ENEOS Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Rossi avea bunul simț să plece prost din start ca apoi să recupereze poziții, inventând de multe ori niște trase alternative de toată frumusețea. Ceea ce acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Am impresia ca o făcea expre pe asta cu, calificarea proastă doar sa ofere puțin spectacol(fals evident, pentru ca nu era nici unul la nivelul lui ca să-i tina piept) La fel și cu depășirile, când ești mult mai rapid decât restul, inventezi ce depășiri vrei pentru ca e posibil. Niciodată nu pot sa spun ca am fost fanul vreunui pilot(indiferent de competiție), și treaba asta poate ca m-a ajutat sa vad lucrurile mai clar puțin. Sunt convins ca atunci când "idolul" tău merge bine, nu contează dacă are cel mai bun agregat, ești tot "ud/dat pe spate/excitat" (vezi florin ion care sarea în sus de bucurie când ham-ham lua câte o victorie sau Pole deși avea omu deja cu zecile și nu mai era deloc wow sa câștige sau sa obțină un Pole) Îmi place spectacolul, competiția și cu siguranță pot sa apreciez un pilot/sportiv talentat/muncitor/exigent Nu poți spune ca e spectacol când un pilot câștigă cam tot timpul (doar când cade, I se strica mobra, etc nu câștigă) indiferent ca vorbim de Rossi, Lorenzo, Stoner, Marquez, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Te cam contrazici; dacă problema există din era lui Doohan, Țin să reamintesc dealtfel și epoca de glorie a lui Rossi (la Honda, și primii ani la Yamaha) a fost anostă, când practic nu a avut adversari. Între un Biaggi în cădere liberă și un Gibernau cu materail de client, nu a fost nimeni la același nivel cu el. Cursele erau plictisitoare, cu distanțe mari la final între competitori. Nu stiu unde ma contrazic, dar cu siguranta nu citesti cu atentie ceea ce scriu. Am spus: "de pe vremea lui Doohan". Desigur, Doohan era principalul "vinovat", era intr-o alta liga, dar toti ceilalti piloti au fost foarte anosti pe pista. Lasandu-l pe Doohan in pace (el lua avans si uita pana si transmisia de el), ceilalti se complaceau intr-o procesiune pe pista. Daca ai vazut cursele de atunci si nu scrii din citite, stii despre ce vorbesc. Nici cand Doohan a lipsit ca urmare a accidentarii, cursele nu au decurs altfel. Acum este spectacol in pluton, comparativ cu acele vremuri. Cum spune colegul @ENEOS, Rossi avea decenta sa ia starturi foarte slabe (desi in perioada aia a avut multe pole-uri), retrograda in pluton, dupa care jumatate de cursa facea spectacol. Cealalta jumatate punea 6-7 sec intre el si restul si le scotea motociclismul din cap. Dar cursa per ansamblu era spectaculoasa. Pe vremea lui, spectacolul suferea la punctul 2, din topicul meu de mai sus. Dar oricine vedea o cursa de-a lui, mai voia sa vada inca una. Daca in ceea ce il priveste pe Gibernau, ai oarece dreptate, a avut scurtul sau moment de glorie, cand ar fi putut sa isi scrie numele in cartea de aur a MotoGp-ului, cu Biaggi ai cam terfelit-o. Biaggi "in cadere libera", este o eticheta bazata pe mult subiectivism. Niciodata, baiatul ala, pana la sfarsitul carierei lui, nu a parut in cadere libera, doar ca a avut ghinionul sa isi intersecteze cariera cu cea a lui Rossi, un pusti genial, la acea vreme. Rossi a ingropat multe cariere sau le-a stirbit din stralucire.. BTW.. pe Eurosporc este transmisa cursa de 24 de ore de la Le mans, 4 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Îmi place că s-a adoptat denumirea "eurosporc"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 Ca imagine, interes si implicit venituri generate, Rossi a dus sportul asta in spate prea multi ani! Acum incepe sa se simta absenta lui. Ar fi fost de dorit pentru GP ca el sa ramana implicat 100% in acest sport, din postura de patron. Sa fie prezent permanent in boxele echipei, sa-l vezi vorbind cu pilotii, punand mana pe materialul de concurs sau pe alte chestii prin boxa, abordand un look si o atitudine nonconformista pt un boss, facand show cum a facut toata viata. Dar pasiunea omului este racingul, cum a zis-o de nenumarate ori, si iata-l concurand mai departe pe patru roti, e drept. Cat despre campionat, imi mentin parerea ca este extrem de spectaculos, daca reusesti sa te implici emotional pentru vreunul dintre pilotii de pe grila. Altul decat MM, evident Asta e ceea ce lipseste din ochii privitorilor: o farama de pasiune adevarata pentru unul sau altul dintre pilotii existenti. Daca ar fi, la cat de imprevizibile sunt cursele, v-ati da de ceasul mortii cu ce drame se intampla pe pista pentru ca a pierdut puncte unul sau altul... Tot Rossi e de vina, f#t#-l in jbanx pe mă-sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 12 hours ago, xt600 said: Biaggi "in cadere libera", este o eticheta bazata pe mult subiectivism. *Pe rezultate. Biaggi a venit la GP500 în '98, după 4 titluri consecutive la 250cc. Ca rookie, a atacat dominația lui Doohan și a încheiat sezonul ca vice-campion, cu 2 victorii, pe o Honda de client. Compară asta cu ultimul lui an (2005) când era ajunsese la Repsol Honda și termina sezonul pe 5, fără nicio victorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 (editat) 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: *Pe rezultate. Biaggi a venit la GP500 în '98, după 4 titluri consecutive la 250cc. Ca rookie, a atacat dominația lui Doohan și a încheiat sezonul ca vice-campion, cu 2 victorii, pe o Honda de client. Compară asta cu ultimul lui an (2005) când era ajunsese la Repsol Honda și termina sezonul pe 5, fără nicio victorie. Ti-am mai spus: le intorci cum vrei tu, dar nu tine. Din '98 pana in 2005, Biaggi a fost de 3 ori vicecampion, de trei ori pe locul 3. Doar doua sezoane a terminat mai jos de podium: 99 si 2005. Tot pe rezultate, daca vrei. Daca nu ar fi fost Rossi, ar fi avut cel putin 2 titluri mondiale. Nu vorbesc numai din carti si din statistici, ci am vazut acele sezoane si am o memorie foarte buna. Biaggi a fost cam cel mai dur si greu de batut oponent al lui Rossi, lucru recunoscut chiar de Rossi. Editat Iunie 12, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 Am spus doar că performanțele lui Biaggi s-au înrăutățit în timp - motiv pentru care a și plecat din competiție după 2005. A fost într-adevăr cel mai serios rival al lui Rossi, dar a avut mult timp dezavantajul materialului (Yamaha era clar inferioară NSR500 și RC211V). Nu este nimic de "întors" aici. Sunt fapte. Revenind la subiectul spectacol (pentru că despre asta era vorba), bătăliile dintre Rossi și Biaggi au culminat în '00-'01, au devenit din ce în ce mai rare în timp și cvasi-irelevante în lupta pentru titlu. În acest sens, te invit să revezi cursele sezoanelor '01-'04 și să observi diferențele enorme de puncte la sfârșit de sezon între Rossi și cel care termina pe locul 2 în campionat. A fost o eră plictisitoare în ceea ce privește spectacolul și duelurile între piloți în general și basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 Te chinui degeaba să-i explici unuia cu "creier galben" ca spectacol înseamnă altceva decât defilarea idolului cursa de cursă(indiferent de idol, VR, DP, JL, CS, MM, AD, etc, etc) Apropo, spunei lui "ion aiogura" ca perioada de dominație mercedes nu a fost deloc spectaculoasă sa vezi ce-ți spune el era tot excitat cursa de cursă in care ham castiga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 Acum 18 minute, danypop a spus: Te chinui degeaba să-i explici unuia cu "creier galben" ca spectacol înseamnă altceva decât defilarea idolului cursa de cursă(indiferent de idol, VR, DP, JL, CS, MM, AD, etc, De cand ne bantui pe aici, ca o fantoma debusolata, nu am vazut sa emiti prea multe idei din creierasul ala cenusiu al tau.. Deci mai incet cu etichetele! Aici te bagi intr-o discutie in care habar nu ai care este subiectul si predicatul. In caz ca nu ai observat, nu imi pierd timpul cu tine, astfel ca iti recomand sa ma ignori si tu si sa te abtii de la afirmatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 Acum 5 ore, danypop a spus: Apropo, spunei lui "ion aiogura" ca perioada de dominație mercedes nu a fost deloc spectaculoasă sa vezi ce-ți spune el era tot excitat cursa de cursă in care ham castiga Nu era singurul excitat. Sezonul ăsta s-a clasat manele în fața lui Russel vreo etapă? Hai, bre, că am mai zis o dată ce făcea Rossi, nu pleca primul din start și pa, întâi pica în pluton și apoi recupera ca să ne putem excita la depășirile lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 press advances agreement between Alex Rins and RNF for 2023; Darryn Binder, Raul Fernandez or Vietti are possibilities. According to Speedweek, the rider who currently races in Suzuki's colors may already have everything dealt with by the RNF with a view to 2023. The same website mentions that the main candidates to team up with the Italian at this stage will be Darryn Binder - favorite in these «race» since he has the support of the RNF already, given he currently rides for the structure in his rookie season, to whom joins Raul Fernandez, currently at Tech3 KTM, and Celestino Vietti, leader of the Moto2 World Championship, representing the Mooney VR46 Racing Team. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 Rnf rămâne cu piane sau trec la Aprilia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 Aprilia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 Chiar asa! https://www.motorcyclesports.net/articles/i-don-t-understand-the-exchange-of-miguel-oliveira-for-jack-miller-manuel-peccino Pilotii si echipele spun ca se depaseste din ce in ce mai greu, Carmelo ii contrazice. Batman! Batman! https://www.motorcyclesports.net/articles/carmelo-ezpeleta-answers-to-box-repsol-s-criticism-we-have-never-had-overtaking-problems Upsss.. Canet a fost implicat in accident de masina: https://www.motorcyclesports.net/articles/aron-canet-hospitalised-after-car-accident https://www.visordown.com/news/racing/motogp/brand-value-vs-brand-exposure-why-kawasaki-won’t-swap-worldsbk-motogp Comparatie intre organizarea si functionarea echipei Repsol Honda vs Ducati: https://www.speedweek.com/motogp/news/193691/Hinter-den-Kulissen-So-funktioniert-ein-MotoGP-Team.html https://www.speedweek.com/motogp/news/193645/Exklusiv-Plant-BMW-den-MotoGP-Einstieg-statt-Suzuki.html Cica: "Because of the standard ECU and the standard tires, the financial effort in MotoGP would be significantly lower than 15 years ago. A budget of 15 to 20 million euros per year would be sufficient." Cum spuneam intr-un post mai sus, nu numai HRC reactioneaza la ce se intampla acum in MootoGP, ci iata si sponsorul: https://the-race.com/motogp/a-veiled-warning-to-motogp-from-its-oldest-sponsor/ si aici: https://www.boxrepsol.com/en/motogp-en/are-technological-advances-affecting-the-spectacle-in-motogp/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=tkl-ao-technologicaladvances-vs-spectacle_2206_box&utm_content= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 sunt sigur ca dispozitivele de ride height sunt mult mai ieftine decat cutiile seamless, atat de fabricat cat si de intretinut si la fel de utile pe strada si cutiile stirbesc mai mult din spectacol fiindca nu trebuie sa decida pilotul daca face short shift sau lasa motorul sa se tureze degeaba pana o indreapta dar hai sa ascultam ce zice repsol, fiindca sunt la fel de neutri ca shell in f1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 12, 2022 Share Postat Iunie 12, 2022 cum a reusit Canet sa rupa asa corvetu ala Interesant articolul honda vs Ducati, dar am o curiozitate, doar 20l de ulei la o cursa pt ducati, e doar pt uzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 13, 2022 Share Postat Iunie 13, 2022 Acum 10 ore, Cavaleru a spus: cum a reusit Canet sa rupa asa corvetu ala Scrie ca nu el conducea. Clasic. Îți zic eu cum: cu pedala aia din dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 13, 2022 Share Postat Iunie 13, 2022 Acum 12 ore, prafrau a spus: dar hai sa ascultam ce zice repsol, fiindca sunt la fel de neutri ca shell in f1 Dar nu este vorba nici o clipa despre neutralitate. Dimpotriva, sunt bani si interese la mijloc. Acum 11 ore, Cavaleru a spus: Interesant articolul honda vs Ducati, dar am o curiozitate, doar 20l de ulei la o cursa pt ducati, e doar pt uzina? Alineatul respectiv este destul de ambiguu... ori este vorba de o eroare de redactare, ori se refera doar la echipa de uzina. Logic, daca trebuie bagat ulei in 16 motociclete, pentru fiecare weekend de curse, este exclus sa vina doar cu 20 l de ulei. Pentru o singura echipa, ar fi suficient. https://www.gpone.com/en/2022/06/09/motogp/meregalli-vows-to-satisfy-quartararo-with-the-2023-m1-2023-in-the-misano-tests Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 13, 2022 Share Postat Iunie 13, 2022 Acum 55 minute, xt600 a spus: Dar nu este vorba nici o clipa despre neutralitate. Dimpotriva, sunt bani si interese la mijloc. Alineatul respectiv este destul de ambiguu... ori este vorba de o eroare de redactare, ori se refera doar la echipa de uzina. Logic, daca trebuie bagat ulei in 16 motociclete, pentru fiecare weekend de curse, este exclus sa vina doar cu 20 l de ulei. Pentru o singura echipa, ar fi suficient. https://www.gpone.com/en/2022/06/09/motogp/meregalli-vows-to-satisfy-quartararo-with-the-2023-m1-2023-in-the-misano-tests Meregali asta de unde a apărut? Știu că înainte Lin Jarvis ăla tot vorbea la interviuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 13, 2022 Share Postat Iunie 13, 2022 Acum 8 minute, frigider a spus: Meregali asta de unde a apărut? Știu că înainte Lin Jarvis ăla tot vorbea la interviuri. Meregalli este team managerul de la Monster-Yamaha Team. Javris este capo di tuti capi la Yamaha Racing S.R.L. Este seful lui Mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 15, 2022 Share Postat Iunie 15, 2022 In Conversation With | Jorge Martin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 15, 2022 Share Postat Iunie 15, 2022 el viseaza la echipa de uzina dar n-are constanta necesara sa primeasca un astfel de loc.. eu zic ca oricum are o sansa foarte buna la pramac si acolo trebuie sa se afirme, sezonul asta trebuie sa-l bata pe bastianini si nu numai tre sa se bata pt podiumuri si sa lase pietrisu nederanjat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 15, 2022 Share Postat Iunie 15, 2022 20 minutes ago, Cavaleru said: el viseaza la echipa de uzina dar n-are constanta necesara sa primeasca un astfel de loc.. Zice de "factory bike" - ceea ce este normal să ceară și ceea ce are de fapt și acum. Cât despre loc la o echipă oficială, nu mai prea sunt oricum în următorii doi ani. Dacă pierde lupta cu Bastianini pentru locul lui Miller, cea mai bună opțiune este să rămână unde este. Cel puțin până în 2024. Piesele cad una câte una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 21, 2022 Share Postat Iunie 21, 2022 https://www.motorsport.com/motogp/news/bradl-slams-honda-heat-issues-after-getting-burns-in-germany-motogp-race/10325236/ 'onda-i ondă Cum te prinde, cum te arde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.