M800 Postat Iulie 13, 2022 Share Postat Iulie 13, 2022 @iulianserban eu sunt Bogdan, cel ce ti-a facut talpa pentru cric. In filmulet este o proba debitata laser in lemn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 13, 2022 Share Postat Iulie 13, 2022 Da, nu am zis nimic de proba in lemn, se vede din film. Am făcut un drum astăzi, mâine continui și o testez pe munte. Lucrarea este de top, ușor de montat, nu se compară cu ce e prin magazine. Pe șuruburi am pus puțin Loctite 243. Apropo, Bogdan a executat totul de pe o zi pe alta, cu o zi pt proba în lemn. Săptămâna viitoare pot să zic mai multe. Bogdan, mulțumesc încă o dată! 4 hours ago, patrick1 said: Fain lucrat! Însă pe cricul central nimic? Ce as putea face în plus la cel central, doar să îi pun tălpi, dar nu vad de ce as face asta...nici nu am văzut pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Da, înțeleg ce spui. La cel central mi se pare ca atunci când este ridicat spațiul de lângă basculă este mai mic, dar sigur s-ar putea inventa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Pe teren moale nu mi se pare o soluție să pui pe cricul central, e mai sigur pe cel lateral sub care poți pune ceva și nu e musai să îi faci "labă de ". Eu de exemplu țin în topcase o farfurioară de plastic dedicată pt asta achiziționată pe mărunțiș de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 (editat) Acum 3 ore, ENEOS a spus: Pe teren moale nu mi se pare o soluție să pui pe cricul central, e mai sigur pe cel lateral sub care poți pune ceva și nu e musai să îi faci "labă de ". Eu de exemplu țin în topcase o farfurioară de plastic dedicată pt asta achiziționată pe mărunțiș de la Louis. Merge si asta, dar e inconvenabil. Te opresti pe teren moale, trebuie sa tii motocicleta pana cauti in topcase, ca sa nu mai zic ca daca ai si alte chestii imprastiate prin topcase. In plus dupa ce il culegi de pe jos, noroit, ud, parca nu vrei sa il pui inapoi in topcase. Am avut aceeasi problema. Drumul din fata garajului e cu pietris sau noroi, depinde de vreme si tot timpul intra piciorul in pamant. E mult mai convenabila o talpa mai lata. Eu am ales varianta aliexpress(45RON) si sunt ft multumit. Editat Iulie 14, 2022 de zo10000 completare info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Tălpici la cricul central, cea mai lipsită de sens idee... Ăla-l folosești în cazuri excepționale. Eu la ultimile mobre n-am mai avut deloc și nu-i duc foarte tare lipsa. Și chiar am coclau grupa mare la activ, chiar și cu mobre mari. Cric central cu tălpici îmi lipseau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Cricul central se folosește pe suport solid (asfalt, ciment, pavele, lemn), deci nu trebuie tălpici. Cricul lateral e sfânt, distribuie greutatea altfel. La nevoie merge un OSB, dacă nu există extensie de talpă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 E mai instabilă mobra pe cricul central. Eu am găsit scutere la muncă dărâmate de vânt fiind puse pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Mi-am schimbat uleiul la , am făcut ~6500 km cu ea din februarie de când am cumpărat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 Acum 5 ore, patrick1 a spus: Da, cu condiția să nu se găsească un copil curios care să incerce să se cațere pe ”mobră” exact când tu nu ești pe lângă ea (să explici că nu e copac) și nici ”mobra” nu e pusă stabil pe cricul ei central Dacă și ție ți-au plăcut, când erai mic, ”mobrele” ... ... sper că înțelegi ”fenomenul” posibil. Spre deosebire de alții, eu nu mă ating de ce nu-i al meu, cer permisiunea omului înainte să mă sui pe mobra lui. Și la transport se folosește cricul lateral, nu central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 Palnie pentru ulei facuta la imprimanta 3D, este pentru Suzuki Bandit 600 si se insurubeaza in locul busonului de ulei. Fratele meu si-a luat o imprimanta 3D si a gasit proiectul asta gratuit pe un site, a printat-o si am probat-o astazi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Ianuarie 31, 2023 Share Postat Ianuarie 31, 2023 (editat) E o idee dar deocamdata posibilitatile sunt limitate, trebuie un pic lucrat cu Autocad si inca nu a aprofundat acesta aspect. Asta a fost un proiect deja facut de altcineva si disponibil gratuit pe internet: https://www.yeggi.com/q/motorcycle+accessories+suzuki+bandit/2/ . Vedem pe viitor daca se implica si pe partea de proiectare, nu e strain de programare dar timpul poate fi o problema. Editat Ianuarie 31, 2023 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Februarie 1, 2023 Share Postat Februarie 1, 2023 Salut Recomand tinkercad pt chestii 3d. E online, gratis, iar pt chestii simple cum e palnia ta sau capac pt ea, etc. e super OK. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1, 2023 Share Postat Februarie 1, 2023 Acum 14 ore, mobiletron a spus: Palnie pentru ulei facuta la imprimanta 3D, este pentru Suzuki Bandit 600 si se insurubeaza in locul busonului de ulei. Fratele meu si-a luat o imprimanta 3D si a gasit proiectul asta gratuit pe un site, a printat-o si am probat-o astazi: fix asta am primit-o cadou de la un baiat care are un SV si el are imprimanta 3D numai ca e galbena Acum 14 ore, GoodKat a spus: Ha! Super tare! Ar fi misto sa ii faci un capac care se insurubeaza si un capac care intra in partea 'stelata', astfel incat, la urmatorul schimb sa nu stai sa cureti palnia de praf, nisip, scame, etc. sau o bagi intr-o punguta sau cutie de plastic cu capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Terminat cu revizia de primavara, se poate circula! Am schimbat bateria, am verificat nivel ulei (o sa-l schimb in mai, inclusiv filtrul...ca nu are kilometri si timpul pentru schimb, inca), verificat mufe, incarcare, nivel lichide, presiune roti, strans ceva surubele slabite, inlocuit toba esapament (am pus originala, fiindca cea sport ma creiereste si ma indeamna mereu la prostii), am completat trusa de scule cu lipsurile avute la achizitie, spalat si verificat placute, discuri, senzori...acum astept vremea buna (sau macar acceptabila) ca sa ies la haiduceala! Pana atunci, ma destrabalez pe camp cu CZ-ul Sport de 175. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Benzina si diiiii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Am avut niste probleme cu bujiile la Bandit-ul meu pe care l-am cumparat in ianuarie dar nu am avut timp sa ma ocup de el, m-am trezit ca nu mai porneste si ca am scanteie slaba. Am schimbat bujiile cu unele folosite (doar de proba) si a pornit imediat, oricum voiam sa iau bujii noi dar inca nu era momentul avand in vedere ca inca era frig. Acum porneste si merge impecabil, urmeaza sa schimb bujiile, filtre si ulei. Pentru moment am apucat sa schimb oglinzile si maneta de ambreiaj care avea capatul spart. O idee pentru un parbriz? As pune modelul acesta, l-am avut cu ani in urma si pe un VX800 si s-a comportat onorabil: https://www.romimoto-piese.ro/ro2/vehicle/suzuki-gsf-600:52713/category/10204000000/article/905002/ . Problema e ca la prima vedere parca nu e suficient de inalt pentru Bandit care imi lasa impresia ca are farul mai jos fata de VX800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Că tot ai zis de bujii, cam ce vârstă/km au bujiile astea? O oră m-am chinuit cu ele, m-am stresat maxim, abia s-au desfăcut, scârțâiau la deșurubare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Alea-s de-o varsta cu motocicleta, nu cred ca au fost schimbate vreodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 23, 2023 Share Postat Februarie 23, 2023 Mi-a mai zis cineva același lucru și inclin să cred că aveți amândoi dreptate. Ce sfeclă am avut în c#r când le-am desfăcut... Pe astea noi le-am dat cu pastă de cupru și le-am strâns la 11 Nm (așa scrie la GSR600 2006). Pe principiul: dacă m-am fript cu ciorbă, suflu și în iaurt. Oricum, nasoală experiență (motor cald, wd40, cheie de bujii de calitate, nu panaramă din alimentară)- chiar îmi venea să le las in pace. Am avut mare bulan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Martie 7, 2023 Share Postat Martie 7, 2023 On 2/23/2023 at 10:44 PM, Lucian_M said: Că tot ai zis de bujii, cam ce vârstă/km au bujiile astea? O oră m-am chinuit cu ele, m-am stresat maxim, abia s-au desfăcut, scârțâiau la deșurubare. Cred ca au 70-80000km si 7-8 ani vechime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 7, 2023 Share Postat Martie 7, 2023 bujiile de fabrica ale cotetzului mai mult ca sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 7, 2023 Share Postat Martie 7, 2023 In bord, respectivul GSR600 are 39.000 km. După cum arată mobra, tind să cred că sunt reali. Omul o spală foarte des (4-5 ori pe săptămână, își permite), cu spumă, dar și așa mi-e greu să cred că s-au făcut așa din cauza spălărilor. Totuși în 2007 scotea Suzuki mobre echipate din fabrică cu Iridium? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Martie 8, 2023 Share Postat Martie 8, 2023 Acum 5 ore, Lucian_M a spus: In bord, respectivul GSR600 are 39.000 km. După cum arată mobra, tind să cred că sunt reali. Omul o spală foarte des (4-5 ori pe săptămână, își permite), cu spumă, dar și așa mi-e greu să cred că s-au făcut așa din cauza spălărilor. Totuși în 2007 scotea Suzuki mobre echipate din fabrică cu Iridium? Am avut un cbr 600 rr din 2007 cu 50.000km când i-am schimbat bujiile. Aratau exact la fel. Mi au spus la service ca exista riscul sa se rupa-sparga, erau coapte, ce sa mai. Tot iridium.. originale de altfel. Da, este posibil sa fie dotare din fabrică. La rr doar iridium era opțiunea din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 8, 2023 Share Postat Martie 8, 2023 Omul își îngrijește (estetic) mobra, iar pentru intervenții o aduce la mine. De bujii a zis că uitase, și-a adus aminte anul ăsta că trebuie schimbate, bine că le-am putut desfileta. Așadar, in ordine: am depus efort fizic intens pentru a aduce bateria (și cheia) din casă, șmirghel, perie, șurubelniță și vaselină dielectrică din garaj, montat bateria, dat la demaror, a pornit rapid, fără să se bâlbâie. 119.xxx km și încă mai duce. https://youtube.com/shorts/9c3R5YpeCe0?feature=share Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.