Sari la conținut

Accident 15.02.2016 str. Valea Oltului, Buc.


Pauldci
 Share

Postări Recomandate

Pozele sunt facute de un prieten care mi-a povestit si ce s-a intamplat. Atat motorul cat si touaregul circulau in aceeasi directie. Pt. cine nu stie, drumul respectiv are o simgura bande pe sens. Era coloana, motociclistul a depasit coloana avand ceva viteza cand touaregul s-a gandit sa vireze pe o strada la stanga, Din masina, motocicleta a fost aruncata intr-un ghiveci sau ceva de pe marginea drumului. Din fericire motociclistul a scapat desul de bine, fara nimic rupt. O contuzie sub unul dintre ochi, nu stiu cum a reusit avand in vedre ca purta casca. Smurd-ul a sosit in 3 minute, politiei insa i-a luat vreo 15. La sosirea politiei au inceput sa se certe, motociclistul sustinea ca in timp de depasea coloana nu trecuse de axul drumului (f aproape daca nu chiar in acel loc era si o trecere de pietoni). Oare cum se procedeaz in cazul de fata, la va da culpa comuna sau cum?


» Post actualizat in 15 Feb 2016 18:31
Si poze

post-82238-0-85102200-1455561056_thumb.jpg

post-82238-0-84935000-1455561069_thumb.jpg

post-82238-0-36567800-1455561078_thumb.jpg

post-82238-0-94269700-1455561086_thumb.jpg

Editat de Pauldci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 119
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pozele sunt facute de un prieten care mi-a povestit si ce s-a intamplat. Atat motorul cat si touaregul circulau in aceeasi directie. Pt. cine nu stie, drumul respectiv are o simgura bande pe sens. Era coloana, motociclistul a depasit coloana avand ceva viteza cand touaregul s-a gandit sa vireze pe o strada la stanga, Din masina, motocicleta a fost aruncata intr-un ghiveci sau ceva de pe marginea drumului. Din fericire motociclistul a scapat desul de bine, fara nimic rupt. O contuzie sub unul dintre ochi, nu stiu cum a reusit avand in vedre ca purta casca. Smurd-ul a sosit in 3 minute, politiei insa i-a luat vreo 15. La sosirea politiei au inceput sa se certe, motociclistul sustinea ca in timp de depasea coloana nu trecuse de axul drumului (f aproape daca nu chiar in acel loc era si o trecere de pietoni). Oare cum se procedeaz in cazul de fata, la va da culpa comuna sau cum?

» Post actualizat in 15 Feb 2016 18:31

Si poze

 

Daca nu e banda continua, iar din poze pare sa nu fie, ala cu touaregul n-are nicio vina ca a virat la stanga. Asta cu conditia sa isi fi semnalizat si el intentia si sa se fi asigurat ca poate sa faca manevra. Tot din prima poza mie mi se pare ca avea semnal stanga. Iar daca s-a asigurat sau nu s-a asigurat o sa fie destul de greu de demonstrat.

 

Acum ce sa zic, sanatate riderului.

In general e bine sa belesti bine ochii cand mergi cu motorul, mai ales cand te apuci sa depasesti coloane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere echipamentul de protectie - blugi si adidasi - la cum s-a dus taras a scapat ieftin de tot. Parca are cracul stang gaurit la genunchi. Bine ca nu a fost mai mult.

Cand faci astfel de depasiri fara absolut nici un spatiu de manevra, in zone unde oricand o masina o poate vira la stanga - sedii de firma, zone rezidentiale, magazine etc. - sansele sa se intample asa ceva sunt foarte mari. Ce facea prietenul nostru daca ala cu Tourag-ul doar se baga un pic sa o faca la stanga si il arunca intr-o masina de pe contrasens?

Si inca o chestie: cand depasesti coloane care stationeaza ai iarasi sanse foarte mari (din motivele prezentate mai sus) sa te trezesti cu un pieton (copil) in fata. Si atunci ce mai faci?

Daca tot te hotaresti sa faci o astfel de manevra macar o faci la o viteza care iti permite sa poti evita un astfel de eveniment sa macar sa ii limitezi urmarile.

Sanatate motociclistului. Si sa nu uite ca pentru moto exista piese de schimb, pentru oameni nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inconstienta la inceput de sezon ... cand hormonii zburda liberi. Aia numai strada pentru depasit coloane nu e. Poate o coloana care stationeaza si, chiar si atunci, cu 10 km/h si cu ochii beliti bine de tot. Bine ca n-a patit nimic baiatul, acum are destul timp sa reflecteze asupra situatiei in loc sa dam noi cu "RIP".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru flacau, inteleg ca era "statut" (moto, bineinteles) dar nu faci vitejii pe o strada ingusta ca aia. Cu acel "echipament", a scapat ieftin cu acel genunchi, in ciuda pantalonului rupt da' nu-i bai ca se poarta. Inseamna ca, totusi, n-a avut cine stie ce viteza. Parca nici nu a indoit Touaregul.

Hai s-o luam mai incet !

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe acea strada se lucreaza de mult timp si e o vrie totala si va fi pana termina aia cu metoul in zona,sunt benzile f inguste, de abia poti sa faci vreo "jmecherie cu scuteru,greu de suportat de comunitatea din dr taberei cu vechi state de sportivi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e banda continua, iar din poze pare sa nu fie, ala cu touaregul n-are nicio vina ca a virat la stanga. Asta cu conditia sa isi fi semnalizat si el intentia si sa se fi asigurat ca poate sa faca manevra. Tot din prima poza mie mi se pare ca avea semnal stanga. Iar daca s-a asigurat sau nu s-a asigurat o sa fie destul de greu de demonstrat.

 

Acum ce sa zic, sanatate riderului.

In general e bine sa belesti bine ochii cand mergi cu motorul, mai ales cand te apuci sa depasesti coloane.

Ca Touareg-ul nu s-a asigurat nici nu are nevoie de demonstratie, este destul de evident: Gigel a tras de volan stanga si Costel l-a pocnit lateral mergand pe acelasi sens de mers.

Ca majoritatea care merg cu moto/auto nu se asigura preventiv (in sensul in care cand circuli vezi clar ca nu ai potentiale obstacole in fata si din lateral) este o poveste lunga ...

- de ce sa intru in frana de motor in intersectie daca am verde/prioritate ...

- de ce sa incetinesc cand depasesc coloana ...

- de ce sa incetinesc cand masina de pe banda cealalta (pe sens sau opus) incetineste ...

- de ce sa incetinesc cand vad un "fraier" care vrea sa traverseze prin loc nepermis ...

- de ce sa merg mai incet pe o strada ingusta cu masini parcate pe laterale ...

- de ce sa nu merg in paralel cu alte auto ...

 

... de ce barbosul asta cu halat alb si fara ecuson ma ia la intrebari si parca nu e doctorul?! pentru ca dreptatea o iei si ti-o bagi in c I_I r daca te imprastii cu mobra.

sanatate si cat mai putine evenimente de genul,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ce sa zic, sanatate riderului.

In general e bine sa belesti bine ochii cand mergi cu motorul, mai ales cand te apuci sa depasesti coloane.

 

 

 

asta e CLAR!ca e pe stanga su pe dreapta,si mai ales sa stii ca ai plus de putere sa il arzi pe fraier..


» Post actualizat in 15 Feb 2016 22:49

@DStar

 

Acum ce sa zic, sanatate riderului.

In general e bine sa belesti bine ochii cand mergi cu motorul, mai ales cand te apuci sa depasesti coloane.

 

 

 

asta e CLAR!ca e pe stanga sau pe dreapta,si mai ales sa stii ca ai plus de putere sa il arzi pe fraier..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu e clar deloc.

 

Se poate ca omul sa se fi asigurat, sa fi dat semnal stanga regulamentar (cu 50 de metri inainte), a vazut ca nu vine nimic din fata (caz in care ar fi trebuit sa cedeze trecerea) si a virat stanga.

In timpul asta motociclistul era in spate. Motociclistul trebuia sa vada semnalul stanga al vehicului din fata si sa nu se angajeze in depasire. Cand a inceput manevra de depasire touaregul deja incepuse sa vireze stanga (pentru ca motociclistul l-a lovit in portiera laterala si nu touaregul l-a lovit pe motociclist in lateral, deci masina era in fata motocicletei cand s-a produs accidentul).

 

Nu stiu cum s-a intamplat in realitate ca n-am fost la fata locului, dar ce am zis mai sus este o ipoteza foarte plauzibila.

 

Si semnalizarea conteaza. E singurul lucru pe care mi l-as dori de la conducatorii de autovehicule - sa semnalizeze cand vor sa schimbe directia de mers. In rest ma descurc, ma feresc singur, nu ma intereseaza daca ma vad soferii sau nu ma vad. Daca semnalizeaza ce vor sa faca e Ok pentru ca ii vad eu pe ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica nea motocilistu, ca multi altii dealtfel printre care si eu, depaseste coloana de masini, ca deh, e jmecher si are motoreta,nu beleste ochii, face boacana si acu' vine si plange ca I s-a stricat mobra...

 

cand faci astfel de manevre ar trebui sa sti la ce te expui!!! daca mergea cu 5-10km/h putea evita coliziunea! dar asa... s-a dus pi pixula rachetutza!!

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai important lucru, cand depasesti coloana, este sa te gandesti ca unul o sa iasa pe nepusa masa, ca o sa iei o portiera in mufa sau ca un cersetor / copil / biciclist / scuterist / etc o sa iasa dintre masini. Dar daca te gandesti ca o sa fii primul la semafor, esti accident in asteptare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spus si mai spun ca Romanica e tara in care soferii de autovehicule se educa foarte greu,,,,,,,,sunt convins ca soferul tuaregului sigur vorbea la telefon sau facea el ceva ,,,in toata treaba asata mai lipsea o bataie si totul era ceva normal,,,,

 

toate bune ,,,si cascati ochii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

am spus si mai spun ca Romanica e tara in care soferii de autovehicule se educa foarte greu,,,,,,,,sunt convins ca soferul tuaregului sigur vorbea la telefon sau facea el ceva ,,,in toata treaba asata mai lipsea o bataie si totul era ceva normal,,,,

 

toate bune ,,,si cascati ochii

Facea ceva de genul : " Hocus pocus , abracadabra...." , a inchis ochii si cind a vazut ca tot in coloana este , a incercat sa iasa.😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DStar

Hai să-ți explic.

Când ți-oi lua carnet, s-ar putea să-ți salveze viața.

 

Nu schimbi direcția de mers (adică rămâi pe bandă), până nu te-ai asigurat ca nu vei intra pe o traiectorie de coliziune cu orice care vine din față sau din spate pe partea spre care intenționezi să virezi, indiferent dacă ai semnalizat sau nu.

 

In cazul de fata, motocicleta mergea în paralel cu coloana. Are prioritate absolută față de coloană.

 

Dacă erai cu Touaregul te asigurai (adică vedeai motorul), așteptai sa treacă, prindeai un gol in traficul dinspre față si virai.

Daca în loc de motor era un TIR?

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu e clar deloc.

 

Se poate ca omul sa se fi asigurat, sa fi dat semnal stanga regulamentar (cu 50 de metri inainte), a vazut ca nu vine nimic din fata (caz in care ar fi trebuit sa cedeze trecerea) si a virat stanga.

In timpul asta motociclistul era in spate. Motociclistul trebuia sa vada semnalul stanga al vehicului din fata si sa nu se angajeze in depasire. Cand a inceput manevra de depasire touaregul deja incepuse sa vireze stanga (pentru ca motociclistul l-a lovit in portiera laterala si nu touaregul l-a lovit pe motociclist in lateral, deci masina era in fata motocicletei cand s-a produs accidentul).

 

Nu stiu cum s-a intamplat in realitate ca n-am fost la fata locului, dar ce am zis mai sus este o ipoteza foarte plauzibila.

 

Si semnalizarea conteaza. E singurul lucru pe care mi l-as dori de la conducatorii de autovehicule - sa semnalizeze cand vor sa schimbe directia de mers. In rest ma descurc, ma feresc singur, nu ma intereseaza daca ma vad soferii sau nu ma vad. Daca semnalizeaza ce vor sa faca e Ok pentru ca ii vad eu pe ei.

 

Asta sustinea si cel cu Touaregul, ca ar fi avut semnalul pus si ca motociclistul ar fi trebuit sa il vada. Acum faptul ca ai pus semnalul nu te scuteste de a te asigura temeinic. Si ceea ce sustinea el, ca avea semnalul pus, e destul de greu de demonstrat. Si daca nu ar fi fost asa, doar nu se apuca sa recunoasca, ca nu s-a asigurat deloc si ca vorbea cu nevasta-sa la tel sau cine stie ce alte preocupari putea sa mai aiba in acel moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@DStar

Hai să-ți explic.

Când ți-oi lua carnet, s-ar putea să-ți salveze viața.

 

 

Nu schimbi direcția de mers (adică rămâi pe bandă), până nu te-ai asigurat ca nu vei intra pe o traiectorie de coliziune cu orice care vine din față sau din spate pe partea spre care intenționezi să virezi, indiferent dacă ai semnalizat sau nu.

 

In cazul de fata, motocicleta mergea în paralel cu coloana. Are prioritate absolută față de coloană.

 

Dacă erai cu Touaregul te asigurai (adică vedeai motorul), așteptai sa treacă, prindeai un gol in traficul dinspre față si virai.

Daca în loc de motor era un TIR?

 

Asa cum multi de aici se cred ca numai ei sunt soferi si restul doar posesori de permis , in trafic mai intilnesti specimene care se cred atit de speciali ca nu pot concepe ca ar mai putea cineva sa se gindesca in acelas timp ca ar vrea sa ocupe aceeasi pata de asfalt, prin urmare asigurarea nu mai are sens.Poc poc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DStar, colegul nostru tomnatec are dreptate, semnalizarea aia nu-ti da niciun fel de prioritate, poti sa ai si 5 becuri. Iti spun din experienta unui astfel de accident, doar ca eu am cam sarit peste masina ce facea stanga. Si ala cu masina era convins ca e vina mea pana cand i-a luat militianul permisul pentru neasigurarea schimbarii directiei de mers si incalcarea liniei duble continue, nu era cu amiabila pe vremurile alea. Si ca sa mai zic si un alt exemplu, eram in depasire, un prieten in urma mea, si iese unul sa depaseasca cu masina, peste mine, ii dau gaz si scap iar cand m-a vazut a pus frana atat de tare incat prietenul meu l-a pocnit in spate. Desigur ca cel cu masina a fost vinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca Touareg-ul nu s-a asigurat nici nu are nevoie de demonstratie, este destul de evident: Gigel a tras de volan stanga si Costel l-a pocnit lateral mergand pe acelasi sens de mers.

Ca majoritatea care merg cu moto/auto nu se asigura preventiv (in sensul in care cand circuli vezi clar ca nu ai potentiale obstacole in fata si din lateral) este o poveste lunga ...

- de ce sa intru in frana de motor in intersectie daca am verde/prioritate ...

- de ce sa incetinesc cand depasesc coloana ...

- de ce sa incetinesc cand masina de pe banda cealalta (pe sens sau opus) incetineste ...

- de ce sa incetinesc cand vad un "fraier" care vrea sa traverseze prin loc nepermis ...

- de ce sa merg mai incet pe o strada ingusta cu masini parcate pe laterale ...

- de ce sa nu merg in paralel cu alte auto ...

 

... de ce barbosul asta cu halat alb si fara ecuson ma ia la intrebari si parca nu e doctorul?! pentru ca dreptatea o iei si ti-o bagi in c I_I r daca te imprastii cu mobra.

sanatate si cat mai putine evenimente de genul,

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...