Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. 

In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, xt600 a spus:

In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. 

In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. 

stai ca ia Top camp :)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. 

In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. 

Zvonurile spun altceva. Ma rog.. sunt doar zvonuri chIar daca din surse credibile.

si eu ziceam ca 2027 cand se schimba regulamentul tehnic ar fi momentul. Cineva zice ca vor pierde 1 an de experienta in motogp fara presiune. Probabil ca o alta gandire ar fi ca vor sa capete ceva experienta in paddock pana se schimba regulamentul tehnic.

 

cine stie, vom vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, frigider a spus:

stai ca ia Top camp :)  

Ar face istorie. 

Acum 4 ore, damager a spus:

Zvonurile spun altceva. Ma rog.. sunt doar zvonuri chIar daca din surse credibile.

si eu ziceam ca 2027 cand se schimba regulamentul tehnic ar fi momentul. Cineva zice ca vor pierde 1 an de experienta in motogp fara presiune. Probabil ca o alta gandire ar fi ca vor sa capete ceva experienta in paddock pana se schimba regulamentul tehnic.

 

cine stie, vom vedea

In lumea asta zvonurile se cam confirma. Mai ales cele de magnitudinea asta... Iti dai seama ca Ezpeleta este disperat sa aduca un producator nou pe grila, nu a stat degeaba. Doar ca va veni un nou producator fara nici o experienta in competitie si nu stiu daca asta va contribui cu ceva la revitalizarea spectacolului pe circuit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pregatiri de 1 aprilie😆😆😆

 

 

FB_IMG_1710937087755.jpg

Editat de nike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha is considering Jorge Martin for a move next year, reportedly preparing a budget to entice him from Pramac Ducati. However, switching to Yamaha would mean leaving MotoGP's top bike for a less competitive option, putting pressure on Yamaha to improve their M1. Despite potential financial gains, Martin prioritizes the bike's performance, highlighting the need for Yamaha to enhance their machine.

While Yamaha offers financial incentives, joining them might mean racing on a less competitive bike than Ducati. Yet, Yamaha remains a plausible option for Martin given the relative standings in MotoGP. With Fermin Aldeguer's arrival at Ducati in 2025, competition for seats heightens, potentially prompting market shifts.

Yamaha faces the challenge of retaining Fabio Quartararo amidst interest from Aprilia. Quartararo's potential departure could free up funds for Yamaha to pursue Martin or another top talent. Additionally, Yamaha could expand in 2025 if they secure more seats by potentially taking over the VR46 satellite team, complicating the MotoGP rider market further.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

 

Pe scurt, Martín are loc la Yamaha dacă nu-l promovează lângă Bagnaia :)
Iar dacă Fabio rămâne unde este (puțin probabil), are loc la Aprilia.

 

Aprilia nu cred ca plateste suficientg pt Martin care cred ca o sa vrea si bani.

Pe de alta parte Q vine dintr-un ctr bine platit, deci ar putea face switch-ul la aprilia. vom vedea ce i sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 minutes ago, damager said:

Aprilia nu cred ca plateste suficientg pt Martin care cred ca o sa vrea si bani.

 

Corect. Însă Martín ar putea rămâne fără opțiuni dacă nu ajunge la Ducati de uzină. Practic va fi Aprilia sau ...Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Corect. Însă Martín ar putea rămâne fără opțiuni dacă nu ajunge la Ducati de uzină. Practic va fi Aprilia sau ...Yamaha.

Asa e. Mai ramane si ktm, ma rog gas-gas, parca se termina ctr lui AF.

 

sau poate vine bmw☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

56 minutes ago, damager said:

Mai ramane si ktm, ma rog gas-gas, parca se termina ctr lui AF.

 

Mă refeream la echipe de uzină. În momentul de față este la cea mai bună echipă satelit, pe cea mai bună echipă de client. Nu ar pleca la mai puțin.

 

La BMW (presupunând prin absurd că intră, și o fac înainte de 2027) nu cred că s-ar duce să fie testrider vreo 2 ani - cel puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, PzKpfW a spus:

 

Mă refeream la echipe de uzină. În momentul de față este la cea mai bună echipă satelit, pe cea mai bună echipă de client. Nu ar pleca la mai puțin.

 

La BMW (presupunând prin absurd că intră, și o fac înainte de 2027) nu cred că s-ar duce să fie testrider vreo 2 ani - cel puțin.

Depinde de bani☺️ nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea amuzantă este că Pramac nu au semnat încă un nou deal cu Ducati pentru 2025+. Teoretic sunt deschiși pentru a colabora cu un alt producător.

 

Situație ipotetică: Fabio semnează cu Pramac pentru a scăpa de Yamaha, pentru ca apoi să afle că va concura tot pe Yamaha - de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Partea amuzantă este că Pramac nu au semnat încă un nou deal cu Ducati pentru 2025+. Teoretic sunt deschiși pentru a colabora cu un alt producător.

 

Situație ipotetică: Fabio semnează cu Pramac pentru a scăpa de Yamaha, pentru ca apoi să afle că va concura tot pe Yamaha - de client.

😂😂😂. Asta ar fi tare.

dar cred ca yamaha va semna cu vr46 ca echipa de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uccio nu cu Ducati negociaza??

se zicea ca in cateva zile se semneaza contractul, nu??

Uccio Salucci wants VR46 to commit to Ducati long-term and hopes to sign before the MotoGP season starts.

 

Salucci wants to activate a clause in their current contract to stay put.

“We have, already, the option with Ducati for 2025 and 2026,” Salucci said.

“Now, this moment, is very important. These 10 or 15 days, to try to understand what will happen in ‘25 and ‘26.

“My direction is to continue with Ducati.

_______________

 

 

de aici incolo nu au mai fost noutati??

_____________________

 

 

 

 

 

 din 2027, cand va fi 850cc, atunci va fi foarte posibil sa treaca la Yamaha, dar pt 25 si 26??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se negociază. Ar trebui să se finalizeze discuțiile până la Mugello.

 

Cum spuneam mai sus, interesant că nici Pramac nu a semnat încă prelungirea cu Ducati. Ar trebui să fie o formalitate, însă se știe deja că vor primi doar un GP25 la anul, Fermín Aldeguer va concura pe GP24 în 2025. De văzut unde ajunge deci al doilea GP25 de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, PzKpfW a spus:

Se negociază. Ar trebui să se finalizeze discuțiile până la Mugello.

 

Cum spuneam mai sus, interesant că nici Pramac nu a semnat încă prelungirea cu Ducati. Ar trebui să fie o formalitate, însă se știe deja că vor primi doar un GP25 la anul, Fermín Aldeguer va concura pe GP24 în 2025. De văzut unde ajunge deci al doilea GP25 de client.


si se pare ca Pramac este in discutii cu  ktm si yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, ENEOS a spus:

Screenshot_20240327_183540_Instagram.jpg

Care sunt șansele?

Dacă e asa clar jocurile sunt făcute în culise :laugh:

 

 

Asta o sa fie modul normal de operare.

Cei din urma vor oferi moto de uzina la clienți și când moto ajunge cea mai buna le vor da clienților moto de 1 an vechime.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...