andutzu_85 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Parcă şi tank-pad-ul e pus stramb, nu? Da topcase-ul tau crezi ca e drept???)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Hihi, m-ai prins. O să sui bascula pe stander. ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 Suie si tu t.i.r.-ul,lasa bascula in pace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 N-am de ăla. Sui şi eu ce pot. Standerul nici nu e al meu, e de împrumut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 (editat) Servisat suspensia fata, cu inlocuire ulei si semeringuri. Si daca tot am umblat acolo m-am gandit sa vad cum sta treaba si cu rulmentii de jug - ca tot aveam un kit cumparat. Well.....erau varza, ruginiti, camasile pline de urme de bile.... O cam fost de munca cu scosul si bagatu` la rulmentii astia da` ma declar multumit. Si am facut si o reconditionare a pompei de frana fata (curatare+inlocuire garnituri piston) Editat Aprilie 13, 2017 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Da, a meritat efortul! Azi am pus si eu hamul cu relee pentru faruri, noaptea e o placere sa circului, lumina emisa e mai puternica, mai alba. Nu am rezolvat si cu pass-light, dar o sa ii dea de capat vreun electrician bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 sigur s-a scurs de tot O umplem la loc: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rastafarian Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 (editat) Revopsire furca. (nush de ce am facut-o verde anul trecut )), cert e ca aveam in cap sa o revopsesc de cand am vazut-o verde) 1. fara stander - o caramida BCA - 2 scandurele sub galerie ) cricul lasat cu un lemn sub el sa stea in "echilibru" -am ridicat-o 2 oameni - 2. scos etrieri 3. scos ax, roata 4. izolat cu scotch hartie + hartie din cutia postala 5. acoperit gauri/filete 6. degresare de 3x 7. 3 straturi corespunzatoare 8. reasamblat + loctite thread locker 9. asfalt uscat! Editat Aprilie 14, 2017 de rastafarian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Era mai misto verde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 A venit iepurasul la Aprilia mea cu o pereche de semnale noi pe spate si inaltatoare de ghidon + o spalare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 (editat) Astazi in timp ce unii mancau si beau eu am ales sa-mi revizionez furca la Yamaha mea. Iata ce am gasit in telescoape: Titei, sisturi bituminoase, gudron... Editat Aprilie 17, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Fortat de imprejurari, am desfacut carena stanga de la V-strom si am strans colierul de la radiator, imi picura antigel. Sper sa se fi rezolvat problema. PS: nu lucrez in zilele de sarbatoare, dar m-a ierta Dumnezeu, a fost pentru o cauza nobila. Ar mai fi putut astepta, totusi am vrut sa stau linistit. Cum trece Pastele, schimb si antigelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Eu cred ca D-zeu va ierta intotdeauna o persoana care munceste de sarbatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 In cazul meu nu functioneaza, o patesc destul de repede. Prefer sa lenevesc. BTW, ce am descoperit azi: se scoate al naibii de greu carena de dupa crash-bar. Sa zicem ca nu e deranjant, ca oricum trebuie sa o vopsesc, insa daca era mai cracanat cu vreo 5 mm, era tare bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Tare de tot! Nu intru în dezbateri, dar îs mai cu frică de Şef, aşa că mă abţin de la a lucra în zilele de sărbători. Văd că nu mai curge, dar voi fi sigur abia după o probă de traseu. O zi frumoasă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Doamnedumenezeulemaicasfantanascatoaredesfintiaparanepenoipacatosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Dintr-o răsuflare?! Nu îmi iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Motocicliștii sataniști, n-ai ce face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Daca tot nu gasesc cu cine sa o duc la itp si am ramas si fara bani, i am dat jos spatele sa vad in ce stare e cadrul. Ce sa zic! Ptiu rugina ! Am zis sa incerc feruginol de la policolor dar inca nu mi dau seama daca are veeun efect. Mai am si un inhibitor de rugina hammer, insa ma gandesc sa fac rost de o perie de sarma+bormasina si sa curat pana la metal zonele afectate. As vrea sa invat sa i desfac si botul + carenele laterale ca sa pot ajunge la toate zonele afectate, insa ma gandesc ca e prea mult pentru mine. E prima mea mobra , nu vrea sa o stric, dar vreau sa invat din ce in ce mai multe pe ea. Stiu ca in mod normal se recomanda sablarea cadrului , dar nu vreau sa o desfac si parca nici nu merita acum pt cateva puncte de rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Sablat local. Daca nu, perie de sarma. Daca nu, neutralizator. Daca nu... Feruginolul, eu nu am lucrat bine cu el. Plus ca daca nu speli bine, nu cureti calumea, mai rau faci. Eu zic ca mai bine-l lasi asa, nu se vede in poza de la distanta asta, inseamna ca inca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 @banzay merci. Are unele zone nasoale unde nu mai e nici vopsea. Am hotarat sa schimb strategia. Perie de sarma apoi inhibitor. O sa i rezolv doar zonele afectate( nu sunt multe , doar ca sunt niste locuri greu de accesat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Daca nu cureti de tot si ramane rugina care e imbibata de feruginol, nu se spala usor si rugineste si mai si. De asta zic, las-o ca nu pateste nimic daca nu e rau si e doar de suprafata. Poti incerca un pic de smirghel, un pic de grund spray si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Hmmm. O sa ma ocup doar de zonele pe care le pot curata calumea atunci. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Weekendul asta mi-am facut un ungator de lant cu electrovalva. Este cu picurare prin cadere cu valva de reglaj fin al picurarii si electrovalva pentru atunci cand motorul este oprit. Marimea rezervorului 250ml. Am folosit urmatoarele: Un bidon de plastic (preferabil din HDPE ca sa tina la ulei pe termen lung) Stut bronz 1/4 cu portfurtun Furtun bezina 6mm 1m Teava cupru conducta frana dacie 6mm. Valva plastic 1/4 Electrovalva 12v (inchisa) Rezultatul » Post actualizat in 23 Apr 2017 18:59 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Cam tarziu, dintii foii spate par deja ascutiti Ce ulei ai bagat, vad ca e verde? Groasa tubulatura, si cu electrovalva deschisa cat timp ai contactul pus tot va curge pe loc... Nu e cam in spate tevusca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.