Jump to content
Sign in to follow this  
yonustelystu1992

Retinere certificat inmatriculare

Recommended Posts

Si cum s-a deschis sezonul, hop si teancurile de reclamatii la Primarii. Motociclistii-categorie paria.

Iar organul, asculta de cei care-l satisfac =)) pecuniar mai, nu va ganditi la prostii.

Ca asta e, administratia locala are un cuvant greu de spus.

 

Ce sa facem ca sa eliminam multele carcoteli de la noi? Nu avem incotro, ne incadram la limita legii asa cum este ea, buna-rea...

Si fiind cu musca pe caciula, la nevoie, trebuie sa fim si mielusei. Asta este, compromis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideea e alta... si observ cu neplacere ca se ignora cu buna stiinta un mic "detaliu" - amicul nostru CHIAR avea pe motor o toba aftermarket, fara MACAR dB killer. Garcea care l-a oprit nu o avea urechile etalonate in dBmV insa cinstit acum, chiar a facut un abuz grosolan? Daca ar fi fost razie RAR, cu ingineri si echipament omologat de masurare a intensitatii sonore, ati mai fi fost atat de oripilati ?

 

Lasand la o parte necunoasterea si interpretarea legilor dupa ureche, asta e chiar ipocrizie crasa. Adica Garcea nu are voie sa constate o contraventie evidenta fara echipament NASA... dar noi putem sa ne facem de cap, fara sa se puna problema MACAR a bunului simt?!

 

Si pentru mieluseii in blana de lup care reclama ca nu deranjeaza cu tobele maneliste, ca ei nu tureaza motoarele in rosu, bla, bla, bla... am o intrebare - de ce le-ati schimbat pe cele standard?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam ca acum vreo 3 ani faceau asta...Eu am fost oprit in trafic pe vremea aia,alaturi de inca vreo 10 motociclete.Toti au ramas fara permis,mai putin eu care aveam toba stock.Pur si simplu,gaboru le-a strans pe toate,a scris o "foaie" fiecaruia si gata....Asta e cazu fericit.In Slobozia-Ialomita,amenda iti venea direct acasa in momentul in care se plangea cate un mos senil,cum ca i-am spart eu timpanul la ora 12 cand el facea somnul de "veci"...Asa am reusit ca intr-un an sa strang vreo 800 ron :tempted: .

Evident ca m-am dus la politie,impreuna cu vreo 3 care patisera la fel.Ce sa intamplat?Nimic...am fost nevoit sa le platim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

1: este ilegal ce a făcut.

Nu e ilegal. Mobra ta facea zgomot mare? De ce n-ai scris la obiectii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la urma tot la RAR am ajuns de am recuperat talonu si ma oprit acelasi garcea doar ca aveam un decibel killer improvizat din 2 tevi si cica bravo ca ti-ai schimbat esapamentu...Amenda se da pentru tulburarea linistii publice dar tot o lege spune ca orice defectiune ce poate fi remediata in 5 min se sanctioneaza doar contraventional

» Post actualizat in 24 Jan 2015 01:56

SOLUTIA: 2-3 tevi, un aparat de sudura=un decibel killer improvizat + o gaura in toba sa il poti prinde cu un surub si tii ala dupa tine tot timpu...eventual iti fute o amenda dar macar nu nai umbli dupa certificate..

Edited by yonustelystu1992

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am aruncat db-killer-ul. De fapt nu l-am mai luat cu mine de la vechea adresa.

 

Nu intreb pt romania, dar in ungaria, slovenia, italia si austria... ar fi vreo problema sunetul natural al scorpionului meu? :huh:

Edited by navix

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu tare mi-as dori sa nu le ia :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare mi-aş dorii ca milițienii să ia în masă certificatele pe motiv de tobă zgomotoasă. Cred că mai mult de 70% din motocicliştii stradali au tobe tăiate, goale, "reising"... Nu țin cont că poate există oameni care nu îndrăgesc zgomotul asurzitor, iar ei ca motociclişti merg pe stradă nu circuit. Aşa era o junglă odată cu scuteriştii şi în mare parte i-au liniştit. Sper să se ia măsuri şi în privința asta.

Total de acord, mai ales ca vine vara si iara o sa incep sa aud boomuri dupa ora 12 provocate de indivizi de 50kg cu sneakers(slapii nu mai sunt la moda) mobre cu multe abtibilde si slikuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

snikersi, shlapi... bubuieli sa fie!!! :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, pentru că s-a discutat în acest topic de reținerea talonului în cazul în care polițistului i se pare că motoreta face prea mult zgomot, vin si eu cu o întrebare și anume, în noile CIV, cel putin la mine, nu este trecut nimic la nivelul db sonor în mers sau staționare. Întrebare: dacă vreau să golesc toba și în eventualitatea reținerii talonului, ce trebuie să demonstrez la RAR? Mentionez ca nu vreau sa pun alta toba ci doar să o fac puțin mai gălăgioasă! ( păstrez originala)

Dacă știe cineva să-mi răspundă fix la subiect îl rog să o facă, iar lupii moraliști sa se abțină!

Mulțumesc!

 

Screenshot_20191028-142230_Gallery.jpg

Edited by Clasicc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce e de zis? vrei aroganta iti pui evacuarea si ti-o asumi, vine nenea politistul si ridica talonul pui frumos evacuarea stock, pierzi o zi, o rezolvi, dai jos evacuarea stock, o pui pe cea de scandal si repeti. Nu se poate golaneala fara niste riscuri 🤷🏻‍♂️

LE: lasa toba stock la "murat" in caz de nevoie, mai bine alta rea din fire decat o wannabe 😉

Edited by Aion2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet, nu vreau sa pun alta tobă aftermarket, ci vreau sa o modific pe cea originală și tot cu ea să circul. RAR ul nu mi-a trecut nicio valoare la nivelul sonor în mers și staționare. Ce aș putea să fac în cazul unui polițist cu urechile ușor sensibile?  Dacă îmi ia talonul va trebui să merg la RAR. Dacă merg la RAR ce o să constate? 

Edited by Clasicc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-o asumi si predai talonul sau ti-o asumi si nu opresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 23.03.2014 la 11:41, yonustelystu1992 a spus:

nu este toba stock, este aftermarket bineinteles. eu doar vreau sa stiu daca are voie sa iti ia certificatu fara sa masoare cu un aparat ceva. adica scrie undeva care este limita de decibeli, sau de unde poti sti ca depasesti acea limita. La RAR nu este problema o sa il trec + ca mi-a facut un prieten un decibel killers care face esapamentu sa se auda mai incet decat toba stock.

 

Ma bucur ca ti-a retinut talonul. Da-mi adresa politistului ca sa-i trimit o sticla de vin bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 50 minute, Clasicc a spus:

Salutare, pentru că s-a discutat în acest topic de reținerea talonului în cazul în care polițistului i se pare că motoreta face prea mult zgomot, vin si eu cu o întrebare și anume, în noile CIV, cel putin la mine, nu este trecut nimic la nivelul db sonor în mers sau staționare. Întrebare: dacă vreau să golesc toba și în eventualitatea reținerii talonului, ce trebuie să demonstrez la RAR? Mentionez ca nu vreau sa pun alta toba ci doar să o fac puțin mai gălăgioasă! ( păstrez originala)

Dacă știe cineva să-mi răspundă fix la subiect îl rog să o facă, iar lupii moraliști sa se abțină!

Mulțumesc!

 

Screenshot_20191028-142230_Gallery.jpg


Strict la obiect: RAR verifica daca mobra se afla in starea tehnica in care se afla la momentul zero KM al acesteia ca sa spun asa. Adica sa fie cum a facut-o ma-sa.

 

Cat despre lupii moralisti, pentru informarea ta un lup moralist este unul care face ca tine dar iti da sfaturi cum ca nu e bine ceea faci si sa nu mai faci.  Drept urmare imi permit sa iti spun cate ceva.

 

Daca singurul lucru (sau ma rog printre cele  importante, care te definesc)  cu care poti sa iesi in evidenta este galagia mobrei, chiar imi pare sincer rau pentru tine. 

Apreciez ca iti faci griji pentru urechile sensibile ale miltianului. Cat  despre restul lumii - vecini, colegi de trafic, copii mici prin carucioare  etc - cam cum spunea colonelul ala idiot de la ISU despre mortii de la Colectiv: ''Lasa-i un plua mea''

 

Dar chiar as fi curios sa ne spui si noua daca iti va fi folosit toba galagioasa la altceva in afara de injuraturile celorlalti oameni. Ma rog asta pe langa satisfactia ta nemarginita.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Clasicc said:

Repet, nu vreau sa pun alta tobă aftermarket, ci vreau sa o modific pe cea originală și tot cu ea să circul. RAR ul nu mi-a trecut nicio valoare la nivelul sonor în mers și staționare. Ce aș putea să fac în cazul unui polițist cu urechile ușor sensibile?  Dacă îmi ia talonul va trebui să merg la RAR. Dacă merg la RAR ce o să constate? 

Vezi pe placuta de pe cadru unde ai seria daca ai trecute aceste valori.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Clasicc said:

Dacă merg la RAR ce o să constate? 

Strict legat de asta:

Ăia de la RAR (sau măcar o parte din ei, eu am văzut unul accidental în urmă cu două săptămâni) se pricep la asta. Presupunând că vei merge la ei cu hârtia de la poliție pe care scrie motivul reținerii certificatului de înmatriculare, vor verifica nivelul de zgomot potrivit normelor pe care le au ei pentru modelul acela de motocicletă. Nici nu-i va interesa dacă și ce scrie în CI. Ca atare, ar fi bine ca mobra să corespundă, altfel te cheamă din nou după ce o pui la punct. Repet, văzut asta cu două săptămâni în urmă. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, Silver Arrow a spus:


Strict la obiect: RAR verifica daca mobra se afla in starea tehnica in care se afla la momentul zero KM al acesteia ca sa spun asa. Adica sa fie cum a facut-o ma-sa.

 

Cat despre lupii moralisti, pentru informarea ta un lup moralist este unul care face ca tine dar iti da sfaturi cum ca nu e bine ceea faci si sa nu mai faci.  Drept urmare imi permit sa iti spun cate ceva.

 

Daca singurul lucru (sau ma rog printre cele  importante, care te definesc)  cu care poti sa iesi in evidenta este galagia mobrei, chiar imi pare sincer rau pentru tine. 

Apreciez ca iti faci griji pentru urechile sensibile ale miltianului. Cat  despre restul lumii - vecini, colegi de trafic, copii mici prin carucioare  etc - cam cum spunea colonelul ala idiot de la ISU despre mortii de la Colectiv: ''Lasa-i un plua mea''

 

Dar chiar as fi curios sa ne spui si noua daca iti va fi folosit toba galagioasa la altceva in afara de injuraturile celorlalti oameni. Ma rog asta pe langa satisfactia ta nemarginita.

 

Comentariu inutil referitor la ceea ce am întrebat eu!

Acum 2 minute, Metal Heart a spus:

Vezi pe placuta de pe cadru unde ai seria daca ai trecute aceste valori.

Am să verific. Mulțumesc frumos!

Acum 1 minut, Kagemusha a spus:

Strict legat de asta:

Ăia de la RAR (sau măcar o parte din ei, eu am văzut unul accidental în urmă cu două săptămâni) se pricep la asta. Presupunând că vei merge la ei cu hârtia de la poliție pe care scrie motivul reținerii certificatului de înmatriculare, vor verifica nivelul de zgomot potrivit normelor pe care le au ei pentru modelul acela de motocicletă. Nici nu-i va interesa dacă și ce scrie în CI. Ca atare, ar fi bine ca mobra să corespundă, altfel te cheamă din nou după ce o pui la punct. Repet, văzut asta cu două săptămâni în urmă. 

Mulțumesc pentru răspuns! Dar totuși de ce nu mi-a trecut RAR ul în carte nivelul maxim sonor? Asta as vrea să știu... dar am să aflu numai dacă întreb pe unul de la RAR 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-l ajuta la nimic cunoasterea valorilor, ce face cu ele? Ma indoiesc ca are sculele si cunostintele necesare sa bricoleze toba fix sub limitele de zgomot conform normele RAR, e la ghici. Asa ca n-ai ce face, ii dai inainte si iti asumi riscul daca vrei. Sau poti sa o bricolezi astfel incat procesul sa fie reversibil, daca se poate, dar amenda tot o incasezi daca te prind, macar iei talonul inapoi.

Alte optiuni nu ai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sti ca faci rau, sti ca incalci legea, dar nu te intereseaza, tu sa te simti bine, Clasic romaneste

 

Acum 26 minute, Silver Arrow a spus:

 

Daca singurul lucru (sau ma rog printre cele  importante, care te definesc)  cu care poti sa iesi in evidenta este galagia mobrei, chiar imi pare sincer rau pentru tine. 

 

 

Mai citeste fraza de mai sus, poate ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Clasicc said:

Dar totuși de ce nu mi-a trecut RAR ul în carte nivelul maxim sonor?

Nu știu. Nici nu m-am uitat la ale mele să văd dacă sunt trecute valorile. Posibil să fi omis. Eu pentru o omisiune din CI am fost la ei.

Trebuie să suni sau să mergi la ei pentru a afla.

Chiar sunt curios acum. Sper să nu uit să verific cărțile de identitate când ajung acasă. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, Kagemusha a spus:

Nu știu. Nici nu m-am uitat la ale mele să văd dacă sunt trecute valorile. Posibil să fi omis. Eu pentru o omisiune din CI am fost la ei.

Trebuie să suni sau să mergi la ei pentru a afla.

Chiar sunt curios acum. Sper să nu uit să verific cărțile de identitate când ajung acasă. 

Depinde.

La mobrele noi, cumparate de la reprezentanta bag seama ca apare, de ex. la Transalp-ul din 2012 si pe CB-ul din 2017. 

In schimb nu apare la Goldwing din 2001, adus SH.

 

Dar asa cum a spus @Metal Heart pe placuta de timbru cu seria cadrului se afla si nivelul presiunii sonore in dB(A) la o anumita turatie. Nu stiu la ce distanta fata de mobra este facuta masuratoarea valorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va agitati degeaba cu decibelii, RAR nu recunoaste ca legala nicio toba aftermarket, indiferent de cati decibeli scoate. Teoretic, ca practic e dupa cum s-au trezit in dimineata aia. Am toba road legal UE si am vrut sa echivalez omologarea UE cu care a venit si am primit (verbal) raspunsul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Speedy.K a spus:

Va agitati degeaba cu decibelii, RAR nu recunoaste ca legala nicio toba aftermarket, indiferent de cati decibeli scoate. Teoretic, ca practic e dupa cum s-au trezit in dimineata aia. Am toba road legal UE si am vrut sa echivalez omologarea UE cu care a venit si am primit (verbal) raspunsul asta.

Nu dB sunt problema ci daca toba de esapament are omologare de tip. Daca are cerculetul acel cu un "E" in el  urmat de un numar.

Te-ai prezentat cu un Certificat de Conformitate in original, care sa specifice ca este buna de mers pe drum  si RAR te-a refuzat? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am topa GPR aftermarket,daa' si o copie(color) dupa omologarea europeana,in talon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...