Stau-De-6 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Daca nu si nu, hai la Mures sa-ti faca tetea altu din plaxtic. In perioada urmatoare o sa am ceva drumuri pe la Mures-Bucuresti. Apropo, m-ai refuzat weekendu` trecut, ai fost bizi. Daca e frumos afara, ai curajul sa ma mai refuzi sa bem un ceai la Sighisoara, sambata/duminica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spideru Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 nu le vad rostul la capacele alea din carbonla un impact mai mare tot se sparg doar sa le cumperi pt aspect Da asa este ... se sparg ... insa ar trebui sa stii ca la 929 si 954, daca ai un impact mai puternic pe capacul de la alternator, se sparge si blocul motor. Acel capac protectie de carbon preia mult din soc, si protejeaza blocul motor. Crede-ma ... chiar stiu ce spun si am si exemple ... dar nu e frumos sa le exprim aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 nu le vad rostul la capacele alea din carbonla un impact mai mare tot se sparg doar sa le cumperi pt aspect daca se duce pe o parte protectiile te scapa de o remorca pana acasa .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 si in plus... NU E PLASTIC. E FIBRA DE CARBON FRATE..... se foloseste la formula 1 fibra de carbon. se juleste. aia se intampla. care vrei rimstripes rosii reflectorizante? taiate la semicerc de 9 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 care vrei rimstripes rosii reflectorizante? taiate la semicerc de 9 mm. pai baga si tu un pretz (asa ptr clientii fideli ) si explica-mi si mie cum adica taiate la semicerc???? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 In perioada urmatoare o sa am ceva drumuri pe la Mures-Bucuresti. Apropo, m-ai refuzat weekendu` trecut, ai fost bizi. Daca e frumos afara, ai curajul sa ma mai refuzi sa bem un ceai la Sighisoara, sambata/duminica? Nu promit nimic in sensul turelor, tre sa ma ocup de amanta (vezi foto) uichendu asta. Dar de croit un capac iti croiesc eu. La asta mica mi l-am facut singur. Se vede si in poze, are un sticker cu "progrip" pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 daca se duce pe o parte protectiile te scapa de o remorca pana acasa .......... eu am sa imi fac asa ceva la motoru meu... parca e mai sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 puneti uili bar lateral si cand dai cu ea de pamant la viteza schimbi si cadru ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 eu am sa imi fac asa ceva la motoru meu... parca e mai sigur Cage bar-ul e pentru stunturi, care se fac la viteze mici. Daca o scapi la viteze mari si se agata in dragia aia, va trebui sa schimbi motoreta cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 Eu nu Va Inteleg....este 76 de euro un capac de alternator... nici macar 4 milioane... Asta Nou...sh- il gasesti la 2 milioane.. Cred Ca mai mult plangem dupa Carene de Cat dupa un amarat de cap...Si in cea Ce priveste faza ca se sparge blocul la 929 daca ai impact mare pe capac(alternator) kiar as vrea sa vad...anul trecut am spart 2 la 919 in aceasi situatie in acelasi loc.. Sau Spart Asa de frumos ca sa strambat si statorul...Nu imi imaginez ca la 929 sa se sparga blocul cand este mai usor si mult mai plan capacul si distribuie socul egal pe toata suprafatza...in Fine Fiecare Cu "patzania" lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 eu am sa imi fac asa ceva la motoru meu... parca e mai sigur arata foarte nasol cu barele alea, parerea mea.nu mi-as pune asa ceva pe motor niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 mertane, apuca-te repede si fabrica niste autocolante pentru 954, tot setul, motorul exact ca al meu.... si hai ca vreau eu rimstripe, numai sa-mi zici ce latime au, ca n-o vreau de 3cm..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 care va pricepeti la partea electrica? vreau sa pun comenzile electrice st.- dr. de la un 929 pe 954... ale mle sunt un n pic zgariate, plus calea de 929 au posibilitatea de a opri faza scurta. am patit-o din cauza alarmei cand am lasat-o nepornita vre-o sapt. juma, am pus contactul, a pornit xenonu' si n-a mai avut putere sa-nvarta. problema e ca mufele sunt diferite, am si mufele mama de la 929, da nush sa le leg, nici schemele electrice nu le am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 care va pricepeti la partea electrica? vreau sa pun comenzile electrice st.- dr. de la un 929 pe 954...ale mle sunt un n pic zgariate, plus calea de 929 au posibilitatea de a opri faza scurta. am patit-o din cauza alarmei cand am lasat-o nepornita vre-o sapt. juma, am pus contactul, a pornit xenonu' si n-a mai avut putere sa-nvarta. problema e ca mufele sunt diferite, am si mufele mama de la 929, da nush sa le leg, nici schemele electrice nu le am Te astept la mine pt ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 perfect man, marti i-mi recuperez permisu si dau un semn. cu ocazia asta iau si contactu' ala...app, era cu cheia-n el? ca nu o mai gasesc de nici o culoare.... ms, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 perfect man, marti i-mi recuperez permisu si dau un semn. cu ocazia asta iau si contactu' ala...app, era cu cheia-n el? ca nu o mai gasesc de nici o culoare.... ms, bafta ) da , e si cheia in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 chema electrica pt 929 si 954 parca le am eu...de 929 sigur am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 mertane, apuca-te repede si fabrica niste autocolante pentru 954, tot setul, motorul exact ca al meu.... si hai ca vreau eu rimstripe, numai sa-mi zici ce latime au, ca n-o vreau de 3cm..... sigur dopeman. se rezolva. rimstripes am la 9 mm. cat buza jantei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Maine Vreau sa Pornesc Moto... Am Reusit Sal Ansamblez... De unde Iau 4l ... 10w 40 ???? Care Dai la un PRetz Bun ? Si un Filtru De Aer... !! sc33 97 .... Editat Martie 27, 2009 de Dilidache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 A si inca ceva de unde fac si eu rost de suruburi + cleme pentru carenaj.... Stiti voi despre care vb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Eu nu Va Inteleg....este 76 de euro un capac de alternator... nici macar 4 milioane... Asta Nou...sh- il gasesti la 2 milioane.. Cred Ca mai mult plangem dupa Carene de Cat dupa un amarat de cap...Si in cea Ce priveste faza ca se sparge blocul la 929 daca ai impact mare pe capac(alternator) kiar as vrea sa vad...anul trecut am spart 2 la 919 in aceasi situatie in acelasi loc.. Sau Spart Asa de frumos ca sa strambat si statorul...Nu imi imaginez ca la 929 sa se sparga blocul cand este mai usor si mult mai plan capacul si distribuie socul egal pe toata suprafatza...in Fine Fiecare Cu "patzania" lui Suferi de prea multa gindire! E stiut pe forumurile de fireblade de spargerea carterului la 954 929. Sint prea burtoase. Am vazut personal 2 cartere crapate, aici in Bucuresti. Apropo, unul s-a sudat, asa ca aveti grija mare daca cumparati 954, verificati la singe carterul inferior, da-ti carenele jos. Va luati tzeapa! Acest aspect a cintarit mult in luarea deciziei de a renuntza la 954. nu le vad rostul la capacele alea din carbonla un impact mai mare tot se sparg doar sa le cumperi pt aspect Esti complet pe dinafara. La o cazatura destul de ushoara, si 60/h, daca la primul impact cu drumul se afla o pietricica, dimb, 90% capacul de Al se sparge si curge uleiul. Smecheria e sa pui pe dedesubt silicon mult in zona de impact, acesta se comporta ca un amortizor si capacul nu va crapa. Am luat 3 vibratoare pe Amckart si Selena, nu am schimbat capacul de alternator decit cind am vindut motorul, insa am schimbat 4 capace de carbon, bagai pumnul prin ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salutare all, jagi sal, ce mai faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Suferi de prea multa gindire! E stiut pe forumurile de fireblade de spargerea carterului la 954 929. Sint prea burtoase. Am vazut personal 2 cartere crapate, aici in Bucuresti. Apropo, unul s-a sudat, asa ca aveti grija mare daca cumparati 954, verificati la singe carterul inferior, da-ti carenele jos. Va luati tzeapa! Acest aspect a cintarit mult in luarea deciziei de a renuntza la 954. intradevar, la 929, viteza f mica, lovit din stanga, motoreta cazuta tot pe st., harshaita juma' de metru si capac, stator, rotor si carteru' inferior praf. nici nu ma mai gandesc prin interior, poa' s-a deplasat ceva de la impact, arbore sau mai stiu io ce... solutia cu sudatu' mi-au dat-o si mie, surprinzator chiar cei de la honda...dar m-am lipsit. motoreta n-a ajuns pe strada, ci si-a donat aproape toate organele... jagi, sapt. viitoare dupa ce recuperez permisul si daca ai timp liber intr-o seara, vin pana la tine la bloc sa dai o tura cu mobra mea? simt ca ceva nu e-n regula la mers f incet, cred ca ti-am mai explicat odata... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Esti complet pe dinafara. La o cazatura destul de ushoara, si 60/h, daca la primul impact cu drumul se afla o pietricica, dimb, 90% capacul de Al se sparge si curge uleiul. Smecheria e sa pui pe dedesubt silicon mult in zona de impact, acesta se comporta ca un amortizor si capacul nu va crapa. Am luat 3 vibratoare pe Amckart si Selena, nu am schimbat capacul de alternator decit cind am vindut motorul, insa am schimbat 4 capace de carbon, bagai pumnul prin ele. esti unul din cei ce se dau pe SELENA...un mare fas de circuit...nici nu poti numi circuit...este pt carturi nu va inteleg entuziasmul...as vrea sa ma dau pe circuit dar unu adevarat...special pt motociclete nu pt carturi am vazut oase rupte si motoare ciufulite rau acolo...nu va linistiti pana cand unu nu se lipeste de zidul de la CET...Doamne fereste cat despre carbon ,aluminiu si alte materiale nu ai ce sa ma inveti pt k lucrez cu ele pe mana si am facut studiul materialellor...fiecare are ideea lui si nu renunta la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Esti complet pe dinafara. La o cazatura destul de ushoara, si 60/h, daca la primul impact cu drumul se afla o pietricica, dimb, 90% capacul de Al se sparge si curge uleiul. Smecheria e sa pui pe dedesubt silicon mult in zona de impact, acesta se comporta ca un amortizor si capacul nu va crapa. Am luat 3 vibratoare pe Amckart si Selena, nu am schimbat capacul de alternator decit cind am vindut motorul, insa am schimbat 4 capace de carbon, bagai pumnul prin ele. esti unul din cei ce se dau pe SELENA...un mare fas de circuit...nici nu poti numi circuit...este pt carturi nu va inteleg entuziasmul...as vrea sa ma dau pe circuit dar unu adevarat...special pt motociclete nu pt carturi am vazut oase rupte si motoare ciufulite rau acolo...nu va linistiti pana cand unu nu se lipeste de zidul de la CET...Doamne fereste cat despre carbon ,aluminiu si alte materiale nu ai ce sa ma inveti pt k lucrez cu ele pe mana si am facut studiul materialellor...fiecare are ideea lui si nu renunta la ea... bai ciprian... esti nebun? iti dai seama ca aia de le fabrica nu sunt prosti. au si ele un scop. nu de a dat banii pe ele aiurea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.