Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Daca nu si nu, hai la Mures sa-ti faca tetea altu din plaxtic. ;)

 

:blink:

In perioada urmatoare o sa am ceva drumuri pe la Mures-Bucuresti.

Apropo, m-ai refuzat weekendu` trecut, ai fost bizi. Daca e frumos afara, ai curajul sa ma mai refuzi sa bem un ceai la Sighisoara, sambata/duminica? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu le vad rostul la capacele alea din carbon

la un impact mai mare tot se sparg

doar sa le cumperi pt aspect

 

Da asa este ... se sparg ... insa ar trebui sa stii ca la 929 si 954, daca ai un impact mai puternic pe capacul de la alternator, se sparge si blocul motor. Acel capac protectie de carbon preia mult din soc, si protejeaza blocul motor. Crede-ma ... chiar stiu ce spun si am si exemple ... dar nu e frumos sa le exprim aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in plus... NU E PLASTIC. E FIBRA DE CARBON FRATE..... se foloseste la formula 1 fibra de carbon. se juleste. aia se intampla.

 

 

care vrei rimstripes rosii reflectorizante? taiate la semicerc de 9 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care vrei rimstripes rosii reflectorizante? taiate la semicerc de 9 mm.

pai baga si tu un pretz (asa ptr clientii fideli :blink: ) si explica-mi si mie cum adica taiate la semicerc????

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

In perioada urmatoare o sa am ceva drumuri pe la Mures-Bucuresti.

Apropo, m-ai refuzat weekendu` trecut, ai fost bizi. Daca e frumos afara, ai curajul sa ma mai refuzi sa bem un ceai la Sighisoara, sambata/duminica? :)

Nu promit nimic in sensul turelor, tre sa ma ocup de amanta (vezi foto) uichendu asta. Dar de croit un capac iti croiesc eu. La asta mica mi l-am facut singur. :blink: Se vede si in poze, are un sticker cu "progrip" pe el.

post-10403-1238003413_thumb.jpg

post-10403-1238003466_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am sa imi fac asa ceva la motoru meu... parca e mai sigur

 

Cage bar-ul e pentru stunturi, care se fac la viteze mici. Daca o scapi la viteze mari si se agata in dragia aia, va trebui sa schimbi motoreta cu totul :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu Va Inteleg....este 76 de euro un capac de alternator... nici macar 4 milioane... Asta Nou...sh- il gasesti la 2 milioane.. Cred Ca mai mult plangem dupa Carene de Cat dupa un amarat de cap...Si in cea Ce priveste faza ca se sparge blocul la 929 daca ai impact mare pe capac(alternator) kiar as vrea sa vad...anul trecut am spart 2 la 919 in aceasi situatie in acelasi loc.. Sau Spart Asa de frumos ca sa strambat si statorul...Nu imi imaginez ca la 929 sa se sparga blocul cand este mai usor si mult mai plan capacul si distribuie socul egal pe toata suprafatza...in Fine Fiecare Cu "patzania" lui :scratch:

post-44778-1238085418_thumb.jpg

post-44778-1238085454_thumb.jpg

post-44778-1238085483_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mertane, apuca-te repede si fabrica niste autocolante pentru 954, tot setul, motorul exact ca al meu.... si hai ca vreau eu rimstripe, numai sa-mi zici ce latime au, ca n-o vreau de 3cm..... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care va pricepeti la partea electrica? vreau sa pun comenzile electrice st.- dr. de la un 929 pe 954...

ale mle sunt un n pic zgariate, plus calea de 929 au posibilitatea de a opri faza scurta. am patit-o din cauza alarmei cand am lasat-o nepornita vre-o sapt. juma, am pus contactul, a pornit xenonu' si n-a mai avut putere sa-nvarta. problema e ca mufele sunt diferite, am si mufele mama de la 929, da nush sa le leg, nici schemele electrice nu le am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care va pricepeti la partea electrica? vreau sa pun comenzile electrice st.- dr. de la un 929 pe 954...

ale mle sunt un n pic zgariate, plus calea de 929 au posibilitatea de a opri faza scurta. am patit-o din cauza alarmei cand am lasat-o nepornita vre-o sapt. juma, am pus contactul, a pornit xenonu' si n-a mai avut putere sa-nvarta. problema e ca mufele sunt diferite, am si mufele mama de la 929, da nush sa le leg, nici schemele electrice nu le am

 

Te astept la mine pt ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect man, marti i-mi recuperez permisu si dau un semn. cu ocazia asta iau si contactu' ala...app, era cu cheia-n el? ca nu o mai gasesc de nici o culoare....

 

ms, bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

perfect man, marti i-mi recuperez permisu si dau un semn. cu ocazia asta iau si contactu' ala...app, era cu cheia-n el? ca nu o mai gasesc de nici o culoare....

 

ms, bafta

 

:scratch:) da , e si cheia in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mertane, apuca-te repede si fabrica niste autocolante pentru 954, tot setul, motorul exact ca al meu.... si hai ca vreau eu rimstripe, numai sa-mi zici ce latime au, ca n-o vreau de 3cm..... :scratch:

 

 

sigur dopeman. se rezolva. rimstripes am la 9 mm. cat buza jantei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine Vreau sa Pornesc Moto... Am Reusit Sal Ansamblez... De unde Iau 4l ... 10w 40 ???? Care Dai la un PRetz Bun ? Si un Filtru De Aer... !! sc33 97 ....

Editat de Dilidache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu Va Inteleg....este 76 de euro un capac de alternator... nici macar 4 milioane... Asta Nou...sh- il gasesti la 2 milioane.. Cred Ca mai mult plangem dupa Carene de Cat dupa un amarat de cap...Si in cea Ce priveste faza ca se sparge blocul la 929 daca ai impact mare pe capac(alternator) kiar as vrea sa vad...anul trecut am spart 2 la 919 in aceasi situatie in acelasi loc.. Sau Spart Asa de frumos ca sa strambat si statorul...Nu imi imaginez ca la 929 sa se sparga blocul cand este mai usor si mult mai plan capacul si distribuie socul egal pe toata suprafatza...in Fine Fiecare Cu "patzania" lui :scratch:

 

 

Suferi de prea multa gindire! E stiut pe forumurile de fireblade de spargerea carterului la 954 929. Sint prea burtoase. Am vazut personal 2 cartere crapate, aici in Bucuresti. Apropo, unul s-a sudat, asa ca aveti grija mare daca cumparati 954, verificati la singe carterul inferior, da-ti carenele jos. Va luati tzeapa!

Acest aspect a cintarit mult in luarea deciziei de a renuntza la 954.

 

nu le vad rostul la capacele alea din carbon

la un impact mai mare tot se sparg

doar sa le cumperi pt aspect

 

 

Esti complet pe dinafara. La o cazatura destul de ushoara, si 60/h, daca la primul impact cu drumul se afla o pietricica, dimb, 90% capacul de Al se sparge si curge uleiul. Smecheria e sa pui pe dedesubt silicon mult in zona de impact, acesta se comporta ca un amortizor si capacul nu va crapa. Am luat 3 vibratoare pe Amckart si Selena, nu am schimbat capacul de alternator decit cind am vindut motorul, insa am schimbat 4 capace de carbon, bagai pumnul prin ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suferi de prea multa gindire! E stiut pe forumurile de fireblade de spargerea carterului la 954 929. Sint prea burtoase. Am vazut personal 2 cartere crapate, aici in Bucuresti. Apropo, unul s-a sudat, asa ca aveti grija mare daca cumparati 954, verificati la singe carterul inferior, da-ti carenele jos. Va luati tzeapa!

Acest aspect a cintarit mult in luarea deciziei de a renuntza la 954.

 

intradevar, la 929, viteza f mica, lovit din stanga, motoreta cazuta tot pe st., harshaita juma' de metru si capac, stator, rotor si carteru' inferior praf. nici nu ma mai gandesc prin interior, poa' s-a deplasat ceva de la impact, arbore sau mai stiu io ce... solutia cu sudatu' mi-au dat-o si mie, surprinzator chiar cei de la honda...dar m-am lipsit. motoreta n-a ajuns pe strada, ci si-a donat aproape toate organele...

 

jagi, sapt. viitoare dupa ce recuperez permisul si daca ai timp liber intr-o seara, vin pana la tine la bloc sa dai o tura cu mobra mea? simt ca ceva nu e-n regula la mers f incet, cred ca ti-am mai explicat odata...

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti complet pe dinafara. La o cazatura destul de ushoara, si 60/h, daca la primul impact cu drumul se afla o pietricica, dimb, 90% capacul de Al se sparge si curge uleiul. Smecheria e sa pui pe dedesubt silicon mult in zona de impact, acesta se comporta ca un amortizor si capacul nu va crapa. Am luat 3 vibratoare pe Amckart si Selena, nu am schimbat capacul de alternator decit cind am vindut motorul, insa am schimbat 4 capace de carbon, bagai pumnul prin ele.

 

 

 

esti unul din cei ce se dau pe SELENA...un mare fas de circuit...nici nu poti numi circuit...este pt carturi

nu va inteleg entuziasmul...as vrea sa ma dau pe circuit dar unu adevarat...special pt motociclete nu pt carturi

am vazut oase rupte si motoare ciufulite rau acolo...nu va linistiti pana cand unu nu se lipeste de zidul de la CET...Doamne fereste

cat despre carbon ,aluminiu si alte materiale nu ai ce sa ma inveti pt k lucrez cu ele pe mana si am facut studiul materialellor...fiecare are ideea lui si nu renunta la ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti complet pe dinafara. La o cazatura destul de ushoara, si 60/h, daca la primul impact cu drumul se afla o pietricica, dimb, 90% capacul de Al se sparge si curge uleiul. Smecheria e sa pui pe dedesubt silicon mult in zona de impact, acesta se comporta ca un amortizor si capacul nu va crapa. Am luat 3 vibratoare pe Amckart si Selena, nu am schimbat capacul de alternator decit cind am vindut motorul, insa am schimbat 4 capace de carbon, bagai pumnul prin ele.

 

 

 

 

esti unul din cei ce se dau pe SELENA...un mare fas de circuit...nici nu poti numi circuit...este pt carturi

nu va inteleg entuziasmul...as vrea sa ma dau pe circuit dar unu adevarat...special pt motociclete nu pt carturi

am vazut oase rupte si motoare ciufulite rau acolo...nu va linistiti pana cand unu nu se lipeste de zidul de la CET...Doamne fereste

cat despre carbon ,aluminiu si alte materiale nu ai ce sa ma inveti pt k lucrez cu ele pe mana si am facut studiul materialellor...fiecare are ideea lui si nu renunta la ea...

 

bai ciprian... esti nebun? iti dai seama ca aia de le fabrica nu sunt prosti. au si ele un scop. nu de a dat banii pe ele aiurea,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...