Gixu. Postat Decembrie 26, 2023 Share Postat Decembrie 26, 2023 Pababibaaaa :)))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Decembrie 26, 2023 Share Postat Decembrie 26, 2023 Acum 2 ore, Gixu. a spus: Pababibaaaa :)))))))) se explica margelele, nu zic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Decembrie 29, 2023 Share Postat Decembrie 29, 2023 https://motorcyclesports.net/dorna-sports-confirms-it-could-be-sold/?fbclid=IwAR0FpY_BUmCHIx5CrPKTA0sKE2Wek6Lp3CG_M0sZ_8KUdB5jlGyAgbUsSlQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Niste cifre care mie mi-i se par mai apropiate de realitate: ai de plm unde e JM 1st. Marc Márquez (Repsol Honda Team): $16 million/year 2nd. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team): $5 million/year 3rd. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $5 million/year 4th. Maverick Viñales (Aprilia): $4 million/year 5th. Johann Zarco (Prima Pramac Racing/Ducati): $4 million/year 6th. Joan Mir (Repsol Honda Team): $3 million/year 7th. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing): $3 million/year 8th. Aleix Espargaró (Aprilia): $3 million/year 9th. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team): $2.5 million/year 10th. Álex Rins (LCR Honda Castrol Team): $2.2 million/year 11th. Pol Espargaró (GasGas Factory Racing Teche/KTM): $2 million/year 12th. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $1 million/year 13th. Álex Márquez (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $1 million/year 14th. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing): $1 million/year 15th. Miguel Oliveira (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $750,000/year 16th. Jorge Martín (Prima Pramac Racing/Ducati): $675,000/year 17th. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu Team): $650,000/year 18th. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $350,000/year 19th. Augusto Fernández (GasGas Factory Racing Tech3/KTM): $300,000/year 20th. Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $300,000/year 21st. Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $300,000/year 22nd. Raúl Fernández (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $300,000/year Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Mda doar ca Zarcoiu 4mil și Martin puțin peste 10% din salariul Zarcoiului... Greu de crezut Apropo, acum încep să-l cred pe Marcel când zicea ca și anul asta o sa fie cam cel mai bine sau printre cei mai bine plătiți de pe grila. Pai dacă, campeonu are 5mil cred ca și Marcel (datorita sponsorilor babani) poate fi pe acolo sau chiar mai bine Oricum, mici salarii pentru cei mai buni motocicliști din lume Punea cineva aici parca un clip cu bogăția galbenului suprem, pai bă băiatule, le dai bani de acadele piloților tăi!? 300k, aia-s bani plătiți unui pilot ce câștigă curse la MotoGp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 mai demult erau unii chiloti (si in F1 si in MotoGP), care aduceau bani de acasa doar sa se poata da in competitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Pentru că ăia nu erau piloți, erau băieții lu tata care tata nu prea știa ce sa facă cu banii, atât de mulți avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Acum 5 ore, damager a spus: Niste cifre care mie mi-i se par mai apropiate de realitate: ai de plm unde e JM 1st. Marc Márquez (Repsol Honda Team): $16 million/year 2nd. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team): $5 million/year 3rd. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $5 million/year 4th. Maverick Viñales (Aprilia): $4 million/year 5th. Johann Zarco (Prima Pramac Racing/Ducati): $4 million/year 6th. Joan Mir (Repsol Honda Team): $3 million/year 7th. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing): $3 million/year 8th. Aleix Espargaró (Aprilia): $3 million/year 9th. Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team): $2.5 million/year 10th. Álex Rins (LCR Honda Castrol Team): $2.2 million/year 11th. Pol Espargaró (GasGas Factory Racing Teche/KTM): $2 million/year 12th. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP Team): $1 million/year 13th. Álex Márquez (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $1 million/year 14th. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing): $1 million/year 15th. Miguel Oliveira (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $750,000/year 16th. Jorge Martín (Prima Pramac Racing/Ducati): $675,000/year 17th. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu Team): $650,000/year 18th. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $350,000/year 19th. Augusto Fernández (GasGas Factory Racing Tech3/KTM): $300,000/year 20th. Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP/Ducati): $300,000/year 21st. Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team/Ducati): $300,000/year 22nd. Raúl Fernández (CryptoDATA RNF MotoGP Team/Aprilia): $300,000/year parca MM alerga pe degeaba mor. a ok, scuzele mele, scrie repsol :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 9 Share Postat Ianuarie 9 Acum 2 ore, danypop a spus: Pentru că ăia nu erau piloți, erau băieții lu tata care tata nu prea știa ce sa facă cu banii, atât de mulți avea. sau daca ne gandim bine, e cazul Stroll din zilele noastre, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Februarie 19 Share Postat Februarie 19 Deja iau amploare zvonurile https://www.crash.net/motogp/news/1044302/1/rivola-nice-if-new-manufacturer-joined-motogp-i-see-bmw-quite-fast Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 Acum 48 minute, xt600 a spus: In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. stai ca ia Top camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 1 oră în urmă, xt600 a spus: In cel mai bun caz, ar putea veni incepand cu 2027, daca noul regulament va duce la reducerea semnificativa a bugetelor. In alta ordine de idei, avand in vedere rezultatele sclipitoare din WSBK, nu sunt mari sperante sa faca mai bine in MotoGP, unde au experienta 0. Zvonurile spun altceva. Ma rog.. sunt doar zvonuri chIar daca din surse credibile. si eu ziceam ca 2027 cand se schimba regulamentul tehnic ar fi momentul. Cineva zice ca vor pierde 1 an de experienta in motogp fara presiune. Probabil ca o alta gandire ar fi ca vor sa capete ceva experienta in paddock pana se schimba regulamentul tehnic. cine stie, vom vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 20 Share Postat Februarie 20 Acum 5 ore, frigider a spus: stai ca ia Top camp Ar face istorie. Acum 4 ore, damager a spus: Zvonurile spun altceva. Ma rog.. sunt doar zvonuri chIar daca din surse credibile. si eu ziceam ca 2027 cand se schimba regulamentul tehnic ar fi momentul. Cineva zice ca vor pierde 1 an de experienta in motogp fara presiune. Probabil ca o alta gandire ar fi ca vor sa capete ceva experienta in paddock pana se schimba regulamentul tehnic. cine stie, vom vedea In lumea asta zvonurile se cam confirma. Mai ales cele de magnitudinea asta... Iti dai seama ca Ezpeleta este disperat sa aduca un producator nou pe grila, nu a stat degeaba. Doar ca va veni un nou producator fara nici o experienta in competitie si nu stiu daca asta va contribui cu ceva la revitalizarea spectacolului pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 7 Share Postat Martie 7 https://www.gsp.ro/sporturi/moto-gp/mptpgp-cicatrice-tatuaje-piloti-733503.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 (editat) Pregatiri de 1 aprilie Editat Martie 20 de nike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Martie 25 Share Postat Martie 25 Yamaha is considering Jorge Martin for a move next year, reportedly preparing a budget to entice him from Pramac Ducati. However, switching to Yamaha would mean leaving MotoGP's top bike for a less competitive option, putting pressure on Yamaha to improve their M1. Despite potential financial gains, Martin prioritizes the bike's performance, highlighting the need for Yamaha to enhance their machine. While Yamaha offers financial incentives, joining them might mean racing on a less competitive bike than Ducati. Yet, Yamaha remains a plausible option for Martin given the relative standings in MotoGP. With Fermin Aldeguer's arrival at Ducati in 2025, competition for seats heightens, potentially prompting market shifts. Yamaha faces the challenge of retaining Fabio Quartararo amidst interest from Aprilia. Quartararo's potential departure could free up funds for Yamaha to pursue Martin or another top talent. Additionally, Yamaha could expand in 2025 if they secure more seats by potentially taking over the VR46 satellite team, complicating the MotoGP rider market further. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 25 Share Postat Martie 25 2 hours ago, damager said: (...) Pe scurt, Martín are loc la Yamaha dacă nu-l promovează lângă Bagnaia Iar dacă Fabio rămâne unde este (puțin probabil), are loc la Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 Acum 17 ore, PzKpfW a spus: Pe scurt, Martín are loc la Yamaha dacă nu-l promovează lângă Bagnaia Iar dacă Fabio rămâne unde este (puțin probabil), are loc la Aprilia. Aprilia nu cred ca plateste suficientg pt Martin care cred ca o sa vrea si bani. Pe de alta parte Q vine dintr-un ctr bine platit, deci ar putea face switch-ul la aprilia. vom vedea ce i sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 23 minutes ago, damager said: Aprilia nu cred ca plateste suficientg pt Martin care cred ca o sa vrea si bani. Corect. Însă Martín ar putea rămâne fără opțiuni dacă nu ajunge la Ducati de uzină. Practic va fi Aprilia sau ...Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Corect. Însă Martín ar putea rămâne fără opțiuni dacă nu ajunge la Ducati de uzină. Practic va fi Aprilia sau ...Yamaha. Asa e. Mai ramane si ktm, ma rog gas-gas, parca se termina ctr lui AF. sau poate vine bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 56 minutes ago, damager said: Mai ramane si ktm, ma rog gas-gas, parca se termina ctr lui AF. Mă refeream la echipe de uzină. În momentul de față este la cea mai bună echipă satelit, pe cea mai bună echipă de client. Nu ar pleca la mai puțin. La BMW (presupunând prin absurd că intră, și o fac înainte de 2027) nu cred că s-ar duce să fie testrider vreo 2 ani - cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 Acum 58 minute, PzKpfW a spus: Mă refeream la echipe de uzină. În momentul de față este la cea mai bună echipă satelit, pe cea mai bună echipă de client. Nu ar pleca la mai puțin. La BMW (presupunând prin absurd că intră, și o fac înainte de 2027) nu cred că s-ar duce să fie testrider vreo 2 ani - cel puțin. Depinde de bani nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26 Share Postat Martie 26 Partea amuzantă este că Pramac nu au semnat încă un nou deal cu Ducati pentru 2025+. Teoretic sunt deschiși pentru a colabora cu un alt producător. Situație ipotetică: Fabio semnează cu Pramac pentru a scăpa de Yamaha, pentru ca apoi să afle că va concura tot pe Yamaha - de client. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Martie 27 Share Postat Martie 27 Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Partea amuzantă este că Pramac nu au semnat încă un nou deal cu Ducati pentru 2025+. Teoretic sunt deschiși pentru a colabora cu un alt producător. Situație ipotetică: Fabio semnează cu Pramac pentru a scăpa de Yamaha, pentru ca apoi să afle că va concura tot pe Yamaha - de client. . Asta ar fi tare. dar cred ca yamaha va semna cu vr46 ca echipa de client. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.