Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Nu se duce nici un Pramac la Yamaha, terminati cu prostiile. Pramac e ultima care ramane fara motociclete. Primii sunt VR46, apoi Gresini apoi.. Pramac.

Acum 47 minute, apriliacluj a spus:

 

DUCATI ANNOUNCES ALDEGUER SIGNING FOR 2025, BUT NOT WHERE HE WILL RACE

La Gresini in locul lui Marc Marquez. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deocamdata cel mai vizat sa fie expulzat din ograda Ducati e Morbido

are contract doar pe anul asta

daca nu face ceva spectaculos, sigur va fi pe faras

...si deocamdata nu facut nimic..., adica locurile 18 nu se pun la socoteala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-auziti aici, alta predicție, de data asta din partea lui Lorenzo:

 

Jorge Lorenzo believes that KTM would sacrifice Brad Binder to have Pedro Acosta and Marc Marquez in the factory team for 2025

 

Many contract will expire at the end of the year which could lead to big shake ups in the MotoGP for 2025. Jorge Lorenzo made his predictions about the factory KTM team.

 

Brad Binder is set with a valid contract for 2025. But as we have seen in the past, KTM does really value the contracts and the paper they are written on. Jack Miller contract on the other hand expires. 

 

Jorge Lorenzo believes that Pedro Acosta will replace Jack Miller in the factory team. While Brad Binder might have to make space and go to the satellite Tech3 team for Marc Marquez that could come in from Gresini.

 

As Lorenzo explained while asked about Pedro Acosta and Marc Marquez forming a "super team.

 

"From a sporting point of view, it would be extraordinary, even if it meant transferring Binder to Tech3 GASGAS. But faced with such an opportunity. "

 

Source:

https://motorcyclesports.net/even-if-it-meant-binder-moving-to-gasgas-jorge-lorenzo-and-the-mar

c-acosta-duo/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahahaha,Lorenzo e funny.Si tu la fel :crack:

KTM are multi-anual cu Binder,sa il arunci pe Binder pt a lua pe MM absolut degeaba zic eu din moment ce il ai pe Acosta plus ca Binder e un pilot super-mega bun....science fiction.

Plus ca am mai zis si repet - eu nu cred ca MM se va muta pe alta motoreta decat Ducati.GP25.ATAT.

 

@B.B. tot nu ai pus pariul unde merge MM?Ai zis Ducati,dupa aia aprilia acum vad ca spui KTM.MAke up your mind,hai sa pariem si noi ce facem aici? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, B.B. a spus:

Nu se duce nici un Pramac la Yamaha, terminati cu prostiile. Pramac e ultima care ramane fara motociclete. Primii sunt VR46, apoi Gresini apoi.. Pramac.

La Gresini in locul lui Marc Marquez. 

Discutiile sunt ca ducati vrea sa ia o mobra factory de la pramac si sa o dea la vr45. De aia cred eu ca intarzie ctr cu pramac, ca ducati vrea sa le dea o mobra gp25 si una gp24. 
pronosticul meu: JM la ducati, MM la pramac pe gp25, bez la vr46 pe gp25 si Bas la aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

While Brad Binder might have to make space and go to the satellite Tech3 team

Binder a fost cel mai bun la KTM mult timp, ar fi mu*sti rau ktm daca l-ar retrograda.

eu nu vad sa se intample asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

Binder a fost cel mai bun la KTM mult timp, ar fi mu*sti rau ktm daca l-ar retrograda.

eu nu vad sa se intample asta.

Exact.Beirer mai vorbeste el verzi si uscate,dar nu e c*rva.Nici eu nu o vad sub nici o forma.

Acum 4 ore, damager a spus:

Discutiile sunt ca ducati vrea sa ia o mobra factory de la pramac si sa o dea la vr45. De aia cred eu ca intarzie ctr cu pramac, ca ducati vrea sa le dea o mobra gp25 si una gp24. 
pronosticul meu: JM la ducati, MM la pramac pe gp25, bez la vr46 pe gp25 si Bas la aprilia.

Deci il dai pe Bestie la aprilia...could be,could be.

Eu raman cu JM la aprilia,si Bestia la Ducati,cu MM sunt in perfect acord cu tine - Pramac. :ok:

Acuma sa vedem care a nimerit-o :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Exact.Beirer mai vorbeste el verzi si uscate,dar nu e c*rva.Nici eu nu o vad sub nici o forma.

Deci il dai pe Bestie la aprilia...could be,could be.

Eu raman cu JM la aprilia,si Bestia la Ducati,cu MM sunt in perfect acord cu tine - Pramac. :ok:

Acuma sa vedem care a nimerit-o :bounce:


Aprilia are reportedly in talks to sign Enea Bastianini.

deci, daca ei se inteleg, eu zic ca merge la Aprilia☺️. Vedem ce o fi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Ahahaha,Lorenzo e funny.Si tu la fel :crack:

KTM are multi-anual cu Binder,sa il arunci pe Binder pt a lua pe MM absolut degeaba zic eu din moment ce il ai pe Acosta plus ca Binder e un pilot super-mega bun....science fiction.

Plus ca am mai zis si repet - eu nu cred ca MM se va muta pe alta motoreta decat Ducati.GP25.ATAT.

 

@B.B. tot nu ai pus pariul unde merge MM?Ai zis Ducati,dupa aia aprilia acum vad ca spui KTM.MAke up your mind,hai sa pariem si noi ce facem aici? :P

Eu nu am zis nimic, tot ce vezi e citat de la Lorenzo si ce au scris aia,

pariul meu este ca va merge la Ducati Factory, am mai zis de 457 de ori.

 

Legat de Binder, o fi el bun, dar nu ai de unde sa stii ce poate sa stoarca altcineva din mobra aia pana nu incerci cu altul. Binder a cam facut mucegai in echipa aia..

Mie nu mi se pare prea fantasmagorica ideea lui Lorenzo, desi sincer nu cred. 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, B.B. a spus:

Eu nu am zis nimic, tot ce vezi e citat de la Lorenzo si ce au scris aia,

pariul meu este ca va merge la Ducati Factory, am mai zis de 457 de ori.

Da mai am inteles ca nu tu ci Lorenzo a zis.

Noted deci tu ramai la Ducati Factory :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, damager a spus:


Aprilia are reportedly in talks to sign Enea Bastianini.

deci, daca ei se inteleg, eu zic ca merge la Aprilia☺️. Vedem ce o fi

pacat de el, sper sa rupa ceva fash de Peco anu asta.

sa plece cu 'bang'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/20/2024 at 8:57 AM, damager said:

image.thumb.png.0f852c17f1d67ba82a0fb3b3f16253dd.png

 

Niciodată :)

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Ei, nu este ca si cum Yamaha nu a construit niciodata in istoria ei, motoare in V. In plus, au atras in echipa de dezvoltare motoristi cu experienta. Nu constructia unui motor V4 ar fi problema, insa cum spui si tu, nu vad de ce ar renunta la abordarea lor cu 4 in linie. Din ceea ce spun pilotii, actualul motor are suficienta putere, problema lui este modul brutal in care o livreaza. Asadar, linia de urmat ar fi rafinarea actualului motor, astfel incat sa puna puterea la asfalt progresiv. De aici ar trebui sa porneasca marele reset. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

 

Niciodată :)

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Intrebarea e daca la 800 cm3 vor dezvolta suficienta putere da se nata cu V4. Ca la acel moment puterea va conta mai mult, motoarele fiind mai mici.

ramane de vazut si cu aero cum o sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...