Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 E bun pentru un monociclindru, dar iti trebuie 4 seturi pentru un 4 in linie si sincronizarea lor va fi o poveste pentru generatii intregi, asta daca incap unul langa altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 La 700 de coco e cam mult.plus la un 4 in linie e 2800 de coco ceea ce rezulta ca platesti pe injectie cat pentru o motocicleta cu injectie din 2004-2006.urat business Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 O discutie inutila, carburator vs injectie. Fireste, injectia e superioara, se adapteaza mult mai bine regimurilor diferite ale motorului, dar motocicletele de toata ziua nu necesita nivele de performanta de circuit. S-a trecut la injectie pentru ca se poate controla mult mai bine nivelul de noxe. VFR-ul meu din 88 trage la fel ca V-TEC-ul de dupa 2002, poate consuma mai mult. Restul e marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 O discutie inutila, carburator vs injectie. Fireste, injectia e superioara, se adapteaza mult mai bine regimurilor diferite ale motorului, dar motocicletele de toata ziua nu necesita nivele de performanta de circuit. S-a trecut la injectie pentru ca se poate controla mult mai bine nivelul de noxe. VFR-ul meu din 88 trage la fel ca V-TEC-ul de dupa 2002, poate consuma mai mult. Restul e marketing. Nu neaprat, sunt si multe modele pe injectie care consuma mai mult decat cele pe carburatie de exemplu cbr urile si r1 de astea stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 E bun pentru un monociclindru, dar iti trebuie 4 seturi pentru un 4 in linie si sincronizarea lor va fi o poveste pentru generatii intregi, asta daca incap unul langa altul. La 700 de coco e cam mult.plus la un 4 in linie e 2800 de coco ceea ce rezulta ca platesti pe injectie cat pentru o motocicleta cu injectie din 2004-2006.urat business Gresit! Nu ai nevoie de 4 kit-uri complete ci de 1 kit si o rampa de admisie comuna. Si ti-ai facut injectie monopunct. iar daca vrei separat pe fiecare cilindru ai nevoie de 4 throtle body + 4 injectoare + soft customizat + furtune si fire. NU de 4 kituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Si cum comanzi cu un ECU facut pentru un singur injector inca 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Decat s-o faca monopunct, clar mai bine ramana la carburatie. Daca leaga 4 injectoare la o singura comanda, injectie de benzina la unele cilindrii se va face cand cilindrul respectiv nu are valva de admisie deschisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Si cum comanzi cu un ECU facut pentru un singur injector inca 3? Decat s-o faca monopunct, clar mai bine ramana la carburatie. Daca leaga 4 injectoare la o singura comanda, injectie de benzina la unele cilindrii se va face cand cilindrul respectiv nu are valva de admisie deschisa. vorbim/scriem degeaba se pare. Am zis deja ca trebuie soft customizat. Injectia monopunct are avantajele ei. Nu ofera aceleasi performante ca multipunct, dar cu siguranta amestecul carbuant va fi mult mai aproape de optim decat la 4 carburatoare independente. Plus ca ai un singur injector care se poate strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Am zis deja ca trebuie soft customizat. Softu ca softu dar mai trebuie ca ECU sa aiba si hardware-ul necesar comenzii a 4 injectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 6, 2015 Autor Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) E prea complicat ce spuneti voi, eu zic ca merge sa iei rampa de injectie dupa 600 k1 cu ecu si senzori si gata. Nu e mai usor asa ? Despre asta e vorba , cum credeți ca au facut ei din fabrica este ca la facelift.. Au modificat Putin unele chestii si pac injectie pe motor care a avut candva carburatie. Editat Octombrie 6, 2015 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 E prea complicat ce spuneti voi, eu zic ca merge sa iei rampa de injectie dupa 600 k1 cu ecu si senzori si gata. Nu e mai usor asa ? Despre asta e vorba , cum credeți ca au facut ei din fabrica este ca la facelift.. Au modificat Putin unele chestii si pac injectie pe motor care a avut candva carburatie.Si instalatie electrica,bord...si un motor,cadru roti si gata!Cumpara omule un K1 si nu o sa ai atata bataie de cap,asta daca mai vrei sa ai moto cu care sa te plimbi. Daca placerea ta este sa surubaresti si cu conteaza banii investiti,atunci poti sa te joci cu un transplant K1-SRAD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 vorbim/scriem degeaba se pare. Am zis deja ca trebuie soft customizat. Injectia monopunct are avantajele ei. Nu ofera aceleasi performante ca multipunct, dar cu siguranta amestecul carbuant va fi mult mai aproape de optim decat la 4 carburatoare independente. Plus ca ai un singur injector care se poate strica. Nu scriu degeaba. Ce soft customizat pui pe un ECU care probabil are fizic, electronic, un singur comanda pentru un singur injector? Iar daca le pui pe toate 4 sa injecteaza in acelasi timp, o sa functioneaza dar nu e optim. Dar in cazul asta s-ar putea sa nici nu ai nevoie de o resoftare cu ceva custom, doar sa ai o harta de injectie potrivita. Avantaj de monopunct este legat de cost. Un singur throttle body are intradevar avantaje la unele motoare, dar motocicleta din subiect este un gsxr 600. Acel kit e fain, dar nu il vad bine pe o motocicleta de performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 O discutie inutila, carburator vs injectie. Fireste, injectia e superioara... S-a trecut la injectie pentru ca se poate controla mult mai bine nivelul de noxe. Daaa! Am vazut si pe Topicul "Dieselgate"... Terminati, ma, cu prostiile astea care ni se baga pe gat. Exemplu marunt, cand vine vorba despre complexitatea injectiei: SENZOR DE ALTITUDINE. Si s-a defectat ala, iar acum motocicleta credea ca se plimba numai pe la munte, cand ea se plimba la ses. Normal ca si reglajele se faceau automat in functie de nevoi. Si n-a fost o treaba simpla de depistat si nici foarte ieftina de remediat. Eu am avut vreo 30 de motociclete pana acum, toate pe carburatie si in afara de "comuniste", unde altele erau problemele, toate celelalte au mers de au rupt pamantul. Curatat-sincronizat carburatoare si... BICE! Asta la alea cu mai multe carburatoare, ca la cele cu un singur carburator uiti sa mai umbli vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 7, 2015 Autor Share Postat Octombrie 7, 2015 Si instalatie electrica,bord...si un motor,cadru roti si gata! Cumpara omule un K1 si nu o sa ai atata bataie de cap,asta daca mai vrei sa ai moto cu care sa te plimbi. Daca placerea ta este sa surubaresti si cu conteaza banii investiti,atunci poti sa te joci cu un transplant K1-SRAD. Stiu tng dar ma gândeam daca este posibil.. Oricum tu stii cel mai bn deci cu tn nu ma cotrazic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Daaa! Am vazut si pe Topicul "Dieselgate"... Terminati, ma, cu prostiile astea care ni se baga pe gat. Exemplu marunt, cand vine vorba despre complexitatea injectiei: SENZOR DE ALTITUDINE. Si s-a defectat ala, iar acum motocicleta credea ca se plimba numai pe la munte, cand ea se plimba la ses. Normal ca si reglajele se faceau automat in functie de nevoi. Si n-a fost o treaba simpla de depistat si nici foarte ieftina de remediat. Eu am avut vreo 30 de motociclete pana acum, toate pe carburatie si in afara de "comuniste", unde altele erau problemele, toate celelalte au mers de au rupt pamantul. Curatat-sincronizat carburatoare si... BICE! Asta la alea cu mai multe carburatoare, ca la cele cu un singur carburator uiti sa mai umbli vreodata. Total de acord, carburatorul e de baza si foarte potrivit pentru o tara ca a noastra. N-am vrut sa par denigrator la adresa carburatorului, imi pare rau ca ai inteles asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Totul este posibil! Dar aici conteaza mult bani investiti,timp,nervi. Asta sa faci ceva care deja s-a facut si functioneaza de atatia ani. Mi-am adus aminte de un transplant din acesta pe hayabusa,citeam pe un forum.Sistem de injectie de gen 2 pe gen1. Totul a fost ok pana cand a venit momentul sa functioneze acel motor.Au fost luni de bataie de cap sa se descopere de ce totul ar fi fost perfect dar totusi nu mergea cum trebuie... A scapat un mic amanunt,la care nu s-a gandit nimeni si l-a inebunit de cap. Pe volanta avea pini de semnal la senzorul de la vibroken cu cateva grade fata de cel de gen1.... Detaliu stiut doar de fabricant. Au adaptat volanta de gen2 si au facut functionabila treaba. Dar,timp,nervi,bani.etc etc..oare a meritat? Cineva poate spune..DA! Eu unul..nu cred ca se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Octombrie 7, 2015 Autor Share Postat Octombrie 7, 2015 Totul este posibil! Dar aici conteaza mult bani investiti,timp,nervi. Asta sa faci ceva care deja s-a facut si functioneaza de atatia ani. Mi-am adus aminte de un transplant din acesta pe hayabusa,citeam pe un forum.Sistem de injectie de gen 2 pe gen1. Totul a fost ok pana cand a venit momentul sa functioneze acel motor.Au fost luni de bataie de cap sa se descopere de ce totul ar fi fost perfect dar totusi nu mergea cum trebuie... A scapat un mic amanunt,la care nu s-a gandit nimeni si l-a inebunit de cap. Pe volanta avea pini de semnal la senzorul de la vibroken cu cateva grade fata de cel de gen1.... Detaliu stiut doar de fabricant. Au adaptat volanta de gen2 si au facut functionabila treaba. Dar,timp,nervi,bani.etc etc..oare a meritat? Cineva poate spune..DA! Eu unul..nu cred ca se merita. Sunt de acord cu tine, nu merita .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Nu neaprat, sunt si multe modele pe injectie care consuma mai mult decat cele pe carburatie de exemplu cbr urile si r1 de astea stiu. te referi la acceasi greutate a bicicletei si aceeasi putere a motorului ? injectia are consum zero in frana de motor, cred ca de acolo vine diferenta, in contextul in care carburatia ar fi reglata perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 te referi la acceasi greutate a bicicletei si aceeasi putere a motorului ? injectia are consum zero in frana de motor, cred ca de acolo vine diferenta, in contextul in care carburatia ar fi reglata perfect la masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Terminati, ma, cu prostiile astea care ni se baga pe gat. Exemplu marunt, cand vine vorba despre complexitatea injectiei: SENZOR DE ALTITUDINE. Si sunt dese defectarile astea ale senzorului de altitudine? Nu de alta dar mie la 10 grade imi porneste si-mi sta motociela la turatia de relanti din prima secunda, ma gandesc ca poate inca se crede la 30 de grade prin August. Dracu' m-a pus sa-mi iau injectie. » Post actualizat in 09 Oct 2015 09:54 Revenin in lumea reala, sunt si exemple unde injectia a fost considerata ca un pas in spate, 2 exemple stiu eu: trecerea de la KTM950 la 990 si la Fazer1 de la carmodelul pe carburatie la cel pe injectie. Intre timp au mai trecut vreo 7-8 ani si s-a ajuns in punctul in care unii producatori mascheaza injectia in corpuri de carburatoare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Revenin in lumea reala, sunt si exemple unde injectia a fost considerata ca un pas in spate, 2 exemple stiu eu: trecerea de la KTM950 la 990 si la Fazer1 de la carmodelul pe carburatie la cel pe injectie. Nu s-a trecut doar de la carburatoare la injectie ci si la norme de poluare care au facut ca injectia sa nu poata sa functioneze similar sau mai bine decat carburatoarele, ci mai prost: cand ai limitari de poluare pe care carburatoarele nu le pot respecta, dar injectia poate, e pentru ca amestecul e nu doar mai bine dozat, dar si acceleratia e extrem de mult limitata. Cand deschizi gazul la carburatoare le dai cata benzina pot sa arda (pe-aproape), la injectie le dai doar cata benzina iti permiti sa injectezi ca sa nu polueze, per total aceeasi motocicleta cu acelasi motor devine mai lenesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Analizand din mai multe puncte de vedere tehnice motorul pe injectie este in fata, nu intram pe costuri de achizitie. Numai daca se ia in calcul intretinere simpla si avantajele pornirii la rece si la cald fata de carburatie, si este un avantaj enorm!! Toti acei senzori/traductori au roluri bine definite in sistem, genereaza informatii informatii precise catre ECU, acest creier electronic compara cu valori setate de catre producatori, iar diferenta de semnale devine o comanda pentru elementele de executie/actuatori( ex: latimea pulsul pentru injector). Da, bucla inchisa /closed loop/, este o problema cu sonda Lambda care controleaza noxele din evacuare prin masuratea cantitatii de O2 din gaze, si apoi trimite catre informatie ECU ca un semnal de corectie astfel incat AFR sa 14,7:1. Dar sa discutam si de un mers economic are un AFR 14,1:1 pana la 15,2:1, iar putere maxima in jur de 13,1:1. Depinde de motocicleta, nu toate motoarele au sensor O2, dar au injectie si bineinteles echipate cu ECU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Povestile de iarna apar deja! Omul s.a convins ca nu e rentabil sa inlocuiesti carburatoru' cu injectoru'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Nu s-a trecut doar de la carburatoare la injectie ci si la norme de poluare care au facut ca injectia sa nu poata sa functioneze similar sau mai bine decat carburatoarele, ci mai prost: cand ai limitari de poluare pe care carburatoarele nu le pot respecta, dar injectia poate, e pentru ca amestecul e nu doar mai bine dozat, dar si acceleratia e extrem de mult limitata. Cand deschizi gazul la carburatoare le dai cata benzina pot sa arda (pe-aproape), la injectie le dai doar cata benzina iti permiti sa injectezi ca sa nu polueze, per total aceeasi motocicleta cu acelasi motor devine mai lenesa. Dupa logica asta, aia din MotoGP de ce folosesc injectie, le e frica ca polueaza sau se plang de prea multa putere? http://www.visordown.com/features/whats-motogp-ever-done-for-us/11213-5.html Unii inca mai incarca jocuri in HC de pe banda de magnetofon.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 (editat) Sa nu uitam ca omul NU construieste el sistemul de injectie. Injectia e mult mai simpla decat carburatia din pct de vedere al utilizatorului / mecanicului. Nu ai reglaje, suruburi, etc.. Doar cumperi ecu, senzorii si injectoarele de la un motor relativ similar (nu neaparat aceeasi marca), ii conectezi, faci adaptari sa poti sa montezi injectoarele dupa carburatoare si lasi carburatoarele pe pozitie sa folosesti clapetele pentru inchiderea admisiei, sau poate gasesti rampa cu totul si trebuie sa faci adaptari sa mearga. Multa bataie de cap dar raspunzand la intrebarea principala: Da, se poate. Daca tot i-ati sugerat sa treaca pe injectie monopunct cu admisie comuna, pe om il deranjeaza desincronizarea carburatoarelor, de ce nu i-a sugerat nimeni sa treaca pe mono-carburatie ? in felul asta scapa de problema. Editat Octombrie 31, 2015 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.