj. Motivatia lui Wolff ( si pot sa zic ca ar fi un punct de vedere pertinent ) e ca Ham nu era intr-o manevra defensiva cand a iesit la arat, in timp ce Verstappen se apara de zor. » Post actualizat in 01 Nov 2016 21:30----------- Cica Vettel a scris niste scrisori de condoleante sincere si l-au iertat ... Ceva de genul "sa moara mama ca n-am vrut" ... Editat Noiembrie 1, 2016 de bimbominkia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 Impartial e de bine, adica nu tine partea nimanui! Ceea ce "fuck off charlie" nu prea este. Acu' am auzit la tvr abonament ca Vettel ar putea fi sanctionat pt ce a zis pe radio, adica sa-i mai traga inca o amenda/suspendare! Am zis eu ca de fapt de aia i-au dat 10 sec., fiind dupa cursa au stabilit exact cat era nevoie pt a-l da jos de pe podium. Zici ca e la federacia romana de avtomobilism, pe cumetrii, sa mor io... Yep, gresala mea, voiam sa zic ca nu-i impartial. E enervant si e la mintea cucului ca asta ia decizii aiurea., adica si aia care se uita la o singura cursa pe an isi dau seama de asta. Daca vine Ross Brawn atunci ne-am scos, sincer mi-ar placea, omu asta a facut doar treaba de nota 11 in F1. Cand l-au schimbat cu Wolff mi-a parut rau o vreme apoi am inteles ca Wolff e si el fff bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 2, 2016 Share Postat Noiembrie 2, 2016 nu vine Brawn. Bernie mai sta vreo 10-15 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 cel putin pana in 2030 pana face 100 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 nu vine Brawn. Bernie mai sta vreo 10-15 ani Nemuritorul Bernie are totusi o problema: ii enerveaza pe americani. Si se zvoneste ca dupa excursiile in spatii exotice unde nu creste nimic in afara de scaietul caprei noii actionari ai F1 ar cam vrea sa se alerge mai mult la ei acasa, pe continentul nord-american, acolo sint bani multi si lumea e dornica de miros de cauciuc si benzina arsa. Problema e ca F1 moderna e complet aseptica in momentul de fata din cauza contorsionarilor la care au fost supuse regulamentele tehnice si cel sportiv. Ca sa prinda la America trebuie un pic de actiune pe pista, mai ales in Top 5, nu lupte crincene pentru locul 13-14 care iau zero puncte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 3, 2016 Share Postat Noiembrie 3, 2016 Nemuritorul Bernie are totusi o problema: ii enerveaza pe americani. Si se zvoneste ca dupa excursiile in spatii exotice unde nu creste nimic in afara de scaietul caprei noii actionari ai F1 ar cam vrea sa se alerge mai mult la ei acasa, pe continentul nord-american, acolo sint bani multi si lumea e dornica de miros de cauciuc si benzina arsa. Problema e ca F1 moderna e complet aseptica in momentul de fata din cauza contorsionarilor la care au fost supuse regulamentele tehnice si cel sportiv. Ca sa prinda la America trebuie un pic de actiune pe pista, mai ales in Top 5, nu lupte crincene pentru locul 13-14 care iau zero puncte. True. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Full radio transcript (necenzurat ), ultimele ture din MP al Mexicului. Fragment:L69 – FER to Vettel: 3 laps to go. L69 – Vettel: Move! Move, for fucks sake!L69 – FER to Vettel: He has been informed. He has to move.L69 – Vettel: He's a bastard, that's what he is.-----L69 – RB to Verstappen: Alright mate, this is going to be investigated after the race, so keep your head down. 2 laps.-----L69 – RB to Ricciardo: Ok, 2 laps to go. Battery is full. Let's go!-----L70 – Vettel: Am I the only one, or are you not seeing what I'm seeing? He's just backing me off into Ricciardo. Fuck me.L70 – FER to Vettel: You have to fight with him. Charlie...L70 – Vettel: What the hell are you talking about? He cut the chicane.L70 – FER to Vettel: Ok, copy.L70 – Vettel: And now, he's brake-testing me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 4, 2016 Share Postat Noiembrie 4, 2016 Full radio transcript (necenzurat ), ultimele ture din MP al Mexicului. Fragment: L69 – RB to Ricciardo: Ok, 2 laps to go. Battery is full. Let's go! Interesant.Nu isi pot incarca bateria full la fiecare tur?Ar fi un mare dezavantaj daca ar fi asa.Sa nu uitam ca motorul ala are 160 de cai pe 33s.Deci un mare aport. Full radio transcript (necenzurat ), ultimele ture din MP al Mexicului. Fragment: L70 – Vettel: Am I the only one, or are you not seeing what I'm seeing? He's just backing me off into Ricciardo. Fuck me. L70 – FER to Vettel: You have to fight with him. Charlie... L70 – Vettel: What the hell are you talking about? He cut the chicane. L70 – FER to Vettel: Ok, copy. L70 – Vettel: And now, he's brake-testing me. Era normal ce facea Verst. In afara de schema aia perversa,Verst s-a comportat normal. Incerca sa-l blocheze pe Vettel,cum era si normal,si sa-l incetineasca pentru a-l ajunge coechipierul Ric pentru a-l depasi si el. Perfect normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 6, 2016 Share Postat Noiembrie 6, 2016 In afara de schema aia perversa,Verst s-a comportat normal. Incerca sa-l blocheze pe Vettel,cum era si normal,si sa-l incetineasca pentru a-l ajunge coechipierul Ric pentru a-l depasi si el. Perfect normal. Aia era o schema Eddie Irvine pe Suzuka Acolo a functionat, daca-mi amintesc eu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Aia era o schema Eddie Irvine pe Suzuka Acolo a functionat, daca-mi amintesc eu bine Da,nu era rau ce facea Verst.Si daca stau sa ma gandesc bine,trecand peste faptul ca sunt putin subiectiv pentru ca efectiv nu ii suport fata baiatului ala,"greseala" lui de pe franare a fost o tactica pe care au facut-o multi,Schumacher o aplica cu succes cand era slow pentru a enerva adversarii,iarasi,Alonso pe la Monaco a depasit de vreo 3 ori in felul asta,la iesirea din tunel se arunca pe interior fara sa puna frana,"gresea" franarea,dar de abia se incadra si in acelasi timp il bloca pe adversar sa-l depaseasca la loc. Sunt tertipuri e adevarat,nu e fair,dar sunt tertipuri care tin odata.A doua oara deja te penalizeaza astia.Si Verst numa odata a facut-o. Deci privind la rece si obiectiv,desi spumegam impotriva lui,nu prea pot sa-i mai gasesc vreo mare vina acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Renault schimbă arhitectura motorului pentru 2017. Dar înainte să reacționeze Method și să spună că au văzut în sfârșit lumina turbinei split-uite de la Mercedes: Frédéric Vasseur a spus că este vorba de o arhitectură unică Renault și că nu au copiat nimic de la alții Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 2*0.9 turbo puse in V? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Renault schimbă arhitectura motorului pentru 2017. Dar înainte să reacționeze Method și să spună că au văzut în sfârșit lumina turbinei split-uite de la Mercedes: Frédéric Vasseur a spus că este vorba de o arhitectură unică Renault și că nu au copiat nimic de la alții Desigur,ai inceput sa ma cunosti Imi place cum a zis baiatul ala : "It was the end of the development of the current one".Ce development,ca e cel mai prost motor din F1.Poate doar Honda sa fie putin mai slab decat el. Acelasi text ca si la Honda "nu trebuie sa ne luam dupa altii",care s-a dovedit a fi o mare greseala. Speram totusi vorba lui Hagi "sa fie bine ca sa nu fie rau" Le dorim succesuri,mai ales ca la anul,au intuit bine,sunt foarte mari sanse sa se lupte cu AMG pt suprematie,mai ales cu accentul pus pe aero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 2*0.9 turbo puse in V? Nu cred. Ar depăși cilindreea maximă » Post actualizat in 10 Nov 2016 17:18 Explicația urât mirositoare a lui Whiting pentru pedeapsa inegală între #44 și #33 vinovați de același lucru: tăierea grosolană a primului viraj în Mexic. Moș Charlie a observat el ochiometric faptul că HAM redus accelerația cu 80% după ce a gafat (o avea live-telemetry la el căsuță?) și a dat înapoi tot avantajul pe care-l câștigase tăind virajul - fix atât, nici mai mult nici mai puțin. VES în schimb nu a calculat bine avantajul pe care-l avea înainte să meargă la arat, motiv pentru care a luat 5s... Ceva deosebit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 (editat) E si nu e, ca sa-i iau apararea manelistului. Pe de o parte ce facem ? Ii penalizeaza pe tori care ies de pe pista, indiferent de circumstante ? Maneaua era in fata, a taiat virajul, dar nu era presat de nimeni in acel moment, a comis-o pur si simplu. Verstappen era in pline manevre defensive si a evitat sa fie depasit in acest mod. Eu cred ca a zis bine Horner ce a zis. Sa se puna iar capcane de pietris si sa lase natura sa-i penalizeze pe toti. Editat Noiembrie 10, 2016 de bimbominkia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 Dacă nu era presat, de ce a greșit? Maneaua, zic O muști pe aia cu glazed brakes? E la fel de convingătoare precum o promisiune electorală de-a lui Vanghelie.A ratat punctul de frânare, la fel ca și VES. A tăiat virajul la fel ca și VES. Asta cu observația ochiometrică este o labă. Tristă. În pantaloni.Eu cred că nea Șarlică nu l-ar fi pedepsit pe oricare altul dacă era în locul lui VES. Dar i-a dat-o la stomac tocmai pentru că era vorba de VES. I-o fi scăpat probabil pe moment contradicția cu incidentul de la început. Iar acum încearcă s-o dreagă în mod penibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 (editat) Dacă nu era presat, de ce a greșit? Maneaua, zic O muști pe aia cu glazed brakes? E la fel de convingătoare precum o promisiune electorală de-a lui Vanghelie. A ratat punctul de frânare, la fel ca și VES. A tăiat virajul la fel ca și VES. Asta cu observația ochiometrică este o labă. Tristă. În pantaloni. Eu cred că nea Șarlică nu l-ar fi pedepsit pe oricare altul dacă era în locul lui VES. Dar i-a dat-o la stomac tocmai pentru că era vorba de VES. I-o fi scăpat probabil pe moment contradicția cu incidentul de la început. Iar acum încearcă s-o dreagă în mod penibil Whitting e un mosh bashit care e depasit total de ce se intampla si chiar cand incearca sa judece echidistant nu ii iese pentru ca e incapabil,dar acum nu il banuiesc de echidistanta. Il banuiesc ca a trebuit sa faca ceva,el reprezentand FIA (Ferrari Internal Affairs dupa cum zicea Senna). Cand Ferrari,echipa cu care se pupa pe gura Bernie a inceput sa tipe la el prin Vettel si inginerii sai,a trebuit fortat sa ia o masura.Repet,desi la inceput mi s-a parut parsiveasca si perversa manevra lui Verst si am aplaudat penalizarea,acum judecand la rece nu mi se mai pare asa o treaba corecta. Normal ca a fost manevra,dar trebuia trecuta cu vederea,pentru ca deh,omul are voie sa greseasca in sensul ca are voie sa rateze perioada de franare,nu?Se intampla,asta-i treaba,dupa cum am zis,multi altii au folosit inaintea lui aceste tertipuri,campioni de campioni si au scapat basma curata.Desi nu il suport pe Verst,mi se pare extrem de enervant,sunt totusi de parere ca nu trebuia penalizat,si sunt de parere ca a fost penalizat doar pentru ca i-a facut manevra asta lui Vettel,care tipa ca o pixda pe ciclu. Iarasi,aceeiasi manevra a facut-o Ham dupa cum ati spus si a fost ok.Calcat. Eu cred ca a zis bine Horner ce a zis. Sa se puna iar capcane de pietris si sa lase natura sa-i penalizeze pe toti. Normal ca e o idee buna,oricum mult mai buna decat senilitatea pe care a debitat-o Bernie,cu ziduri pe marginea curbelor. Sa revina la gravel traps cum era inainte si te penaliza imediat ca nu mai ieseai de acolo,nici prin cap nu le trecea sa taie o curba.Draq,si pe Parabolica au pus pe esapare asfalt,ce calcat pansat. Iti da posibilitatea sa gresesti,sau iata,sa te faci ca gresesti si sa obtii de fapt un avantaj. Bine,in virajele nr.1 dupa liniile drepte in mod normal nu se prea pun gravel traps pentru ca acolo se greseste frecvent si in calif si la start si in cursa etc,dar in rest pe celelalte curbe e foarte ok asa. La Suzuka care e circuit old school si sunt gravel traps peste tot nu vad sa taie nimeni virajele. Si acolo,ce sa-ti spun era sa-l penalizeze iar pe Verst,pentru ca i-a aratat fundul marelui campeon,care incerca sa faca o manevra a la Senna dar care bineinteles a fost peste skillul sau,supraapreciindu-se grav. Ideea lui Horner e foarte buna.Bineinteles ca,la fel ca toate ideile care nu pornesc de la Bernie&Co,nu va fi pusa in aplicare.Bai nene,cand o sa scapam noi de moshii astia bashiti care conduc peste tot??? De asta voi admira si respecta intotdeauna japonezii (nu pentru ca sunt mari genii ale ingineriei si tehnicii,pentru ca nu sunt,s-a mai discutat pe aici),pentru ca dau dovada de o mare decenta si respect pentru ei si pentru competitiile si profesiile in care sunt angrenati,nu se fac de calcat sa stea pana se senilizeaza si nu mai sunt capabili de nimic dar ei tin cu dintii de scaun - mi-a placut enorm faptul ca la 60 (sau 61?) de ani un mare smecher natural pe numa Shoei Nakamoto,serif la HRC si-a anuntat retragerea. La ei e o chestiune de onoare si respect reciproc.Asa ar trebui sa fie si la noi. Nu tigania de la noi de la europeni,o sa ajunga Bernie ala sa se cace pe el,sa-i puna scutec,dar tot o sa vina sa conduca F1,sa fie el sef... Editat Noiembrie 10, 2016 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Dacă nu era presat, de ce a greșit? Hai ca a ajuns Hamilton la fel ca Trump ( a devenit incorect politic sa castige ) Hamilton a gresit de capul lui, nu era nimeni angrenat intr-o manevra de depasire asupra lui. Pe Verstappen incerca Vettel sa-l depaseasca. Asta este singura diferenta dintre ei. Penalizari aiurea am vazut si la WSBK - i-au dat lui Biaggi ca a taiat o sicana, desi avea (multe) secunde bune in fata urmaritorului. Cretinitati de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Hai ca a ajuns Hamilton la fel ca Trump ( a devenit incorect politic sa castige ) Hamilton a gresit de capul lui, nu era nimeni angrenat intr-o manevra de depasire asupra lui. Pe Verstappen incerca Vettel sa-l depaseasca. Asta este singura diferenta dintre ei. Ee,ia vezi aici : https://www.youtube.com/watch?v=g27599QD3NU Nu a gresit de capul lui,era sub presiune din partea lui Rosberg si eventual Verst,care erau la mm in spatele lui si incercau sa-l depaseasca pe interior (vezi Verst asupra lui Rosberg in acel viraj),dar cu schema lui Hamilton nu au mai avut pe cine depasi ca ala a luat-o prin balarii,si a iesit in fata lor cu mult,scapand de pericol. Repet,e o miscare perversa,nu e politically corect,dar nu cred ca ar trebui sa fie penalizat daca o face odata.Benefit of the doubt vorba aia,n-are omul voie sa "greseasca" o perioada de franare?La fel si pentru Verst insa. Normal ca amandoi au facut-o pentru a nu fi depasiti si si pentru a-si crea avantaj,insa repet,a zis Horner bine,nu ar trebui sa le permita circuitul. Ok,nu pui gravel trap in fata primului viraj,dar nici nu dai posibilitatea unor piloti sa mearga pe iarba si sa scurteze o intreaga sicana creandu-si astfel avantaj. La Monza e o situatie similara - linie dreapta enorma,franare si sicana de dreapta.Taie cineva?Nu.Taie numa din greseala,dar cu bumperele alea si cu panourile alea din polistiren,pierd timp si ies tot timpul in spatele celui adversarului.Drept urmare nu se taie voit acea sicana.Aici daca s-a permis,nu s-a pus nici un obstacol care sa te faca sa incetinesti,o iei de-a dreptul si iesi mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Parca textule era legat de crearea unui avantaj. Pe care manelarul si l-a creat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.