DKW Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 E pinionul de a 5-a si perechea lui. Eu le-am schimbat pe la 66.000 km... "ciripea" de te lua de cap. Thx! Cine-ii patit, stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 E pinionul de a 5-a si perechea lui. Eu le-am schimbat pe la 66.000 km... "ciripea" de te lua de cap. Salut Multumesc ermitaje, speram sa nu citesc asa ceva. Speram sa scap cu ceva piese pe la "middle gear". DKW are dreptate "Cne-ii patir..." Se pare ca am B.......oooooo! ermitaje.-Cu oarecare indiscretie. Cam cat te-a costat ? Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Sunt fericitul "câștigător "al unei moto cumpărată din afară, fără sa probez treapta a 5-a. Toate celelalte au fost ok, dar fiind frig nu am mers si cu a 5-a. Așa ca dupa ce am adus-o si am auzit "minunăția" am vorbit cu vânzătorul și a fost de acord sa înlocuiască pinioanele. Cred ca totalul s-a dus pe la 2000 ron pentru ca a trebuit schimbat si uleiul, filtru...etc. Doar cele doua pinioane nu știu, dar cu totul... cam asa. Vreo 300 si ceva de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Decembrie 14, 2015 Share Postat Decembrie 14, 2015 Sunt fericitul "câștigător "al unei moto cumpărată din afară, fără sa probez treapta a 5-a. Toate celelalte au fost ok, dar fiind frig nu am mers si cu a 5-a. Așa ca dupa ce am adus-o si am auzit "minunăția" am vorbit cu vânzătorul și a fost de acord sa înlocuiască pinioanele. Cred ca totalul s-a dus pe la 2000 ron pentru ca a trebuit schimbat si uleiul, filtru...etc. Doar cele doua pinioane nu știu, dar cu totul... cam asa. Vreo 300 si ceva de euro. ermitaje-Multumesc pentru raspuns. Acelasi scenariu si la mine cu diferenta ca am cumparat-o din tara, toamna. Ploua. Toate mergeau corect dar n-am putut proba a 5-a. In primavara o duc la doctor. Acum sta in garaj si nu mai umblu la ea mai ales ca garajul este departe. Am citit cate ceva despre STAGE 1. Este interesant. Se modifica comportamentul motorului fara o crestere sesizabila a cailor putere(cam lesinati de altfel). Se spune ca solutia de fabrica a fost adoptata pentru a da bine pe "norme" S-auzim de bine! » Post actualizat in 14 Dec 2015 08:40 ermitaje-Multumesc pentru raspuns. Acelasi scenariu si la mine cu diferenta ca am cumparat-o din tara, toamna. Ploua. Toate mergeau corect dar n-am putut proba a 5-a. In primavara o duc la doctor. Acum sta in garaj si nu mai umblu la ea mai ales ca garajul este departe. Am citit cate ceva despre STAGE 1. Este interesant. Se modifica comportamentul motorului fara o crestere sesizabila a cailor putere(cam lesinati de altfel). Se spune ca solutia de fabrica a fost adoptata pentru a da bine pe "norme" S-auzim de bine! Am gasit un link: http://forums.delphiforums.com/sgmfa/start Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 14, 2015 Share Postat Decembrie 14, 2015 Super linkul... multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Super linkul... multam fain. Salut la toata lumea Trebuie bine rasfoit. Eu am dat de o pagina dedicata vstar(xvs650) si acolo am gasit ceva informatii despre STAGE 1, 2, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Am tot citit si am vazut ca la Drgastar (cel de 650 cel putin) doua din problemele cele mai frecvente sunt releul de incarcare si ambreajul de pornire.Asa ca am luat preventiv piesele...mult mai ieftin ca la noi.De exemplu releul de incarcare...La noi http://olx.ro/oferta/releu-incarcare-nou-yamaha-r6-fz6r-xv-xvs-xvz-atv-yfm-dragstar-ID49n8e.html#0cff2e8d8e si al chinezoi (ca tot de acolo le ia si cel care le vinde) http://www.aliexpress.com/item/Freeshipping-Brand-New-Motorcycle-Voltage-Regulator-Rectifier-For-yamaha/1646622856.html ,iar ambrejul http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Big-Roller-Reinforced-One-Way-Bearing-Starter-Spraq-Clutch-For-Yamaha-V-Star-650/32258649278.html Acum,am si o intrebare.Ambreajul de pornire e format doar din acel rulment???Nu dati cu pietre,dar nu am avut ocazia sa umblu pe acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Ai luat numai rolele dar si calea de rulare poate fii uzata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Si poti sa-mi arati mai exact care e aia (o poza,schita...ceva)???Am de gand sa tin o vreme motorul si daca ma lasa in mijlocul veri nu as vrea sa stau dupa piese....Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 (editat) De exemplu http://www.ebay.co.uk/itm/99-YAMAHA-V-STAR-650-CLASSIC-XVS650A-VSTAR-XVS-650-STARTER-CLUTCH-GEAR-/121404021528?nma=true&si=pltEdIVjn%252FkgW2dqk9EM3UCfDoU%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 mai putin roata mica dintata care face angrenajul de la electromotor Inelul ala cu gauri se prinde de volanta si e cale exterioara. roata dintata intra pe axul ambielajului (se invarte liber pe el) si contine calea interiora, bineineles rolele intre ele. Editat Decembrie 15, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Decembrie 15, 2015 Share Postat Decembrie 15, 2015 Am inteles....Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Decembrie 23, 2015 Share Postat Decembrie 23, 2015 A incercat cineva sa lase mai jos mobra prin desfacerea jugului de la amortizor din gaura in care este montat si prinderea lui in gaura de mai jos. Vreau sa intreb daca se lasa mai jos sau nu si daca se lasa, trebuie sa mai intaresc arcul sau merge la pozitia 2 la cat este acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Iata vin colindatori Florile-s dalbe, noaptea pe la cantatori Florile-s dalbe..... Craciun si sarbatori fericite la toata lumea. S-auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 O metoda destul de usoara pt a lasa dragstarul mai jos gasesti aici: http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/slam.pdf Nu sunt sigur daca te referi la asta, sau ai gasit alta metoda. Eventual fa niste poze sa vedem si noi. A incercat cineva sa lase mai jos mobra prin desfacerea jugului de la amortizor din gaura in care este montat si prinderea lui in gaura de mai jos. Vreau sa intreb daca se lasa mai jos sau nu si daca se lasa, trebuie sa mai intaresc arcul sau merge la pozitia 2 la cat este acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Lucaciu Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Din punct de vedere al performantei care este diferenta dintre un dragstar 650 si un dragstar XVS 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 (editat) Din punct de vedere al performantei care este diferenta dintre un dragstar 650 si un dragstar XVS 650? Nici una. The Yamaha DragStar 650 (also known as the V Star 650 and the XVS650/XVS650A) is a motorcycle produced by Yamaha Motor Company. Este aceeasi motocicleta, dupa cum iti spun cei de la wikipedia. Tot pe aceeasi pagina, poti sa vezi ca sunt 3 tipuri de XVS650: Custom - XVS650 Classic - XVS650A Silverado - 650 Classicul are roata fata mai lata si mai mica decat Customul. In plus are aripa fata si spate mai lunga. Suspensia fata este un pic diferita. Este mai greu cu vreo 40 de kg decat customul. Acelasi motor. Silverado este un fel de classic cu coburi si alte "inflorituri". Customul are mai multa "putere" doar pt faptul ca motocicleta este mai usoara. Puterea motorului este exact aceeasi. Editat Decembrie 27, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 (editat) » Post actualizat in 27 Dec 2015 19:13 Classicul are roata fata mai lata si mai mica decat Customul. In plus are aripa fata si spate mai lunga. Suspensia fata este un pic diferita. Este mai greu cu vreo 40 de kg decat customul. Acelasi motor. Silverado este un fel de classic cu coburi si alte "inflorituri". ''The Custom is approximately 232 kg (511 lb) and the Classic approximately 15 kg heavier 247 kg (545 lb).'' 1100 este cu vreo 40 kg mai greu. Editat Decembrie 27, 2015 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 » Post actualizat in 27 Dec 2015 19:13 ''The Custom is approximately 232 kg (511 lb) and the Classic approximately 15 kg heavier 247 kg (545 lb).'' 1100 este cu vreo 40 kg mai greu. Hehe. Iar acelasi articol - in sidebar - zice: 230 kg (510 lb) XVS650 / 260 kg 570 lb) XVS650A (dry) 257 kg (567 lb) XVS650 / 287 kg (633 lb) XVS650A (wet) Ceea ce face 30 kg. Eu tin minte vreo 40 nu mai stiu de unde si de ce. Posibil de la 1100. Deci: ai muschi? Ia-ti Classic. N-ai? Ia-ti bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Tind sa-i cred mai repede p-astia http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs650_D%20S%20C%2098.htm, ce da wiki pare a fi si varianta 1100, ca baza fiind aceeasi motocicleta. Dpdvp nu mi s-a parut cu mult mai greu Drag star-ul de 650 fata de VX-ul meu. » Post actualizat in 27 Dec 2015 22:26 Deci: ai muschi? Ia-ti Classic. N-ai? Ia-ti bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 La a mea nu este acelasi sistem de prindere a amortizorului cu arcul de cadru. Stiam de acea metoda si eram pregatit pt ea, voiam sa ma apuc de gaurit dar am vazut ca arcul cu amortizorul nu au aceeasi inclinatie la mine ci sunt mult mai verticale, de aceea cautand mai mult am observat ca jugul ( ma refer la partea inferioara a sistemului unde sunt prinse amortizorul si arcul ) este prins pe o tabla ce face parte din cadru intr-una dintre cele doua gauri pe care le are, aceasta fiind aproximativ la o diferenta de 5 cm de cealalta gaura care vine in jos, ambele gauri fiind puse una deasupra celeilalte. De aceea m-am gandit ca cea mai simpla metoda ar fi pur si simplu sa o las la gaura de mai jos. Mi-am cumparat si un arc de Yamaha Warrior care este mult mai tare decat ce am eu in acest moment pe ea, fiind de aceeasi dimensiune. Azi ma apuc de treaba, dar intr-o prima faza o sa o las doar mai jos prin metoda descrisa mai sus si abia dupa ce o montez la loc daca va mai fi nevoie schimb si arcul, eu urmand a o calari doar solo. Voi face bineinteles si niste fotografii. » Post actualizat in 28 Dec 2015 10:49Gata am facut ceea ce voiam dar efectul a fost exact invers decat cel asteptat, adica s-a mai inaltat. Singura solutie pe care o intrevad acum este micsorarea arcului mai tare pe care l-am luat si montarea lui in locul celui vechi. Astea sunt pozele cu ceea ce voiam sa fac. Prima este cu cele doua gauri despre care am vorbit din partea de jos a cadrului iar cea de-a doua reprezinta prinderea superioara a amortizorului de cadru, adica unde este diferenta fata de ceea ce apare pe net si din cate se poate observa nu am nici cum si nici unde sa dau o alta gaura. Oricum ar fi nu ma las ca oricum am desfacut-o pe toata si pana la urma o las eu mai jos asa cum mi-am propus printr-o metoda sau alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Lucaciu Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Va multumesc tuturor de explicatii! Ma simt mult mai atras de xvs 650,sper sa gasesc unul care sa fie rezonabil.Se simte mult diferenta dintre unul din 98 si unul din 2001?Sunt pe punctul de a imi cumpara motorul si trebuie sa iau o decizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Va multumesc tuturor de explicatii! Ma simt mult mai atras de xvs 650,sper sa gasesc unul care sa fie rezonabil.Se simte mult diferenta dintre unul din 98 si unul din 2001?Sunt pe punctul de a imi cumpara motorul si trebuie sa iau o decizie. Adica varianta Custom? E o alegere buna, mai sportiv si mai ieftin cu cativa banuti. 3 ani diferenta. Cativa km, ceva rugina - ce sa fie? Este o motocicleta foarte fiabila - din experienta mea. Rugina se rezolva (numai vezi sa nu fie gauri), motorul/cutia/suspensia sa fie ok. » Post actualizat in 29 Dec 2015 23:53 La a mea nu este acelasi sistem de prindere a amortizorului cu arcul de cadru. Stiam de acea metoda si eram pregatit pt ea, voiam sa ma apuc de gaurit dar am vazut ca arcul cu amortizorul nu au aceeasi inclinatie la mine ci sunt mult mai verticale, de aceea cautand mai mult am observat ca jugul ( ma refer la partea inferioara a sistemului unde sunt prinse amortizorul si arcul ) este prins pe o tabla ce face parte din cadru intr-una dintre cele doua gauri pe care le are, aceasta fiind aproximativ la o diferenta de 5 cm de cealalta gaura care vine in jos, ambele gauri fiind puse una deasupra celeilalte. De aceea m-am gandit ca cea mai simpla metoda ar fi pur si simplu sa o las la gaura de mai jos. Mi-am cumparat si un arc de Yamaha Warrior care este mult mai tare decat ce am eu in acest moment pe ea, fiind de aceeasi dimensiune. Azi ma apuc de treaba, dar intr-o prima faza o sa o las doar mai jos prin metoda descrisa mai sus si abia dupa ce o montez la loc daca va mai fi nevoie schimb si arcul, eu urmand a o calari doar solo. Voi face bineinteles si niste fotografii. » Post actualizat in 28 Dec 2015 10:49 Gata am facut ceea ce voiam dar efectul a fost exact invers decat cel asteptat, adica s-a mai inaltat. Singura solutie pe care o intrevad acum este micsorarea arcului mai tare pe care l-am luat si montarea lui in locul celui vechi. Astea sunt pozele cu ceea ce voiam sa fac. Prima este cu cele doua gauri despre care am vorbit din partea de jos a cadrului iar cea de-a doua reprezinta prinderea superioara a amortizorului de cadru, adica unde este diferenta fata de ceea ce apare pe net si din cate se poate observa nu am nici cum si nici unde sa dau o alta gaura. Oricum ar fi nu ma las ca oricum am desfacut-o pe toata si pana la urma o las eu mai jos asa cum mi-am propus printr-o metoda sau alta. Aici eu zic pas. Abia acum am observat ca ai 1100. Dar, daca gasesti o solutie, suntem interesati sa o vedem. Succese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 30, 2015 Share Postat Decembrie 30, 2015 Gata am facut ceea ce voiam dar efectul a fost exact invers decat cel asteptat, adica s-a mai inaltat. Singura solutie pe care o intrevad acum este micsorarea arcului mai tare pe care l-am luat si montarea lui in locul celui vechi. Astea sunt pozele cu ceea ce voiam sa fac. Prima este cu cele doua gauri despre care am vorbit din partea de jos a cadrului iar cea de-a doua reprezinta prinderea superioara a amortizorului de cadru, adica unde este diferenta fata de ceea ce apare pe net si din cate se poate observa nu am nici cum si nici unde sa dau o alta gaura. Oricum ar fi nu ma las ca oricum am desfacut-o pe toata si pana la urma o las eu mai jos asa cum mi-am propus printr-o metoda sau alta. Cauta pe net Yamaha DragStar lowering kit, si vezi ce trebuie sa schimbi sau sa modifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Decembrie 31, 2015 Share Postat Decembrie 31, 2015 Da, vazusem tot ce inseamna kit de lasat mai jos dar eu voiam si credeam ca este ceva mai simplu, cel putin asa mi se parea la prima vedere, adica fara sa dau jos tot sistemul arc - amortizor de pe motor, dar cred ca pana la urma nu voi avea incotro. Mai ramane sa ma gandesc pana la primavara cand voi reveni cu niste fotografii ca de asta vara de cand am luat-o am modificat-o foarte mult si abia astept sa ma dau cu ea. Ceea ce imi mai ramasese de facut era sa o las putin mai jos dar am destul timp sa ma gandesc la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 1, 2016 Share Postat Ianuarie 1, 2016 Da, vazusem tot ce inseamna kit de lasat mai jos dar eu voiam si credeam ca este ceva mai simplu, cel putin asa mi se parea la prima vedere, adica fara sa dau jos tot sistemul arc - amortizor de pe motor, dar cred ca pana la urma nu voi avea incotro. Mai ramane sa ma gandesc pana la primavara cand voi reveni cu niste fotografii ca de asta vara de cand am luat-o am modificat-o foarte mult si abia astept sa ma dau cu ea. Ceea ce imi mai ramasese de facut era sa o las putin mai jos dar am destul timp sa ma gandesc la asta. Ahoi si La Multi Ani, An Nou Fericit cu multi km si fara evenimente negative! Uite poze cu dragstarul meu lasat jos (fara nimic pe spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.