Sari la conținut

Accident Ghermanesti 05.09.2014


emanuelniculescu
 Share

Postări Recomandate

Nu cred ca sintem in masura sa judecam noi ce sa intimplat de fapt, (probabil ca daca era vorba de un apropiat am fi judecat altfel) ideea este sa invatam ceva din asta, sa incercam sa evitam pe cat posibil, vinovati se pot gasi multi

 

R.I.P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu pot sa cred ce citesc aici,

la fiecare accident se critica, se arunca mizerii...

tovarasi,acolo niste familii sufera!...

niste oameni , semeni si colegi de-ai nostri, au murit

sau se zbat in spitale...

cat cinism si cata lipsa de omenie iti trebuie sa vezi numai greseala ??

care dintre noi/voi nu a mers prea repede uneori,

sau nu a luat o curba fortat, sau nu a facut o depasire riscanta,sau ...

e vreun motociclist care poate judeca fara sa-i fie rusine sa se uite in oglinda??

asta daca are minim de bun-simt..

mi-e sila de postarile voastre,stimati ...pardon, era sa zic "colegi" !!

...

atat am de spus:

condoleante familiilor,

d-zeu sa-i ierte pe cei care au platit un pret prea mare pentru greseala de a fi teribili,

putere celor ce se lupta sa supravietuiasca si/sau sa iasa teferi din accidente

si

sa dea d-zeu sa auzim de cat mai putine nenorociri!

sa invatam cu totii din greseli si sa-i ajutam pe cei ce nu au fost norocosi.

doamne ajuta!


» Post actualizat in 08 Sep 2014 07:57

si daca avea bani si burta era normal sa moara...??

ti-ai cam dat cu mucii in fasole, ba fraiere!!!!!.

se vede de departe ca esti un troglodit si-un prapadit care da vina pe altii pentru insuccesele personale.

of, omenie unde esti?

ne animalizam de tot !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate publicul NU se respecta, pe sine, la astfel de curse.

Fie legale fie ILEGALE, toata lumea incearca sa si aprinda tigara de la evacuarile celor de pleaca pe 400m sa se dea, sa fie miez acolo la start, sa simta bubuiala si basinile soferilor.

Cand "pilotii" revin, spectatorii tot acolo sunt,parca nemiscati, ca doar trebuie sa se mai dea odata,nu ?!

Ei bine...totul ar fi fost usor de evitat, dar e prea tarziu sa spunem aici cum/ in ce mod. Putem doar sa speram ca publicul la astfel de manifestatii va fi mai precaut, cat si zmeii care se intorc la start.

 

cum spunea cineva..."cuvintele sunt de prin sos!! "

 

ps: am fost, sunt si voi fi un impatimit al curselor, fie legale fie ilegale, cu masini sau motoare, INSA niciodata nu m am dat cu pasager, niciodata nu m am coiosit cand a fost vorba de pierdut.. am franat, am plecat capul si am mers in garaj sa mai fac una alta la fier. NU are rost sa risti, ca oricum nu mai castigi ! poti doar sa pierzi, viata ta si uite ca uneori, cea a celor din jur.

 

Este o tragedie, intradevar, dar trebuie sa invatam din ea, nu sa dam cu noroi si scuipat.

condoleante familiilor si prietenilor celor decedati, sper sa fie o lectie pentru multi, macar acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ii nici primul nici ultimul accident de genu. Acuma cativa ani a mai fost la Timisoara (parca) cand s-au batut 2 motociclisti cap in cap tot asa la o "demostratie" de asta de masculinitate.

 

Asa ceva se poate intampla si intr-un cadru oraganizat (vede-ti youtube ca ii plin de filmuletze), totul depinde de ghinion si ceasu rau.

Si atunci au fost aceleasi discutii, apropo de cursa intr-o singura directie si retur pe alta parte, sau macar cat mai precaut, fara impresii, eventual in afara suprafetei de alergat... Ilegal sau legal, exista niste reguli, multe dintre ele elementare sau de bun simt, care in cazul de fata au fost total ignorate.

In rest shit happens, uneori transpira, alteori nu. Cum se exprima un prieten in weekend: cursa simpatica pentru toti era cand se auzea/vedea prima sirena; imprastierea generala si scapa cine poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu asta este farmecul curselor ilegale? Pericolul? Adrenalina? Se pare ca a fost si mult pericol si multa adrenalina. De ce credeti ca ii alearga politia, ca le uraste "viata implinita, fericita, alaturi de multi prieteni"? Tocmai ca este doar o treaba de statistica si se lasa prea des cu morti si mutilati si mai mereu sunt atinsi si aia de pe margine, macar acum era spectatori voluntari, au ales sa fie acolo, alteori sunt oameni complet nevinovati distrusi de teribilism si "multi prieteni".

 

Pacat ca trebuie mereu sa se intample asa ceva ca sa se intrebe prietenii "care dintre noi urmeaza?".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca ala facea parte din nu stiu ce comunitate de reisari de masini cu volanu pe dreapta.

 

atata vreme cat se intampla accidente la cursele legale (vezi galati acum cativa ani), nu inteleg ce va mira ca s-a intamplat la una ilegala! evident ca motociclistul a fost un retard fara pereche, dar nici victimele nu erau pietoni nevinovati. la cursele astea (cat si cele legale) se poate intampla orice. iti asumi anumite lucruri si ca pilot si ca spectator. si de obicei raspunde organizatorul la cele legale!!!

 

asadar ancheta politiei ar trebui indreptata spre organizatori (pt ca evident exista asa ceva)!!!

Editat de Silvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s a intamplat zilele astea in turcia la un raliu auto un accident cu 2 morti si cativa raniti.deci nu e exclus sa o patesti nici la evenimente organizate,si asta din cauza proastei asezari a spectatorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un principiu de baza, in evolutia speciilor, este selectia naturala. Natura insasi elimina specimenele care nu se dovedesc a fi complet adaptate la conditii, aspect incat sa poata supravietui.

 

In cazul de fata (si nu numai, din pacate), lipsa celui mai elementar instinct de conservare a generat nenorocirea. Mai ales din partea spectatorilor, care, saracii, au patit-o (aproape) nevinovati.

 

Iar "riderului" - un om ca noi, pana la urma, cu ale lui bune si rele - i-a lipsit si norocul de data asta. In mod sigur mai facuse si altadata chestiile astea, insa fara sa simta riscul si pericolul la care se supune in mod constient. Pe langa noroc, i-a lipsit instinctul de conservare care trebuia sa-l faca sa stie ca pentru curse iti trebuie, dincolo de talent, o motocicleta special pregatita, conditii de circuit si spectatori in afara zonei de risc.

 

Aproape in fiecare zi vad bezmetici pe doua roti care fac cascadorii in trafic, printre masini si cu pietoni pe trotuare, uitand, parca de gropile din asfalt, de pietonii bezmetici, de soferii neatenti, de cainii vagabonzi.

Zilnic vad soferi care nu respecta regulile care ii protejeaza inclusiv pe ei de pericole: fie trec prin intersectii pe rosu, eventual vorbind la telefon, bazandu-se pe faptul ca beembeul lor e cel mai tare, fie intorc pe linia dubla continua considerand ca ei sunt mai smecheri decat altii, pe care i-a surprins un tir in timp ce faceau acelasi lucru (spunandu-si, la randul lor in mintea lor seaca, ca si ei sunt mai smecheri decat altii), iar firul selectiei naturale continua...

 

De multe ori cei surprinsi de acesti handicapati (considerand lipsa unei caracteristici naturale a speciei drept un handicap) pier nevinovati. Multi dintre ei, insa, nu constientizeaza faptul ca a fi participant la trafic presupune sa gandesti si pentru altii, sa anticipezi aparitia unui exemplar cu handicap in fata si sa poti sa eviti nenorocirea. Ceea e tot o lipsa la inventarul caracteristicilor naturale...

 

In fond, natura isi conduce de mii de ani evolutia pe caile ei proprii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma si acceptarea factorului de risc tine de fiecare dintre noi. Fiecarui individ i se poate asocia (psihologic vorbind) o apetenta la risc. Cu cat apetenta e mai mare, cu atat individul e mai aproape de capatul liber al ..ulii, existand riscul ca, mai devreme sau mai tarziu, sa si-o ia.

Si, mergand la scara naturii, tot la selectia naturala ajungem.

 

Intr-un fost loc de munca, in calitate de reprezentant al sponsorului lui Bogdan Marisca, am fost implicat in organizarea unor etape din CNR. M-am dat cu masina lui Marisca - copilot, evident, printr-o parcare publica, pentru a gusta senzatiile. E interesant, dar, pentru mine, prea riscant! Si stiu ce inseamna o masina puternica, conduc zi de zi o masina cu 280 cai sub capota.

Fiind o proba organizata in parcarea unui centru comercial, a adunat o gramada de oameni, buluc, in jur. Cu echipe de securitate, cu reguli, cu ofiteri de cursa, cu tot tacamul.

 

Pana s-a terminat am simtit presiunea riscului, fiind direct responsabil pentru buna functionare. Oricate masuri iti iei, oricat de precaut esti, riscul de belea e foarte mare. Si ti-l asumi, sau nu. E o chestie de individ.

 

Iar daca iti asumi un astfel de risc, nu poti face responsabil pe nimeni. E doar o alegere personala.

 

Se spune ca cei mai viteji si mai curajosi intr-o batalie nu sunt si cei mai destepti!

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un principiu de baza, in evolutia speciilor, este selectia naturala. Natura insasi elimina specimenele care nu se dovedesc a fi complet adaptate la conditii, aspect incat sa poata supravietui.

 

In cazul de fata (si nu numai, din pacate), lipsa celui mai elementar instinct de conservare a generat nenorocirea. Mai ales din partea spectatorilor, care, saracii, au patit-o (aproape) nevinovati.

 

Iar "riderului" - un om ca noi, pana la urma, cu ale lui bune si rele - i-a lipsit si norocul de data asta. In mod sigur mai facuse si altadata chestiile astea, insa fara sa simta riscul si pericolul la care se supune in mod constient. Pe langa noroc, i-a lipsit instinctul de conservare care trebuia sa-l faca sa stie ca pentru curse iti trebuie, dincolo de talent, o motocicleta special pregatita, conditii de circuit si spectatori in afara zonei de risc.

 

Aproape in fiecare zi vad bezmetici pe doua roti care fac cascadorii in trafic, printre masini si cu pietoni pe trotuare, uitand, parca de gropile din asfalt, de pietonii bezmetici, de soferii neatenti, de cainii vagabonzi.

Zilnic vad soferi care nu respecta regulile care ii protejeaza inclusiv pe ei de pericole: fie trec prin intersectii pe rosu, eventual vorbind la telefon, bazandu-se pe faptul ca beembeul lor e cel mai tare, fie intorc pe linia dubla continua considerand ca ei sunt mai smecheri decat altii, pe care i-a surprins un tir in timp ce faceau acelasi lucru (spunandu-si, la randul lor in mintea lor seaca, ca si ei sunt mai smecheri decat altii), iar firul selectiei naturale continua...

 

De multe ori cei surprinsi de acesti handicapati (considerand lipsa unei caracteristici naturale a speciei drept un handicap) pier nevinovati. Multi dintre ei, insa, nu constientizeaza faptul ca a fi participant la trafic presupune sa gandesti si pentru altii, sa anticipezi aparitia unui exemplar cu handicap in fata si sa poti sa eviti nenorocirea. Ceea e tot o lipsa la inventarul caracteristicilor naturale...

 

In fond, natura isi conduce de mii de ani evolutia pe caile ei proprii...

Nu cred ca este vb de selectie naturala.

Pur si simplu riderul care a provocat totul si-a supraestimat calitatile de conducator moto. Este foarte bine descris in Illusory superiority. Acest lucru combinat cu ideea ca "mie nu mi se poate intampla" si lipsa experientei a dus la carnagiu.

Multi copii de felul celui care a produs accidentul ar trebui mai intai sa cada cu o bicicleta ca sa vada ca asfaltul doare chiar si la viteze mici. Abia apoi sa se urce pe utilaje mai mari care dezvolta viteze mai mari. Omul a condus "la limita" si din pacate acea limita si-a depasit-o tragic... Si cati nu or mai fi ca el care nu vor sa invete sa se poate muri din mersul "la limita"...

Din pacate, viata nu are buton de restart.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat de cei care erau pe margine.... :( RIP

cica nu ar fi fost chiar pe margine,ci chiar pe undeva pe mijlocul drumului,iar motoristu nostru s-ar fi speriat de ei cand facea whelie urmand sa piarda controlul mobrei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este vb de selectie naturala.

Pur si simplu riderul care a provocat totul si-a supraestimat calitatile de conducator moto. Este foarte bine descris in Illusory superiority. Acest lucru combinat cu ideea ca "mie nu mi se poate intampla" si lipsa experientei a dus la carnagiu.

Multi copii de felul celui care a produs accidentul ar trebui mai intai sa cada cu o bicicleta ca sa vada ca asfaltul doare chiar si la viteze mici. Abia apoi sa se urce pe utilaje mai mari care dezvolta viteze mai mari. Omul a condus "la limita" si din pacate acea limita si-a depasit-o tragic... Si cati nu or mai fi ca el care nu vor sa invete sa se poate muri din mersul "la limita"...

Din pacate, viata nu are buton de restart.

Pai si supraestimarea calitatilor de rider + "mie nu mi se poate intampla" + lipsa de experienta = eveniment cu consecinte dramatice, nu tot "selectie naturala" se cheama?

 

Una e sa te supraestimezi la o partida de table pariind pe-o bere si sa pierzi, alta e sa te dai pe-o roata si sa nu-ti iasa. E ok sa ai mobra si s-o tii mereu pe doua roti. E ok sa ai mobra si s-o tii cat poti de mult pe-o roata. Insa daca doar crezi ca poti sa faci giumbuslucuri cu ea si la autopsie se constata ca de fapt n-ai fost in stare, fix selectie naturala se numeste.

 

Partea buna a intregii povesti e ca s-a petrecut intr-o zona lipsita de trafic public astfel incat posibilii trecatori nevinovati nu au fost pusi in pericol. In rest, toti cei implicati in eveniment au fost acolo benevol, ca urmare a propriilor decizii. Nu cred ca vreunul dintre ei era in drum spre magazinul de paine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este vb de selectie naturala.

Pur si simplu riderul care a provocat totul si-a supraestimat calitatile de conducator moto. Este foarte bine descris in Illusory superiority. Acest lucru combinat cu ideea ca "mie nu mi se poate intampla" si lipsa experientei a dus la carnagiu.

 

Illusory superiority este explicatia umana a pornirilor indivizilor.

Selectia naturala este consecinta.

 

Principiul CAUZA - EFECT. Simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce te-ai duce la ilegale cand te poti da frumos in etapele Drag Racing Events care sunt cate 3-4 pe an?Pe aeroport la tulcea, la arad, cu masurarea timpilor de reactie, 60ft,330ft,660ft 1000ft, viteza ...tot tacamul.Cum descoperi la ilegale castigatorul intre un 600 si un miar cand un S1000RR scoate 10,1 si un r6 10,5? O gramada de "reisari"pe drumuri dar niciunul nu se arata intr-un cadru legal, toti la ilegale ca shaorma dupa club

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gianni...s1000rr scoate timpii aia ,sau apropiat, in mainile oricarui pilot in devenire...pe cand r6 scoate 10.5 in zilele lui bine...cu vant din spate si cu pilotul de incercari Yamaha :)) cam acolo se vede diferenta la ilegale, pe langa asta exista si cuvantul COMODITATE in DEX, este mult mai comod sa chitai mobra pe strada in apropiere decat sa mergi pana la mama naibii ca sa te dai de 3 ori intr-o zi, in cadru organizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@io,bogo

Partea buna a intregii povesti e ca s-a petrecut intr-o zona lipsita de trafic public astfel incat posibilii trecatori nevinovati nu au fost pusi in pericol. In rest, toti cei implicati in eveniment au fost acolo benevol, ca urmare a propriilor decizii. Nu cred ca vreunul dintre ei era in drum spre magazinul de paine.

- Asta spune tot !


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva poze de la inmormantare ?! ca sa fie topicul cu keceap si mustar.

Am vazut la stiri ca la inmormantarea unuia din cei decedati in tragedia asta, au venit reisarii cu masini si motoare mishto, s-au turat motoarele, burnout, stunt show, wheelie...

Oamenii aia traiesc in lumea lor. De ce ne mai dam noi cu parerea?

Cui incercam noi sa explicam ca e periculos sa participi la curse ilegale? Si sa ii dai si intr-o roata cand vezi ca s-a strans lumea sa te admire pe tine, Gigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo s-a strans lumea pentru a aduce un omagiu, facand ceea ce s-a considerat ca i-a placut persoanei decedate in viata. Nu vad de ce exista carcotelile astea, mai ales cand vad ca unii dintre voi au mobre de viteza, poate sunteti doar ipocriti, poate nu mergeti cu ele cum trebuie si atunci trebuie sa va recalculati optiunile moto.

 

Eu am de gand sa fac un Wall of Shame unde sa postez numerele de inmatriculare si modelul motocicletelor ale motociclistilor ce sunt periculosi in trafic(periculos de prost, periculos de incet ,etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un dar, oamenii nu cred ca au avut vreo vina ca au vrut sa vada un spectacol din ce am inteles eu, acelasi lucru se putea intampla la curse gen circuit pe aeroport (Arad,Tg Mures..) unde stai la 10-20m de pista si vin baietii cu 200+.Iti asumi riscul normal dar nu crezi ca ti se poate intampla chiar tie.Pacat cand nu mai poti controla adrenalina si vrei mai multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gianni...s1000rr scoate timpii aia ,sau apropiat, in mainile oricarui pilot in devenire...pe cand r6 scoate 10.5 in zilele lui bine...cu vant din spate si cu pilotul de incercari Yamaha :)) cam acolo se vede diferenta la ilegale, pe langa asta exista si cuvantul COMODITATE in DEX, este mult mai comod sa chitai mobra pe strada in apropiere decat sa mergi pana la mama naibii ca sa te dai de 3 ori intr-o zi, in cadru organizat.

Asa este, mai mult din comoditate..sinceri sa fim cine nu a dat 2 3 trepte la rosu la o plimbarica mica cu prietenii macar o data..Ideea e ca ar trebui cultivata si ideea ca se poate face mult mai safe si cu date concrete nu estimari gen juma' de mobra.Acum apare in peisaj si Adancata o sa fie o ocazie pentru palmisti sa se dea de cate ori vor. cu ambulanta si pompieri la discretie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo s-a strans lumea pentru a aduce un omagiu, facand ceea ce s-a considerat ca i-a placut persoanei decedate in viata. Nu vad de ce exista carcotelile astea, mai ales cand vad ca unii dintre voi au mobre de viteza, poate sunteti doar ipocriti, poate nu mergeti cu ele cum trebuie si atunci trebuie sa va recalculati optiunile moto.

 

Eu am de gand sa fac un Wall of Shame unde sa postez numerele de inmatriculare si modelul motocicletelor ale motociclistilor ce sunt periculosi in trafic(periculos de prost, periculos de incet ,etc).

mai tre invatati unii despre ce este un motociclist .si unul care are mobra de 1 an doi ,pt ca nu nr de km si nici motocicleta ori vesta te onoreaza cu denumirea asta , o sa-mi sara multi in cap dar m-am saturat ca orice scuterist sau incepator sa fie bagat la categoria asta, si dupa sa fiu injurat sau criticat de toti cocalarii de presa sau aiurea"" ca voi ""motociclisti ..."" .. nu spun ca trebuie s-ai excludem , doar sa ne delimitam ,nu vreau sa judec , dar nici nu vreau sa fiu amestecat in oala cu toti parveniti" si venetici" ,se apropie 20 sept, stiu alte locuri ,alte fapte , dar concluzia trasa de catre toti "civili"

 

sa le fie tarana usoara tuturor cu greseala orii far de greseala !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ii nici primul nici ultimul accident de genu. Acuma cativa ani a mai fost la Timisoara (parca) cand s-au batut 2 motociclisti cap in cap tot asa la o "demostratie" de asta de masculinitate.

 

Asa ceva se poate intampla si intr-un cadru oraganizat (vede-ti youtube ca ii plin de filmuletze), totul depinde de ghinion si ceasu rau.

 

Era si ceva film, Biker Boys din cate imi amintesc unde la inceputul filmului era tot un accident asemanator, in urma unei curse ilegale.

din pacate cei 2 despre care vb tu erau si frati :( si faceau ruleta ruseasca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut la stiri ca la inmormantarea unuia din cei decedati in tragedia asta, au venit reisarii cu masini si motoare mishto, s-au turat motoarele, burnout, stunt show, wheelie...

Oamenii aia traiesc in lumea lor. De ce ne mai dam noi cu parerea?

Cui incercam noi sa explicam ca e periculos sa participi la curse ilegale? Si sa ii dai si intr-o roata cand vezi ca s-a strans lumea sa te admire pe tine, Gigel.

Point made.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...