Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Drag Star-ul sotiei a inceput anul cu operatie pe cord, trebuiesc schimbate:

-stator (jumatate din infasurari arse)+ releu incarcare (se inlocuieste cu unul MOSFET).

-ambreiaj (se va schimba cu cel de pe motorul donat)

-perechea de pinioane de a 5-a

-set complet de garnituri +simeringurile necesare.

Cauza supraincalzirii = sorbul din baia de ulei infundat cu pulbere din placile de ambreiaj si resturi de plastic de la izolatia firelor de pe stator, altul decat cel actual, pe motor sunt semne evidente ca s-a mai umblat la/in el.

In rest, motorul se prezinta foarte bine, in ciuda ''servisarii'' la care a fost supus in trecut, iar dupa RK-ul asta va mai avea viata lunga. S-au dat chiulasele la planat pentru o mica marire de compresie, de la 9.0:1 cat zice producatorul la un 9.3/9.5:1.

Restul, pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din start am luat in calcul acest aspect. Oricum thx.

Neplacerea la la axa cu "scame" amplasata in chiulasa este ca atunci cand se intinde lantul sau se modifica distanta carter chiluasa se devanseaza timing-ul de deschidere a supapelor.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

 

DKW- Asta-i raspunsul pe care-l asteptam. Multumesc. Voi verifica si sorbul de ulei.

S-auzim de bine!


» Post actualizat in 23 Jan 2016 10:43

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

 

DKW- Asta-i raspunsul pe care-l asteptam. Multumesc. Voi verifica si sorbul de ulei.

S-auzim de bine!

Inca o data:

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

Sunt o gramada de repere identice Virago-Drag Star, motorul in sine este unul de Virago cu ceva modificari, de exemplu chiulasele sunt la fel, difera doar dimensiunea radiatoarelor (aripioarele) de racire.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

 

DKW- Asta-i raspunsul pe care-l asteptam. Multumesc. Voi verifica si sorbul de ulei.

S-auzim de bine!

» Post actualizat in 23 Jan 2016 10:43

Inca o data:

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

RECOMAND SI EU ACEST SITE!

Am avut o problema cu grupul diferential in toamna.Ma costa pinionul de atac si coroana 500 E,piese second bineinteles .Aceste piese nu se gasesc de cumparat noi,ci tot grupul diferential,ce costa 1037 $ + transport.

Norocul meu a fost ca am gasit la vremea aia site-ul acesta,si am rezolvat problema . Am cumparat de la cineva din Brasov un grup de Virago 535.Am schimbat pinionul si coroana ,si am scapat doar cu 450 lei.

p.s.- atentie cum coborati de pe trotuar.Eu am plecat tare de pe trotuar,si si cand roata de pe spate a sarit de pe bordura pe asfalt ( eu fiind cu mana in gaz) s-a rupt pinionul de atac din grup...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

p.s.- atentie cum coborati de pe trotuar.Eu am plecat tare de pe trotuar,si si cand roata de pe spate a sarit de pe bordura pe asfalt ( eu fiind cu mana in gaz) s-a rupt pinionul de atac din grup...

 

Bine de stiut, nu de alta, dar, cred eu, ca si de la o groapa mai adanca in care poti nimeri cu roata spate se poate intampla acelasi lucru.

» Post actualizat in 06 Feb 2016 22:47

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

 

Merci mult, e bine ca l-ai gasit tu si l-ai pus aici.

 

Il gasisem si eu, inainte, dar nu l-am mai postat datorita reactiilor refractare pe care le au unii la postarile mele pe aici. De parca ii oblig sa faca ce zic eu, nu le vad ca un sfat.

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am uitat sa postez aici ca imi vind si eu Dragstarul meu.(URSUL)

Ofer detalii celor interesati la 0744475352 intre orele 14-23 (Dan)

Pret 4000 euro.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Eu am plecat tare de pe trotuar,si si cand roata de pe spate a sarit de pe bordura pe asfalt ( eu fiind cu mana in gaz) s-a rupt pinionul de atac din grup...

Curios, la 535 ai o "siguranta", pinionul din motor care transmite miscarea la cardan nu este solidar cu axul pe care vine crucea, cuplajul cu acesta facandu-se cu o bucsa cu arc, ar trebui sa preia socurile cat si sa limiteze momentul transmis de cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s.- atentie cum coborati de pe trotuar.Eu am plecat tare de pe trotuar,si si cand roata de pe spate a sarit de pe bordura pe asfalt ( eu fiind cu mana in gaz) s-a rupt pinionul de atac din grup...

Greseala.

Tendinta este ca motorul sa se ridice cand bagi mana in gaz, combinat cu o schimbare brusca de unghi a pozitiei basculei, ceva cedeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut....Spuneti-mi si mie va rog care e grosimea ghidonului la Dragstar 650 custom (nu stiu daca e diferenta fata de classic).As vrea sa schimb manerele si am vazut la cineva modelul asta.Mi-a placut ca si calitate si cum se simtea....Ideea e ca nu stiu daca merg pe Dragstar.Mai trebuie sa ma uit dupa altceva in afara de diametrul ghidonului??

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-BARRACUDA-7-8-Motorcycle-Handle-bar-CAPS-Handlebar-Grips-CNC-22MM-Universal-Street-Racing/32381012832.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut....Spuneti-mi si mie va rog care e grosimea ghidonului la Dragstar 650 custom (nu stiu daca e diferenta fata de classic).As vrea sa schimb manerele si am vazut la cineva modelul asta.Mi-a placut ca si calitate si cum se simtea....Ideea e ca nu stiu daca merg pe Dragstar.Mai trebuie sa ma uit dupa altceva in afara de diametrul ghidonului??

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-BARRACUDA-7-8-Motorcycle-Handle-bar-CAPS-Handlebar-Grips-CNC-22MM-Universal-Street-Racing/32381012832.html

La al meu de 1100 e de 25mm e posibil sa fie tot asa si la cele de 650, dar totusi ma pot insela! (cele din anunt sunt de 22mm) asa ca grija mare!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut....Spuneti-mi si mie va rog care e grosimea ghidonului la Dragstar 650 custom (nu stiu daca e diferenta fata de classic).As vrea sa schimb manerele si am vazut la cineva modelul asta.Mi-a placut ca si calitate si cum se simtea....Ideea e ca nu stiu daca merg pe Dragstar.Mai trebuie sa ma uit dupa altceva in afara de diametrul ghidonului??

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-BARRACUDA-7-8-Motorcycle-Handle-bar-CAPS-Handlebar-Grips-CNC-22MM-Universal-Street-Racing/32381012832.html

 

Classicul meu are ghidon de 1" adica 25 mm. Pe un alt forum am gasit ca ar fi 7/8, adica 22 mm. Ma gandesc ca e un model mai nou. Cel mai simplu e sa masori cu un subler, e una din astea doua.

 

Manerul din stanga e simplu, doar diametrul conteaza.

 

La manerul din dreapta trebuie sa se potriveasca gaurile pentru cablul de acceleratie. Pe linkul tau am vazut ca are 3 inele. Doua dintre ele seamana cu cel de la Dragstar, deci unul dintre ele ar trebui sa mearga. Eventual trimite-i un mesaj si intreaba-l pe vanzator daca e bun pt xvs 650 anul xxxx .

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Aship iti dai seama ca ala zice ca merge la orice doar ca sa le vanda ! O sa masor,dar motorul e in garaj,cu husa pe el si impachetat bine ! Ma gandeam sa va intreb ca e mai usor sa va intreb pe voi !

 

Ala nu vrea sa aiba clienti nemultumiti. Citeste regulile la aliexpress, ca alea nu sunt in garaj.

 

Iar noua ne e mai usor sa te ignoram de acum incolo, daca ti-e lene sa faci o masuratoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta am si intrebat.....Multam Icelord!

Cu placinte!

Si eu iti recomand o masuratoare cu subler, pentru eliminarea oricarei nelamuriri!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu vrea sa aiba clienti nemultumiti. Citeste regulile la aliexpress, ca alea nu sunt in garaj.

 

Iar noua ne e mai usor sa te ignoram de acum incolo, daca ti-e lene sa faci o masuratoare.

Numai anul trecut am cumparat tot felul de rahaturi de vreo 2000$ asa ca cred ca stiu destul de bine regulile.Si nu o data am patit sa ii intreb daca e compatibil un anumit produs si binenteles sa aflu pe pielea mea ca de fapt nu e!Nu am deschis discutii acolo pentru ca valorile erau destul de mici si nu mai avea rostul ,in schimb le-am dat doar o stea ca feedback.

Acum revenind la oile noastre....Motorul este in garaj,invelit cu o patura groasa si peste este pusa husa si legata (nu am incalzire la garaj si au fost -20 si ceva de grade de-aia l-am invelit asa).Eu nu am desfacut niciodata manerele alea si nu stiu la ce mai trebuie sa ma uit cand le cumpar,pe langa grosime.

Tot ce fac la motor (si la masina) o fac cu placere,ca imi place sa "mesteresc",dar nu am stiut ca o simpla intrebare cu un simplu raspuns (nu imi trebuiau multe explicatii) deranjeaza asa mult,ca daca stiam nu va mai intrebam!In rest toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai anul trecut am cumparat tot felul de rahaturi de vreo 2000$ asa ca cred ca stiu destul de bine regulile.Si nu o data am patit sa ii intreb daca e compatibil un anumit produs si binenteles sa aflu pe pielea mea ca de fapt nu e!Nu am deschis discutii acolo pentru ca valorile erau destul de mici si nu mai avea rostul ,in schimb le-am dat doar o stea ca feedback.

Acum revenind la oile noastre....Motorul este in garaj,invelit cu o patura groasa si peste este pusa husa si legata (nu am incalzire la garaj si au fost -20 si ceva de grade de-aia l-am invelit asa).Eu nu am desfacut niciodata manerele alea si nu stiu la ce mai trebuie sa ma uit cand le cumpar,pe langa grosime.

Tot ce fac la motor (si la masina) o fac cu placere,ca imi place sa "mesteresc",dar nu am stiut ca o simpla intrebare cu un simplu raspuns (nu imi trebuiau multe explicatii) deranjeaza asa mult,ca daca stiam nu va mai intrebam!In rest toate cele bune!

 

Un simplu scuze si mersi de sfaturi era de ajuns. Ignore e numele tau pt. mine. Pa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti cer scuze pentru ce???Multumesc de sfaturi...asta da ! MULTUMESC ! Dar scuze nu prea vad pentru ce !

Si poate mai e cineva interesat!!Ghidoanele de Dragstar 650 (atat classic cat si custom) au ghidonul de 25mm in diametru (intre anii 1997 si 2002,mai departe nu stiu).Poate ii mai e utila cuiva informatia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah acum are si aship dreptate.

 

Si vorbesc acum in general, nu fac referire la cineva anume.

Sunt multe topicuri deschise aiurea pe forum pentru ca unora le e lene sa caute informatia pe google si li se pare mai usor sa deschida un nou topic cu o intrebare stupida - de exemplu - Ce sa-mi iau, CBR 600 sau Yamaha R6? Pai nah, e un subiect dezbatut si paradezbatut. Chiar e nevoie de un topic nou ori de cate ori se trezeste cineva sa-si cumpere motocicleta?

 

Acum nah, eu zic ca trebuie sa ne ajutam unii pe altii, dar cand informatia e la indemana oricui si nu faci minimul efort sa o cauti...

 

Sunt convins ca lui aship i-a sarit si lui tandara din cauza celor care intreaba toate prostiile fara ca macar sa dea si ei un search inainte (de multe ori informatia e prezenta deja pe forum) si s-a nimerit sa-si verse nervii tocmai pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...