Jump to content

Recommended Posts

tipic pentru romania....n-ai luat de la mine la's ca ti-o trag eu. Asta nu se numeste DEALER - e o rusine.

oameni si firme de cct. si se mai mira ca dau faliment.

nu cred sa gasesti un asemenea comportament la bmw sau alte marci care se respecta, atata timp cat sunt sub producator si se deconteaza operatiunile in garantie(indiferent daca dureaza mai mult pana se aproba remedierea in cauza).

 

 

Tin sa te contrazic. Un prieten de-al meu, a fost conditionat de AB, pt vestitul recall de la flansa, sa-si faca revizia la ei.

Recall-ul ala, trebuia facut fara nici un fel de conditionare, chiar si unui strain in trecere prin România.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tipic pentru romania....n-ai luat de la mine la's ca ti-o trag eu. Asta nu se numeste DEALER - e o rusine.

oameni si firme de cct. si se mai mira ca dau faliment.

nu cred sa gasesti un asemenea comportament la bmw sau alte marci care se respecta, atata timp cat sunt sub producator si se deconteaza operatiunile in garantie(indiferent daca dureaza mai mult pana se aproba remedierea in cauza).

Banuiesc ca e vorba de ceva mai "complicat". Din ce zice Gamo, cei din Bucuresti i-au dat un pret mult redus. Ei sunt in pozitia interesanta de a fi si importator si dealer. Asta inseamna probabil ca si-au "taiat" dealerul din Sibiu ca sa faca ei o vanzare cu un profit mai mare, practica de fapt interzisa (un importator nu are voie sa dea preturi sub cele ale dealerilor). Daca este asa, cei din Sibiu au dreptate sa fie suparati, mai ales ca din ce se pare, motocicleta nu a fost livrata tocmai OK (acei 1500 sub nu vin chiar gratis). KTM Ro au mai facut astfel de faze dealerilor lor, nu ar fi prima oara.

Edited by digitallysane
Link to post
Share on other sites

In primul rand felicitari pt achizitie! Plimbari frumoase cu voie buna iti doresc!

 

 

Referitor la povestea de mai sus nu inteleg ce vina are clientul in toata treaba asta... cei din Sibiu sunt niste magari pentru ca refuza sa acorde asistenta iar ceilalti niste incompetenti care nu sunt in stare sa stranga un surub amarat.

Apoi stau si plang pe la saloane ca n-au clienti si ca e piata moto la pamant...absolut jenibil. In conditiile in care nu sunt in stare sa livreze o motocicleta noua in stare impecabila, nu stiu la ce sa te astepti pe parte de service/revizii/garantie.

Edited by stokerel
Link to post
Share on other sites

 

Banuiesc ca e vorba de ceva mai "complicat". Din ce zice Gamo, cei din Bucuresti i-au dat un pret mult redus. Ei sunt in pozitia interesanta de a fi si importator si dealer. Asta inseamna probabil ca si-au "taiat" dealerul din Sibiu ca sa faca ei o vanzare cu un profit mai mare, practica de fapt interzisa (un importator nu are voie sa dea preturi sub cele ale dealerilor). Daca este asa, cei din Sibiu au dreptate sa fie suparati, mai ales ca din ce se pare, motocicleta nu a fost livrata tocmai OK (acei 1500 sub nu vin chiar gratis). KTM Ro au mai facut astfel de faze dealerilor lor, nu ar fi prima oara.

Nu are nici un fel de importanta de unde si cu cat s-a achizitionat ktm-ul. Este nou si beneficiaza de garantie internationala data de ktm -producator. Magaria este maxima, nu le mai gasi scuze. Eu am luat un subaru din Germania tocmai pentru ca a fost mai ieftin si dealerul din Bucuresti a fost obligat sa-mi acorde garantie, chiar daca este/era un subdealer la momentul respectiv. Astea sunt cacanarii de romani needucati, ce sa-ti povestesc....a luat-o la pret mai mic. PE BUNE!

Orice dealer este liber sa vanda cu ce pret doreste atata timp cat nu vinde pe minus - ar fi ilegal. In rest este o piata libera, ceea ce spui tu este o eventuala intelegere in care dealerii sunt vorbiti sa nu dea sub o anumita margine de profit - si este profund ilegal sa ai astfel de intelegeri, greu de demonstrat insa.

Edited by xtrblack
Link to post
Share on other sites

Nu are nici un fel de importanta de unde si cu cat s-a achizitionat ktm-ul. Este nou si beneficiaza de garantie internationala data de ktm -producator. Magaria este maxima, nu le mai gasi scuze. Eu am luat un subaru din Germania tocmai pentru ca a fost mai ieftin si dealerul din Bucuresti a fost obligat sa-mi acorde garantie, chiar daca este/era un subdealer la momentul respectiv. Astea sunt cacanarii de romani needucati, ce sa-ti povestesc....a luat-o la pret mai mic. PE BUNE!

Orice dealer este liber sa vanda cu ce pret doreste atata timp cat nu vinde pe minus - ar fi ilegal. In rest este o piata libera, ceea ce spui tu este o eventuala intelegere in care dealerii sunt vorbiti sa nu dea sub o anumita margine de profit - si este profund ilegal sa ai astfel de intelegeri, greu de demonstrat insa.

Nu incerc sa gasesc scuze nimanui, ci eventual o explicatie. Nu e vorba de garantie aici. Motocicleta nu are un defect, ci nu a fost livrata/asamblata corect chiar de catre dealer, e obligatia dealerului de la care a fost cumparata sa rezolve livrarea, apoi omul isi poate face service la orice dealer autorizat.

Cat despre dealeri, habar nu ai despre ce vorbesti. Nicaieri in lume un importator nu are voie sa isi saboteze dealerii dand discount sub ei. Nu e nici un fel de intelegere ilegala, e modul in care functioneaza o retea de distributie, altfel nu ai cum sa o construiesti. Povestea cu cumparat din Germania si facut service aici nu are nici o legatura cu discutia, e vorba de piata locala si relatia importator-dealeri la nivelul unei tari.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ce spectacol!

700 km cu pasager si 3 genti cu bagaje - super-distractie!

Motocicleta asta este o scula perfecta pentru ne-sanatosi. Orice depasire poate dura o mili-secunda, echilibrul este numai o treaba de instinct, confortul e la el acasa, toate astea pentru un consum de 6,1 litri la suta, pentru moment. Avem impreuna 2.xxx km.

Am cumparat ce trebuie. :)

 

N-as intelege de ce trage dreapta. Sa fie vinovat acel amortizor de ghidon? Se pricepe careva?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Raport la 3.000 km.

Aproape totul este perfect functional. Am primit un nou amortizor de ghidon de la KTM (via Dementor), insa nu l-am montat inca.

Desi este intins bine, zic eu, lantul bate ca naiba. Probabil in ghidajele de plastic.

Pare ca consuma 6,x%, dupa computerul de bord. N-am izbandit sa fac un consum "la plin", ca tot uit ori kilometrajul, ori alimentarea...

Parbrizul este cel mai bun din cate am avut. Si am avut cateva, ar zice prietenii. :)

M-am invatat cu bordul sil il gasesc intuitiv (acum). Schimbarea de pe STREET pe RAIN si invers a fost a doua in topul optiunilor folosite. Prima a fost setarea suspensiei pe STREET, COMFORT, OFFROAD. Cu binele te inveti repede. :)

Pozitia de conducere este excelenta, si pe sa si in picioare.

Saua este destul de confortabila. Ieri am facut mai mult de 400 km si a fost OK.

Pericolul de contraventie pentru viteza este crescut. Am inceput sa apreciez ca numarul e numai in spate.

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am fost pe la Zarnesti, Bran si asa-numitul Transbucegi.

Implicit, Valea Prahovei...

Link to post
Share on other sites

Nu erai tu? Mai are cineva moto ca a ta in Romania?

Da, mai are.

Eu am cumparat primul exemplar, insa cand am fost la revizia de 1.000 km am vazut pe cineva care tocmai urma sa isi primeasca motorul: un tip inalt (englez?), care are o firma de inchirieri moto, in Bucuresti...

Atunci scoteau motorul din cutie si se apucau de montat.

» Post actualizat in 07 Jun 2015 19:25

Am primit amortizor de ghidon de la KTM, ca piesa in garantie. Am constatat, cu ocazia demontarii, ca cel "vechi" si cel nou sunt la fel. Hmm...

Asta inseamna ca ceva este montat prost la ghidon. O fi din fabrica, o fi din montajul de la service...

Cert e ca ieri-azi am facut vreo 600 km cu pasager si bagaje, fara amortizor de ghidon, pe care nu l-am mai montat, deocamdata. Desigur, acum pot vira pana la capatul cursei si, surpriza, pot sa merg fara sa tin ghidonul cu mana. Motocicleta este perfect echilibrata si nici vorba sa mai traga (dreapta).

Evident, pot bloca ghidonul, in pozitia de parcare.

» Post actualizat in 15 Jun 2015 16:21

Am lamurit si super-treaba cu amortizorul. Asa de simpla era, ca ma jenez cum de nu m-a dus capul.

Colierul pe care capatul pistonului este prins se poate roti, ca de-aia e colier... Desigur, un pic slabit surubul, rotit, strans indarat.

Rezolvata, aparent. Nu m-am dat cu motorul, sa vad daca mai trage dreapta, insa se poate vira maxim, se poate incuia...

Treaba facuta cu suport de la Dementor: schita expandata, telefon.

post-18972-0-40948200-1434384983_thumb.png

post-18972-0-31768600-1434385049_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Pare ca nu (prea) mai sunt posesori, ori ei nu scriu pe forum. Poate ca citesc.

Oricum, fac raportul la aproape 15.000 km, pentru interesati.

 

Din fata in spate.

 

Lumini - brici! Treaba aia cu proiectorul care se aprinde pe interiorul virajului este exact ce trebuie. Pe zi nu am fost in situatia in care sa am nevoie de lumini de zi suplimentare. Adica, lumina de zi din dotare a fost suficienta in Europa. In Romania, au fost dobitoci pentru care puteam avea si balizaj de aeroport, ca (cuvant jignitor) s-ar fi bagat sa imi taie fatza oricum.

Cu durere am rememorat mai sus faza de alaltaieri cand, dupa un drum de la Viena, la intersectia cu Ilia catre Deva, un bou cu tatze a bagat mare intr-un Ford Escort, sa intre in mizeria de intersectie exact cand mai aveam un pic sa trec de el. In prealabil aprinsesem faza lunga cu care veneam asa de cateva sute de metri... N-a ajutat.

 

Semnalizari - mare lucru ca se opresc singure, dupa 13 clipiri! Nu ma refer la avarii, care raman aprinse pana se topesc, daca bordul este acoperit cu GPS/telefon... :)

 

Directie - simti roata! Clar, stii pe ce calci. In plus, suspensia semi-activa este o mare inventie cu care te inveti ca si cu apa calda.

Nu e bine ca fatza vobleaza. La viteze mici, de 50-60 km/ora. Rau! Nu inteleg ce naiba mai face amortizorul ala de ghidon. Oricum, nu pricep defel de ce se intampla asta. Daca o lasi fara maini, cand vrei sa o prinzi inapoi, iti rupe degetul. Cu o mana nu o poti opri.

La viteze mari e no problem, numai ca trage dreapta. O fi de la buci, ca nu is centrate.

 

Parbizul - ca lumea!

Prima data cand nu am nicio pornire sa cumpar parbriz. Prietenii ma stiu de mare colectionar.

A omorat KTM vanzatorii de parbrize after-market: n-ai ce sa iti doresti mai mult ori mai putin. Poate, sa incurce oleaca reglajul/ blocarea cu mana dreapta, insa te salveaza cruise-control, care iti da mana inapoi (libera), sa umbli la rozeta si maneta.

 

Cruise-control - era sa uit!

Tehnic, merge fara repros, dupa ce te prinzi ce si cum. Ce inseamna sa te prinzi? Sare nu numai cand pui frana (cam agresiv), ci si cand strangi ambreiajul.

E pe mana dreapta si scula asta. Hmm..., ce sa zic...

Nu-i deloc intuitiva figura cu blocarea vitezei, cand trebuie sa tii acceleratia cu podul palmei si sa setezi viteza cu degetul opozabil, dand mana peste cap. Babuinii ar putea face mai bine treaba asta, am vazut eu la zoo.

 

Incalzirea in manere - Doamne, ce idee ne-ai dat!

Am mers la temperaturi de inghet si labutzele au fost biiineee... Trebuie manusi de iarna, pe la 5 grade de exemplu, insa in ele e placut sa transpiri. Setarea din mers, pe pozitia medie, este usor de facut si nu poti rezista mai mult de cateva minute, dupa care trebuie sa dai pe minim sau sa inchizi. Cred ca pe maxim dai ca sa usuci ciorapii pe manere.

 

Panoul si butoanele de comanda - lucruri simple.

Mai mergi un pic, te mai uiti la presiunea in roti...

Oare, ce temperatura este afara?

Ah, ar trebui sa schimb pe off-road, uite ce drum prost...

Cati kilometri zice ca mai fac? Consumul mediu a scazut, intr-adevar.

Fitze depline. Clar.

 

Bordul - arata esentialul.

Asa: viteza de deplasare, treapta de viteza, setarea de suspensie.

Mai arata ceva? Habar n-am. Trebuie sa ma uit.

Am inclus indicarea treptei de viteza la esentiale? Cu timp jn urma m-as fi rusinat. Ma dau cu motorul din '91 si e primul motor care imi arata asta. E o prostie care mi-ar lipsi, la urmatoarea achizitie.

 

Mai scriu eu...

Ca sa nu uit, urmeaza comenzile de ambreiaj si frana de mana.


» Post actualizat in 13 Aug 2015 18:22

Asa...

Ambreiajul cu comanda hidraulica este foarte prietenos cu efortul degetelor la schimbarea frecventa a treptelor. Este sufcicient daca se strange cu degetul aratator, peste celelalte 3. Decupleaza complet. Place.

Ambele comenzi sunt Magura.


» Post actualizat in 13 Aug 2015 19:09

Rezervorul - mare destul.

O fi de 30 de litri? Incepe sa coboare consumul, pe masura ce se aduna kilometrii. Desigur, pe autostrada, la peste 150 km/ora, cu peste 300 kg carate + personajul principal, cred ca s-a dus peste 6,5. La viteze mai domestice, fara reprize de distractie, cu aceleasi bagaje si acelasi personaj, am vazut si consum de 5,0. Cred ca pe total tura de 10.000 km (SB - Nordkapp si indarat) media a fost cam 5,5. Nu mai sunt sigur, ca am sters ''trip 2'', in ultima zi de socoteala, insa din alimentari a rezultat ca bate socoteala mea cu cea a calculatorului de bord.

 

Saua - deux pieces.

E bine ca e din doua bucati. Nu am vazut motive de a prefera o bucata, pana acum. E loc destul si de mutat dosul indarat, cand oboseste...

Suportabila la drum lung, usor de schimbat inaltimea din 86 in 89 cm, iar incalzirea face toti banii. Suprafata este foarte aderenta, cu minusul ca se deterioreaza aspectul, de la bocanci etc.

In oras, la 3x de grade, se coc ouale care, saracele, stau exact pe capul cilindrului din spate. De glezne n-am treaba, cum am mai citit comentarii, ca nu conduc in slapi, dar oualeee...

 

Motor - cea mai tare treaba intalnita pana acum, de cand ma dau cu motorul.

Il pun in relatie cu cutia si cu evacuarea, ca de unul singur nu stiu ce sa zic de el.

Trage ca nebunul, fara sa conteze incarcarea, dealul, treapta de viteza...

Clar ca a sasea este pentru viteze peste 125 km/ora. Asa se aude, ca de-acolo in sus ii place. La 100 la ora hai ca mai merge, dar sub asta e viol, intr-a sasea.

Spectacolul se petrecele in a treia si a patra treapta, zic eu. Se aprind becurile repede si intr-a cincea, dealtfel. E o smecherie: poti seta pe bord la ce turatie sa palpaie un indemn luminos, rosu intens ''schimba treapta''. L-am avut la 6.000 in rodaj si il tin la 6.500 acum. Cuplul maxim cica e pe la 6.750. Se mai poate seta si cand sa ramana becul cu pricina aprins in mod continuu, de exemplu la 10.000 de rotatii/minut. Suna bestial peste 6.000, la fel si cand reduci din gaz. Seamana cu un monocilindru mare.

Am avut Akrapovich si mi-a placut, pe Crossrunner, insa nu as schimba toba standard. Nici nu am auzit cum suna vreun Akrapovich pe motorul asta, ce-i drept.

 

Lant - ce a ma batut...

Toata lumea a zis ca e bine asa, dar batea in protectia de plastic de sub brat sau in brat, de am decis sa il mai intind cu o rotatie de surub. Buna idee! Nu l-am mai auzit deloc, nici pe drum accidentat si nu pare ca l-am facut coarda de vioara. Imi place ca are sine de ghidaj si protectii de plastic. Nu stiu daca ajuta, dar arata ingrijit. :)

 

Roti - par cauciucuri bune, Conti Trai Attack II, astea...

Nici nu am gasit pe net ca a gasit careava vreo inlocuire mai acatarii, pentu touring si oleaca de praf. Cel de pe fatza mai merge, dar profilul median al celui din spate a ramas pe autostrada.

Sistemul de masurat presiunea lucreaza bine. M-a uimit sa vad ca, intr-o zi calduroasa, presiunea creste de la 2,9 pe spate pana la 3,6. M-a stresat o vreme...

 

Bagaje - suporta mult

Gentile sunt de tot rasul: mari ca naiba, cu niste margini care nu permit folosirea intregii capacitati la incarcarea cu genti interioare OEM, cu niste inchideri pretentioase. In general accesoriile sunt de mamaliga: gentile astea, geanta de rezervor, alte prostii portocalii pe care le mai vinde KTM pentru impopotonat... Ar putea selecta mai bine solutiile, furnizorii si materialele.

Drept e ca in genti nu a plouat, au rezistat cu incarcare ca la nebuni + saci pe cele laterale si, de bine, de rau, s-au inchis de fiecare data, daca nu am lasat ceva sa atarne peste margine.

Ah, un alt briz-briz pe care am dat cat pe o cina la carciuma a fost asa-zisul suport lombar pentru pasager, de fixat pe top-case. O tzeapa de bagat in coastele/salele femeii. Nicio treaba cu desenul ergonomic. Vezi comentariile de mai sus despre accesoriile ''KTM'' pe care gasesti etichete cu ''control de calidad''.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Hai noroc Gamo,

 

Mi-am luat si eu aceeasi jucarie - un 1290 si tocmai i-am facut prima mie de km intr-o tura prin tara. Pe scurt - fericire maxima.

 

As vrea sa te intreb de voblaj - scriai ca la tine aparea pe la 50 -60 km/h - la viteze mai mari l-ai sesizat ?

 

Eu nu am nici un voblaj la viteze mici in schimb pe autostrada - pe la tine pe la SIbiu apropos :) - in depasire de la 150 km/h cu mana infipta hotarat in gaz a inceput sa danseze urat de la 160 in sus.

 

Am lasat gazul si dupa ce mi-am uscat nadragii si am dat acatistele am verificat din nou cu acceleratie treptata - incepe la 160 - 161 km/h si nu scade indiferent ce am incercat eu - pozitie ghemuita dupa parbriz / mai lasat pe fata sa incarc directia etc.

 

Anvelope Conti Trail noi noute, solo cu cutii laterale si topcase cu suspensia in Sport si harta in Street parbriz ridicat la max.

 

Am citit pe forumuri ca la viteze mari apare - la unii mai repede la altii la viteza mai mare si sunt curios de experienta ta in acest sens.

 

Multam

Link to post
Share on other sites

Mda. Nu am mai umblat pana acum cu topcase pe ce-am mai avut, dar ma gandeam eu ca n-are cum sa ajute la stabilitate solo.

 

Well - m-am facut cu un nou proiect pe weekend : Vmax posibil fara voblaj solo 1. fara cutii / topcase si 2. cu cutii fara topcase

 

Revin cu noutati. Sper intreg.

Link to post
Share on other sites

La motoarele cu bascula foarte lunga nu prea ai cum sa reglezi lantul ca sa nu bata in protectii( de ex la 990 ADV). Vezi daca la punctul de intindere maxima mai are joc lantul, astfel s-ar putea sa te trezesti cu el rupt sau cu o uzura prematura. Trebuie sa gasesti locul unde e cel mai intins lantul si dupaia faci cumva ca axul pinionului fata + axul basculei+axul rotii spate sa fie in linie--->intinderea maxima a lantului. Trebuie comprimat spatele. Eu le-am trecut la consumabile plasticele de pe bascula.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Hai noroc Gamo,

 

Mi-am luat si eu aceeasi jucarie - un 1290 si tocmai i-am facut prima mie de km intr-o tura prin tara. Pe scurt - fericire maxima.

 

As vrea sa te intreb de voblaj - scriai ca la tine aparea pe la 50 -60 km/h - la viteze mai mari l-ai sesizat ?

 

Eu nu am nici un voblaj la viteze mici in schimb pe autostrada - pe la tine pe la SIbiu apropos :) - in depasire de la 150 km/h cu mana infipta hotarat in gaz a inceput sa danseze urat de la 160 in sus.

Multam

...

 

La viteze mari e ca laseru'.

La 50-70 nu pot sa iau ambele maini de pe ghidon. Ar putea fi de la cauciucuri, desi le-am schimbat cu acelasi model si nu s-a schimbat nimic. :(

Link to post
Share on other sites

Mi-am luat si eu aceeasi jucarie - un 1290 si tocmai i-am facut prima mie de km intr-o tura prin tara. Pe scurt - fericire maxima.

 

As vrea sa te intreb de voblaj - scriai ca la tine aparea pe la 50 -60 km/h - la viteze mai mari l-ai sesizat ?

 

Eu nu am nici un voblaj la viteze mici in schimb pe autostrada - pe la tine pe la SIbiu apropos :) - in depasire de la 150 km/h cu mana infipta hotarat in gaz a inceput sa danseze urat de la 160 in sus.

 

Copy/paste la postul meu de pe topicul KTM 1190:

In urma uni accident grav produs recent in Germania cu un 1190 Adventure, aparent fara motiv (se presupune ca a fost voblaj la viteza pe autostrada) cei de la revista Motorrad aduc aminte ca au mai atras atentia in mai multe randuri, in urma testelor, ca atat 1190 cat si 1290 au sanse mari sa intre in voblaj la viteza mare. Iar sansele cresc odata cu viteza si cu kilogramele adunate in cutii si/sau rollbag.

Inteleg ca totusi KTM si-a luat masura de precautie si recomanda o viteza maxima de 150km/h cu bagaje. Mai ales in Germania cu multe autostrazi fara limite de viteza, si cum cei care isi iau astfel de motocicleta apreciaza calatoriile si implicit au nevoie de bagaje, se cam pune intrebarea la ce bun sa ai 150-160 cp daca tot nu poti sa te bucuri din plin de ei?

http://www.motorrado...rmittelt/678762

Link to post
Share on other sites

Si eu am mai spus: viteza mare cu topcase si fara pasager creeaza voblaj mai la toate mobrele. Poate mai putin la BMW.....

Voblajul asta dispare daca iti muti fundul pe locul pasagerului. Sau iti iei BMW.....

Link to post
Share on other sites

Am facut 10.000 km cu tankbag, topcase, 2 x sidecases, 2 x rollbags (cate una pe fiecare sidecase) si o geanta mare pe saua pasagerului. Pe ultima mie de kilometri am mai pus doua genti peste geanta mare de pe locul pasagerului... Cumparaturile moto din Hamburg. :)

Merge laser.

Laser!

» Post actualizat in 20 Dec 2015 20:48

Inteleg ca totusi KTM si-a luat masura de precautie si recomanda o viteza maxima de 150km/h cu bagaje. Mai ales in Germania cu multe autostrazi fara limite de viteza, si cum cei care isi iau astfel de motocicleta apreciaza calatoriile si implicit au nevoie de bagaje, se cam pune intrebarea la ce bun sa ai 150-160 cp daca tot nu poti sa te bucuri din plin de ei?

http://www.motorrado...rmittelt/678762

 

Cred ca pe toate gentile facute de vreo firma europeana zice de limitare de viteza. Pe Givi ce am avut zicea de la 120 km/ora. La Honda la fel. Nu cred ca, in general, are treaba cu marca motocicletei.

Link to post
Share on other sites

Am facut 10.000 km cu tankbag, topcase, 2 x sidecases, 2 x rollbags (cate una pe fiecare sidecase) si o geanta mare pe saua pasagerului. Pe ultima mie de kilometri am mai pus doua genti peste geanta mare de pe locul pasagerului... Cumparaturile moto din Hamburg. :)

Merge laser.

Laser!

» Post actualizat in 20 Dec 2015 20:48

Inteleg ca totusi KTM si-a luat masura de precautie si recomanda o viteza maxima de 150km/h cu bagaje. Mai ales in Germania cu multe autostrazi fara limite de viteza, si cum cei care isi iau astfel de motocicleta apreciaza calatoriile si implicit au nevoie de bagaje, se cam pune intrebarea la ce bun sa ai 150-160 cp daca tot nu poti sa te bucuri din plin de ei?

http://www.motorrado...rmittelt/678762

 

Cred ca pe toate gentile facute de vreo firma europeana zice de limitare de viteza. Pe Givi ce am avut zicea de la 120 km/ora. La Honda la fel. Nu cred ca, in general, are treaba cu marca motocicletei.

 

cam de rahat situatia asta cu viteza. si eu ma intrebam la ce bun atatia cp daca intra in voblaj la viteza mai mare. bmw nu mi-a voblat niciodata. am insa un 690 enduro care face ca toti dracii daca merg peste 140 kmh.

 

si side-case-urile de aluminiu de la bmw au notate in interior sa nu depasesti 130 kmh cu ele montate.

Edited by gabyshor
Link to post
Share on other sites

Pe H&B Alu Standard, fiind mai patratoase, scrie vit max 110 km/h. Din ce am observat, problema este cand mergi cu topcase si fara pasager. Orice alte sidecase-uri, tankbag-uri, rollbag-uri puse pe sidecase sau sa, nu provoaca astfel de voblaje. Probabil aerul este spart de parbriz si rider si se inchide in spatele rider-ului pentru a fi spart din nou de topcase. Daca spatiul dintre rider si topcase este umplut cu ceva, in speta cu un pasager sau un rollbag, atunci aerul se scurge direct si se inchide doar in spatele topcase-ului.


» Post actualizat in 21 Dec 2015 07:13


cam de rahat situatia asta cu viteza. si eu ma intrebam la ce bun atatia cp daca intra in voblaj la viteza mai mare. bmw nu mi-a voblat niciodata. am insa un 690 enduro care face ca toti dracii daca merg peste 140 kmh.

Puterea multa te ajuta in depasiri si la croaziera. Vrei sprinturi pe autobahn - renunti la bagaje (in special topcase).

 

Pai 690-ul, daca e varianta cu aripa fata montata sus, poti sa uiti de viteze peste 120. Aia la Paris-Dakar au aripa montata jos, pe roata. Desi ii incurca cand merg prin nisip sau noroaie, le permite sa mearga cu 150 km/h pe drumurile de piatra de pe traseu.

Edited by andrei belcic
Link to post
Share on other sites

ai 690-ul, daca e varianta cu aripa fata montata sus, poti sa uiti de viteze peste 120. Aia la Paris-Dakar au aripa montata jos, pe roata. Desi ii incurca cand merg prin nisip sau noroaie, le permite sa mearga cu 150 km/h pe drumurile de piatra de pe traseu.

asa e, aripa e montata sus. uite ca nu m-am gandit ca ar putea sa afecteze asta. oricum, nu ma dau la viteze prea mari. au fost niste teste cand am cumparat-o sa imi dau seama ce si cum.

multumesc de raspuns.

Edited by gabyshor
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...