joby_toss Postat August 20, 2022 Share Postat August 20, 2022 https://www.motogp.com/en/news/2022/08/20/sprint-races-to-be-introduced-at-all-grands-prix-from-2023/431993 Citat The FIM, IRTA, MSMA and Dorna Sports can now announce a new Sporting Format to be introduced for the FIM MotoGP™ World Championship from 2023. Sprint races will be introduced at all Grands Prix, creating an exciting, action-packed programme for fans on every day of a MotoGP™ race weekend and maintaining a consistent format across the calendar. Sprint races will take place at 15:00 on the Saturday of each Grand Prix and be approximately 50% of the full race distance. The Sprint race will have a 15-minute grid procedure, and the sporting rules will be the same as a full-length Grand Prix race on Sunday. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 20, 2022 Share Postat August 20, 2022 Nasol pentru piloți, calumea pentru noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 20, 2022 Share Postat August 20, 2022 (editat) F1 a devenit mai interesantă de când cu sprintul? Dpmdv nu. Editat August 20, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 20, 2022 Share Postat August 20, 2022 Depinde de context. La nivel de competiție per total, probabil că nu. Week-end-urile cu sprint sunt însă mai interesante pentru că presupun mai multă acțiune: nu toată lumea se uită la calificări (sâmbăta), cu atât mai puțin la antrenamente (vinerea). O cursă scurtă și sâmbăta atrage o audiență mai mare per total - adică exact ceea ce căutau promotorii. Și eu ca spectator prefer să mă uit la o cursă decât la o sesiune de antrenamente, sau chiar de calificări. Personal mi se pare rizibilă răzvrătirea asta a urmăritorilor în ceea ce privește posibilitatea de a avea mai mult timp de cursă efectiv. Până la urmă despre asta este vorba în competiții motorizate, de curse. Antrenamentele și calificările sunt accesorii. Competițiile junior (GP3/GP2) au adoptat formatul ăsta de mult timp și nu am văzut nicio supărare acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 20, 2022 Share Postat August 20, 2022 Acu' ce să zic, la f1 sunt muuuult mai antrenante ultimele minute de quali decât cursele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 https://www.corsedimoto.com/motomondiale/motogp/motogp-divorzio-marquez-alzamora-marc-licenzia-il-suo-manager/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Păi la ce-i trebe manager dacă e vizitator pe la boxe?!? Să-l mai plătească și pe ăla sau..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Pregătește pensionarea și reduce încet încet din cheltuieli. Pensia o sa fie mică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Acum 20 minute, danypop a spus: Pregătește pensionarea și reduce încet încet din cheltuieli. Pensia o sa fie mică Am auzit pe surse că o să vândă semințe in tribune cu pahar din ăla fals (pare înalt dar e scobit f f f f f f f puțin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Deci de-ala cu fund dublu smecherie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Ar avea succes doar daca paharele ar fi inscriptionate VR46, dar a zburat puiul cu ața... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 :)) cica Ktm ul a facut-o iar. Probabil se refera la Iker. What is certain is that reigning Moto2 world champion Remy Gardner will not be a part of KTM's set-up in 2023. The Australian has endured a similarly difficult campaign to Fernandez and admitted on Sunday at the Red Bull Ring that it’s unlikely he will be on the 2023 grid at all – taking a dig at his current paymasters in the process. “No, it’s not,” he said when told his future was not looking good. “In MotoGP, doesn’t look like there’s anything. KTM’s done it again. That’s all I can say.” Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 21, 2022 Share Postat August 21, 2022 Interesant cine ar putea veni în locul lui. Se pare că nu va fi nicio promoție din Moto2 spre MotoGP la anul. Nu prea înțeleg deci cum de nu ar avea loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 daca se retrage Dovi si Binder jr merge la Moto2 ar fi loc, dar cred ca la RNF se pregateste un loc pentru cineva de la Moto2 sau chiar Moto3. Razlan a zis ca planul lor a fost si e sa mearga pe promovare de tineri. nu ca Remy ar fi batran... + ca daca Fernandez merge la RNF nu prea il are al inima pe Remy. considera ca a fost ajutat mai mult sa ia titlul la Moto2 fata de el. deci pare greu de facut iar o echipa cu ei doi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 La 20.08.2022 la 23:04, PzKpfW a spus: Personal mi se pare rizibilă răzvrătirea asta a urmăritorilor în ceea ce privește posibilitatea de a avea mai mult timp de cursă efectiv. si eu sunt nedumerit. sprintul fiind scurt e mai intens, nu ai timp de strategii etc ca se termina cursa pana dai mapping 2. toti se plang de cauciucuri si strategii si cand vine ideea asta de cursa scurta unde poti merge FULLAX cap coada "vai mie nu imi convine" O M G. multi se plang ca nu sunt depasiri - o cursa scurta pe puncte poate duce la depasiri, la dueluri. ganditi-va ca Q si Peco nu au avut duel direct. (poate o depasire in pluton intre ei?) dar nu duel pt loc 1. personal as fi vrut sa conteze si la quali sa fie presiunea mai mare. dar hei, fiecare cu nemultumirile lui. stiu ca nimic din ce scriu nu intoarce un suporter infocat si credintele lui in acelasi timp nu-mi pasa. ar trebui deci sa sterg tot. dar daca am obosit degetele, lasa asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 (editat) Acum 3 ore, frigider a spus: si eu sunt nedumerit. sprintul fiind scurt e mai intens, nu ai timp de strategii etc ca se termina cursa pana dai mapping 2. toti se plang de cauciucuri si strategii si cand vine ideea asta de cursa scurta unde poti merge FULLAX cap coada "vai mie nu imi convine" O M G. multi se plang ca nu sunt depasiri - o cursa scurta pe puncte poate duce la depasiri, la dueluri. ganditi-va ca Q si Peco nu au avut duel direct. (poate o depasire in pluton intre ei?) dar nu duel pt loc 1. Daca am incerca sa gandim mai nuantat, am vedea ca lucrurile nu sunt atat de simpl(ist)e si nici ca cei care sunt rezervati asupra noului format sunt niste idioti, iar sustinatorii niste genii. In teorie, o fi cum spui tu, in realitate, insa... hai sa vedem... 1. O cursa suplimentara, de sprint, aduce cu ea riscuri suplimentare pentru piloti. O accidentare in cursa de sprint compromite total cursa principala si poate etapele urmatoare. Ma indoiesc ca pilotii care conteaza in lupta pentru titlu, vor risca pentru cateva puncte aruncate de Ezpeleta. Cum intr-un sezon vor fi 40-42 de curse, cine crezi ca este dispus sa riste atat? 2. Curse multe = oboseala acumulata de-a lungul sezonului= risc mare de accidentare. Care din pilotii de top si-ar asuma riscuri atat de mari? Poate doar aia ajutati de coechipieri sa ajunga in fruntea cursei. 3. Cu sistemul actual (aberant) de penalizari, exista probabilitatea ca o eroare de pilotaj, in cursa de sprint, sa compromita cursa principala. Vezi cazul Q de la Silverstone. 4. O cursa sprint presupune uzura suplimentara a materialului de concurs, ceea ce in conditiile unui nr limitat de motoare, poate fi o mare problema. Ai spart un motor in cursa sprint, ai compromis un sezon intreg. In FP-uri poti alege sa faci mai putine tururi si oricum nu le faci la intensitate maxima ( cu exceptia tururilor de time attack), o cursa insa, vrei nu vrei, trebuie sa o duci pana la capat,... in ritm de cursa. 5. Costuri suplimentare pentru echipe si constructori. Remember! sunt 40+ curse!!! 6. Nemultumirea pilotilor, care trebuie sa concureze mai mult pe bani putini. Nu toti au salarii de 12 milioane ca Q sau 25, in cazul lui MM. Concluzie: daca pana acum ne plictiseam la o singura cursa, de la anul ne vom plictisi la doua. Pilotii care conteaza in campionat vor merge tactic, multumindu-se sa termine in fata adversarului direct sau sa limiteze daunele. Ma indoiesc ca vom vedea multe dueluri cu garda jos. Nici nu vei vedea prea des un duel direct intre Peco si Q, atata vreme cat este lasat in fata de coechipieri, care apoi impun ritm fals pentru a ii proteja spatele. Ce sa-i faci... binefacerile ordinelor de echipa, care va plac voua atat de mult. Editat August 22, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 22, 2022 Share Postat August 22, 2022 Nu are nicio legătură cu cine mai deștept sau mai prost. Ca spectator vrei mai multă acțiune, punct. Cine neagă asta este ipocrit. Contraargumentele sunt valide dar irelevante în acest sens. 5 hours ago, ioio_viola said: cred ca la RNF se pregateste un loc pentru cineva de la Moto2 Nu am auzit nimic despre vreo promovare. Singura care se anunța era cea a lui Ogura la LCR/Idemitsu, dar cum a hotărât să mai stea un an la Moto2, Nakagami mai primește un an de suferință pe motocicleta aia. La KTM nu s-a anunțat nimic legat de vreo promovare; Acosta va trece la MotoGP în 2024, iar Augusto Fernández (cel cu care se bate Ogura pentru titlu anul ăsta) se pare că va mai sta și el un an la Moto2. Beirer spunea că încă speră să-l rețină pe Oliveira la Tech3 GasGas la anul. Se pare că cei de la KTM chiar trag de Oliveira să rămână la ei și i-ar fi oferit un contract pe 3 ani la Tech3 GasGas (zvonul s-ar potrivi cu declarațiile lui Gardner conform cărora e out din MotoGP la anul) Se pare că dificultatea în negocierile dintre Mir și HRC sunt mebrii echipei tehnice pe care spaniolul vrea să-i aducă de la Suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 24, 2022 Share Postat August 24, 2022 Breiching niuz:MM are "verde" la a se antrena pe mobra Cam devreme... părerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 25, 2022 Share Postat August 25, 2022 La 22.08.2022 la 14:25, PzKpfW a spus: zvonul s-ar potrivi cu declarațiile lui Gardner conform cărora e out din MotoGP la anul pai in zilele astea numele de Wayne Gardner nu mai are asa rezonanta ca si acum vreo 30 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Bastianini la echipa oficială Ducati în 2023. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Alegerea fireasca, zic eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Doi italieni la echipa italieneasca... sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 12 minutes ago, Speedy.K said: Doi italieni la echipa italieneasca Au mai fost, ultima dată în 2020. Naționalitatea sigur l-a ajutat pe Bastianini, dar nu a fost factorul determinant. Ducati vor cel puțin un italian la echipa oficială. Cum îl au deja pe Bagnaia, și-ar fi permis un spaniol fără probleme. Dar cele 3 victorii (deocamdată) ale lui Bastianini de anul ăsta au făcut impresie bună - chiar dacă au fost probabil obținute pe o motocicletă mai competitivă decât cea a lui Martín. Problema lui JM a fost că a greșit cam mult anul ăsta, iar în clasament este sub coechipierul Zarco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 26, 2022 Share Postat August 26, 2022 Acum 36 minute, PzKpfW a spus: Au mai fost, ultima dată în 2020. Naționalitatea sigur l-a ajutat pe Bastianini, dar nu a fost factorul determinant. Ducati vor cel puțin un italian la echipa oficială. Cum îl au deja pe Bagnaia, și-ar fi permis un spaniol fără probleme. Dar cele 3 victorii (deocamdată) ale lui Bastianini de anul ăsta au făcut impresie bună - chiar dacă au fost probabil obținute pe o motocicletă mai competitivă decât cea a lui Martín. Problema lui JM a fost că a greșit cam mult anul ăsta, iar în clasament este sub coechipierul Zarco. N-am zis ca de-aia l-au ales. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.