Axel_Sniper Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Salut! salut la toti fratii mei de manetadeacceleratie ! ma numesc Cristian Arapu, sunt din Republica Moldova, din orasul Criuleni, ma bucur sa va cunosc! si sunt nespus de emotionat de faptul ca cineva din Romania va citi aceasta postare!Un pic despre mine: De cand am luat cheia de 10 mm si surubelnita an mana,am anteles cat de tare ami place sa mesteresc ceva cu ajutorul lor. La 7 ani deja ami asamblasem singur prima mea bicicleta, dar an scurt timp mi-a picat norocul sa vad la televizor emisiunea "biker build-off" ce se transla pe canalul Discovery, (clar lucru, era tradusa an limba rusa) aceasta emisiune ma emotionat nespus de mult, ma dadeam cu antrebarea "cum dracu' el din bucati de fier face o motocicleta atat de frumoasa?" .. de atunci mi sa format aceasta anclinatie catre motociclete.. si nu unele noi, nu sportive, pline de plastic, eu chiar de atunci nu le sufeream, - MIE MI-A PLACUT FIERUL!La 13 ani, lucrand doua veri an magazinul parintilor mei, mi-am strans bani pentru primul meu moto-transport, acesta a fost un scuter Piaggio Sfera de 50cc din 1994, (la fel de batran ca mine) .. Doamne ce prostii mai faceam pe el.. primblam 8 prieteni odata, ma antreceam cu alti scuteristi al-de mine, o data ma prins politia(clar lucru ca nu aveam casca, documente, permis, numar de inmatriculare si plus la asta, eram minor.. dar scuterul mi l-au antors.. mama mea lucrase an politie 14 ani si pe multi ai cunostea.. asta si ma scapat) apoi, peste doi ani, am decis ca vreau ceva cu viteze, am facut niste poze a scuterului si l-am postat pe un site de avize popular an Moldova: www.999.md, dar trecea timp, mult, si nimeni nu se anteresa de el.. dezamagit, am sters avizul.. dar an scurt timp, ducandu-ma sa-mi alimentez calutul cu 95, la acea statie am observat o motocicleta de 125cc chineza parcata.. ea mi sa parut atat de frumoasa, ancat m-am apropiat de un lucrator a benzinariei si l-am antrebat daca al cunoaste pe stapan, acesta mi-a spus ca nu-l cunoaste, ca stapanul la lasat aici deoarece i sa spart roata, dar poate sa-l informeze cand se va antoarce.. eu, evident ca am lasat contactele mele acestui lucrator cu nadejdea ca stapanul ma va telefona an curand.Acesta peste 2 zile ma contactat! dorea sa ne antalnim undeva ca sa vada ce scuter am, ne-am antalnit an centrul orasului, cat ne inspectam tehnica unui altuia, an jurul nostru sa adunat lume, printre care si niste colegi de ai mei, pana la sfarsit ne-am decis la schimb, lui i-a placut scuterul, iar mie mi-a placut motocicleta (ea la fel fara numar si documente!) am dat palma, colegii mi-au aplaudat, omul sa asezat pe scuter si a plecat... dar eu ramasesem cu o problema.. eu nu stiam cum sa conduc o motocicleta.. adica cum sa schimb vitezele.. dar, un bun prieten mi-a explicat teoria manetei de ambreaj si pedala vitezelor si am plecat acasa.. cu aceasta motocicleta m-am primblat 5 ani, pana vara trecuta.. cand am avut nevoie de bani ca sa-mi achit contractul la universitate... motocicleta se numea Viper HL-125 si o puteti vedea aici:http://moto-planeta.ru/kitaiskii-moped/10989-zacenite-moego-kitajca-peredelannyj-pod-cafe-racer.html Ancepand de la 18 ani, ma ocup cu restaurarea motocicletelor clasice, de la Pannonia pana la Ij 49, sunt fanatic dupa aceasta tehnica, si cu cat mai complicat este procesul de restaurare - cu atat mai multa placere primesc.Acum referitor la proiectul Street-Drag Motorcycle.. Ma suna antr-o zi unchiul unui prieten de al meu, el ami oferise niste piese, zicea ca nu are nevoie de ele si ca ai ocupa loc an atelier ,si, m-a contactat pe mine din considerente ca stia ca eu ma ocup de motociclete.. eu an aceeasi minuta m-am pornit la el. El deja le scosese an drum.. eu nici nu le-am examinat, doar le-am pus an carucior si m-am pornit acasa.Ajuns la mine an atelier, abia atunci am anceput sa le privesc cu mai multa atentie, el ami daduse un cadru de la un moped sovetic "Riga", niste roti de la alt moped "Carpati" si o cutie de piese de la motor...Eu m-am gandit ca ar fi o afacere buna daca le-asi aduce an stare buna si le-asi vinde, sau poate, sa fac ceva awesome din ele..? dar din pacate, eu nu mi-a venit nimic, nu am vazut something .. in nothing.. cum defapt i s-ar cuveni unui iubitor de motociclete care asi taie si traumeaza degetele an atelier pana la ora 4 dimineata, dar, indiferent de asta, trage la gura ceasca de ceai deja rece si bea din ea ca un adevarat englishman Am lasat tot balta si m-am dus la culcare.. dar.. aici si sa antamplat momentul culminant! Eu m-am trezit an miezul noptii, transpirat ca o pietica iar an cap se anvartea doar un gand: "Numai sa nu iut! numai sa nu uit!" repede luasem un capat de foaie si am desenat ceea ce.. am visat! da! eu acest proiect l-am visat! iar a doua zi am desenat asta an Paint: Dragi prieteni! pe mine atunci m-a apucase o turbaciune rea de tot! eu antr-o luna si jumatate gasisem toate piesele de care aveam nevoie! Peste doua zile:DAR! mi-a venit mintea la cap si m-am coborat cu picioarele pe pamant, eu ami dadusem seama ca motorul asta de borticel (дырчик = borticel, asa sunt poreclite mopedele sovietice) nu e destul de puternic pentru asa constructie, si am decis sa cumpar alt motor.. pana la sfarsit am ajuns la asta:P.S. sunt un mare smecher, nu m-am lasat pana nu am gasit cel mai ieftin motor.. Moldovanu' draculu' Apropo, tot ce o sa vedeti an pozele de mai jos ma costat an total 100 de dolari: motor Honda NSR 125 rear disk-brake support:Fiberglass fender:Silencer:Aceasta simpatica rearview mirror am gasito langa containerele de gunoi.. si.. am decis pe un scurt timp sa uit de manerele mele victoriene PE PARCURS VOI POSTA RESTUL FOTOGRAFIILOR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Speechless! Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandavid Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Bravo eglishman-u` dracu` !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Bravo nene! Felicitari pentru pasiune! Succes. Sa scrii des, pentru ca ai un stil aparte si ne descretesti fruntile. Editat Aprilie 10, 2015 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Felicitari, barbate! Da-i batai mai departe cu fierul, dar ai grija la desh'tele alea, ca poate ti-or mai trebui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Bravo! Felicitari pentru munca si pasiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tesz Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Foarte faina ideea! Sa nu ne uiti si abea astept sa vad cum evolueaza proiectul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Ma bucur nespus cand vad un flacau de varsta ta care nu are doar fluturasii aferenti varstei. Bravo baiete, spor la treaba si sa ne mai povestesti ca o faci frumos. M-am distrat copios, intr-un an, cand am fost invitat la Chisinau de catre niste prieteni care lucrau acolo. Pe langa ce ne-au povestit ei, a fost suficient sa intram intr-un supermarket si sa citim etichetele alimentelor preambalate. Incantatoare imaginatie. Poate ne povesteste colegul cate ceva gen "unde ne intalnim ? - In cercul (giratoriul) de la Universitate" sau "ai regulat (reparat) masina ?" De etichetele alea nu-mi mai aduc aminte. Revenind, inclin sa cred ca motoreta va arata chiar bine. Tine-ne la curent. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 excelent. abea astept sa citesc continuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Excelent. Keep up the good work. Si nu in ultimul rând după ce va fi gata, nu o lăsa să stea degeaba. Editat Aprilie 10, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Bravo si spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axel_Sniper Postat Aprilie 10, 2015 Autor Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) MAMA DRAGA! cate aprecieri!! sunt la pamant! » Post actualizat in 10 Apr 2015 10:34 la moment motocicleta arata mai asamblata, eu acum am postat fotografii doar cum ea arata aceasta vara, dar an curand va dezvalui toate imaginile!!!! Editat Aprilie 10, 2015 de Axel_Sniper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Ma abonez si eu Povestea e faina...acuma sa vedem si produsul final. Va iesi un "cafe racer" in stilul Mad Max ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 o singura nelamurire am....asta e varianta de asamblare preliminara si urmeaza si vopsirea, sau o lasi asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axel_Sniper Postat Aprilie 10, 2015 Autor Share Postat Aprilie 10, 2015 motocicleta va fi vopsita .. chiar si aerografata! » Post actualizat in 10 Apr 2015 21:42Asa, continuam tema cu vre-o cateva fotografii noi, aici am anceput cu largirea la freza a gaurei an cadru, unde era axul swing-arm-ului de riga, pentru noul ax al swing-arm-ului de Honda NSR:Gata!Acum al punem pe cadru.. perfect!:Iar aceste capace-suruburi, ce v-or mentine arcurile an furca... din pacate, cele originale erau de negasit, si an asa caz le-am comandat de la un strungar : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 la capacele de la furca poate le faci ceva sa arate ca niste suruburi sa le poti desface ulterior pentru servisare. avand in vedere ca vrei sa iasa un cafe....poate te mai gandesti la aerografiere. cand zici cafe racer + aerograf parca imi suna ca vrea Simona Halep sa joace finala in rochie de mireasa. dar daca asta e ce iti doresti si visezi....nu pleca urechea. fa-o sa iasa cum ai visat TU pentru TINE. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axel_Sniper Postat Aprilie 11, 2015 Autor Share Postat Aprilie 11, 2015 Ups.. uitasem sa trantesc anca o fotografie: » Post actualizat in 11 Apr 2015 15:08O noua zi - noi piese! Continuarea proiectului cu o ceasca de earl grey gassoline si un pic de Hank Davison: La strung, am dat comanda de anca doua piese, an primul rand, nu aveam axul rotii din urma, iar an al doilea rand, distanta antre traversa de jos si cea de sus era mai mare decat locul unde furca stea pe cadru, si am decis sa compensez distanta cu o bucsa, am luat masurile cu o simpla rigla (customizer from hell ): si uite ce varza sa nascut:Tineti dejtele ancrucisate, testam varza:STEP1 STEP2STEP3 (punem rulmentul)STEP4STEP5 (strangem toata afacerea)STEP6 (asamblam traversa de sus)MULTUMESC PENTRU APRECIERILE VOASTRE!Ah da! si anca ceva la desert: » Post actualizat in 11 Apr 2015 15:12 » Post actualizat in 15 Apr 2015 20:22So bros! astazi va prezilt cateva imagini despre cum se face un scaun Cafe Racer an stilul "Customizer From Hell" Let images talk about themselves! » Post actualizat in 15 Apr 2015 20:24mai am un pic de lucrat la ea » Post actualizat in 18 Apr 2015 18:41Deci, uite ca am mai lucrat un pic la el!Check it out bros!Taiam 8 placute de fier pentru a construi noul front brake support attachment: Uite cum arata Le strangem si le prelucram un pic:Varza e aproape gata!Ea va fixa supportul de cilindrul furcii: Arata pizdos! (cum se spune la noi) Apoi fratilor, eu o cam finisez cu cafe racer seat-ul.Mi-a ramas doar o foaie de metal s-o formez concav, dar nu am english wheel, asa ca o v-oi forma .. cum credeti? cu ciocanul si nicovala! Anca un pic o mai bocanesc:e gata! ora 3 de noapte mama draga! ADOR ACEST MOTHERFUCKING AWESOME MOMENT!!!...P-E-R-F-E-C-T-I-O-N: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) Salut ! Super tare proiectul ! Am o mica indoiala asupra suportilor de etrieri ! Ar trebui prins de furca in 2 prinderi si de etrier lafel ! Totusi vorbim de frane daca bratul acela se ridica de la vibratii nu o sa mai prinda discul deci nu mai ai frana ! Daca ai scularaia necesara fa niste urechi pe jamba apoi prinde etrerul in 4 puncte doua pe jamba 2 la etrier ca asa stiu ca are acel etrier ! Nu o lasa asa ca e ca si cum nu ar fi ! Spor ! P.S: Am mai obsefvat ceva ! Sincer nu e o pozitie prea fireasca pentru etrier ! Acesta trebuie sa stea pe spatele discului de frana ! Incearca sa i muti pozitia pe spate si sudeaza in argon urechi la masura etrierului pe jamba ! Editat Mai 6, 2015 de shoby13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axel_Sniper Postat Mai 6, 2015 Autor Share Postat Mai 6, 2015 Salut ! Super tare proiectul ! Am o mica indoiala asupra suportilor de etrieri ! Ar trebui prins de furca in 2 prinderi si de etrier lafel ! Totusi vorbim de frane daca bratul acela se ridica de la vibratii nu o sa mai prinda discul deci nu mai ai frana ! Daca ai scularaia necesara fa niste urechi pe jamba apoi prinde etrerul in 4 puncte doua pe jamba 2 la etrier ca asa stiu ca are acel etrier ! Nu o lasa asa ca e ca si cum nu ar fi ! Spor ! P.S: Am mai obsefvat ceva ! Sincer nu e o pozitie prea fireasca pentru etrier ! Acesta trebuie sa stea pe spatele discului de frana ! Incearca sa i muti pozitia pe spate si sudeaza in argon urechi la masura etrierului pe jamba ! amm.. frate.. cum sa-ti spun, eu anca nu am terminat cu frana, eu aveam de gand sa fac o bucsa cu o ureche metalica ca sa o pot prinde an support, de jos. Si anca ceva, eu nu vreau sa sudez cu argon, vreau ca constructia sa fie cat mai extravaganta, cu cat mai multe constructii complicate cu atat mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Arata deocamdata... Tin minte un banc de pe vremea mea, cica un rus s-a dus la New York, si-a luat si masina, o Volga sau Pobeda parca. Ce sa vezi aglomeratie mare langa masina lui, omul vine invartind mandru cheile pe deget, cand sa se suie in masina, il intreaba timid un chibit: nene ai facut-o singur sau te-a mai ajutat cineva? Astept sa vad finalul, fiecare detaliu sa fie perfect, altfel e o jucarie. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axel_Sniper Postat Mai 6, 2015 Autor Share Postat Mai 6, 2015 Arata deocamdata... Tin minte un banc de pe vremea mea, cica un rus s-a dus la New York, si-a luat si masina, o Volga sau Pobeda parca. Ce sa vezi aglomeratie mare langa masina lui, omul vine invartind mandru cheile pe deget, cand sa se suie in masina, il intreaba timid un chibit: nene ai facut-o singur sau te-a mai ajutat cineva? Astept sa vad finalul, fiecare detaliu sa fie perfect, altfel e o jucarie. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 E interesant si de apreciat ce faci tu Dar, daca saua merge si asa, frana aia fata clar nu. Trebuie sa ai cate 2 puncte de prindere pe jamba si pe etrier, asa cum l-ai pus acum o sa se miste. Nu te juca cu franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.