Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Pt . anul acesta am schimbat cauciucul fata (personal nu dus la vulcanizare),schimbat uleiul in telescoape si cel mai important pt ca de asta am si postat ,astazi (acum cateva ore) am reusit sa imi montez mult visatele crashbar-uri..

 

 

 

Ovidiu.

post-66828-0-26070500-1393523566_thumb.jpg

post-66828-0-51016900-1393523569_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pt . anul acesta am schimbat cauciucul fata (personal nu dus la vulcanizare),schimbat uleiul in telescoape si cel mai important pt ca de asta am si postat ,astazi (acum cateva ore) am reusit sa imi montez mult visatele crashbar-uri..

 

 

 

Ovidiu.

de la heavy duty?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt . anul acesta am schimbat cauciucul fata (personal nu dus la vulcanizare),schimbat uleiul in telescoape si cel mai important pt ca de asta am si postat ,astazi (acum cateva ore) am reusit sa imi montez mult visatele crashbar-uri..

 

 

 

Ovidiu.

 

Intrebare: In caz ca, Doamne-fereste, o culci pe o parte, mobra nu se va sprijini pe cutii si pe aripa din fata, in timp ce crashbarul sta in aer? Sau cutiile se desprind in caz de ceva?

 

George.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la heavy duty?

 

Da .... B)

Intrebare: In caz ca, Doamne-fereste, o culci pe o parte, mobra nu se va sprijini pe cutii si pe aripa din fata, in timp ce crashbarul sta in aer? Sau cutiile se desprind in caz de ceva?

 

George.

Pe cutii foarte probabil si pe crash bar si mai probabil ! in nici un caz pe aripa fata ,carenele laterale sau motor. Poate daca in asa pozitie este ghidonul se va sprijini in el inainte de crash bar ,dar alta parte a motocicletei nu va atinge cu siguranta .

 

Bine acum depinde si viteza la care cazi ,normal.Ca poti sa o faci tandari cu orice protectie pe ea ,dar de stircat nu strica cu siguranta ,din contra (crash bar-ul).

 

Stima,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Polishat capacul de la ambreiaj, pus la loc cu suruburi pe imbus (in locul celor originale in cruce, unele dintre ele fiind praf si scoase cu greu) si demontat capacul de la alternator. Va urma.

post-69984-0-28376900-1393705151_thumb.jpg

post-69984-0-04006500-1393705152_thumb.jpg

post-69984-0-68349400-1393705152_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da .... B)

Pe cutii foarte probabil si pe crash bar si mai probabil ! in nici un caz pe aripa fata ,carenele laterale sau motor. Poate daca in asa pozitie este ghidonul se va sprijini in el inainte de crash bar ,dar alta parte a motocicletei nu va atinge cu siguranta .

 

Bine acum depinde si viteza la care cazi ,normal.Ca poti sa o faci tandari cu orice protectie pe ea ,dar de stircat nu strica cu siguranta ,din contra (crash bar-ul).

 

Stima,

 

Ovidiu

 

 

Inseamna ca e iluzie optica, vazut din fata asa mi s-a parut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta am dat prelata jos de pe Furie, am pornit-o (a pornit la sfert dupa o iarna in garaj) m-am uitat la ea si am pus prelata la loc ca era foarte frig afara si inca era zapada dar astept sa dea putin caldura sa ma distrez. :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi sta la umezit in ploaie, dar ieri i-am facut revizia de primavara :D

 

Schimbat ulei + filtru (lasat bine la scurs (20 min) si pornit moto vre-o 10 seconde sa se curete bine toata instalatia.

Schimbat filtru de aer (asta ar fi trebuit la revizia din toamna, dar am uitat.

Am si bujii noi, dar in acelasi timp rezervorul plin... asa ca mai aman putin pana il golesc. Numai ca la vremea de saptamana asta... nu cred ca o mut din parcare.

Si am mai vrut sa ii schimb placutele fata si sa ii schimb si lichidul de frana, insa placutele de frana... nu se potrivesc :(( Culmea e ca pe ele scrie ca sunt pentru ER5, dar ori sunt mai multe modele de ertieri pe ER5-uri ori an eu etrierul schimbat.

 

Atasaz poze :D

 

post-56215-0-51453400-1393742713_thumb.jpgpost-56215-0-12120300-1393742734_thumb.jpgpost-56215-0-75527900-1393742752_thumb.jpgpost-56215-0-41601900-1393742774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi sta la umezit in ploaie, dar ieri i-am facut revizia de primavara :D

 

Schimbat ulei + filtru (lasat bine la scurs (20 min) si pornit moto vre-o 10 seconde sa se curete bine toata instalatia.

Schimbat filtru de aer (asta ar fi trebuit la revizia din toamna, dar am uitat.

Am si bujii noi, dar in acelasi timp rezervorul plin... asa ca mai aman putin pana il golesc. Numai ca la vremea de saptamana asta... nu cred ca o mut din parcare.

Si am mai vrut sa ii schimb placutele fata si sa ii schimb si lichidul de frana, insa placutele de frana... nu se potrivesc :(( Culmea e ca pe ele scrie ca sunt pentru ER5, dar ori sunt mai multe modele de ertieri pe ER5-uri ori an eu etrierul schimbat.

 

Atasaz poze :D

 

IMG_06851.JPG IMG_06841.JPG IMG_06861.JPG IMG_06911.JPG

ai pornit motorul 10 secunde neavand ulei in motor?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pornit motorul 10 secunde neavand ulei in motor?

Am auzit si eu asta la un 'mecanic'. Mie mi-ar fi frica sa fac asta...

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cateva secunde, nu are nimic. Daca uleiul e in baie si ii dati la cheie, credeti ca in primele secunde apuca sa urce si sa circule peste tot? Tot dureaza cateva secunde bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se schimba uleiul, ramane ulei in instalatie, pe traseele de ungere care au diametre destul de mici, nu se scurge chiar tot. Acesta asigura ungerea, in cele cateva secunde, impins de la spate de cel nou. Nu se stinge becul pentru ca nu este inca presiune din cauza aerului patruns in circuitul de ungere, aer care este compresibil. Dar daca nu este impins de nimic este jale, 10 sec. este foarte mult. Cu ulei pus in baie, trebuie pornit motorul si lasat sa mearga la relanti pana se stinge becul martor. Abia dupa te poti atinge de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cateva secunde, nu are nimic. Daca uleiul e in baie si ii dati la cheie, credeti ca in primele secunde apuca sa urce si sa circule peste tot? Tot dureaza cateva secunde bune...

S-ar putea să nu aibă nimic dar tot e o chestie inutilă și mai ales periculoasă. Și nici pe aia cu golitul rezervorului sau legătura cu schimbatul bujiilor nu am înțeles-o.

LE Poate ar trebui să dăm sfaturi doar pe topicuri dedicate, aici doar constatăm, e pe bază de "bravooo, felicitări !" ( azi i-am rupt maneta - "bravooo, felicitări !", azi i-am ars garnitura și am turat-o fără ulei - "bravooo, 'ține-o tot așa !")

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva secunde nu afecteaza motorul, la relanti.

Explicatia pentru acest arficiu e simpla si se completeaza cu motivul pentru care uleiul se schimba cand e cald. Si mai ales cand faci asta si e racoara afara.

Bucati mici de mizerie, metal si altele care se aduna in motor, sunt unori prea grele se fie luate de fluxul de ulei si oprinte in filtru. Daca pornesti motorul fortezi aproape TOT uleiul cu motor si subansamble afara, pana la 95% (zic eu, nu e masurat) si "scupita" cam tot.

 

Ca idee, dupa ce am luat mobra asta, i-am facut schimbul, ulei si filtru, a intrat cam 3,2 litri (cu tot cu filtru), acum a intrat aproape 3,4 (cat scrie la carte).

 

Am exageat putin cu 10 secunde, dar 4-5-6 tot a stat.

 

Si oricum exista lubrefiere pentru ca inca sunt unse piesele. Insa aveti dreptate, nu trebuie accelerata si doar cateva secunde.

Mai simplu si 0 daunator ar fi in 200 de lei pe un filtru nou si inca un bidon de ulei cu care sa "speli" motorul.

 

Dar pana la urma nu va obliga nimeni sa faceti asta, sa nu va stricati "rachetele" :P



@adrianm, trebuie golit rezervoul pentru ca bujiile sunt sub rezervor. E una sa dai jos bidonu' cu plinul facut, alta e dai doar carcasa jos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva secunde nu afecteaza motorul, la relanti.

Explicatia pentru acest arficiu e simpla si se completeaza cu motivul pentru care uleiul se schimba cand e cald. Si mai ales cand faci asta si e racoara afara.

Bucati mici de mizerie, metal si altele care se aduna in motor, sunt unori prea grele se fie luate de fluxul de ulei si oprinte in filtru. Daca pornesti motorul fortezi aproape TOT uleiul cu motor si subansamble afara

 

Dar pana la urma nu va obliga nimeni sa faceti asta, sa nu va stricati "rachetele" :P

Părerea ta, că nu afectează. Merge fără ulei câteva secunde ale tale înainte și mai merge câteva secunde și după ce pui ulei, până se amorsează pompa. Asta dacă se mai amorsează singură și nu trebuie amorsată manual pentru că tu ai golit-o.

Textul subliniat este ceva din "puțul gândirii". Îți spun prietenește: dacă ții la ea așa cum zici, du-o la mecanic data viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru sfat. Va fi dusa la mecanic pentru sincronizat carburatoare si verificat compresie.

 

Pana la urma nu am pus un tutorial "how to" si nici nu am spus ca detin solutia suprema pentru schimbat uleiul. Sunt niste chestii pe care le-am invatat de niste oamenii care sunt mult mai avizati decat multi mecanci de pe la noi.

Eu am zis ce si cum am facut eu, asa cum toata lumea de aici a zis ce a facut fiecare. Dar unii, care poate nu au vazut in viata lor uleiul decat in bidoane, arunca repede cu noroi.

 

Din nou, nu am dat un sfat, am descris un eveniment. De curiozitate, data viitoare dupa ce schimbati uleiul, dati jos baia de ulei si scurgeti ce mai ramane acolo printr-un filtru de hartie (asta ca sa nu zic sa spalati motorul), si vorbim dupa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul nu se porneste fara ulei in nici un caz, ca sa se scoata si acele resturi de ulei e suficient sa se dea la automat pt cateva secunde, dar cu fisele de la bujii scoase ca sa nu porneasca...

 

Nu se intampla nici o catastrofa.. dar nu e cazul de pornit, datul la automat e suficient.



Si oricum uleiul care ramane ... e neglijabil in comparatie cu uleiul nou. E o prostie oricum ar fi sa se incerce golirea completa a motorului. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...