Cavaleru Postat Iulie 20, 2020 Share Postat Iulie 20, 2020 La 18.07.2020 la 13:43, Barca Lascar a spus: Salut! Am meșterit o grămadă pina azi și gata(oare?), luni ma duc la electrician. Cum mi-a zis Dan Cata de la început. Pe scurt: BMW r850r din 2006. Pornit, oprit, murit pompa benzina. Adus acasă si: - schimbat pompa -schimbat platou cu cărbuni la starter -pus HES nou -bypass sidestand switch Scinteie ok la bujie. Injectoarele nu benzinesc Pompa nu mișcă. Se aude un sigur releu. Le-am rotat pe toate sa fiu sigur ca sunt bune. Starter ul invirte într-o veselie. La pompa de benzina parca ai un releu chiar pe pompa, unu micut metalic cu o mufa. de obicei ala decedeaza si necesita inlocuirea. La 18.07.2020 la 13:43, Barca Lascar a spus: Salut! Am meșterit o grămadă pina azi și gata(oare?), luni ma duc la electrician. Cum mi-a zis Dan Cata de la început. Pe scurt: BMW r850r din 2006. Pornit, oprit, murit pompa benzina. Adus acasă si: - schimbat pompa -schimbat platou cu cărbuni la starter -pus HES nou -bypass sidestand switch Scinteie ok la bujie. Injectoarele nu benzinesc Pompa nu mișcă. Se aude un sigur releu. Le-am rotat pe toate sa fiu sigur ca sunt bune. Starter ul invirte într-o veselie. La pompa de benzina parca ai un releu chiar pe pompa, unu micut metalic cu o mufa. de obicei ala decedeaza si necesita inlocuirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barca Lascar Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 In final a fost firul de masa la pompa. Întrerupea la trecerea prin placa/suport pompa și filtru. Defectul asta apare des la BMW. 400 US$ una noua, gratis e să-i faci un bypass... Faptul ca am schimbat HES-ul, pompa și cărbunii la starter îl consider pozitiv. La 62000km erau fizic și moral la limita. O până undeva la naiba, în midle of the hwy este infinit mai scumpa. Am investit inteligent... din intimplare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 Curatat lant + schimbat disc si placute pe spate + schimbat tampoanele de cauciuc din roata. N-am facut poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 21, 2020 Share Postat Iulie 21, 2020 Nu e chiar la motocicleta, dar legat de acesta. Tiparit un adaptor care permite atasarea interfonului chinezesc Tcom SC la sistemul de intercom al castii NEXX XD1. Treaba arata neasteptat de bine. Fisierele sursa de tiparit sunt de aici: https://www.thingiverse.com/thing:4463693 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 (editat) Cum s-au mai adunat 6000km i-am schimbat uleiul (+ uns lanț, presiune în anvelope, d'astea uzuale). Ce avem noi aici? Acuși DIIIIIII!!! Editat Iulie 25, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Și eu am fost harnic, dar nu cu motoreta mea, ci cu un Z1000, la care am servisat furca. Prima furcă USD, până acum n-am avut ocazia, doar normală, cu paharul jos. A ieși perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Iulie 25, 2020 Share Postat Iulie 25, 2020 Aici e vb de moto 'a ta', nu e de publicitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 26, 2020 Share Postat Iulie 26, 2020 Interpretezi aiurea. Cât e mobra pe proprietatea mea... Uatevar, dă report să șteargă lauda. De fapt, stai, cu toții facem asta in topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 26, 2020 Share Postat Iulie 26, 2020 Acum 8 ore, Lucian_M a spus: Interpretezi aiurea. Cât e mobra pe proprietatea mea... Uatevar, dă report să șteargă lauda. De fapt, stai, cu toții facem asta in topic. In armata, maiorul Matei, comandantul de batalion ne-a spus intr-o zi ca de cate vom avea ocazia in viata sa ne laudam cu ceea ce am facut, sa o facem pentru ca nimeni nu ne va lauda in locul nostru. De atunci au trecut 35 de ani si urma experientelor avute pot spune ca a avut dreptate Asa ca pot sa te lauzi linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 26, 2020 Share Postat Iulie 26, 2020 (editat) am facut si eu o furca de TDM 900 ieri. Nu era nici motoreta mea si nici la mine in atelier nu am facut-o dar, motoreta e a unui prieten din botosani si lucrarea s-a facut in atelierul unui prieten din Sibiu/Cisnadie. schimbat toate semeringurile, kitul de cuzineti si am pus arcuri progresive Wirth. si uleiul Chestie interesanta, arcurile Wirth era lungi cat arcurile care erau pe in furca + distantiere (o teava de tabla subtire de circa 15cm). Astept acum feedback cum se simte dupa un drum Sibiu - Brasov si retur. Editat Iulie 26, 2020 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 26, 2020 Share Postat Iulie 26, 2020 1 oră în urmă, Silver Arrow a spus: In armata, maiorul Matei, comandantul de batalion ne-a spus intr-o zi ca de cate vom avea ocazia in viata sa ne laudam cu ceea ce am facut, sa o facem pentru ca nimeni nu ne va lauda in locul nostru. De atunci au trecut 35 de ani si urma experientelor avute pot spune ca a avut dreptate Asa ca pot sa te lauzi linistit. Domnul maior a avut dreptate. In cazul meu, a fost prima furcă USD servisata. Am fugit de ele până ieri, consideram că e dificil cu distanțierul care comprimă arcul. Aiurea. Am improvizat rapid o sculă pentru comprimat și treaba a mers bine. Nu e chiar ușor, dar nici nu le mai evit. Însă trebuie făcut un dispozitiv pentru comprimat, să pot face treaba fără ajutor. Pentru mine a fost o mică realizare, am primit și feedback pozitiv de la proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 26, 2020 Share Postat Iulie 26, 2020 Bravo. Te laud si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat August 5, 2020 Share Postat August 5, 2020 (editat) Salutare! Dupa o duminica lunga petrecuta prin judet, pe drumuri neasfaltate, pline de pietre (norocul meu ca erau rotunde, nu ascutite), cand am revenit la baza am mai reusit doar sa o spal de praful destul de grosutz adunat cu sarguinta... Abia a doua zi , adica luni, am reluat spalatul, clatitul si apoi un soft polish, pe ici pe colo... In total cam 5 ore de bibileala, 1 duminica pe fuga ca se intuneca, si 4 luni, pe indelete, invaluit in AUTAN... Editat August 5, 2020 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 (editat) Ieri dupa amiaza, am dat jos husa de pe F, apoi parbrizul, m-am apucat sa ma joc cu polish-ul si pe rezervor in garaj, si pe exterior parbriz dar acasa, in bucatarie... Poze cu parbrizul fac azi, pe lumina... Editat August 12, 2020 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Am montat toate bagajele din lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Acum am voie să postez?! E mobra mea, nu a altuia. Spălat mobra, gresat ce trebuia, dressing plastice și cauciucuri, silicon pe motor și furtunuri cauciuc, etc. Apoi demontat complet furca, schimbat uleiul, verificat internele, asamblat, reglaj suspensie față și spate, verificat frâne, șuruburi șasiu etc. Btw: uleiul are vreo 5000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Asa se face la furca, nu stiu de ce... si pute groaznic, zici ca au murit 3 sobolani acolo. Din umila mea experienta, nu pot sa-mi dau seama daca isi pierde si proprietatile sau doar culoarea si mirosul se strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Să știi că aproape la fel miroase și uleiul nou. După ce se uzează se amplifică mirosul, zici că-i făcut din ouă stricate. O binecuvântare în garaj. Cam la toate furcile servisate, aproape indiferent ce marcă de ulei s-a folosit, tot pute. Am pus un mix intre cca 600 ml Motul 10w și 300 ml 15w și vreo 200 ml Repsol 10w (completare). I-am făcut unui prieten mix între 65% 15w și 35% 10w la V-strom și zice că nu mai are dive-ul de dinainte. Cu arcurile Hyperpro și ulei 10w dive-ul cam dispare (nu total, firește), dar pe mobra mea transmite șocurile cam puternic. Pe asfalt bun stătea lipită fața, sunt curios cum o fi iarăși cu arcurile stock și micul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 nu ai cum sa elimini dive-ul , vezi cu mixurile alea sa nu te tavalesti pe tine sau pe altii ulei smecher" de furca Putoline sintetic sau Ohlins(pt mobre sport) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Singura chestie ar fi să nu îi placă lu' Motul adaosul de cca 10-15% Repsol. Micul de Motul 10w+15w merge ok, e testat de mai mulți, deoarece spun unii că 10w e prea soft, iar 15w e prea hard pentru furca asta. Doi ani am mers cu Repsol 10w și da, era un pic moale furca, dar nimic grav pentru stilul meu. Deocamdată nu pot testa furca, abia luni îmi recuperez permisul, nu știu dacă am timp să o testez în aceeași zi, că marți aș pleca la vecinii din sud și voi merge cu pasager și vreo 15-20 kg bagaj, dar în vreo 2000 km mi-oi face o impresie. Și oricum la bulgari trebuie musai să merg ușurel, n-am chef să cotizez la bugetul poliției. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 (editat) Aseara am trecut la aripa fata si laterale de pe coada, dar inainte va arat parbrizul de ieri seara: Cred ca vineri va fi finalul. Pana la urma nu m-a rabdat sa stau o dupa amiaza, am fost si am terminat treaba, mi-am dat seama fix inainte sa o acopar ca nu facusem foto final, asa ca am tras un filmulet... https://www.youtube.com/watch?v=E8hUETlaj9Y Editat August 13, 2020 de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Septembrie 25, 2020 Share Postat Septembrie 25, 2020 Salut, Toata lumea e ocupata cu kilometrii, profitam de vremea buna cat se mai poate... Am facut si eu cu soata aproape 2400 in 7 zile, prin tara, in urma unei decizii de luni-dimineata, la intoarcere am bagat motorul la curatat si inspectie dupa acest tur... https://youtu.be/XME6NUXJ32M Am inceput cu roata spate, incet incet ajung spre fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 25, 2020 Share Postat Septembrie 25, 2020 (editat) Am înlocuit opinca asta de pe spate Cu un diavol nou Editat Septembrie 25, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Octombrie 11, 2020 Share Postat Octombrie 11, 2020 On 9/28/2020 at 12:53 AM, easy ride on! said: Nu chiar doar azi, dar intensiv în ultimele 3 săptămâni: S-a blocat rulmentul inferior de la bielă după 60 de ani de funcţionare (joc radial 1,5 mm la demontare!), deşi în ultimii 25 de ani a funcţionat numai cu adaos permanent de "vitamine" (PTFE - teflon) Deci, am scos motorul din cadru şi l-am demontat complet, l-am curăţat (asta a durat cel mai mult) am înlocuit ambielajul cu cel de rezervă (pe stoc NOS în garaj de 35 de ani), am montat rulmenţi noi la cald (SKF) şi simmeringuri cu dublă "buză", am montat un lanţ nou de "distribuţie" (transmisia internă), am prelucrat cu freza de mână primul dinte din sectorul de pornire (se mai bloca uneori la angrenare), am înlocuit arcul pedalei schimbătorului de viteze cu unul nou (NOS), am reglat cutia de viteze (jocul de 0,2 mm şi 13,0 mm în treapta a 3-a) şi am remontat cu grijă totul, după "instrucţiunile" fabricantului (exact cu o tură pre-tensionarea arcului spiral al pedalei de pornire), instrucţiuni din manualul de service şi din video de pe YouTube. Ca să constat că pedala nu mai revine singură şi cu capacul de la ambreiaj montat, doar fără el mergea singură Deci replay: demontează iar capacul, demontează ambreiajul, arcurile, discurile şi depresează pinionul primar, scoate subansamblul împreună cu lanţ şi carcasă, scoate pedala cu tot sector de pornire şi arc şi pretensionează arcul cu 2 ture, nu cu una. Deci, fabricantul s-a tâmpit care va să zică, dă informaţii false pe care dacă le iei în serios ... lucrezi de două ori. Totuşi, e bine că le dă. Remontează totul, presetupa şi capacul. Merge în sfârşit, pedala revine .normal Deci trebuiau 2 ture de pretensionare la arc, nu una. În sfârşit, mecanic totul este o.k., ca nou, electric o.k., montat piston, bolţ, siguranţe, chiulasă, strâns la cuplu în cruce, eşapament etanşat cu jumătate de garnitură de evacuare de dacia, garnituri confecţionate din clinghelit, "rectificat chiulasă" cu hârtie abrazivă pe foaie plană de sticlă, montat carburator, filtru aer. Reglat avansul de aprindere la 4 mm cu comparator şi ajustat cu pila periile de grafit de la dinam care "călcau" puţintel strâmb. Test de pornire: un rateu şi apoi nimic. Pedale ... Scânteieşte, benzineşte ... nu porneşte. Şi nu porneşte. Nu porneşte că încă nu se "lasă" piesele noi, simmeringuri noi (sunet de scârţâit de gumă şi frânare), rulmenţi C3 bine strânşi şi cartere curate şi uscate, numai bune de umezit cu condens de carburant În fine, după două-trei scoateri şi repuneri de bujie (ba uscată, ba înecată, ba alta), după multe pedale ... porneşte timid. Reglez relantiul puţin mai sus şi ... ok, totul stabil. Merge silenţios şi rotund, ca nou. Test. Oprit ... repornit ... perfect! Este un MZ RT 125/3, fabricat în 1959 , fratele mai tânăr al celui de lângă el, din 1958, model 125/2, cu 3 trepte de viteză în cutie. Mulţumesc băieţilor de la Old timer garage pentru suportul logistic (lanţ intern, piston Almot complet) https://www.pieces-motos-mz.net/mz-rt-125-3.html?limit=all Oare va funcţiona încă 60 de ani acest "Zeitmaschine"? Felicitari! Atat pentru incapatanarea de a repara un motor vechi, cat mai ales pentru alegerea de a respecta indicatiile producatrului, cu mici ajustari, inerente din cauza trecerii timpului... Parerea mea este ca indicatiile sunt/erau valabile in cazul unei pedale de pornire cu arcul nou, asa dupa 60 de ani, este foarte probabil ca arcul sa isi mai fi pierdut din elasticitate... Inca o data felicitari, postarea aceasta mi-a adus aminte de prima motocicleta, cu an de fabricatie 1961, o Jawa-CZ de 175 cmc, cu cilindru "sport" cu doua evacuari, ehei, din cauza ei am ramas cu preconceptia ca motocicleta trebuie sa arate simetrica privita din spate, cu doua evacuari, metehne ale tineretii... BRAVO!! Asfalt uscat, "Be safe, keep calm!!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 11, 2020 Share Postat Octombrie 11, 2020 Am terminat pe moment de lucrat la mobrele altora, așa că ieri m-am ocupat de a mea: înlocuit antigel, reparat claxon (suna de parcă avea covid), alt filtru aer (demontat airbox, gresat angrenajele clapetelor, curățat mufele sufletului). Fabio a zis că filtrul e parfum pe lângă ce găsește de obicei in mobre. După 20.000 km parcă nu arată chiar rău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.