liviu_m2002 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Salutare tuturor, De cand am cumparat motorul (2012) am avut norocul sa fac numai pene : (2012) (2013) (2013) plus altele care nu au fost surprinse in poze ... deja s-a plictisit lumea sa tot faca poze cum schimb roti. Anul acesta a trebuit sa schimb cauciucurile pt ca erau uzate si m-am decis sa fac pasul spre cauciucuri tubeless TL. Sunt o gramada de topicuri pe net despre conversia jantelor cu spite cu camera (tubed type) in jante cu spite fara camera ( tubeless ). Si aici e bibliografia : http://adventure-motorcyclingh.com/2012/02/14/converting-spoked-rims-for-tubeless-tyres/ http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?105809-Making-your-spoked-wheels-tubeless-with-pictures http://cyb.smugmug.com/Motorcycles/KTM/Tubeless/i-mT2KWZM http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=274533 http://650ccnd.com/PDFs/SealingaRim.pdf Am ales varianta numarul doi din motive de simplitate. Totusi , am facut-o putin altfel: Pentru etansare am folosit asta : http://www.ceresit.ro/izolanti-si-etansanti-profesionali/etansant-si-adeziv-pe-baza-de-polimeri-ft-101-instant-tack-2.html Aveau in magazin un mod de prezentare foarte inedit, erau bucati din diferite materiale (stical, ceramica, metal) lipte intre ele cu silicon si tu puteai sa tragi de ele incercand sa le desfaci. Am spus ca daca tine sa tragi de el sigur tine si la 2-3 atmosfere cat e presiunea in pneu. Acum as zice ca ar merge cam orice tip de silicon, doar sa fie rezistent la umezeala si la diferente de temperaturi, adica sa nu inceapa sa crepe. Am dat jantele jos de pe motor si le-am dus la centrat. Eu am pus silicon fara sa protejez capatul spitei. Am tot citit, se poate pune banda izolatoare peste capatul spitei sau ceara, sau banda din hartie, dar pentru ca sa fiu sigur ca iese bine am ales sa pun fara sa izolez spita. Dina acest motiv le-am dus la centrat. Oricum daca e sa indoi janta si sa rupa spita stratul de silicon, atunci cel mai bine ar fi sa refaci operatia de la inceput. Ok, se iau jantele si se curata bine. Am folosit spray pentru curatat frane, dar cred ca orice tip de solutie ce degreseaza e buna. Atentie si la capetele spitelor, incercati sa le curatati bine. Incepe procedura. Se pune silicon cat sa acopere capetele spitelor, nici prea prea, nici foarte foarte. Intelegeti voi... Dupa ce se aplica siliconul , aici intervine partea diferita fata de ce era explicat pe alt forum (punctul numarul 2), am nivelat siliconul incercand sa asigur o etanseitate cat mai buna. De ce am ales sa fac asa si nu cum se explica acolo (acolo era vorba ca dupa ce se aplica siliconul, se pune banda izolatoare peste si apoi se monteaza cauciucul, iar presiunea din cauciuc va impinge siliconul mai bine in rosturile dintre janta si spita) ? Am preferat sa dau eu forma siliconului, cred ca ai mai mult control cand nivelezi cu mana. Cand se trage banda peste siliconul ala moale nu stiu pe unde o ia siliconul si poate, ma trezesc ca nu izoleaza bine. Pe langa asta nu am montat eu cauciucul, am preferat sa-l duc la cineva care are o masina adecvata de montat cauciucuri. Am lasat aproximativ 2 zile sa se intareasca siliconul pe janta. Dupa 12 ore siliconul este inca moale la interior, se simte la atingere. Asta depinde si de conditiile de uscare. Dupa aceea am aplicat un strat de banda ( duct tape de la 3M ) peste janta si silicon, incercand sa o intind cat mai bine. Apoi am decupat locul unde se monteaza valva. Atentie mare ! La mine si la majoritatea jantelor de genul asta diametrul gaurii valvei este de 8,3 mm. Valvele tubeless de auto au diametrul de 30 mm. Nestiind de valvele tubeless de moto era sa fac greseala sa pun valve auto. Ar fi fost nasol de tot ! http://www.romimoto-piese.ro/category/21018030000/article/525378 http://www.romimoto-piese.ro/category/21018030300/article/529256 Va sfatuiesc sa luati valve cu cot de 90 de grade. Nu o data mi s-a intamplat sa ajung la peco si sa nu pot umfla roata din cauza cu nu incapea teava aia de la pompa pe valva (aici vorbesc in special de OMV, ei au mini pompele alea mobile). Odata ce au venit valvele (a trebnuit sa fac comanda, nu am mai gasit in alt loc), am dus jantele si cauciucrile la montat. Roata spate a decurs fara probleme, dar la cea de pe fata o spita scapa aer.... bucurie pe capul meu A trebuit sa o duc acasa, sa dau jos banda si siliconul de pe acea spita. Nu a fost greu, ci doar migalos. Am refacut izolatia cu silicon ( asta e avantajul daca faci fiecare spita in parte, fata de a pune un strat de silicon pe tot interiorul jantei) si am pus banda din nou. La a doua incercare totul a fost ok, nu mai scapa aer. Nu stiu ce am gresit acolo, poate am pus prea putin silicon. Mai bine mai mult decat mai putin ! Ca si cauciucuri am ales mitas e-08. Sper sa fi facut o alegere buna. Inainte am avut Metzeler tourance. De montat, inca nu am montat rotile (inca sunt in revizia de primavara a motorului), dar nu ma astept la nicio surpriza neplacuta. Oricum va tin la curent cu ce se intampla si cum decurge treaba. Merci ! Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Salutare tuturor, De cand am cumparat motorul (2012) am avut norocul sa fac numai pene : DSC_0126.jpg (2012) 1378130_630215570371674_847260371_m.jpg (2013) 1391587_633404536719444_2069748946_m.jpg (2013) plus altele care nu au fost surprinse in poze ... deja s-a plictisit lumea sa tot faca poze cum schimb roti. Anul acesta a trebuit sa schimb cauciucurile pt ca erau uzate si m-am decis sa fac pasul spre cauciucuri tubeless TL. Sunt o gramada de topicuri pe net despre conversia jantelor cu spite cu camera (tubed type) in jante cu spite fara camera ( tubeless ). Si aici e bibliografia : http://adventure-motorcyclingh.com/2012/02/14/converting-spoked-rims-for-tubeless-tyres/ http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?105809-Making-your-spoked-wheels-tubeless-with-pictures http://cyb.smugmug.com/Motorcycles/KTM/Tubeless/i-mT2KWZM http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=274533 http://650ccnd.com/PDFs/SealingaRim.pdf Am ales varianta numarul doi din motive de simplitate. Totusi , am facut-o putin altfel: Pentru etansare am folosit asta : http://www.ceresit.ro/izolanti-si-etansanti-profesionali/etansant-si-adeziv-pe-baza-de-polimeri-ft-101-instant-tack-2.html Aveau in magazin un mod de prezentare foarte inedit, erau bucati din diferite materiale (stical, ceramica, metal) lipte intre ele cu silicon si tu puteai sa tragi de ele incercand sa le desfaci. Am spus ca daca tine sa tragi de el sigur tine si la 2-3 atmosfere cat e presiunea in pneu. Acum as zice ca ar merge cam orice tip de silicon, doar sa fie rezistent la umezeala si la diferente de temperaturi, adica sa nu inceapa sa crepe. Am dat jantele jos de pe motor si le-am dus la centrat. Eu am pus silicon fara sa protejez capatul spitei. Am tot citit, se poate pune banda izolatoare peste capatul spitei sau ceara, sau banda din hartie, dar pentru ca sa fiu sigur ca iese bine am ales sa pun fara sa izolez spita. Dina acest motiv le-am dus la centrat. Oricum daca e sa indoi janta si sa rupa spita stratul de silicon, atunci cel mai bine ar fi sa refaci operatia de la inceput. Ok, se iau jantele si se curata bine. Am folosit spray pentru curatat frane, dar cred ca orice tip de solutie ce degreseaza e buna. DSC_0109.jpg Atentie si la capetele spitelor, incercati sa le curatati bine. DSC_0110.jpg Incepe procedura. Se pune silicon cat sa acopere capetele spitelor, nici prea prea, nici foarte foarte. Intelegeti voi... DSC_0111.jpg Dupa ce se aplica siliconul , aici intervine partea diferita fata de ce era explicat pe alt forum (punctul numarul 2), am nivelat siliconul incercand sa asigur o etanseitate cat mai buna. De ce am ales sa fac asa si nu cum se explica acolo (acolo era vorba ca dupa ce se aplica siliconul, se pune banda izolatoare peste si apoi se monteaza cauciucul, iar presiunea din cauciuc va impinge siliconul mai bine in rosturile dintre janta si spita) ? Am preferat sa dau eu forma siliconului, cred ca ai mai mult control cand nivelezi cu mana. Cand se trage banda peste siliconul ala moale nu stiu pe unde o ia siliconul si poate, ma trezesc ca nu izoleaza bine. Pe langa asta nu am montat eu cauciucul, am preferat sa-l duc la cineva care are o masina adecvata de montat cauciucuri. DSC_0112.jpg Am lasat aproximativ 2 zile sa se intareasca siliconul pe janta. Dupa 12 ore siliconul este inca moale la interior, se simte la atingere. Asta depinde si de conditiile de uscare. Dupa aceea am aplicat un strat de banda ( duct tape de la 3M ) peste janta si silicon, incercand sa o intind cat mai bine. Apoi am decupat locul unde se monteaza valva. Atentie mare ! La mine si la majoritatea jantelor de genul asta diametrul gaurii valvei este de 8,3 mm. Valvele tubeless de auto au diametrul de 30 mm. Nestiind de valvele tubeless de moto era sa fac greseala sa pun valve auto. Ar fi fost nasol de tot ! http://www.romimoto-piese.ro/category/21018030000/article/525378 http://www.romimoto-piese.ro/category/21018030300/article/529256 Va sfatuiesc sa luati valve cu cot de 90 de grade. Nu o data mi s-a intamplat sa ajung la peco si sa nu pot umfla roata din cauza cu nu incapea teava aia de la pompa pe valva (aici vorbesc in special de OMV, ei au mini pompele alea mobile). Odata ce au venit valvele (a trebnuit sa fac comanda, nu am mai gasit in alt loc), am dus jantele si cauciucrile la montat. Roata spate a decurs fara probleme, dar la cea de pe fata o spita scapa aer.... bucurie pe capul meu A trebuit sa o duc acasa, sa dau jos banda si siliconul de pe acea spita. Nu a fost greu, ci doar migalos. Am refacut izolatia cu silicon ( asta e avantajul daca faci fiecare spita in parte, fata de a pune un strat de silicon pe tot interiorul jantei) si am pus banda din nou. La a doua incercare totul a fost ok, nu mai scapa aer. Nu stiu ce am gresit acolo, poate am pus prea putin silicon. Mai bine mai mult decat mai putin ! Ca si cauciucuri am ales mitas e-08. Sper sa fi facut o alegere buna. Inainte am avut Metzeler tourance. De montat, inca nu am montat rotile (inca sunt in revizia de primavara a motorului), dar nu ma astept la nicio surpriza neplacuta. Oricum va tin la curent cu ce se intampla si cum decurge treaba. Merci ! Liviu utile informatiile ps:din precautie,cara si o camera cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Cat te-a costat centratul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Super fain. Mersi ca ai scris procedura. Si eu am in plan sa fac operatiunea asta. Eu stiam doar de unul din linkurile mai sus - cel de pe 650ccnd - dar tu ai optat pentru alta metoda. Inca nu am citit celelalte linkuri, urmeaza sa studiez. La instructiunile care le-am citit eu se punea silicon peste tot in jgheabul ala care contine spitele. Si ei recomanda sa pui un material care poate fi deformat - ceara, folie de aluminiu, etc. - la varfurile spitelor. Asta ca sa poata fi reglata spita in cazul in care e nevoie sa le mai strangi pe viitor. Asa am inteles eu. Asa cum le-ai facut ale tale, mai poti sa strangi spitele sau nu? Mersi pentru linkul si pontul cu valvele. Eu am luat unele de pe ebay, dar nu mai sunt sigur daca am luat de auto sau nu. Macar am de unde lua daca am gresit. Sa ne dai de veste dupa ce ai montat si mers cu rotile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Cred ca un mastic pentru lipit parbrize auto ofera mai multa siguranta, adera foarte bine la orice suprafata si evident etansarea e perfecta. http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/default.asp?Type_ID=101&ID=279 ..... ceva de genul asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Si crezi ca avand tubeless o sa repari penele mai usor? Sau nu vei mai face pene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 eu merg deja de 4 ani tubles pe super tenereul meu si am mai ajutat si cati-va prieteni care au tubles acum si nu sa plans nimeni din contra . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Nu mai bine astupi spitele traditional. Asta insemnand ca dupa centrare se polizeaza spitele care ies in afara capului spitei, iei o camera veche , tai o banda de cauciuc cat latimea canalului unde vin spitele si treabai gata , am mers 30 ani cu sistemul asta si nu am avut nici o pana din cauza spitelor. Sau o alta varianta: EX . daca ai o anvelopa de 3.50/16 , iei camera de aceeasi marime , o tai longitudinal pe linia ventilului , imbraci cu ea o camera buna cu o cota mai mica (3.25.16) si ai rezolvat problema penelor din exterior. Daca janta pe care o ai nu are conformatie pt tubles te chinui degeaba , nu va face etansare corecta si trebuie sa umbli cu pompa la tine , sau un spray cu aer comprimat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 as vrea sa vad si pe ala care merge cu un cui in camera cateva zile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 utile informatiile ps:din precautie,cara si o camera cu tine De cand am ramas in pana in mijlocul drumului pe transalpina, un set de camere intotdeauna port si o sa port cu mine. Cat te-a costat centratul ? Undeva pe la 40 de lei. Au dat si cauciucurile jos si le-au pus la loc, Apoi am mai echilibrat si roata (asta a fost extra). Super fain. Mersi ca ai scris procedura. Si eu am in plan sa fac operatiunea asta. Eu stiam doar de unul din linkurile mai sus - cel de pe 650ccnd - dar tu ai optat pentru alta metoda. Inca nu am citit celelalte linkuri, urmeaza sa studiez. La instructiunile care le-am citit eu se punea silicon peste tot in jgheabul ala care contine spitele. Si ei recomanda sa pui un material care poate fi deformat - ceara, folie de aluminiu, etc. - la varfurile spitelor. Asta ca sa poata fi reglata spita in cazul in care e nevoie sa le mai strangi pe viitor. Asa am inteles eu. Asa cum le-ai facut ale tale, mai poti sa strangi spitele sau nu? Mersi pentru linkul si pontul cu valvele. Eu am luat unele de pe ebay, dar nu mai sunt sigur daca am luat de auto sau nu. Macar am de unde lua daca am gresit. Sa ne dai de veste dupa ce ai montat si mers cu rotile astea. Nu le mai pot strange, dar repet, am optat pentru solutia asta din motiv de simplitate si fiind prima data am vrut sa iasa bine. Daca o sa mai fac asta in viitor o sa incerc sa las loc pentru reglaj. Daca pui pe tot jgheabul si iti scapa aer pe undeva dupa aia ai f mult de lucru sa refaci lucrarea. Asa pe fiecare spita e mai usor. Cred ca un mastic pentru lipit parbrize auto ofera mai multa siguranta, adera foarte bine la orice suprafata si evident etansarea e perfecta. http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/default.asp?Type_ID=101&ID=279 ..... ceva de genul asta ! Am incredere ca o sa functioneze f ine si asa. Si altii tot silicon au folosit si le tine. Si crezi ca avand tubeless o sa repari penele mai usor? Sau nu vei mai face pene? Va fi mai usor cu reparatul penei. Nu mai trebuie sa dau jos lantul, etrierul , cauciucul si apoi camera. Doar pun un snur si gata. Si sper sa nu mai fac pene eu merg deja de 4 ani tubles pe super tenereul meu si am mai ajutat si cati-va prieteni care au tubles acum si nu sa plans nimeni din contra . Tot acelasi lucru ai facut si tu ? » Post actualizat in 17 Apr 2015 06:13 Nu mai bine astupi spitele traditional. Asta insemnand ca dupa centrare se polizeaza spitele care ies in afara capului spitei, iei o camera veche , tai o banda de cauciuc cat latimea canalului unde vin spitele si treabai gata , am mers 30 ani cu sistemul asta si nu am avut nici o pana din cauza spitelor. Sau o alta varianta: EX . daca ai o anvelopa de 3.50/16 , iei camera de aceeasi marime , o tai longitudinal pe linia ventilului , imbraci cu ea o camera buna cu o cota mai mica (3.25.16) si ai rezolvat problema penelor din exterior. Daca janta pe care o ai nu are conformatie pt tubles te chinui degeaba , nu va face etansare corecta si trebuie sa umbli cu pompa la tine , sau un spray cu aer comprimat. Mie mi s-a pus pata sa scap de camere. Dupa ce am avut explozie, incarcat full, nu mai vreau sa aud de camere. Noroc ca nu am cazut. De metoda asta nu stiam, dar la un cui tot cred ca face bum. Am testat si nu are scapari de aer. Chiar daca va trebui sa merg odata pe luna sa mai pun niste aer, tot e mai bine decat camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 poate pe termen lung ar fi fost bine sa pui niste vaselina la spite, acolo incep sa rugineasca jantele, nu-i vorba doar de centratul rotii ventilele de auto au gaura de 11.3mm si majoritatea motocicletelor iar ventilele de camion 15.9mm daca gasesti asa ceva de cumparat ia una sa ai la tine http://www.rescuetape.co.uk/?gclid=CMajsLLX_MQCFU_HtAodQgYApw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 poate pe termen lung ar fi fost bine sa pui niste vaselina la spite, acolo incep sa rugineasca jantele, nu-i vorba doar de centratul rotii ventilele de auto au gaura de 11.3mm si majoritatea motocicletelor iar ventilele de camion 15.9mm daca gasesti asa ceva de cumparat ia una sa ai la tine http://www.rescuetape.co.uk/?gclid=CMajsLLX_MQCFU_HtAodQgYApw It dau dreptate, acum ca m-am uitat mai bine. Nu stiu ce model de valva aveau cei de la vulcanizare. Operatia asta sper sa o repet peste vreo 5 ani. Am sa vad cum se comporta in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 profit de topicu asta sa pun si eu niste intrebari de n00b. prin ce difera la specificatii (cat si fizic) gumele tubeless de gumele ce accepta camera? Dau un exemplu: TKC80 ,mai exact dimensiunea 150/70/17 sau 180/70/17 . Stiu ca 180 ul vine si tubeless, prin ce difera fata de varianta pt spoked wheels? Imi imaginez ca gumele ce accepta camera au peretii sau buza mai subtire? sau cum? Ce specificatii ''dau de gol'' o guma ca este facuta sa fie folosita cu camera? (ma refer la inscriptiile gen ZR17 (unde Z /V etc e indicele de viteza, R = radial (Constructia anvelopei), 17 dimensiunea jantei). Fizic nu iti dai seama. Gumele tubeless au peretii laterali mult mai tari. Asta iti dai seama mai ales cand dai jos o asemenea guma cu levierele O guma tubeless are indicativul TL marcat pe anvelopa. O guma ce are nevoie de camera are scris pe ea "With Tube sau Mit Schlauch" (asa scria pe Metzeler). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Poti sa ne explici mai mult sistemul asta traditional? Am inteles ca tai o banda de cauciuc dintr-o camera veche, dar... cum ramane ea pe loc? Presupun ca iti trebuie o camera cu o marime mai mica decat cea potrivita rotilor.... Exista o metoda prin care sa iti dai seama ca janta are conformatie pentru tubeless? Nu mai bine astupi spitele traditional. Asta insemnand ca dupa centrare se polizeaza spitele care ies in afara capului spitei, iei o camera veche , tai o banda de cauciuc cat latimea canalului unde vin spitele si treabai gata , am mers 30 ani cu sistemul asta si nu am avut nici o pana din cauza spitelor. Sau o alta varianta: EX . daca ai o anvelopa de 3.50/16 , iei camera de aceeasi marime , o tai longitudinal pe linia ventilului , imbraci cu ea o camera buna cu o cota mai mica (3.25.16) si ai rezolvat problema penelor din exterior. Daca janta pe care o ai nu are conformatie pt tubles te chinui degeaba , nu va face etansare corecta si trebuie sa umbli cu pompa la tine , sau un spray cu aer comprimat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Salut ! Si eu am reusit sa imi fac janta de pe spate tubelss, anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 17, 2015 Autor Share Postat Aprilie 17, 2015 Salut ! Si eu am reusit sa imi fac janta de pe spate tubelss, anul trecut Cum se comporta ? Ai avut ceva probleme ? La gropi nu scapa aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 Ai folosit aceeasi metoda ca si liviu_m2002? Salut ! Si eu am reusit sa imi fac janta de pe spate tubelss, anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 am revenit! eu am etansat cu sika un etansant mole pot invarti spitele am facut asta si am mai dat pe deasupra putin silicon de etansare motor ca rasufla pe spira spitei (filet) geanta pe zona de etansare avea niste striuri marunte pe care le-am slefuit . am folosit o spatula de plastic pentru a face o pelicula constanta peste spite dar continua la final nu se mai cunostea unde este niplul.am folosit o valva mecanica si am marit diametrul gaurii de valva . se poate folosi si etansant pentru termopane un prieten a utilizat asa ceva acum ceva ani. afara de pene,cauciucurile se simt mai elastice am simtit nevoia sa cresc presiunea cam cu 0.5 bari .vulcanizatorii care fac moto in general si-au procurat solutii de etansare mai bune eu am etansat o data cu solutie siliconica de etansat motoare si a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 nu am avut nici o problema de genul , la fel am etansat si eu . nu a durat mult procedura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=748194305212008&set=pcb.748196315211807&type=1&theater 2,5 atm si nu s-a lasat peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 20, 2015 Autor Share Postat Aprilie 20, 2015 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=748194305212008&set=pcb.748196315211807&type=1&theater 2,5 atm si nu s-a lasat peste iarna. Ce banda pentru etansare ai foilosit ? De unde ai cumparat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 scrie mare ea!..gerband 586 hermetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 De cand am ramas in pana in mijlocul drumului pe transalpina, un set de camere intotdeauna port si o sa port cu mine. nu stiu daca noi astia lenesi mergem in rai sau vine cineva dupa noi, dar camera de la roata din fatza se poate folosi (provizoriu) si la roata din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Si crezi ca avand tubeless o sa repari penele mai usor? Sau nu vei mai face pene? Sunt oameni care au magnet la cuie iar asta nu se schimba usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Aprilie 22, 2015 Autor Share Postat Aprilie 22, 2015 nu stiu daca noi astia lenesi mergem in rai sau vine cineva dupa noi, dar camera de la roata din fatza se poate folosi (provizoriu) si la roata din spate As zice ca nu poti. La mine pe fata e 19 iar pe spate 17, dar multe sunt cu 21 si 17. Acum depinde ce intelegi prin provizoriu... Sunt oameni care au magnet la cuie iar asta nu se schimba usor. True that ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.