Sari la conținut

Chiar da clasa bavarezul?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Recent mi-am reamintit ce-mi spunea Mashinutza acu' vreo 3 ani cind ne-am dat intamplator in vorba despre curse..brother, bate S1000RR la japoneze de nu-i adevarat!

Citind forumul am vazut aceeasi parere impartasita mai peste tot de catre baietii cunoscatori si concluzia era ca visul oricarui impatimit este sa aib rr-ul sau HP4!

Am remarcat surprinzator baieti care venerau japonezele cum tanjesc dupa bavarezul amintit..

Nu sunt cunoscator intr-ale curselor moto, ultimul mare campion pe care-l urmaream cu placere era legenda Mike Doohan, dar este muult de atunci.

Surprinzator perntru mine, deoarece nu-mi amintesc ca nemtalaii sa fi produs ceva 4/linie macar pe-aproape, nu mai spun competitiv cu japonezele si dintr-o data au rupt gura targului cu acest miar!

Desi pare fortata comparatia, in mintea mea este ca si cum Opel ar intra in Formula 1 si ar incepe sa dea clasa marilor de acolo!

Stiu, bavarezii fac cele mai confortabile tourere din lume, sunt tari si pe segmentul enduro/touring/adv, echipeaza la modul spatial mobrele lor cu electronica si optiuni de vis (citind stirea asta m-am prapadit de ras..Suzuki au descoperit in 2014 ABS-ul pe miarul lor :crack:) , dar nu despre asta este vorba aici..vorbesc despre putere si cum o pun pe asfalt..

Imi inchipui ca si in domeniul asta trebuie experienta capatata in ani sa te iei de bracinari cu marii potentati, de unde se nasc intrebarile firesti: de unde/cum au rasarit sasalaii cu bestia asta hodoronc/tronc?

Chiar asa tare este mobra asta sau este doar o moda?

La ce i-au batut pe japonezi?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,chiar da clasa bavarezul la tot,e super simplu.Bine,asta e o "stire" veche din 2009 de cand a aparut respectivul bavarez,de atunci tot da clasa la tot.

De ce :

- are un motor de peste 180 de cai la roata pus pe un cadru de r6 (mai mult sau mai putin),asta in timp ce japonezele scot undeva cu 15-20 de cai in minus.

-are in varianta stock cam tot ce vrei ca si electronica (si cam ce nu prea au japo) : qs,dtc,tc,abs,ba si manere incalzite si mai nou si cruise control.

- a,si ca o aroganta,desi au sisteme extrem de bune de franare,bmw au ales sa puna full brembo pe bmw.stock.

Asta in timp ce japonezii sunt foarte zgarciti cu electronica si au pus-o fortati tot de succesul bmw.Suzy a venit cu abs din 2014 pt ca sunt obligati de lege.Din 2014 orice moto tre sa aiba abs.

Si pe deasupra mai e si cat de cat ca motor de strada.

Comparatia facuta de tine,aia cu Opel in F1 nu e tocmai corecta,bmw face motoare de curse de cand mama l-a facut.A,ca bmw motorrad nu avea treaba cu clasa superbike,asta e alta poveste.Dar nu e ca si cum nu ar avea habar de curse.

Deci mai pe scurt,ca sa ajungi la nivelul bmw stock cu o japoneza pe care dai tot vreo 16 mii,tre sa mai bagi cateva mii bune.Ca sa-l duci pe circuit,tre sa ii pui carene si sa ii dai jos farurile.Si gata.

Iar HP4 e deja in alta liga.

 

Apare insa si o problema cu suprematia bavarezului : http://www.ninja-h2.com/

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent mi-am reamintit ce-mi spunea Mashinutza acu' vreo 3 ani cind ne-am dat intamplator in vorba despre curse..brother, bate S1000RR la japoneze de nu-i adevarat!

Citind forumul am vazut aceeasi parere impartasita mai peste tot de catre baietii cunoscatori si concluzia era ca visul oricarui impatimit este sa aib rr-ul sau HP4!

Am remarcat surprinzator baieti care venerau japonezele cum tanjesc dupa bavarezul amintit..

Nu sunt cunoscator intr-ale curselor moto, ultimul mare campion pe care-l urmaream cu placere era legenda Mike Doohan, dar este muult de atunci.

Surprinzator perntru mine, deoarece nu-mi amintesc ca nemtalaii sa fi produs ceva 4/linie macar pe-aproape, nu mai spun competitiv cu japonezele si dintr-o data au rupt gura targului cu acest miar!

Desi pare fortata comparatia, in mintea mea este ca si cum Opel ar intra in Formula 1 si ar incepe sa dea clasa marilor de acolo!

Stiu, bavarezii fac cele mai confortabile tourere din lume, sunt tari si pe segmentul enduro/touring/adv, echipeaza la modul spatial mobrele lor cu electronica si optiuni de vis (citind stirea asta m-am prapadit de ras..Suzuki au descoperit in 2014 ABS-ul pe miarul lor :crack:) , dar nu despre asta este vorba aici..vorbesc despre putere si cum o pun pe asfalt..

Imi inchipui ca si in domeniul asta trebuie experienta capatata in ani sa te iei de bracinari cu marii potentati, de unde se nasc intrebarile firesti: de unde/cum au rasarit sasalaii cu bestia asta hodoronc/tronc?

Chiar asa tare este mobra asta sau este doar o moda?

La ce i-au batut pe japonezi?

Uite aici clasa bavareza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E fix invers!

Zx10-le trage DOAR de sus...da trage violent....pe cand bmw trage de jos si mediu bine...de asta pe acceleratii e mai rapida...plus rapoartele mai scurte si PLUS QS de serie!(lucru pe care lumea uita sa il mentioneze)!

Ca putere Kawasaki sta mai bine....1 cal 2 ( asta daca nu e varianta americana si atunci e mai slaba cu 15-20 de cai vorba lui Method)!

zx10 asta nou e asa slab din ture joase si medii ca pana si K5 ii da cateva lungimi de mobra pana pe la 220!

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da clasa FIINDCA marea majoritate a filmelor de pe iutub care contin bmw vs zx10 sunt facute in america acolo unde zx10 o fura de la un k5 stock!

In WSBK au avut cea mai mare armata de ingineri si tehnicieni dupa ei plus pe supertalentatul Melandri si nu au facut nimic!

Si-au dat si ei seama ca nu e de joaca cu japonezii si s-au retras...sau cel putin nu se mai implica serios!

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, o luati deja pe aratura! Nu mai comparati motocicletele din WSBK cu cele pe care le puteti cumpara voi. Au tot schimbat la ele in afara de cadru si carterul motorului, tot ce-i in motor e schimbat.Suspensii, electronica, bascula, cadru de spate, rezervor, jante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent mi-am reamintit ce-mi spunea Mashinutza acu' vreo 3 ani cind ne-am dat intamplator in vorba despre curse..brother, bate S1000RR la japoneze de nu-i adevarat!

Citind forumul am vazut aceeasi parere impartasita mai peste tot de catre baietii cunoscatori si concluzia era ca visul oricarui impatimit este sa aib rr-ul sau HP4!

Am remarcat surprinzator baieti care venerau japonezele cum tanjesc dupa bavarezul amintit..

Nu sunt cunoscator intr-ale curselor moto, ultimul mare campion pe care-l urmaream cu placere era legenda Mike Doohan, dar este muult de atunci.

Surprinzator perntru mine, deoarece nu-mi amintesc ca nemtalaii sa fi produs ceva 4/linie macar pe-aproape, nu mai spun competitiv cu japonezele si dintr-o data au rupt gura targului cu acest miar!

Desi pare fortata comparatia, in mintea mea este ca si cum Opel ar intra in Formula 1 si ar incepe sa dea clasa marilor de acolo!

Stiu, bavarezii fac cele mai confortabile tourere din lume, sunt tari si pe segmentul enduro/touring/adv, echipeaza la modul spatial mobrele lor cu electronica si optiuni de vis (citind stirea asta m-am prapadit de ras..Suzuki au descoperit in 2014 ABS-ul pe miarul lor :crack:) , dar nu despre asta este vorba aici..vorbesc despre putere si cum o pun pe asfalt..

Imi inchipui ca si in domeniul asta trebuie experienta capatata in ani sa te iei de bracinari cu marii potentati, de unde se nasc intrebarile firesti: de unde/cum au rasarit sasalaii cu bestia asta hodoronc/tronc?

Chiar asa tare este mobra asta sau este doar o moda?

La ce i-au batut pe japonezi?

 

In urma unor cercetari la prima mina, intrebind si dicutind cu propietarii care chiar folosesc modelele astea, cred ca mi-am facut o parere destul de clara asupra acestui model.

 

Din ce am inteles, BMW-ul s1000rr este cea mai capabila motoreta stock. Reversul medaliei este ca cedeaza relativ repede, au probleme de fiabilitate la cutia de viteze, pinioane, cuzineti si multe altele insa cel mai deranjant este ca depinzi aproape in totalitate de service-ul BMW. Au facut in asa fel incit la cea mai mica problema sa depinzi de ei, astfel, costurile mentenantei fiind mult mai mari ca la japoneze.

 

p.s. De exemplu, la curse, nu prea exista bmw la care nu s-a desfacut motorul pentru rectificari/reparatii. In schimb, sunt foarte multe motoare japoneze ( chiar si de 10 ani ) cu care s-a alergat dar care nu au necesitat nicio interventie.

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Multumesc de lamuriri, am inteles cum sta treaba!

 

In urma unor cercetari la prima mina, intrebind si dicutind cu propietarii care chiar folosesc modelele astea, cred ca mi-am facut o parere destul de clara asupra acestui model.

Multumesc, exact asta asteptam, o parerea de la cei care le-au avut pe mana, s-au dat si pot face o comparatie!

Referitor la faptul ca depinzi de service-ul lor, este si normal, avind in vedere ca BMW a impins electronica in mobre pina la un nivel nemaivazut!

Insa aici intervine reversul, fiabilitatea..

Am aflat ca au introdus pina si cruise control pe o mobra de curse!

Mi se pare ca le-a facut o aroganta..vorba lui Jiji :-))

Nu m-ar mira ca o aroganta suprema sa puna pe s1000rr sau HP4 sei incalzite si parbriz electric :D

 

N-am nimic cu bmw dar nu poti compara pe aia mici din est care fabrica de 50 ani 2 roti cu nemtii care sunt veniti recent cu modele sport.

Ca si cum iti cumperi un frigider sony.

Pai de-aia ma si mir, 50 ani (cum spui tu) nu au facut nimic si de 5 au scos panarama asta care pune concurenta pe coji de nuca...

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am nimic cu bmw dar nu poti compara pe aia mici din est care fabrica de 50 ani 2 roti cu nemtii care sunt veniti recent cu modele sport.

Ca si cum iti cumperi un frigider sony.

 

Tocmai ai scris cel mai puternic argument, cel putin in opinia mea. :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta pe care o poate insa oricine observa este ca baietii cu sportive iubitori de japoneze si de motociclete capabile in general au imbratisat imediat acest model si i-au recunoscut calitatile, pe cand un fan BMW se va pisa intotdeauna cu multe ifose pe celelalte marci ca stie el ca monocilindrul lui de 50 de cai e cel mai bun,cel mai fiabil,e BMW! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac motocicletele cu orice nume inscriptionat pe ele, fiecare te atrage cu ceva, dar nu voi cumpara niciodata bmw.Am avut ocazia sa merg cu un 10r "doar plimbare" si clar va fii urmatorul motorul pe lista de cumparaturi, asta daca nu ies la pensie cu monstrul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am inteles, BMW-ul s1000rr este cea mai capabila motoreta stock. Reversul medaliei este ca cedeaza relativ repede, au probleme de fiabilitate la cutia de viteze, pinioane, cuzineti si multe altele insa cel mai deranjant este ca depinzi aproape in totalitate de service-ul BMW. Au facut in asa fel incit la cea mai mica problema sa depinzi de ei, astfel, costurile mentenantei fiind mult mai mari ca la japoneze.

 

p.s. De exemplu, la curse, nu prea exista bmw la care nu s-a desfacut motorul pentru rectificari/reparatii. In schimb, sunt foarte multe motoare japoneze ( chiar si de 10 ani ) cu care s-a alergat dar care nu au necesitat nicio interventie.

ce interesant e istoria. Acus 30-35 de ani era exact invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cite mi s-a spus/explicat, acest model de BMW vine `modificat` pentru a performa din fabrica.



Fiind impins atit de sus, luind in considerare si compromisurile facute de fabrica pentru a o scoate pe piata la un pret cit mai apropiar de concurenta, e oarecum normal si de asteptat sa cedeze in cele mai vulnerabile locuri.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

Din cite mi s-a spus/explicat, acest model de BMW vine `modificat` pentru a performa din fabrica.

Fiind impins atit de sus, luind in considerare si compromisurile facute de fabrica pentru a o scoate pe piata la un pret cit mai apropiar de concurenta, e oarecum normal si de asteptat sa cedeze in cele mai vulnerabile locuri.

 

cumva Honda ( in speta CBR 1000RR ) e la polul opus? (intreb la modul serios). Adica nu atat de ''tuned'' din fabrica, in detrimentul fiabilitatii

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la STK ce a facut bmw ? stiu ca nu se modifica nimic la motor si ambreaj, doar frane si telescoape.Acolo nu mai este Sykes

Titlurile din 2012 si 2013, cu Sylvain Barrier pilotand BMW-ul in STK nu se pun? :rolleyes: La Stock sunt motocicletele cele mai apropiate de varianta pe care o putem achizitiona noi, oamenii obisnuiti.

A venit BMW-ul cu prima lor motocicleta SS si le-a dat peste ochi japonezilor. Iti dai seama ce rachete o sa aiba peste 30-40 de ani? ;)

Ca veni vorba de electronica, pe modelul 2015 au pus quickshifter care schimba si in jos. Mai exista vreo mobra care face asta? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma unor cercetari la prima mina, intrebind si dicutind cu propietarii care chiar folosesc modelele astea, cred ca mi-am facut o parere destul de clara asupra acestui model.

 

Din ce am inteles, BMW-ul s1000rr este cea mai capabila motoreta stock. Reversul medaliei este ca cedeaza relativ repede, au probleme de fiabilitate la cutia de viteze, pinioane, cuzineti si multe altele insa cel mai deranjant este ca depinzi aproape in totalitate de service-ul BMW. Au facut in asa fel incit la cea mai mica problema sa depinzi de ei, astfel, costurile mentenantei fiind mult mai mari ca la japoneze.

 

p.s. De exemplu, la curse, nu prea exista bmw la care nu s-a desfacut motorul pentru rectificari/reparatii. In schimb, sunt foarte multe motoare japoneze ( chiar si de 10 ani ) cu care s-a alergat dar care nu au necesitat nicio interventie.

tin minte ca vorbeam cu un prieten mecanic care avea un S1000RR in service. mi-a zis: Ba, e dementiala cum trage. am mers cu ea si e criminala. dar pacatoasa in draci. e desfaci ca pe un motor de curse. la cateva mii de Km daca n-o desfaci s-o verifici, cedeaza ea singura si o desfaci neaparat. si totul e din cauza ca e impinsa la limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...