Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Cu o motocicletă de 💩? Mari!

era vb de om, nu de moto.

anyway, traim si vedem.

 

io am asteptat doua zeci douazeci si trei si s-a fasait MM 

asa ca nici nu mai astept 2024.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Sunt doar abordări diferite în ceea ce privește salarizarea. Europenii tind să ofere un "salariu" de bază mai mic dar bonusuri de performanță mai mari (așa este situația și în F1 și în motorsport în general). Japonezii, invers. La final sumele sunt comparabile.

De unde stii? Ai o situatie a bonusurilor similara cu cea postata de @apriliacluj pentru salarii? Ma refer la MotoGP, F1 nu ma intereseaza. In orice caz, bonusurile sunt mai mult pe hartie, pentru majoritatea pilotilor - le iau sau nu- salariul este baza. 

Acum 3 ore, apriliacluj a spus:

mi-e tare teama ca FQ sa n-o ia pe urmele lui Vin....

A luat-o deja... 

Acum 5 ore, apriliacluj a spus:

 

Fabio Quartararo (new contract)$5 millionYamaha,2024

 

 

cele bolduite, dpmdv,  ma cam surprind, fie ca-s prea mari, fie ca mi se par prea mici...

Si la Q ar fi niste semne de intrebare. Din cate imi amintesc, negocierile se purtau in jurul a 10-12 milioane... Este drept ca nu se specifica daca era vorba despre salariul pe sezon sau pentru intreaga perioada contractuala.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu există cifre oficiale, clauzele contractuale sunt confidențiale. Informația despre bonusuri vs. salarii o am din aceeași sursă ca și cifrele vehiculate mai sus: presa de specialitate și jurmaliștii care vorbesc în mod informal cu piloții și echipele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

Nu există cifre oficiale, clauzele contractuale sunt confidențiale. Informația despre bonusuri vs. salarii o am din aceeași sursă ca și cifrele vehiculate mai sus: presa de specialitate și jurmaliștii care vorbesc în mod informal cu piloții și echipele.

De aceea te si intrebam. Nici in presa nu sunt prea multe informatii... stiu de ceva bonusuri pentru victorie pe care le-ar primi MM (pe actualul contract), ceva in jurul a 250000 $. Dar suma asta este valabila pentru MM-Honda. Ma indoiesc ca un pilot KTM poate visa macar la un sfert din suma asta. Asa ca generalizarile nu isi prea au sensul. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

“I think Franco Morbidelli is in a difficult moment, but he has great talent. We would like to see Morbidelli on a Ducati next year. We will see what happens in the next few weeks,” Ciabatti explained.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta asta pare sa se materializeze. Oricat de simpatic mi-ar fi Morbi, nu prea vad logica inlocuirii lui Zarco cu FM21. Orice comparatie a rezultatelor celor doi, este defavorabila italianului, + Zarco este probabil cel mai bun tester in cursa, de la Ducati.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, xt600 a spus:

Orice comparatie a rezultatelor celor doi, este defavorabila italianului, + Zarco este probabil cel mai bun tester in cursa, de la Ducati.  

 

method, vezi ca ai intrat cu contul gresit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, xt600 a spus:

 Orice comparatie a rezultatelor celor doi, este defavorabila italianului, 

No shit :))

Morbido a fost vicecampion MotoGP, cu victorii la aceasta clasa!!

Zarco a castigat macar o cursa la clasa mare??

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lots of talk last weekend about Johann Zarco and a possible move to Honda, his management have spoken with LCR and the rider himself has said he “would be proud” to be the rider to help turn Honda’s fortune around.

He did also say his target is to remain at Pramac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, damager a spus:

Lots of talk last weekend about Johann Zarco and a possible move to Honda, his management have spoken with LCR and the rider himself has said he “would be proud” to be the rider to help turn Honda’s fortune around.

He did also say his target is to remain at Pramac

Nebun in plm sa fii sa mergi la Honda acum.

Gandeste-te ca nici MM nu merge cu moto aia :)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cat are de ales Zarco. daca Bez alege Pramac pentru modelul 2024, atunci Zarco nu mai are loc la Ducati. greu de crezut ca o sa mearga la Gresini. asa ca singura varianta sa ramana in MotoGP e Honda care nu prea o vrea nimeni 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 minutes ago, ioio_viola said:

daca Bez alege Pramac pentru modelul 2024

 

Bezzecchi a spus deja că rămâne la VR46 la anul, chiar dacă nu primește GP24. Discuțiile lui Zarco cu LCR sunt fie legate de o posibilă venire a lui Morbidelli în locul lui, fie de faptul că după 2024 oricum rămâne fără contrat iar HRC i-ar oferi probabil o înțelegere pe termen mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de unde ai informatia aia. deocamdata nu e decis nimic unde o sa fie Bez la anul.

https://www.motogp.com/en/news/2023/08/09/hes-a-great-talent-is-morbidelli-destined-for-ducati/475384

The contracts of numerous riders within Ducati’s ranks come to a conclusion at the end of the season and still need to be renewed, while there is also a desire to promote Bezzecchi to a factory bike, with Ciabatti confirming as much.

"At the moment it is no secret that we would like to be able to give Marco Bezzecchi a factory bike, he is having a very good year, winning races. We have to clarify our ideas in order to be able to give him a factory bike next year.

"The decision will not be made between this weekend (at Silverstone), but we will clarify the ideas with the team and the rider to make a decision after Austria."

In order to give Bez one of the four factory machines, it would require the #72 to move up to either Ducati Lenovo Team or Prima Pramac Racing. Francesco Bagnaia is locked into a factory team contract for 2024, while Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) and Jorge Martin (Prima Pramac Racing) both have 1+1 deals for 2023, with the factory yet to officially exercise their 2024 extensions. However, of all the riders, it seems that Johann Zarco (Prima Pramac Racing) is most at risk, with the Frenchman's deal up at the end of the year and rising chatter of a potential switch to LCR Honda, though the #5 has stated his desire to remain on a Ducati. No matter what way you look at it, some tough decisions await the Bologna bullets, as five riders onto four factory bikes simply doesn't go.

 

intre timp, AM inca un an cu Gresini

https://www.motogp.com/en/news/2023/08/10/gresini-racing-motogp-confirm-alex-marquez-for-2024/475421

63b6b5ce-7400-27a7-74c2-41adf49b40d9.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, ioio_viola said:

nu stiu de unde ai informatia aia. deocamdata nu e decis nimic unde o sa fie Bez la anul.

https://www.motogp.com/en/news/2023/08/09/hes-a-great-talent-is-morbidelli-destined-for-ducati/475384

 

Interview-ul cu Ciabatti este mai lung. Vezi aici.

 

Paolo Ciabatti

Marco vorrebbe rimanere in seno al team VR46, proseguendo un percorso sensato dal punto di vista agonistico e professionale. Contestualmente, abbiamo dalla nostra parte l’esigenza di capire come distribuire la tecnica vera e propria.

 

Cu alte cuvinte, Bezzecchi vrea să primească, la VR46, GP24-ul lui Zarco de la Pramac la anul. Încă nu este clar dacă Ducati sunt dispuși să facă asta. Singurul element clar este faptul că Ducati va oferi doar 4 versiuni de GP24 la anul, restul vor merge pe versiuni mai vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce inteleg eu din declaratiile lui Ciabatti nu prea exista alternative. Ori la Pramac, ori pe GP23 in 2024. 

Si pare normal data fiind diferenta de angajament si timp petrecut alaturi de Ducati a Pramacului comparativ cu VR46. Asta nu ajuta prea mult la inchiderea cercului cu un pilot VR46 de la echipa VR46 care sa castige MotoGP, dar inca exista speranta. Se poate.   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...