xander Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 in sfarsit i-am dat de capat problemei cu pompa de bezina...dupa ce am demontat si masurat releul ala ( si am ajuns la concluzia ca era bun...asta dupa ce l-am si decapsulat ) ), am reusit sa gasesc unu similar, l-am montat si plua....am mers mai departe, am dat jos rezervoru' ca sa ajung la mufa externa...mufa facuta muci ( rupta partial, izolatia de cauciuc - e o chestie ca un burduf din cauciuc moale, galben - era de la o mufa mai mare si nu mai izola- contactele inegrite, oxidate plm...iar cablul respectiv era indoit frumos, rezervoru statea pe el...aproape taiat pe aceasta cale tin sa multumesc inca o data mecanicului de la metrotehnica - vali, am intales ca s-a carat in germania, poate s-a intors intre timp - pt bunavointa de care a dat dovada cand si-a bagat mana in motorul meu ( mai bine si-o baga in cwr ) precum si lipsa lui TOTALA de pricepere referitor la motoare, motocicletele si mersul pe motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Mi-am pus pe ktm evacuare two brother carbon.Bestial sunetul Misto roaba! LC4 asta e una dintre slabiciunile mele la capitolul trocarici... Acum na, eu am postat in gluma, asa cum am perceput si faza cu cei 5cp la roata (ce sa zic daca nu s-a legat ). La mine nu sunt (multi) paianjeni, praf este cu siguranta, buba mare e ca sunt ff multe lucruri intr-un spatiu extrem de limitat si eu sunt cu fundul in mai multe luntri, nu neg ca exista si ceva lene dar in primul rand e lipsa timpului si starii psihice necesare, mereu sunt asaltat de diverse si nu pot sa ma apuc de ceva si sa duc treaba pana la capat. Gata cu scuzele, enjoy John Baba's cave: Duuuude, nu te plange ca altii stau in apartamente mai mici decat garajul tau Si lasa-l asa, ca ajungi cu mine: inainte de curatenie imi incapeau 2 mobre+1 masina. Dupa curatenie, deabia intra 1mobra+masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Duuuude, nu te plange ca altii stau in apartamente mai mici decat garajul tau Si lasa-l asa, ca ajungi cu mine: inainte de curatenie imi incapeau 2 mobre+1 masina. Dupa curatenie, deabia intra 1mobra+masina Nu ma plang, incercam si eu sa gasesc voluntari sa scot pestera la lumina, macar o leaca de suport psihic. Si eu stau intr-o casa mai mica, pt ca locuiesc deasupra garajului si nu folosesc toate incaperile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 am gasit in decathlon niste mansete de neopren bune pt telescop http://www.decathlon.ro/set-2-manere-confort-negru-id_8331904.html sint mai multe culori, daca sint cusute cite 2 acopera aproape toata cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 (editat) spalat, lustruit, pregatit pt intrunire diiii ...si impachetat.... Editat Iunie 10, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Pai si care e rostul lui? Teflonul reduce frictiunea... si cam atat. Si filtrul de aer scos de ce? Ca sa traga praf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Nu-i vad rostul... ai si o explicatie pt care faci asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Sub piston nu are de ce sa ajunga, doar daca nu e praf cilindrul... deci maxim pe cilindru sa ajunga, dar si acolo cred ca-l rascheteaza segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 (editat) Hm, interesant, nu am auzit de smecheria asta, un fel de dura lube. Totusi daca e asa eficient de ce nu le trateaza asa din fabrica? Sau da? Ps Apropo de curatenia si ordinea de care va tot plangeti, vedeti sa nu patiti ca mine ca nevasta-mea da iama periodic printre sculele mele dar ce-i mai rau le schimba si locul de caut cate o ora obiectul dorit. Cate odata am noroc ca daca reusesc sa-i explic forma, culoarea, marimea, materialul, ce sa mai un adevat review, am ceva sanse sa-mi spuna zona in care l-a amplasat. Asa ca vedeti ce va doriti . Editat Iunie 10, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 (editat) Drept e ca am dat si eu peste un aditiv cu teflon, f vascos, in tot ce am bagat, cabluri, lacate, incuietori, balamale a facut minuni si rezista f bine. Insa nu stiu daca in motor(de auto) a facut sau nu ceva. Editat Iunie 10, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Draga Geo! Motorul in 2 timpi are admisia (si de P.T.F.E.) prin "lumini" (si apoi prin canale de transfer). Admisia se face in carter prin vacuum (adica pe sub piston) iar dupa timpul exploziei amestecul se transfera deasupra pistonului. Asa ca ajunge peste tot atat sub cat si peste... La motoarele in 4T trebuie introdusa emulsia si in baia de ulei. Dar nu ajunge si deasupra pistonului daca nu se pulverizeaza si prin admisie (sac!). Scuzele mele atunci, n-am vazut nici un motor 2 timpi pana acum (demontat, nu la exterior). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 Numai fiabil nu se poate spune ca e motorul in 2t, mai ales cel de Mobra pe care il segmentai pe drum daca aveai de mers >500km. Plus randament mai slab, adica mai mult combustibil conumat pt aceeasi cantitate de lucru mecanic produs. Despre tratamentele astea nu stiu ce sa zic, pe vremuri am folosit si eu Slick 50 (la masini), dar cica s-au facut teste si nu bun, acum cat o fi realitate si cat interese comerciale nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 11, 2016 Share Postat Iunie 11, 2016 (editat) Numai fiabil nu se poate spune ca e motorul in 2t, mai ales cel de Mobra pe care il segmentai pe drum daca aveai de mers >500km. Plus randament mai slab, adica mai mult combustibil conumat pt aceeasi cantitate de lucru mecanic produs. Despre tratamentele astea nu stiu ce sa zic, pe vremuri am folosit si eu Slick 50 (la masini), dar cica s-au facut teste si nu bun, acum cat o fi realitate si cat interese comerciale nu stiu. Marele avantaj la 2T este ca e foarte simplu, cat despre mobrita noastra cred ca exagerezi, e adevarat ca am ramas de doua ori fara segmenti dar prima oara ca nu am stiut cu ce se mananca iar a doua din lene, ca nu-i mai schimbasem de doi ani. La inceputul fiecarui sezon ii faceam o revizie generala care includea un schimb de segmenti (setul costa cam cat litrul de benzina). Cat despre consum ce sa zic la 650km facuti/zi bagam 18L benzina, 2,8%, cam atat am consumat in zilele noastre cu un 125 4T insa media de viteza difera drastic. Editat Iunie 11, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 modificat si montat finala de B6 pe chinezu' de-o litra....+ cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Ieri i-am reglat supapele (3 din 4, unul din capace nu s-a desfacut, pt ca in trecut cineva a pus mopsul pe ele si scapa cheia) la viroaga... de fapt, doar admisia a avut nevoie de reglaj. Jocul era aproape de 0. Cu ocazia asta am curatat nitel si carburatorul si am pus robinet nou de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Daca tot veni vorba, uleiul de amestec era marea problema. Am avut ocazia sa vad desfacute motoarele CZ-urilor de cros de la Steaua, baietii de la 125 care mai ieseau la competitii afara (tot la socialisti) mergeau cu uleiuri mai de soi si cilindri erau oglinda dupa etapa, dupa uleiul romanesc se vedeau urme de gripaj clare pe ei. Probabil si de aia tineau segmentii Mobrei asa putin. Metromul nu facea nimic militar? :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Supape reglate la cald sau la rece? La rece... am "ambalat-o" la loc exact cand incepea ploaia, azi n-am iesit cu ea, asa ca inca nu stiu daca se simte vreo diferenta sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 (editat) Priza cu 2 USB-uri, voltmetru, trecuta si cutia de sigurante pt. ele prin releu astfel incat sa functioneze doar cu contactul pus. Editat Iunie 14, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 revizie furca + upgrade Ricor Intiminators Intrucat ploua am facut doar o miscare de mai putin de 1km, dar overall sunt placut impresionat de schimbarea comportamentului suspensiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 (editat) revizie furca + upgrade Ricor Intiminators .... » Post actualizat in 15 Jun 2016 06:41 Clar, nu te vei putea angaja niciodata la Mercedes! Daca pui o cheie pe jos la proba iti multumesc instant pt participare si apasa pe reject Editat Iunie 15, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 » Post actualizat in 15 Jun 2016 06:41 Clar, nu te vei putea angaja niciodata la Mercedes! Daca pui o cheie pe jos la proba iti multumesc instant pt participare si apasa pe reject La ce tarife orare au, isi permit mobilier pentru garaj.... Daca as avea elevator, as tine sculele mai "pe sus", dar asa le tin aproape de zona de interes... altfel in loc de 2 ore, o sa imi ia 8 ore sa ma plimb dupa scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 (editat) Adaugat quickshifter si schimbat filtru. Happy! Editat Iunie 17, 2016 de GPauL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 schimbat kit de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Azi imi voi plati garajul pe luna iunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Azi imi voi plati garajul pe luna iunie. Inca un pic si faceai motocicleta homeless. Mai bine scoate-o la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.