Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Niste cifre care mie mi-i se par mai apropiate de realitate:

ai de plm unde e JM
 

 

1st. Marc Márquez (Repsol Honda Team): $16 million/year
2nd. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team): $5 million/year
3rd. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $5 million/year
4th. Maverick Viñales (Aprilia): $4 million/year
5th. Johann Zarco (Prima Pramac Racing/Ducati): $4 million/year
6th. Joan Mir (Repsol Honda Team): $3 million/year
7th. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing): $3 million/year
8th. Aleix Espargaró (Aprilia): $3 million/year
9th. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team): $2.5 million/year
10th. Álex Rins (LCR Honda Castrol Team): $2.2 million/year
11th. Pol Espargaró (GasGas Factory Racing Teche/KTM): $2 million/year
12th. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $1 million/year
13th. Álex Márquez (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $1 million/year
14th. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing): $1 million/year
15th. Miguel Oliveira (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $750,000/year
16th. Jorge Martín (Prima Pramac Racing/Ducati): $675,000/year
17th. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu Team): $650,000/year
18th. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $350,000/year
19th. Augusto Fernández (GasGas Factory Racing Tech3/KTM): $300,000/year
20th. Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $300,000/year
21st. Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $300,000/year
22nd. Raúl Fernández (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $300,000/year

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda doar ca Zarcoiu 4mil și Martin puțin peste 10% din salariul Zarcoiului... Greu de crezut 

Apropo, acum încep să-l cred pe Marcel când zicea ca și anul asta o sa fie cam cel mai bine sau printre cei mai bine plătiți de pe grila. Pai dacă, campeonu are 5mil cred ca și Marcel (datorita sponsorilor babani) poate fi pe acolo sau chiar mai bine 

Oricum, mici salarii pentru cei mai buni motocicliști din lume🙈

Punea cineva aici parca un clip cu bogăția galbenului suprem, pai bă băiatule, le dai bani de acadele piloților tăi!? 300k, aia-s bani plătiți unui pilot ce câștigă curse la MotoGp... 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:

Niste cifre care mie mi-i se par mai apropiate de realitate:

ai de plm unde e JM
 

 

1st. Marc Márquez (Repsol Honda Team): $16 million/year
2nd. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team): $5 million/year
3rd. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $5 million/year
4th. Maverick Viñales (Aprilia): $4 million/year
5th. Johann Zarco (Prima Pramac Racing/Ducati): $4 million/year
6th. Joan Mir (Repsol Honda Team): $3 million/year
7th. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing): $3 million/year
8th. Aleix Espargaró (Aprilia): $3 million/year
9th. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team): $2.5 million/year
10th. Álex Rins (LCR Honda Castrol Team): $2.2 million/year
11th. Pol Espargaró (GasGas Factory Racing Teche/KTM): $2 million/year
12th. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $1 million/year
13th. Álex Márquez (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $1 million/year
14th. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing): $1 million/year
15th. Miguel Oliveira (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $750,000/year
16th. Jorge Martín (Prima Pramac Racing/Ducati): $675,000/year
17th. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu Team): $650,000/year
18th. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $350,000/year
19th. Augusto Fernández (GasGas Factory Racing Tech3/KTM): $300,000/year
20th. Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $300,000/year
21st. Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $300,000/year
22nd. Raúl Fernández (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $300,000/year

parca MM alerga pe degeaba :crack:mor.

a ok, scuzele mele, scrie repsol :))  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Pentru că ăia nu erau piloți, erau băieții lu tata care tata nu prea știa ce sa facă cu banii, atât de mulți avea. 

sau daca ne gandim bine, e cazul Stroll din zilele noastre, nu??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. 

In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, xt600 a spus:

In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. 

In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. 

stai ca ia Top camp :)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. 

In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. 

Zvonurile spun altceva. Ma rog.. sunt doar zvonuri chIar daca din surse credibile.

si eu ziceam ca 2027 cand se schimba regulamentul tehnic ar fi momentul. Cineva zice ca vor pierde 1 an de experienta in motogp fara presiune. Probabil ca o alta gandire ar fi ca vor sa capete ceva experienta in paddock pana se schimba regulamentul tehnic.

 

cine stie, vom vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

stai ca ia Top camp :)  

Ar face istorie. 

Acum 4 ore, damager a spus:

Zvonurile spun altceva. Ma rog.. sunt doar zvonuri chIar daca din surse credibile.

si eu ziceam ca 2027 cand se schimba regulamentul tehnic ar fi momentul. Cineva zice ca vor pierde 1 an de experienta in motogp fara presiune. Probabil ca o alta gandire ar fi ca vor sa capete ceva experienta in paddock pana se schimba regulamentul tehnic.

 

cine stie, vom vedea

In lumea asta zvonurile se cam confirma. Mai ales cele de magnitudinea asta... Iti dai seama ca Ezpeleta este disperat sa aduca un producator nou pe grila, nu a stat degeaba. Doar ca va veni un nou producator fara nici o experienta in competitie si nu stiu daca asta va contribui cu ceva la revitalizarea spectacolului pe circuit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pregatiri de 1 aprilie😆😆😆

 

 

FB_IMG_1710937087755.jpg

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha is considering Jorge Martin for a move next year, reportedly preparing a budget to entice him from Pramac Ducati. However, switching to Yamaha would mean leaving MotoGP's top bike for a less competitive option, putting pressure on Yamaha to improve their M1. Despite potential financial gains, Martin prioritizes the bike's performance, highlighting the need for Yamaha to enhance their machine.

While Yamaha offers financial incentives, joining them might mean racing on a less competitive bike than Ducati. Yet, Yamaha remains a plausible option for Martin given the relative standings in MotoGP. With Fermin Aldeguer's arrival at Ducati in 2025, competition for seats heightens, potentially prompting market shifts.

Yamaha faces the challenge of retaining Fabio Quartararo amidst interest from Aprilia. Quartararo's potential departure could free up funds for Yamaha to pursue Martin or another top talent. Additionally, Yamaha could expand in 2025 if they secure more seats by potentially taking over the VR46 satellite team, complicating the MotoGP rider market further.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, damager said:

(...)

 

Pe scurt, Martín are loc la Yamaha dacă nu-l promovează lângă Bagnaia :)
Iar dacă Fabio rămâne unde este (puțin probabil), are loc la Aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

 

Pe scurt, Martín are loc la Yamaha dacă nu-l promovează lângă Bagnaia :)
Iar dacă Fabio rămâne unde este (puțin probabil), are loc la Aprilia.

 

Aprilia nu cred ca plateste suficientg pt Martin care cred ca o sa vrea si bani.

Pe de alta parte Q vine dintr-un ctr bine platit, deci ar putea face switch-ul la aprilia. vom vedea ce i sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 minutes ago, damager said:

Aprilia nu cred ca plateste suficientg pt Martin care cred ca o sa vrea si bani.

 

Corect. Însă Martín ar putea rămâne fără opțiuni dacă nu ajunge la Ducati de uzină. Practic va fi Aprilia sau ...Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Corect. Însă Martín ar putea rămâne fără opțiuni dacă nu ajunge la Ducati de uzină. Practic va fi Aprilia sau ...Yamaha.

Asa e. Mai ramane si ktm, ma rog gas-gas, parca se termina ctr lui AF.

 

sau poate vine bmw☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

56 minutes ago, damager said:

Mai ramane si ktm, ma rog gas-gas, parca se termina ctr lui AF.

 

Mă refeream la echipe de uzină. În momentul de față este la cea mai bună echipă satelit, pe cea mai bună echipă de client. Nu ar pleca la mai puțin.

 

La BMW (presupunând prin absurd că intră, și o fac înainte de 2027) nu cred că s-ar duce să fie testrider vreo 2 ani - cel puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, PzKpfW a spus:

 

Mă refeream la echipe de uzină. În momentul de față este la cea mai bună echipă satelit, pe cea mai bună echipă de client. Nu ar pleca la mai puțin.

 

La BMW (presupunând prin absurd că intră, și o fac înainte de 2027) nu cred că s-ar duce să fie testrider vreo 2 ani - cel puțin.

Depinde de bani☺️ nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea amuzantă este că Pramac nu au semnat încă un nou deal cu Ducati pentru 2025+. Teoretic sunt deschiși pentru a colabora cu un alt producător.

 

Situație ipotetică: Fabio semnează cu Pramac pentru a scăpa de Yamaha, pentru ca apoi să afle că va concura tot pe Yamaha - de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Partea amuzantă este că Pramac nu au semnat încă un nou deal cu Ducati pentru 2025+. Teoretic sunt deschiși pentru a colabora cu un alt producător.

 

Situație ipotetică: Fabio semnează cu Pramac pentru a scăpa de Yamaha, pentru ca apoi să afle că va concura tot pe Yamaha - de client.

😂😂😂. Asta ar fi tare.

dar cred ca yamaha va semna cu vr46 ca echipa de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...