Tornada Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Multă sănătate la amândoi!.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) Multă sănătate la amindoi! Editat Februarie 24, 2016 de Contabil Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Daca ai acul la o e clar...ai oprit si ala a dat in spate Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Mda ... dati-va si voi cu parerea din poze... e dus cadrul... O sa-l pun pe popa sa-i cante "vesnica pomenire" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 In primul rand bine ca nu ati patit-o mult mai rau....!!!! Amu ca vad pozele.... hmmm.... Voi sa va faceti bine cat de curand, apoi vezi tu cum ramane cu Soimul Cele bune colegu! Pe ...cat mai curand! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Nasol moment! Sanatate maxima va doresc amandurora! Din pacate au fost mai multe agravante acolo... Popa(ortodox?), Kosh (ateu), Busa (budhista), fata...(nevinovata?)... Eu am dat de doua ori cu intelijenta de planeta, de era sa ma fac praf. Si tot in luna februarie. De atunci, abia la sfarsit de martie ma urc pe capra, ca deh, superstitiile... Bafta maxima si asfalt uscat! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RRS Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 (editat) A specificat ca avea popa asigurare si casco la city Editat Februarie 24, 2016 de RRS Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Zi-i ninjalaului cu sutana sa-ti spoiasca cu niste agheazma urmatorea raghila, sa iasa dracii din ea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Eu as spune ca este cam dauna totala...greu de crezut ca mai poti sa o aduci pe linia de plutire. Oricum succes cu dosarul si sa va inzdraveniti grabnic. Nu lasati un incident sa va marcheze si sa va defineasca....mai aveti multe de experimentat pe pământul asta, sper doar sa fie numai bune. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Vladau Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Eu septembrie, off in octombrie si acum tu si catalin in februarie toti accidentati usor datorita lipsei de viteza si toti pe sportive. Multa bafta cu toate problemele sa le rezolvi cat mai repede si astept sa ne vedem cu totii bine intr o vineri sa bem o bere ... sanatate multa Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 O sa ma injurati, dar nu inteleg de ce detaliati acuma post factum cum va simtiti asa rau in legatura cu pasageri. Iti asumi un risc inainte sa te expui pe tine sau pe alti. Nu dupa ce s-a intamplat ce era posibil sa se intample. Si vorbim de un caz fericit aici. Bucurati-va intre voi si mergeti mai departe. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Daca maine mai este internata pot trace eu pe acolo Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Salutari!Pasagera va ramane si astazi internata doar ca masura de prevenire si pentru o ultima ecografie, ca sa fim siguri ca este totul ok si dupa 48 de ore de la accident. Mai acuza ceva mici ameteli, insa acestea sunt normale. Diseara voi ajunge si eu la ea la spital, plec cu maxi-taxi din bucuresti la 15 si cred ca ajung in ploiesti pe la 16. Programul de vizita e cam aiurea datorita carantinei. Desi ea zice nu si nu, eu zic sa-i facem o vizita in seara asta. Nu stie ca vin, i-am spus ca vin maine E un pic demoralizata ca mai sta si astazi internata. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 @JAGI Este la fel de "periculos" singur, sau in doi. Daca ti se pare periculos, adica raportul placere/indoiala devine subunitar, nu mergi cu motorul. Simplu. Poate era bun un ABS... Da, stiu, nu dati cu pietre. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Nu cred ca ABS-ul ar fi facut diferenta, nu s-au blocat rotile. Ideea e ca nici n-am avut timp sa pun si frana spate. Adica cat iti ia sa sa pui frana spate? dar n-am mai avut timp fiind probabil focusat pe frana fata, instinctiv. Distanta a fost prea mica. Dar habar n-am acum... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) @JAGI Este la fel de "periculos" singur, sau in doi. Daca ti se pare periculos, adica raportul placere/indoiala devine subunitar, nu mergi cu motorul. Simplu. Poate era bun un ABS... Da, stiu, nu dati cu pietre. Ai avut tu femeia iubita accidentata grav si ai ajuns la concluzia asta? Nu vorbesc de julituri. Eu vorbesc din experienta mea si a altor cunoscuti. Sa vezi ce misto e sa-ti rupi ambele miini , doamna imobilizata, si sa nu ai cu ce te sterge la popou!! Sau invers. Legat de dinamica accidentului, eu zic ca au avut noroc ca roata fata nu a pierdut aderenta si nu au cazut inainte de impact. Se putea intimpla asta, dadeau cu corpul direct in masina. Editat Februarie 25, 2016 de JAGI Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Nu cred ca ABS-ul ar fi facut diferenta, nu s-au blocat rotile. Ideea e ca nici n-am avut timp sa pun si frana spate. Adica cat iti ia sa sa pui frana spate? dar n-am mai avut timp fiind probabil focusat pe frana fata, instinctiv. Distanta a fost prea mica. Dar habar n-am acum... Tocmai aici este ideea ABS-ului combinat. Frinai doar cu fata si baga el si spatele (modelul BMW). La Honda este exact pe dos: franezi cu spatele si baga el si fata. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 La URGENTA subconștientul este foarte rapid. 0.3-0.4s. Si-ti strange frana fata, daca esti cu 1-2 degete pe ea. Dar poate sa-ti ia 1-2s, daca esti cu gândurile duse, sa constientizezi, sa intelegi, sa decizi ce frana si cat s-o actionezi si sa iei o decizie de virare si evitare a coliziunii. Sunt prea multe decizii in acelaşi timp. Nici nu închizi gazul de obicei. Si daca nu strângi si ambreiajul odată, motorul continua sa împingă puternic (mai ales la cilindreele mari), iar frana fata nu este eficienta cat ar trebui. Cam asta este realitatea daca nu esti antrenat special pentru asa ceva, sau pregătit. In 10 ani am pățit-o de 4-5 ori. Noroc (uneori norocul ti-l faci) cu ABS-ul si reflexul de a sta cu degetele pe comenzi, prin trafic. De cazut, am cazut doar pe smârcâzul sfeclei m..., anul trecut, cu un motor fără ABS si cu fiimea-n spate. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Tocmai aici este ideea ABS-ului combinat. Frinai doar cu fata si baga el si spatele (modelul BMW). La Honda este exact pe dos: franezi cu spatele si baga el si fata. CBS-ul la Honda functioneaza si invers si banuiesc ca si cel la BMW la fel. Altfel era combinat doar fata sau combinat doar spate. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Fata spune ca inainte de impact nu s-a mai auzit motorul. Deci am tras si ambreajul. Ideea e ca unde vad ca-i pericol inainte sa ma apropii de zona, intru la mers de oras, adica 2 degete pe ambreaj si 2 pe frana fata. M-am invatat asa. Asa merg si prin localitati. Probabil treaba asta ne-a salvat viata la amandoi. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Excelent! Ar fi 2 observatii, dar nu stiu daca este momentul. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 CBS-ul la Honda functioneaza si invers si banuiesc ca si cel la BMW la fel. Altfel era combinat doar fata sau combinat doar spate. Bine zis "banuiesc". La BMW pedala de frana actioneaza doar frana spate (*). Maneta de frana actioneaza frana fata si putin din frana spate. Pentru franarea de urgenta, tragi ambreiajul, calci pedala blana (si nu-i dai drumul) si strangi maneta progresiv (adica nu brusc la maxim, ci lasi suspensia sa se incarce). (*) LT-ul se pare ca a fost o exceptie, nu sint sigur despre GT/L, poate ne lamureste vreun posesor ? http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/technology_new/item_abs.html¬rack=1 BMW Motorrad uses various ABS braking systems depending on the type of motorcycle. The F 650 GS and F 650 GS Dakar are the only single cylinder bikes to provide ABS optionally. In the K Series and the flat twin "boxer" models, two different types of the BMW Motorrad Integral ABS are used: the touring bike K 1200 LT is fitted with the ABS with full integral function, while all other models have the part integral function. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Bine zis "banuiesc". La BMW pedala de frana actioneaza doar frana spate (*). Maneta de frana actioneaza frana fata si putin din frana spate. Pentru franarea de urgenta, tragi ambreiajul, calci pedala blana (si nu-i dai drumul) si strangi maneta progresiv (adica nu brusc la maxim, ci lasi suspensia sa se incarce). (*) LT-ul se pare ca a fost o exceptie, nu sint sigur despre GT/L, poate ne lamureste vreun posesor ? http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/technology_new/item_abs.html¬rack=1 BMW Motorrad uses various ABS braking systems depending on the type of motorcycle. The F 650 GS and F 650 GS Dakar are the only single cylinder bikes to provide ABS optionally. In the K Series and the flat twin "boxer" models, two different types of the BMW Motorrad Integral ABS are used: the touring bike K 1200 LT is fitted with the ABS with full integral function, while all other models have the part integral function. Asa arata frina Integral ABS la modele vechi RT. Modelul ABS III lucreaza cu fata/spate simultan indiferent de actionare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Nu mi se incarca pozele tale mari deci nu vad detaliile ABS III e model vechi (pana in 2006 parca, cu servo). Nu mai e in productie de mult. Ma indoiesc ca si la asta pedala actiona frana fata. In carte ce scrie ? Din manualul R1200RT 2015: Partially integral brakes Your motorcycle is equipped with partially integral brakes. Both front and rear brakes are applied when you pull the handbrake lever. The footbrake lever acts only on the rear brake. » Post actualizat in 25 Feb 2016 15:56La fel scrie si in manualul de RT 2004... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Poze cu coaste rupte aveti? Nu intereseaza pe nimeni cum functioneaza ABS-ul. Omul a frinat bine, daca stringea mai tare frina, pica inainte de impact. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate