Sari la conținut

Zalau, Meses, 19.04.2015 - 2 motoare


alx_95
 Share

Postări Recomandate

@ Dan Cata .Sunt multi colegi aici care sunt si soferi de tir si motociclisti. Daca doresti sa te bagi intr-o discutie pe teme te profesionalism si simt de raspundere ai cu cine . Exista deja un topic "atentie la taximetristi". De ce nu faci unu cu Atentie la soferii de tir? Poate o sa mai inveti cite ceva . Este clar ca nu ai nici cea mai mica idee despre ce inseamna soferia ca profesie pe vehicule de tonaj mare , altfel nu ai fi facut afirmatiile de mai sus.Daca o sa cad vreodata pe o balega nu o sa caut stapinul vacii sa ii bat obrazu.O sa imi dau una peste cap ca am fost chior si nu am vazut-o la timp.Sau poate chiar doua ca daca mergeam si mai precaut nu ajungeam in sant. Eu asa am fost educat sa imi asum raspunderea acolo unde e cazul. In afara localitatilor recunosc ca merg ca un maniac dar uite ca pina acuma am avut norocul sa scap de evenimente.Si iti garantez ca asta nu e numai pentru ca recunosc pericolele pe care tocmai le-am deversat si imi e mai usor sa le ocolesc. Va venii si ziua in care o voi pune si eu jos dar no sa ma vezi cautind scuze sau cauzatori.De ce ? Pentru ca stiu sa imi asum raspunderea. Multa bafta!

Deie Al' de Sus sa nu cazi ca mine, ca atunci o sa intelegi de ce gandesc asa cum gandesc. Ala cu caruta nu are un triunghi reflectorizant la el, dar ala cu TIR-ul io zic ca e musai sa aiba. Si nu am generalizat ca toti soferii profesionisti is pe langa, sunt si multi cu bun simt, cunosc destui asa. De fapt e ca la orice grupare, sunt indivizi buni si mai putin buni, ce difera e proportia.

 

Dar te rog dezvolta si explica-mi care e legatura intre soferia profesionista si dara de antigel lasat pe drum, nesemnalizata. Recunosc ca nu am C-ul, poate e ceva acolo ce mi-a scapat mie cand am facut scoala de soferi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator goe 75

@ Dan Cata . Nu o sa mai dezvolt foarte mult aici ca nu are rost .Daca vrei sa continuam discutia in doua saptamini sunt acasa , fac cinste cu o bere si o invirtim pe toate partile. Aici o sa punctez numai citeva chestii absolut de baza care pot fi in folosul tuturor.--------1 Asa cum sunt motociclisti incepatori sunt si soferi de camion incepatori care fac erori de la cele mai inocente pina la rani si decese. Si cauzele sunt aceleasi excese de bravura , erori de judecata , erori de apreciere a prioritatilor in caz de urgenta pina la chestii tehnice de asigurare a marfii ( in sens de ancoare) si de apreciere corecta a gradului de uzura a anumitor componente in timpul inspectiei premergatoare cursei.Si cei mai experimentati fac erori dar extrem de rar, si extrem ,extrem de rar cu consetinte majore.-----2 Asa cum mai amintea cineva , flota de curse interne este intr-o stare jalnica.------3 Soferul este raspunzator pentru absolut tot ce se intimpla atita timp cit are cardul in aparat dar mai putin de 1/1000 din soferi au puterea de decizie asupra momentului cind se vor face investitii in reparatii sau intretinere. -----4. Un numar imens din soferii experimentati care se descurca macar cu o limba straina au plecat de mult in vest. -----5. Nu ai cum sa faci diferenta intre un incepator si un experimentat decit dupa momentul in care a comis o eroare suficient de mare sa afecteze si pe altii din jur. ----- Sunt chestii absolut de baza pe care instintiv le stie orice sofer indiferent ca are doar A, B sau pe toate , dar care fac bine sanatatii tuturor daca sunt aduse mai de la fundul sacului cu preocupari ceva mai la suprafata atunci cind ne aflam pe un drum in preajma unui camion sau pe drumuri unde intilnim camioane in mod frecvent. Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu dadeam "sfaturi", ca nu-s pilotul lu' peste, doar un punct de vedere...

 

Ba... din pacate, cam asta faceai!

 

Si chiar daca ai fi TU pilotu' lu' peste si TU ai fi putut evita cazatura... nu asta e ideea! Nu vezi padurea de copaci! Aici nu e vorba despre talentele sau experienta "uneia" sau altuia, ci ca cineva, mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza, a pus in pericol traficul rutier pe o buna portiune de drum, fapt ce a avut ca urmare directa producerea a doua accidente pe care agentii de politie le-au clasat drept "neadaptarea vitezei la conditiile de trafic" (sau ceva in genul asta), serviciul de urgente 112 s-a spalat pe maini la semnalarea incidentului iar administratia drumurilor a "rezolvat" problema prin imprastierea de nisip! Iar noua ni se pare normal, ca doar deh!... traim in rromania si asta ne ocupa tot timpul!

 

P.S. Imi cer scuze pentru vulgaritatea din postul anterior, uneori sunt mai spurcat la limba...

» Post actualizat in 24 Apr 2015 00:14

Sincer eu nu mai discut cu tine ca nu meriti. Esti grobian si suburban, un marginal. Exemplificarea personificata a arhetipului de "speedist" despre care am mai vorbit, cel cu tartacuta la nivelul posteriorului. Asta fie ca sunt eu moderator fie ca nu. Sugestiile mele sunt pentru cei care sunt capabili sa le inteleaga si mai ales sa actioneze.

 

 

Galen, acum pe bune, care e adevaratul tau motiv pentru ura asta virulenta fata de tot ce tine de motocicletele sport? Ce te deranjeaza mai mult, faptul ca ti-e frica de ele sau ca datorita burtii nu ajungi la coarne?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buei nu va mai luati de fata aiurea, or mai fi si altii care considera ca au cazut ca niste papagali, dar au incercat sa o imbrace in cuvinte in asa fel incat sa nu fie ranit orgoliul riderilor, stim cu totii ca orgoliul unui rider e ceva monstruos! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu dadeam "sfaturi", ca nu-s pilotul lu' peste, doar un punct de vedere. Si da, sunt de acord sa fie trasi la raspundere cei pe care i-a durut in pix de starea drumului. Go for it!

 

P.S: ori fata isteata, ori "mizda"... nu prea se potrivesc termenii ;)

 

hai mai fata, tu care esti destul de plimbata, aprinzi paie pe aici ? te stiam femeie cu"minte".

 

:)

 

te pui in gura cu toti frustratii fara mizda ?:) e plina lumea de ei.

 

chestia e , cu tot respectul pe care ti l port, ca din fimulet nu prea ai ce sa faci in clipa in care dai de mizerie de aia alunecoasa.

in mare, situatia aste nerocita este 99.9999 % in responsabilitatea celor de la drumuri.

 

deunazi , vertical fiind am "dansat " pe mizeria din bucuresti de numa' numa. daca eram inclinat cat de putin e clar ce se intampla.

 

bafta mare la recuperarea daunelor pagubitilor si sa multumim lui Dumnezeu de ce " bulan" au avut.. (si evindet, felicitari pentru echipament ).

 

de invatat ( eu tto repet dar nimic ) , cel mult 5 %( dar asta cu indulgenta ) sunt ok pe aici. in rest fiecare cu crucea lui, sa fie cu sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezumatul saptamanii, ca sa vedeti cum merge treaba in RO

 

Am aflat ca politia (un echipaj) stia de pericol cu 2 ore inainte de accident dar au zis ca nu e treaba lor.

Am facut o solicitare la Politie pt cautarea vinovatului pt varsarea uleiului in vederea platii daunelor prin asigurarea acestuia, dar accestia au fost f deranjati de solicitare...

Doamna de la 112 nu a facut nimic, nu a sunat autoritatile ( si eu ce sa fac?).

Cei de la admin. drumurilor au zis ca ei nu au ce sa faca, s-a intamplat inafara pogramului de lucru, nu au bani, banii sunt la Bucuresti. Inafara de nisip si sare nu au nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni de (cuvant urat), institutii de (cuvant urat) , tara de (cuvant urat) , drumuri de (cuvant urat) . Sau in ce ordine vreti voi.

@alx_95 - cred ca-ti pierzi vremea. Reparati-va mobrele in regie proprie. La cum se prezinta lucrurile slabe sanse sa va faceti dreptate cumva. Imi doresc sa fie altfel.

E trist, dar in tara asta nu merge nimic cum trebuie. Si nu va merge ever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se face mult caz pt daunele materiale. Se putea termina mult mai tragic. Baietii au avut noroc ca nu a venit nimic pe contrasens. Multi nu au asemenea noroc.Plus ca daca erau forjatori, riscau sa se rupa prin boscheti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se face mult caz pt daunele materiale. Se putea termina mult mai tragic. Baietii au avut noroc ca nu a venit nimic pe contrasens. Multi nu au asemenea noroc.Plus ca daca erau forjatori, riscau sa se rupa prin boscheti.

Intr-un fel ai dreptate.

Dar totusi... daca faci ceva "gresit" in ochii statului te amendeaza / inchide.

Daca statu greseste... pauza, nu se poate face nimic...

Apai asa nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca s-a mai spus si ma repet : se poate obtine o despagubire dar este o lupta . . . . cu statul . Pana se va lamuri la cine ramane pisica in curte , pana se va ajunge in instanta , pana se va da o sentinta , pana vor ataca sentinta la recurs .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un fel ai dreptate.

Dar totusi... daca faci ceva "gresit" in ochii statului te amendeaza / inchide.

Daca statu greseste... pauza, nu se poate face nimic...

Apai asa nu e bine.

Ghinion :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile astea ar putea fi mai productive daca n-ar fi unii cu chef de scos muschii pe aici. Natural din lipsa de compensare la etajul superior. Motocilistii mai umblati, unii cu sute de mii de km la activ stiu ca surprize au fost si vor fi mereu pe drumurile publice si ca spre deosebire de soferi, motocilistii sunt mult mai afectati, in special noaptea. Gropile periculoase, valurile sau santurile in asfalt, diverse substante derapante, corpurile straine, obstacolele, ar trebui eliminate in timp cat mai scurt de pe sosele, inainte sa provoace accidente. Si semnalizate imediat ce sunt descoperite.

 

Inainte sa apara 112 politia avea numar separat, parca 061 sau cam asa ceva. In mod clar in sarcina lor cad masurile imediate de semnalizare a pericolelor si totodata anuntarea celor indrituiti sa elimine pericolul (primarii, CNADR). Au mai fost cazuri in care trebuiau semnalate pericole si inainte de 112.(copaci cazuti, stanci pe carosabil, poduri rupte, gropi uriase, etc.) Sunai la politie de la prima cabina telefonica, sau in cel mai rau caz intrai in primul post si anuntai. Si se actiona!

 

Acuma ar fi normal sa faca 112 serviciul asta de preventie/anuntare a celor in drept. Sincer eu nu ma mai bag, pentru ca pe forumul asta sunt incurajati gibonii, rasistii, scandalagii, agramatii. Nu am nimic cu speedistii sau ss-istii care se comporta civilizat. Din pacate sunt putini cei care corespund. Dupa Sanzieni m-am cam saturat. In ultima vreme nici nu prea mai am chef sa scriu, astept sa se lanseze un forum exclusiv pentru motociclisti, adica fara mitocanii, rasistii, certaretii, clone, troli, toti astia eliminati, facut curatenie. Atunci se poate discuta doar intre noi motocilistii reali cu date de contact, fara jigniri, civilizat si mai important se pot organiza actiuni.

 

Am intervenit in topicul asta pentru ca din motive similare am scris acum cativa ani STS-ului. Fara rezultat. Dar va sugerez sa organizati voi cei din Bucuresti un miting pe tema asta. 112 sa aiba si componenta de preventie, sa nu suni acolo doar dupa ce te iei cu mainile de cap cand iti vezi motorul, ai ajuns in boscheti, sau astepti ambulanta.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile astea ar putea fi mai productive daca n-ar fi unii cu chef de scos muschii pe aici. Natural din lipsa de compensare la etajul superior. Motocilistii mai umblati, unii cu sute de mii de km la activ stiu ca surprize au fost si vor fi mereu pe drumurile publice si ca spre deosebire de soferi, motocilistii sunt mult mai afectati, in special noaptea. Gropile periculoase, valurile sau santurile in asfalt, diverse substante derapante, corpurile straine, obstacolele, ar trebui eliminate in timp cat mai scurt de pe sosele, inainte sa provoace accidente. Si semnalizate imediat ce sunt descoperite.

 

Inainte sa apara 112 politia avea numar separat, parca 061 sau cam asa ceva. In mod clar in sarcina lor cad masurile imediate de semnalizare a pericolelor si totodata anuntarea celor indrituiti sa elimine pericolul (primarii, CNADR). Au mai fost cazuri in care trebuiau semnalate pericole si inainte de 112.(copaci cazuti, stanci pe carosabil, poduri rupte, gropi uriase, etc.) Sunai la politie de la prima cabina telefonica, sau in cel mai rau caz intrai in primul post si anuntai. Si se actiona!

 

Acuma ar fi normal sa faca 112 serviciul asta de preventie/anuntare a celor in drept. Sincer eu nu ma mai bag, pentru ca pe forumul asta sunt incurajati gibonii, rasistii, scandalagii, agramatii. Nu am nimic cu speedistii sau ss-istii care se comporta civilizat. Din pacate sunt putini cei care corespund. Dupa Sanzieni m-am cam saturat. In ultima vreme nici nu prea mai am chef sa scriu, astept sa se lanseze un forum exclusiv pentru motociclisti, adica fara mitocanii, rasistii, certaretii, clone, troli, toti astia eliminati, facut curatenie. Atunci se poate discuta doar intre noi motocilistii reali cu date de contact, fara jigniri, civilizat si mai important se pot organiza actiuni.

 

Am intervenit in topicul asta pentru ca din motive similare am scris acum cativa ani STS-ului. Fara rezultat. Dar va sugerez sa organizati voi cei din Bucuresti un miting pe tema asta. 112 sa aiba si componenta de preventie, sa nu suni acolo doar dupa ce te iei cu mainile de cap cand iti vezi motorul, ai ajuns in boscheti, sau astepti ambulanta.

Imi aduc aminte ca erai moderator, ti-am solicitat cand am avut probleme cu maimuțoi de genul de mai sus, sa aplici regulile forumului, chiar va intrebam cum apar tot felul de super forumisti, albăstriți și cu 103 mesaje si fara date de contact_lipsa: locatie, marca motocicleta, nr. inmatriculare, etc....si posteaza verzi și uscate, fara sens sau non subject, paraleli fata de subiect, care isi arata muschii prin jigniri si aberatii. De ce nu luati o masura in care sa fie obligatorie completarea datelor de contact la avatar? Poate imi raspunzi tu, acum in pozitia de ex-moderator?! Nu sunt completate datele, sters automat. Daca ai pretentia sa porti discutii civilizate, aplica selectia prin reguli clare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca s-ar putea obtine bani de la stat pentru ca garcia nu a semnalizat sau aia de la drumuri nu au curatat pete de ulei de pe carosabil la timp , toata tiganimea romaneasca ar renunta la orice alte surse de venituri.Sa vezi atunci patinoare pe asfalt in zonele in care Piranda si cu "Mincatiasi" o pun de o inscenare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-ar putea obtine bani de la stat pentru ca garcia nu a semnalizat sau aia de la drumuri nu au curatat pete de ulei de pe carosabil la timp , toata tiganimea romaneasca ar renunta la orice alte surse de venituri.Sa vezi atunci patinoare pe asfalt in zonele in care Piranda si cu "Mincatiasi" o pun de o inscenare.

 

Banii nu trebuiesc obtinuti de la "stat" ci de la cel sau cei care, prin actiuni chiar si involuntare, au creeat conditiile producerii unui accident. Dealtfel exista si o lege in aceasta tara pe care "statul" este obligat sa vegheze ca este aplicata. De cele mai multe ori insa, fie din indolenta, comoditate, rea intentie sau pur si simplu prostie, cei cu responsabilitati specifice in astfel de cazuri nu o fac.

 

P.S. vad ca strainatatile te-au cam "englezit", numele e Garcea, nu... Garcia !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@yo4hgx.De acord cu tine 100/100.Dar aplicarea la ce spui tu ,fara un numar mai masiv de camere de supravegere decit la britanici , nu se poate face. Singurul mod realistic de a recupera daune de genul cum se discuta aici este daca exista filmare clara cu monentul deversarii de substante alunecoase ca sa se poata merge pe recuperare direct de la asiguratorul deversantului. Referitor la englezit..., ghinion.😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e treaba noastra sa-i invatam noi pe cei obligati prin indatoririle de serviciu sa intervina in astfel de cazuri cum sa-si faca treaba... nu asta este problema ci lipsa evidenta de vointa, si abia apoi de profesionalism..

 

De ceva vreme rromania a aderat la UE insa multe dintre institutiile statului se pare ca nu au aflat inca acest lucru, neputandu-se lepada de metehnele comuniste. Multe practici abuzive ale acestora au fost corectate doar in urma proceselor intentate la CEDO (Curtea Europeana a Drepturilor Omului) de catre vreo persoana fizica exasperata de abuzuri. Spre exemplu, numai in urma unui proces intentat (si castigat) la CEDO s-a putut schimba procedura juridica prin care, in cazul in care un functionar public se foloseste de altceva decat de simturile proprii (auz, vaz, etc.) la constatarea unei contraventii tot el, sau mai bine zis institutia pe care o reprezinta este obligata sa probeze acuzatiile in cazul unei constestatii. Concret, cazul contestarii radarelor - unde Politia este obligata sa puna la dispozitia judecatorilor de caz probele pentru sustinerea P.V. si nu invers, ca de obicei in cazurile "normale" cand cel acuzat trebuie sa-si probeze nevinovatia.

 

Este nevoie intr-adevar de ceva bani si timp dar mai ales de vointa si ... cultura.


» Post actualizat in 25 Apr 2015 21:11

... Nu am nimic cu speedistii sau ss-istii care se comporta civilizat. Din pacate sunt putini cei care corespund...

 

 

Galen, nu dispera! Exista o solutie destul de simpla pentru a-ti vindeca frica viscerala fata de motoarele sport - RESOFTARE pentru limitarea puterii!

 

Vestile bune nu se opresc aici! Si pentru problema burtii care te impiedica sa ajungi la coarne exista o solutie... nuuuu, nu sari ca ars, nu la dieta ma refer ci la ...INALTATOARE DE GHIDON.

 

 

Auzi la el... "061"!!! Tie chiar iti pare rau dupa perioada comunista, asa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot in spiritul topicului, cam asta am gasit si eu ieri pe un drum foarte frecventat de motoristi in sudul Spaniei:

 

 

Am vazut-o si am incercat sa merg doar pe langa ea dar tot am trecut o data dintr-o parte in alta. Dara incepe la 0:11 si se termina abia la 1:11, intr-un loc in care a oprit masina si se poate vedea balta din ce ulei mai ramasese necurs pe strada.

Editat de gabitzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la admin. drumurilor au zis ca ei nu au ce sa faca, s-a intamplat inafara pogramului de lucru, nu au bani, banii sunt la Bucuresti. Inafara de nisip si sare nu au nimic...

 

De cate ori am auzit scuza asta penibila din partea autoritatilor din Ardeal! Nu ii lasa Bucurestiul sa isi faca treaba domle'.. Garantat din acelasi motiv salariatii platiti de stat ai Politiei Cluj-Napoca sunt prea ocupati sa isi faca treaba, poate asteapta un bonus ca sa iasa pe teren si sa supravegheze traficul din oras, sa sanctioneze parcarile neregulamentare sau pe soferii pt care rosu inseamna verde, etc etc etc

 

In fine, am fost sambata la o tura prin zona (am trecut si pe Meses), iar asfaltul este plin de toate mizeriile mai ales acum ca au iesit utilajele agricole pe camp. Pete de ulei, noroi si dreq mai stie ce.. Intr-o singura tura am intalnit cel putin 10 zone foarte periculoase. Ochii mari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne spui si noua cat tea costat toata distractia .

Avand in vedere ca sunt doar lipituri momentan(din ce observ eu),nu are ce sa ridice pretul prea tare.exact aceleasi damage-uri le-am avut si eu,si in afara de revopsit complet,restul au fost maruntisuri relativ ieftinache.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...