Banzay Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Doamnedumenezeulemaicasfantanascatoaredesfintiaparanepenoipacatosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Dintr-o răsuflare?! Nu îmi iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Motocicliștii sataniști, n-ai ce face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 18, 2017 Share Postat Aprilie 18, 2017 Daca tot nu gasesc cu cine sa o duc la itp si am ramas si fara bani, i am dat jos spatele sa vad in ce stare e cadrul. Ce sa zic! Ptiu rugina ! Am zis sa incerc feruginol de la policolor dar inca nu mi dau seama daca are veeun efect. Mai am si un inhibitor de rugina hammer, insa ma gandesc sa fac rost de o perie de sarma+bormasina si sa curat pana la metal zonele afectate. As vrea sa invat sa i desfac si botul + carenele laterale ca sa pot ajunge la toate zonele afectate, insa ma gandesc ca e prea mult pentru mine. E prima mea mobra , nu vrea sa o stric, dar vreau sa invat din ce in ce mai multe pe ea. Stiu ca in mod normal se recomanda sablarea cadrului , dar nu vreau sa o desfac si parca nici nu merita acum pt cateva puncte de rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Sablat local. Daca nu, perie de sarma. Daca nu, neutralizator. Daca nu... Feruginolul, eu nu am lucrat bine cu el. Plus ca daca nu speli bine, nu cureti calumea, mai rau faci. Eu zic ca mai bine-l lasi asa, nu se vede in poza de la distanta asta, inseamna ca inca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 @banzay merci. Are unele zone nasoale unde nu mai e nici vopsea. Am hotarat sa schimb strategia. Perie de sarma apoi inhibitor. O sa i rezolv doar zonele afectate( nu sunt multe , doar ca sunt niste locuri greu de accesat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Daca nu cureti de tot si ramane rugina care e imbibata de feruginol, nu se spala usor si rugineste si mai si. De asta zic, las-o ca nu pateste nimic daca nu e rau si e doar de suprafata. Poti incerca un pic de smirghel, un pic de grund spray si asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Hmmm. O sa ma ocup doar de zonele pe care le pot curata calumea atunci. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Weekendul asta mi-am facut un ungator de lant cu electrovalva. Este cu picurare prin cadere cu valva de reglaj fin al picurarii si electrovalva pentru atunci cand motorul este oprit. Marimea rezervorului 250ml. Am folosit urmatoarele: Un bidon de plastic (preferabil din HDPE ca sa tina la ulei pe termen lung) Stut bronz 1/4 cu portfurtun Furtun bezina 6mm 1m Teava cupru conducta frana dacie 6mm. Valva plastic 1/4 Electrovalva 12v (inchisa) Rezultatul » Post actualizat in 23 Apr 2017 18:59 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Cam tarziu, dintii foii spate par deja ascutiti Ce ulei ai bagat, vad ca e verde? Groasa tubulatura, si cu electrovalva deschisa cat timp ai contactul pus tot va curge pe loc... Nu e cam in spate tevusca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 telefonu nu face poze prea bune, pinionul e ok. am băgat ulei T90. tubulatura da e mai groasa ca la celelalte ungator. da va picura cât timp stau pe loc gen la semafor dar e acceptabil. tevusca am pozitionat-o in spate ptr ca dacă e prea în aer gen în fata pinionului poate fi afectata de mișcările lantului și ft puțin de curenții de aer asa cum e la mica distanta de pinion nu e afectata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Ce am făcut la a mea e parfum, deci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Sincer? O tiganie:| » Post actualizat in 24 Apr 2017 08:16 Ma refeream la un post mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Ştiu, mi-am dat seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 suport camera gopro . durata operatiune cam 1,5 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 ....io de vreo 3 zile incerc sa le schimb anvelopele spate.... rotile deja le-am dat jos.... pe principiul pasilor marunti si siguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Si eu de o luna (poate si mai mult de atat) incerc sa ajung la mesrias pentru a schimba rulmentii de la roata spate si jug. Piesele sunt deja in posesia lui, am dat doar un avans, insa cand e frumos afara ma apuca tacaneala si plec de nebun, iar cand e urat, nu ma trage inima sa plec de acasa. Asa ca saptamana asta trebuie sa gasesc o zi ca sa merg la om si sa imi iau o piatra (pardon, 5 rulmenti) de pe suflet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Tu, din ce am mai citit, pare ca iti place sa iti mai bagi nasul si sa mai mesteresti cate ceva la motocicleta. De ce nu incerci sa schimbi tu rulmentii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Si eu de o luna (poate si mai mult de atat) incerc sa ajung la mesrias pentru a schimba rulmentii de la roata spate si jug. Piesele sunt deja in posesia lui, am dat doar un avans, insa cand e frumos afara ma apuca tacaneala si plec de nebun, iar cand e urat, nu ma trage inima sa plec de acasa. Asa ca saptamana asta trebuie sa gasesc o zi ca sa merg la om si sa imi iau o piatra (pardon, 5 rulmenti) de pe suflet . mai asteapta un pic sa se aglomereze si mai rau , atunci sa te duci si sa ii spui neaparat ca o vrei facuta pe loc si cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 (editat) Corect! Şi la bani puţini. Dănuţu, nu am cu ce extrage rulmentii roţii, iar la ăia de jug nu mă bag. Editat Mai 9, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 (editat) Ma gandeam ca asta este problema, de nu vrei sa te incumeti. Sa stii ca ies foarte usor rulmentii vechi daca bati cu ciocanul intr-un dorn potrivit, pe camasa interioara. Pentru instalare, te folosesti de o tubulara potrivita, a.i. sa bati pe camasa exteriara, sau tai cu flexul (transversal, pe o parte) inelul exterior de la un rulment vechi si il folosesti in locul tubularei. Crede-ma, dupa ce vei schimba vreo 2-3 seturi de rulmenti, o sa ti se para mai greu demontatul si montatul rotii. Cu cei de la jug, intr-adevar, este mai complicat, dar nu schimbul propriuzis al rulmentilor ci faptul ca ai de demontat destul de mult pana acolo. Editat Mai 9, 2017 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 George imi ia cam 10 lei de montat fiecare rulment (roata), nu merita sa investesc in trusa pentru extras rulmentii (are o jucarie de aia expandabila), iar la cei de la jug chiar nu ma bag. Piesele sunt oricum comandate de vreo luna, i-am dat un avans, ramane sa ne sincronizam pentru o zi de trebaluiala. Unele chestii le-am facut eu, dar nu am cunostinte asa de vaste. Nu ma eschivez, dar unele lucruri trebuie facute de persoane care se pricep bine sa rezolve problemele. Placute, discuri, etrieri, revizii, diverse alte reparatii- le face je , dar la fineturi las pe altii sa castige un banut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 stabilizatorul de voblaj e vinovat, clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Pai de aia amortizoarele de ghidon au reglaje sau alea fara sunt setate la mediu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Da, cum sa nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.