B.B. Postat Aprilie 10, 2024 Share Postat Aprilie 10, 2024 Nu se duce nici un Pramac la Yamaha, terminati cu prostiile. Pramac e ultima care ramane fara motociclete. Primii sunt VR46, apoi Gresini apoi.. Pramac. Acum 47 minute, apriliacluj a spus: DUCATI ANNOUNCES ALDEGUER SIGNING FOR 2025, BUT NOT WHERE HE WILL RACE La Gresini in locul lui Marc Marquez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 10, 2024 Share Postat Aprilie 10, 2024 deocamdata cel mai vizat sa fie expulzat din ograda Ducati e Morbido are contract doar pe anul asta daca nu face ceva spectaculos, sigur va fi pe faras ...si deocamdata nu facut nimic..., adica locurile 18 nu se pun la socoteala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 10, 2024 Share Postat Aprilie 10, 2024 1 oră în urmă, Method a spus: sau iar încerci sa ma scoți fan MM? Eu decât bag bățul prin gard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Aprilie 10, 2024 Share Postat Aprilie 10, 2024 Altă știre bună https://motorcyclesports.net/andrea-iannone-speculated-as-a-possible-option-for-pramac-in-motogp-for-2025/?fbclid=IwAR386qGD3PVmsjd2DyjSQfJ0Lhrdfjg_cA5Y1bGSM97WMDdkfLxqjlVI2co Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 10, 2024 Share Postat Aprilie 10, 2024 Acum 26 minute, Le Mertois a spus: Altă știre bună https://motorcyclesports.net/andrea-iannone-speculated-as-a-possible-option-for-pramac-in-motogp-for-2025/?fbclid=IwAR386qGD3PVmsjd2DyjSQfJ0Lhrdfjg_cA5Y1bGSM97WMDdkfLxqjlVI2co Ce bătaie e pe ducati mai apare și Ianone...nush ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 I-auziti aici, alta predicție, de data asta din partea lui Lorenzo: Jorge Lorenzo believes that KTM would sacrifice Brad Binder to have Pedro Acosta and Marc Marquez in the factory team for 2025 Many contract will expire at the end of the year which could lead to big shake ups in the MotoGP for 2025. Jorge Lorenzo made his predictions about the factory KTM team. Brad Binder is set with a valid contract for 2025. But as we have seen in the past, KTM does really value the contracts and the paper they are written on. Jack Miller contract on the other hand expires. Jorge Lorenzo believes that Pedro Acosta will replace Jack Miller in the factory team. While Brad Binder might have to make space and go to the satellite Tech3 team for Marc Marquez that could come in from Gresini. As Lorenzo explained while asked about Pedro Acosta and Marc Marquez forming a "super team. "From a sporting point of view, it would be extraordinary, even if it meant transferring Binder to Tech3 GASGAS. But faced with such an opportunity. " Source: https://motorcyclesports.net/even-if-it-meant-binder-moving-to-gasgas-jorge-lorenzo-and-the-mar c-acosta-duo/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 Ahahaha,Lorenzo e funny.Si tu la fel KTM are multi-anual cu Binder,sa il arunci pe Binder pt a lua pe MM absolut degeaba zic eu din moment ce il ai pe Acosta plus ca Binder e un pilot super-mega bun....science fiction. Plus ca am mai zis si repet - eu nu cred ca MM se va muta pe alta motoreta decat Ducati.GP25.ATAT. @B.B. tot nu ai pus pariul unde merge MM?Ai zis Ducati,dupa aia aprilia acum vad ca spui KTM.MAke up your mind,hai sa pariem si noi ce facem aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 Acum 18 ore, B.B. a spus: Nu se duce nici un Pramac la Yamaha, terminati cu prostiile. Pramac e ultima care ramane fara motociclete. Primii sunt VR46, apoi Gresini apoi.. Pramac. La Gresini in locul lui Marc Marquez. Discutiile sunt ca ducati vrea sa ia o mobra factory de la pramac si sa o dea la vr45. De aia cred eu ca intarzie ctr cu pramac, ca ducati vrea sa le dea o mobra gp25 si una gp24. pronosticul meu: JM la ducati, MM la pramac pe gp25, bez la vr46 pe gp25 si Bas la aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 Acum 40 minute, Method a spus: unde merge MM Pronosticul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 Acum 3 ore, B.B. a spus: While Brad Binder might have to make space and go to the satellite Tech3 team Binder a fost cel mai bun la KTM mult timp, ar fi mu*sti rau ktm daca l-ar retrograda. eu nu vad sa se intample asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 Acum 2 ore, frigider a spus: Binder a fost cel mai bun la KTM mult timp, ar fi mu*sti rau ktm daca l-ar retrograda. eu nu vad sa se intample asta. Exact.Beirer mai vorbeste el verzi si uscate,dar nu e c*rva.Nici eu nu o vad sub nici o forma. Acum 4 ore, damager a spus: Discutiile sunt ca ducati vrea sa ia o mobra factory de la pramac si sa o dea la vr45. De aia cred eu ca intarzie ctr cu pramac, ca ducati vrea sa le dea o mobra gp25 si una gp24. pronosticul meu: JM la ducati, MM la pramac pe gp25, bez la vr46 pe gp25 si Bas la aprilia. Deci il dai pe Bestie la aprilia...could be,could be. Eu raman cu JM la aprilia,si Bestia la Ducati,cu MM sunt in perfect acord cu tine - Pramac. Acuma sa vedem care a nimerit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 Acum 1 oră, Method a spus: Exact.Beirer mai vorbeste el verzi si uscate,dar nu e c*rva.Nici eu nu o vad sub nici o forma. Deci il dai pe Bestie la aprilia...could be,could be. Eu raman cu JM la aprilia,si Bestia la Ducati,cu MM sunt in perfect acord cu tine - Pramac. Acuma sa vedem care a nimerit-o Aprilia are reportedly in talks to sign Enea Bastianini. deci, daca ei se inteleg, eu zic ca merge la Aprilia. Vedem ce o fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 (editat) Acum 7 ore, Method a spus: Ahahaha,Lorenzo e funny.Si tu la fel KTM are multi-anual cu Binder,sa il arunci pe Binder pt a lua pe MM absolut degeaba zic eu din moment ce il ai pe Acosta plus ca Binder e un pilot super-mega bun....science fiction. Plus ca am mai zis si repet - eu nu cred ca MM se va muta pe alta motoreta decat Ducati.GP25.ATAT. @B.B. tot nu ai pus pariul unde merge MM?Ai zis Ducati,dupa aia aprilia acum vad ca spui KTM.MAke up your mind,hai sa pariem si noi ce facem aici? Eu nu am zis nimic, tot ce vezi e citat de la Lorenzo si ce au scris aia, pariul meu este ca va merge la Ducati Factory, am mai zis de 457 de ori. Legat de Binder, o fi el bun, dar nu ai de unde sa stii ce poate sa stoarca altcineva din mobra aia pana nu incerci cu altul. Binder a cam facut mucegai in echipa aia.. Mie nu mi se pare prea fantasmagorica ideea lui Lorenzo, desi sincer nu cred. Editat Aprilie 11, 2024 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 Acum 7 minute, B.B. a spus: Eu nu am zis nimic, tot ce vezi e citat de la Lorenzo si ce au scris aia, pariul meu este ca va merge la Ducati Factory, am mai zis de 457 de ori. Da mai am inteles ca nu tu ci Lorenzo a zis. Noted deci tu ramai la Ducati Factory Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 11, 2024 Share Postat Aprilie 11, 2024 Acum 7 ore, damager a spus: Aprilia are reportedly in talks to sign Enea Bastianini. deci, daca ei se inteleg, eu zic ca merge la Aprilia. Vedem ce o fi pacat de el, sper sa rupa ceva fash de Peco anu asta. sa plece cu 'bang'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Aprilie 13, 2024 Share Postat Aprilie 13, 2024 Asta da știre... https://motorcyclesports.net/surprise-in-motogp-lin-jarvis-to-leave-yamaha-at-the-end-of-the-season/?fbclid=IwAR0NQhPZv7ldaukn3QsV61HCsa9OAyZjTO-FUwoFoU8nHFcwa8t4_qjRI7A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 13, 2024 Share Postat Aprilie 13, 2024 În sfârșit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 13, 2024 Share Postat Aprilie 13, 2024 Acum 1 oră, danypop a spus: În sfârșit..... 25 de ani cica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 13, 2024 Share Postat Aprilie 13, 2024 Acum 4 ore, Le Mertois a spus: Asta da știre... https://motorcyclesports.net/surprise-in-motogp-lin-jarvis-to-leave-yamaha-at-the-end-of-the-season/?fbclid=IwAR0NQhPZv7ldaukn3QsV61HCsa9OAyZjTO-FUwoFoU8nHFcwa8t4_qjRI7A Era timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 20, 2024 Share Postat Aprilie 20, 2024 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 21, 2024 Share Postat Aprilie 21, 2024 MotoGP in viziunea LibertyMedia...: https://www.crash.net/motogp/news/1046970/1/liberty-media-hit-motogp-warning-americans-arent-going-care-until Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 22, 2024 Share Postat Aprilie 22, 2024 Meserie.... o sa se duca dracu si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 22, 2024 Share Postat Aprilie 22, 2024 On 4/20/2024 at 8:57 AM, damager said: Niciodată Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 23, 2024 Share Postat Aprilie 23, 2024 Acum 11 ore, PzKpfW a spus: Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Ei, nu este ca si cum Yamaha nu a construit niciodata in istoria ei, motoare in V. In plus, au atras in echipa de dezvoltare motoristi cu experienta. Nu constructia unui motor V4 ar fi problema, insa cum spui si tu, nu vad de ce ar renunta la abordarea lor cu 4 in linie. Din ceea ce spun pilotii, actualul motor are suficienta putere, problema lui este modul brutal in care o livreaza. Asadar, linia de urmat ar fi rafinarea actualului motor, astfel incat sa puna puterea la asfalt progresiv. De aici ar trebui sa porneasca marele reset. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 23, 2024 Share Postat Aprilie 23, 2024 Acum 13 ore, PzKpfW a spus: Niciodată Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Intrebarea e daca la 800 cm3 vor dezvolta suficienta putere da se nata cu V4. Ca la acel moment puterea va conta mai mult, motoarele fiind mai mici. ramane de vazut si cu aero cum o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.