Sari la conținut

From Nothing... To Something (Street-Drag Motorcycle Project)


Axel_Sniper
 Share

Postări Recomandate

Salut! salut la toti fratii mei de manetadeacceleratie ! ma numesc Cristian Arapu, sunt din Republica Moldova, din orasul Criuleni, ma bucur sa va cunosc! si sunt nespus de emotionat de faptul ca cineva din Romania va citi aceasta postare!
Un pic despre mine:

 

De cand am luat cheia de 10 mm si surubelnita an mana,am anteles cat de tare ami place sa mesteresc ceva cu ajutorul lor. La 7 ani deja ami asamblasem singur prima mea bicicleta, dar an scurt timp mi-a picat norocul sa vad la televizor emisiunea "biker build-off" ce se transla pe canalul Discovery, (clar lucru, era tradusa an limba rusa) aceasta emisiune ma emotionat nespus de mult, ma dadeam cu antrebarea "cum dracu' el din bucati de fier face o motocicleta atat de frumoasa?" .. de atunci mi sa format aceasta anclinatie catre motociclete.. si nu unele noi, nu sportive, pline de plastic, eu chiar de atunci nu le sufeream, - MIE MI-A PLACUT FIERUL!
La 13 ani, lucrand doua veri an magazinul parintilor mei, mi-am strans bani pentru primul meu moto-transport, acesta a fost un scuter Piaggio Sfera de 50cc din 1994, (la fel de batran ca mine) .. Doamne ce prostii mai faceam pe el.. primblam 8 prieteni odata, ma antreceam cu alti scuteristi al-de mine, o data ma prins politia(clar lucru ca nu aveam casca, documente, permis, numar de inmatriculare si plus la asta, eram minor.. dar scuterul mi l-au antors.. mama mea lucrase an politie 14 ani si pe multi ai cunostea.. asta si ma scapat) apoi, peste doi ani, am decis ca vreau ceva cu viteze, am facut niste poze a scuterului si l-am postat pe un site de avize popular an Moldova: www.999.md, dar trecea timp, mult, si nimeni nu se anteresa de el.. dezamagit, am sters avizul.. dar an scurt timp, ducandu-ma sa-mi alimentez calutul cu 95, la acea statie am observat o motocicleta de 125cc chineza parcata.. ea mi sa parut atat de frumoasa, ancat m-am apropiat de un lucrator a benzinariei si l-am antrebat daca al cunoaste pe stapan, acesta mi-a spus ca nu-l cunoaste, ca stapanul la lasat aici deoarece i sa spart roata, dar poate sa-l informeze cand se va antoarce.. eu, evident ca am lasat contactele mele acestui lucrator cu nadejdea ca stapanul ma va telefona an curand.
Acesta peste 2 zile ma contactat! dorea sa ne antalnim undeva ca sa vada ce scuter am, ne-am antalnit an centrul orasului, cat ne inspectam tehnica unui altuia, an jurul nostru sa adunat lume, printre care si niste colegi de ai mei, pana la sfarsit ne-am decis la schimb, lui i-a placut scuterul, iar mie mi-a placut motocicleta (ea la fel fara numar si documente!) am dat palma, colegii mi-au aplaudat, omul sa asezat pe scuter si a plecat... dar eu ramasesem cu o problema.. eu nu stiam cum sa conduc o motocicleta.. adica cum sa schimb vitezele.. dar, un bun prieten mi-a explicat teoria manetei de ambreaj si pedala vitezelor si am plecat acasa.. cu aceasta motocicleta m-am primblat 5 ani, pana vara trecuta.. cand am avut nevoie de bani ca sa-mi achit contractul la universitate... motocicleta se numea Viper HL-125 si o puteti vedea aici:
http://moto-planeta.ru/kitaiskii-moped/10989-zacenite-moego-kitajca-peredelannyj-pod-cafe-racer.html
Ancepand de la 18 ani, ma ocup cu restaurarea motocicletelor clasice, de la Pannonia pana la Ij 49, sunt fanatic dupa aceasta tehnica, si cu cat mai complicat este procesul de restaurare - cu atat mai multa placere primesc.

Acum referitor la proiectul Street-Drag Motorcycle..

Ma suna antr-o zi unchiul unui prieten de al meu, el ami oferise niste piese, zicea ca nu are nevoie de ele si ca ai ocupa loc an atelier ,si, m-a contactat pe mine din considerente ca stia ca eu ma ocup de motociclete.. eu an aceeasi minuta m-am pornit la el. El deja le scosese an drum.. eu nici nu le-am examinat, doar le-am pus an carucior si m-am pornit acasa.
Ajuns la mine an atelier, abia atunci am anceput sa le privesc cu mai multa atentie, el ami daduse un cadru de la un moped sovetic "Riga", niste roti de la alt moped "Carpati" si o cutie de piese de la motor...
Eu m-am gandit ca ar fi o afacere buna daca le-asi aduce an stare buna si le-asi vinde, sau poate, sa fac ceva awesome din ele..? dar din pacate, eu nu mi-a venit nimic, nu am vazut something .. in nothing.. cum defapt i s-ar cuveni unui iubitor de motociclete care asi taie si traumeaza degetele an atelier pana la ora 4 dimineata, dar, indiferent de asta, trage la gura ceasca de ceai deja rece si bea din ea ca un adevarat englishman :D
Am lasat tot balta si m-am dus la culcare.. dar.. aici si sa antamplat momentul culminant! Eu m-am trezit an miezul noptii, transpirat ca o pietica iar an cap se anvartea doar un gand: "Numai sa nu iut! numai sa nu uit!" repede luasem un capat de foaie si am desenat ceea ce.. am visat! da! eu acest proiect l-am visat! iar a doua zi am desenat asta an Paint:
1417463169_0_a44b2_eee8ea1b_xl.jpg
Dragi prieteni! pe mine atunci m-a apucase o turbaciune rea de tot! eu antr-o luna si jumatate gasisem toate piesele de care aveam nevoie!
1417463625_1487299_330788340438119_90114

1417465761_1378883_330788330438120_70398

Peste doua zile:
1417464388_10360203_330788527104767_6483

DAR! mi-a venit mintea la cap si m-am coborat cu picioarele pe pamant, eu ami dadusem seama ca motorul asta de borticel :D (дырчик = borticel, asa sunt poreclite mopedele sovietice) nu e destul de puternic pentru asa constructie, si am decis sa cumpar alt motor.. pana la sfarsit am ajuns la asta:
P.S. sunt un mare smecher, nu m-am lasat pana nu am gasit cel mai ieftin motor.. Moldovanu' draculu' Apropo, tot ce o sa vedeti an pozele de mai jos ma costat an total 100 de dolari:


motor Honda NSR 125
1417464839_10670211_339821339534819_2898
1417466207_10798_339823809534572_1454974

rear disk-brake support:
1417465106_10646984_339824496201170_6184

Fiberglass fender:
1417465267_10620751_339826286200991_5826

Silencer:
1417465338_10393758_339826966200923_1457


Aceasta simpatica rearview mirror am gasito langa containerele de gunoi.. si.. am decis pe un scurt timp sa uit de manerele mele victoriene :D
1417465672_10644840_339827499534203_3959

1417465669_10294240_339828129534140_9143

PE PARCURS VOI POSTA RESTUL FOTOGRAFIILOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur nespus cand vad un flacau de varsta ta care nu are doar fluturasii aferenti varstei. Bravo baiete, spor la treaba si sa ne mai povestesti ca o faci frumos. M-am distrat copios, intr-un an, cand am fost invitat la Chisinau de catre niste prieteni care lucrau acolo. Pe langa ce ne-au povestit ei, a fost suficient sa intram intr-un supermarket si sa citim etichetele alimentelor preambalate. Incantatoare imaginatie. Poate ne povesteste colegul cate ceva gen "unde ne intalnim ? - In cercul (giratoriul) de la Universitate" sau "ai regulat (reparat) masina ?" De etichetele alea nu-mi mai aduc aminte.

Revenind, inclin sa cred ca motoreta va arata chiar bine. Tine-ne la curent.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

 

Excelent. Keep up the good work.

 

Si nu in ultimul rând după ce va fi gata, nu o lăsa să stea degeaba.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAMA DRAGA! cate aprecieri!! sunt la pamant!


» Post actualizat in 10 Apr 2015 10:34


la moment motocicleta arata mai asamblata, eu acum am postat fotografii doar cum ea arata aceasta vara, dar an curand va dezvalui toate imaginile!!!!

Editat de Axel_Sniper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta va fi vopsita .. chiar si aerografata!


» Post actualizat in 10 Apr 2015 21:42

Asa, continuam tema cu vre-o cateva fotografii noi, aici am anceput cu largirea la freza a gaurei an cadru, unde era axul swing-arm-ului de riga, pentru noul ax al swing-arm-ului de Honda NSR:
10945706_366965000153786_683667990949580

10325724_366965053487114_458164695860120

Gata!
1531675_366965080153778_5331018927772674

10389124_366965230153763_237695976137114

Acum al punem pe cadru.. perfect!:
10410221_366965293487090_162131279873599

Iar aceste capace-suruburi, ce v-or mentine arcurile an furca... din pacate, cele originale erau de negasit, si an asa caz le-am comandat de la un strungar :
9003_366965316820421_6000380671188641799

10678720_366965506820402_766438433743061

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la capacele de la furca poate le faci ceva sa arate ca niste suruburi sa le poti desface ulterior pentru servisare.

avand in vedere ca vrei sa iasa un cafe....poate te mai gandesti la aerografiere. cand zici cafe racer + aerograf parca imi suna ca vrea Simona Halep sa joace finala in rochie de mireasa.

dar daca asta e ce iti doresti si visezi....nu pleca urechea. fa-o sa iasa cum ai visat TU pentru TINE.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ups.. uitasem sa trantesc anca o fotografie:
10945029_366965423487077_670608587180389


» Post actualizat in 11 Apr 2015 15:08

O noua zi - noi piese!
Continuarea proiectului cu o ceasca de earl grey gassoline :) si un pic de Hank Davison:
10968495_370297039820582_328041824392339

La strung, am dat comanda de anca doua piese, an primul rand, nu aveam axul rotii din urma, iar an al doilea rand, distanta antre traversa de jos si cea de sus era mai mare decat locul unde furca stea pe cadru, si am decis sa compensez distanta cu o bucsa, am luat masurile cu o simpla rigla (customizer from hell :D):

22029_394704514046501_246682010866523924

si uite ce varza sa nascut:
10985601_370303546486598_525057916890578
10009803_370303576486595_896849824926095

Tineti dejtele ancrucisate, testam varza:
STEP1
10422102_370303429819943_563071867039485

STEP2
10405532_370303579819928_329361566579691

STEP3 (punem rulmentul)
10959768_370303629819923_719919541772728

STEP4
10481876_370303683153251_520462141932758

STEP5 (strangem toata afacerea)
10168090_370303729819913_489829653262113

STEP6 (asamblam traversa de sus)
10408481_370303759819910_364421097765242

MULTUMESC PENTRU APRECIERILE VOASTRE!
1511349_370303823153237_3106501784110578

Ah da! si anca ceva la desert:
11103008_390237187826567_386677629483826


» Post actualizat in 11 Apr 2015 15:12

10982492_370303879819898_650037677972763


» Post actualizat in 15 Apr 2015 20:22

So bros! astazi va prezilt cateva imagini despre cum se face un scaun Cafe Racer an stilul "Customizer From Hell" :D

21165_390238484493104_768257891495174062
Let images talk about themselves!
10941869_390239897826296_727285744908746

11075179_390240517826234_521669037315879

11083621_390241854492767_259094240609697

11096435_390244437825842_774311272680912

10360412_392458004271152_492006117993786

11133654_392458370937782_913935232217930

11090317_392458477604438_728978849987735

17726_392458674271085_749965311574369485


» Post actualizat in 15 Apr 2015 20:24

mai am un pic de lucrat la ea


» Post actualizat in 18 Apr 2015 18:41

Deci, uite ca am mai lucrat un pic la el!
Check it out bros!

Taiam 8 placute de fier pentru a construi noul front brake support attachment:
11041025_396400677210218_208338177508211

Uite cum arata
14593_396401483876804_672974349373399834

Le strangem si le prelucram un pic:
11159991_396402013876751_124891555980957

Varza e aproape gata!
11150813_396817927168493_400783444934982

Ea va fixa supportul de cilindrul furcii: Arata pizdos! (cum se spune la noi)
11148687_396818057168480_723189800194738

Apoi fratilor, eu o cam finisez cu cafe racer seat-ul.
Mi-a ramas doar o foaie de metal s-o formez concav, dar nu am english wheel, asa ca o v-oi forma .. cum credeti? cu ciocanul si nicovala!
19229_396402253876727_519318153153186033

11133657_396404270543192_479685206840183

10421348_396404430543176_490470682819131

Anca un pic o mai bocanesc:
11149410_396404613876491_631591175211088

e gata! ora 3 de noapte mama draga!
10986700_396813970502222_890192321883657

ADOR ACEST MOTHERFUCKING AWESOME MOMENT!!!

...P-E-R-F-E-C-T-I-O-N:
11150818_396814243835528_910124247581129

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut ! Super tare proiectul ! Am o mica indoiala asupra suportilor de etrieri ! Ar trebui prins de furca in 2 prinderi si de etrier lafel ! Totusi vorbim de frane daca bratul acela se ridica de la vibratii nu o sa mai prinda discul deci nu mai ai frana ! Daca ai scularaia necesara fa niste urechi pe jamba apoi prinde etrerul in 4 puncte doua pe jamba 2 la etrier ca asa stiu ca are acel etrier ! Nu o lasa asa ca e ca si cum nu ar fi ! Spor !

 

P.S: Am mai obsefvat ceva ! Sincer nu e o pozitie prea fireasca pentru etrier ! Acesta trebuie sa stea pe spatele discului de frana ! Incearca sa i muti pozitia pe spate si sudeaza in argon urechi la masura etrierului pe jamba !

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Super tare proiectul ! Am o mica indoiala asupra suportilor de etrieri ! Ar trebui prins de furca in 2 prinderi si de etrier lafel ! Totusi vorbim de frane daca bratul acela se ridica de la vibratii nu o sa mai prinda discul deci nu mai ai frana ! Daca ai scularaia necesara fa niste urechi pe jamba apoi prinde etrerul in 4 puncte doua pe jamba 2 la etrier ca asa stiu ca are acel etrier ! Nu o lasa asa ca e ca si cum nu ar fi ! Spor !

 

P.S: Am mai obsefvat ceva ! Sincer nu e o pozitie prea fireasca pentru etrier ! Acesta trebuie sa stea pe spatele discului de frana ! Incearca sa i muti pozitia pe spate si sudeaza in argon urechi la masura etrierului pe jamba !

amm.. frate.. cum sa-ti spun, eu anca nu am terminat cu frana, eu aveam de gand sa fac o bucsa cu o ureche metalica ca sa o pot prinde an support, de jos.

Si anca ceva, eu nu vreau sa sudez cu argon, vreau ca constructia sa fie cat mai extravaganta, cu cat mai multe constructii complicate cu atat mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata deocamdata... Tin minte un banc de pe vremea mea, cica un rus s-a dus la New York, si-a luat si masina, o Volga sau Pobeda parca. Ce sa vezi aglomeratie mare langa masina lui, omul vine invartind mandru cheile pe deget, cand sa se suie in masina, il intreaba timid un chibit: nene ai facut-o singur sau te-a mai ajutat cineva?

Astept sa vad finalul, fiecare detaliu sa fie perfect, altfel e o jucarie.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata deocamdata... Tin minte un banc de pe vremea mea, cica un rus s-a dus la New York, si-a luat si masina, o Volga sau Pobeda parca. Ce sa vezi aglomeratie mare langa masina lui, omul vine invartind mandru cheile pe deget, cand sa se suie in masina, il intreaba timid un chibit: nene ai facut-o singur sau te-a mai ajutat cineva?

Astept sa vad finalul, fiecare detaliu sa fie perfect, altfel e o jucarie.

 

Spor!

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E interesant si de apreciat ce faci tu :) Dar, daca saua merge si asa, frana aia fata clar nu. Trebuie sa ai cate 2 puncte de prindere pe jamba si pe etrier, asa cum l-ai pus acum o sa se miste. Nu te juca cu franele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...