Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Pogo pins https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1MFrnJVXXXXbdXpXXq6xXFXXXg/pogo-pin.jpg

Partea opusa e "mama", placa dreapta cu contacte corespondente. Se gasesc la masinile cu hayon.

Aha....am vazut ceva placa patrata cu 4 pini. Este ceva asemanator dar cu placa rotunda?

 

Asa cavfapt divers, te-ai gandit ce faci cand nu ai topcase-ul si ploua sau uzi conectori aceia??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma gandisem sa le fac un capac de protectie dintr-o cutiuta de plastic, dar e doar la stadiul de idee. Oricum, cand plec cu mobra asta, plec cu topcase cu tot, pt ca o scot doar la plimbari in afara.

Nici mufele waterproof nu sunt rele, dar trebuie sa le desfaci de fiecare data cand scoti topcase-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pogo pins https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1MFrnJVXXXXbdXpXXq6xXFXXXg/pogo-pin.jpg

Partea opusa e "mama", placa dreapta cu contacte corespondente. Se gasesc la masinile cu hayon.

Se gaseau, la Dacia break, Oltcit etc. Mai recent nu am vazut decat cablaje continue prin burduf de cauciuc.

Am studiat si eu pogo, pana la urma mi-am montat un stop flexibil pe suportul de topcase. Nu am legat pozitia ca sa fie mai vizibil stopul, am si strobo pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandisem sa le fac un capac de protectie dintr-o cutiuta de plastic, dar e doar la stadiul de idee. Oricum, cand plec cu mobra asta, plec cu topcase cu tot, pt ca o scot doar la plimbari in afara.

Nici mufele waterproof nu sunt rele, dar trebuie sa le desfaci de fiecare data cand scoti topcase-ul.

Nu trebuie sa le desfaci. Se musca una in alta si gata. Cand pleci doar apesi pe buton sa desfaci topcase-ul si mufa iese singura. Am eliminat partea aceea cu filet, si partea care ramane pe placa are un capac pe care il insurubez ca sa nu intre apa si punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, uite ca uitaseem de culisante! Azi am vz ca are si Fordul "escroc" de prin '97 la hayon, desi Mondeo 2 sigur are cablaj prin burduf de cauciuc. Dar aia 3 pini de la escroc sunt grobieni, cred ca-ti salta topcaseul de pe placa atunci cand apesi butonul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat de topoicul asta din intamplare si am zis daca tot m-am innoit sa scriu aici, poate sunteti interesati de "problema".

 

Mi-am comandat manete scurte de ambreiaj si frana de pe aliexpress. Au fost 80 lei cu free shiping si au ajuns cam in 2 saptamani jumate. Mi-a fost greu sa aleg ca sunt o suta de preturi pentru "aparent" acelasi produs. Asa ca am zis sa gasesc ceva la mijloc, nici chiar moca dar nici cu cat as gasi pe la noi.

 

Le-am montat super rapid, doar ca la cea de ambreiaj nu am fost atent si nu am observat ca atinge comenzile si nu cupleaza bine... :huh: Am avut niste peripetii prin oras, panica, am crezut ca s-a stricat ceva :crack: Ma rog...

 

Dupa primele impresii sunt foarte multumit de ele, arata foarte bine si par sa fie facute cum trebuie, se simt si merg mult mai bine decat cele vechi. Doar ca nu stiu daca se poate sa scap de jocul (in sus si jos) mare pe care il au (il aveau si cele vechi)... Foarte tare reglajul pe care il au, cel de distanta fata de manson.

Mi-am comandat si mansoane, 4 dolari :D , dar inca nu au ajuns, sunt tare curios cum arata... Astea cu care "a venit" motorul mi se par oribile si ma dor si palmele de le ele, asa ca orice e mai bun ca ele...

post-38165-0-79673000-1475909050_thumb.jpg

post-38165-0-24907800-1475909055_thumb.jpg

post-38165-0-17809000-1475909060_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am comandat si mansoane, 4 dolari :D , dar inca nu au ajuns, sunt tare curios cum arata... Astea cu care "a venit" motorul mi se par oribile si ma dor si palmele de le ele, asa ca orice e mai bun ca ele...

mansoanele care le ai acum sunt de firma si mult mai ok decat orice cocleala chinezeasca, te dor mainile ca esti incepator si strangi de carma ca marinaru de sticla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat de topoicul asta din intamplare si am zis daca tot m-am innoit sa scriu aici, poate sunteti interesati de "problema".

 

Mi-am comandat manete scurte de ambreiaj si frana de pe aliexpress. Au fost 80 lei cu free shiping si au ajuns cam in 2 saptamani jumate. Mi-a fost greu sa aleg ca sunt o suta de preturi pentru "aparent" acelasi produs. Asa ca am zis sa gasesc ceva la mijloc, nici chiar moca dar nici cu cat as gasi pe la noi.

 

Le-am montat super rapid, doar ca la cea de ambreiaj nu am fost atent si nu am observat ca atinge comenzile si nu cupleaza bine... :huh: Am avut niste peripetii prin oras, panica, am crezut ca s-a stricat ceva :crack: Ma rog...

 

Dupa primele impresii sunt foarte multumit de ele, arata foarte bine si par sa fie facute cum trebuie, se simt si merg mult mai bine decat cele vechi. Doar ca nu stiu daca se poate sa scap de jocul (in sus si jos) mare pe care il au (il aveau si cele vechi)... Foarte tare reglajul pe care il au, cel de distanta fata de manson.

Mi-am comandat si mansoane, 4 dolari :D , dar inca nu au ajuns, sunt tare curios cum arata... Astea cu care "a venit" motorul mi se par oribile si ma dor si palmele de le ele, asa ca orice e mai bun ca ele...

La jocul acela sus/jos incearca sa bagi o șaibă sau ceva daca se poate si posibil sa scapi de problema. Oricum ceva joc de cativa mm tot trebuie sa ai, altfel strange maneta si nu mai revine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mansoanele care le ai acum sunt de firma si mult mai ok decat orice cocleala chinezeasca, te dor mainile ca esti incepator si strangi de carma ca marinaru de sticla

 

O fi de firma si probabil ca trag si eu ca marinaru de sticla :crack: da am patit si la drum lung la fel, mi se pare si putin inguste/scurte, ma trezesc ca stau cu podul palmei pe capatul de ghidon. Ideea e ca mi se par oribile si arata ieftin, poate pe una de unduro ar fi aratat mai ok, dar mie nu-mi plac deloc. Pana am gasesc altele de firma le mai tin pe alea de 4$. Le-as fi preferat pe cele originale, dar na... asa am luat-o...

» Post actualizat in 08 Oct 2016 15:49

La jocul acela sus/jos incearca sa bagi o șaibă sau ceva daca se poate si posibil sa scapi de problema. Oricum ceva joc de cativa mm tot trebuie sa ai, altfel strange maneta si nu mai revine.

M-am gandit la varianta cu saiba, dar nu stiam daca merge sau e indicat, stiu ca trebuie sa fie un joc acolo, dar parca e prea mare. Am sa incerc cu una subtire sa vad cum e, daca nu, le las asa.

 

Merci.

» Post actualizat in 08 Oct 2016 16:20

Later edit: *mi se "par" si putin inguste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul gunoiul cuiva poate fi comoara altcuiva, ajutat putin, am reusit sa transform un kit de curatat lantul de la Kettenpflege spart si cu putina viata, in ceva utilizabil.

 

Before and after.

 

Pozele nu au cea mai buna calitate, dar va puteti face o idee. Am lipit un plastic pe care l-am curbat la cald pentru a lua forma cutiei si i-am redat integritatea. Mai apoi, la plasticele prin care se introduc tuburile pentru spray-uri, rupte fiind, am folosit putin ajutor si plascticul a fost transformat in metal.

 

:)

 

 

post-94819-0-06361200-1475945941_thumb.jpg

post-94819-0-02511500-1475945989_thumb.jpeg

post-94819-0-02531100-1475945991_thumb.jpeg

post-94819-0-04359400-1475945993_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria este ok , am pozat voltmetru cu farul aprins si motorul oprit .In mers indica 14 volti tensiune cu farul aprins . Legatura s-a facut pe cablajul vechiului indicator analogic .

Ai un voltmetru analog? Nu-l dai? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria este ok , am pozat voltmetru cu farul aprins si motorul oprit .In mers indica 14 volti tensiune cu farul aprins . Legatura s-a facut pe cablajul vechiului indicator analogic .

Trebuia sa ma prind cand am vazut becul si pictograma cu telefonul, ca e vorba de chinez, asa era si la mine bordul. Nu ai vreo poza cu el? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am meșterit sambata la un prieten in pădure,i am pus v-coil pe doua filete ce tin capacul de la chiulasa,asta după ce am desfăcut un pic la ea.Nu inteleg cum o motocicleta ieșită din service de numai 3 zile si care nu s-a mers cu ea sa aiba filetele duse în condițiile în care ea a fost dusă pentru rectificarea scaunelor de supapă.Mai avea un filetele dus ,dar ca sa il fac si pe acela trebuie să dau chiulasa jos,iar in pădure nu aveam toate sculele.Si se mai mira lumea de ce sa nu duci motorul in service,plus ca e un service destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...