cnairda Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 /index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/ scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 24, 2011 Share Postat Iulie 24, 2011 "Problema" mea cu a 2-a de fapt era relanti-ul dat la 900 rpm. L-am dat la 1300 cam asa si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare! Am gasit motorul la culcat (probabil statea asa de sambata..cricul a intrat in pamant...) si am procedat la pornirea lui Un mare nor de fum albastru s'a abatut asupra strazii dupa ce i'am dat contact..am turat'o..la fel. Am mai lasat moto sa mearga si se pare ca si'a mai revenit, dar nu de tot (inca mai scoate un pic de fum). Intrebarea mea este..o sa isi revina..e ok..? Sa ma bag la un drum pana la benzinarie? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Salutare! Intrebarea mea este..o sa isi revina..e ok..? Sa ma bag la un drum pana la benzinarie? Eu zic ca s-a stricat rau de tot... Nu facem schimb? Iti dau un motor - bijuterie, pe al tau ala stricat... OT: Daca vreti sa scapati de dusmani, acum e momentul: la oferta, dau in cap la oricine trebuie, pentru un 954 in stare buna... P.S.: Stai linistit, o sa arda tot uleiul ala din cilindri, dupa care o sa mearga brici. Probleme pot aparea doar la bujii, fiindca nu prea le place uleiul. Oricum, ar trebui schimbat uleiul, s-ar putea sa fi ajuns (cumva) benzinica in el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Uite 954 in stare buna. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-954%20rr-din-2002-393953.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Uite 954 in stare buna. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-954%20rr-din-2002-393953.html Multumesc de idee, o sa-l intreb daca il intereseaza vreun schimb, ca marafeti lichizi n-am decat vreo 500... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Multumesc de idee, o sa-l intreb daca il intereseaza vreun schimb, ca marafeti lichizi n-am decat vreo 500... E al meu , nu vreau schimb .. am nevoie de bani sa investesc in ceva . Vinde-o pe a ta..si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 E al meu , nu vreau schimb .. am nevoie de bani sa investesc in ceva . Vinde-o pe a ta..si vorbim Ahaaa... pai succes la vanzare! Daca vand bemveu' te caut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Off, pai abia ti'l luasesi, ce a patit?.. Nu a patit nimic , am nevoie de bani sa-mi iau o masina cu care se fac bani...am ajuns la fundul sacului si ma uit la ea de o luna , fac 10 km la 5 seri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Iti iei o tiparniță? Imi pare rau ca trebuie s'o dai, dar.. bafta! Nu ) , un autovehicul...am prins niste mersuri pe aici pe la mine prin oras. Si mie imi pare rau ca trebuie sa o dau si oricum cand fac iar rost de bani sper ca pana in iarna , imi iau tot 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Aduci zeamă de dincolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Dap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Intrebaciune... sarumina de raspunsuri: la un 929 SC44 din 2000 ce bujii NGK iridium merg? CR9EHIX-9 sint bune? A bagat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Intrebaciune... sarumina de raspunsuri: la un 929 SC44 din 2000 ce bujii NGK iridium merg? CR9EHIX-9 sint bune? A bagat cineva? Am avut pe 919 si au fost brici. Motorul e acum la al treilea proprietar si merg bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) Nush daca 919 e la fel cu 929 la bujii. ideea e ca pe site la NGK dau ca ar trebui CR9EHI-9 iar cei de pe fireblades.org nu vorbesc decit de CR9EHIX-9... si nu stiu ce sa cred. IX stiam ca e doar indicativ de Iridium... amindoua sint de iridium... deci... Mi-e sa nu fie diferente la cit filet au pe ele (cu umar-filet incomplet sau fara-filet complet) sau capatul de la fisa daca e cu filet sau cu mustiuc de prindere. Mi-ar prinde bine o informatie de la cineva care a montat asa ceva si stie ezact. mercic. Editat Iulie 29, 2011 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 mersi... CR9EHIX-9 sa fie atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 stie cineva unde pot gasii un "owners manual" pt un 929 ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) am eu... ia de aci: http://dl.transfer.ro/929-transfer_RO-02aug-15dd4f.zip ai toate acolo . . . . Acu am si eu o mare durere la 929-le meu... de aia de ma doare ochiu. Am schimbat ambreiaju... adica asa: Discuri metalice (nu mai stiu cum se cheama... americane cica jmechere)... ca particularitate sint lise nu au punctuletele alea stantate. Discuri "ferodo" (EBC) Arcuri (Lucas) Prima manifestare... Dupa montaj... am mers putin ciudatel in prima zi iar a doua zi m-am trezit ca nu mai pot baga a doua. Si in ziua montajului a luat-o greu dar o luase... adica initial nu vroia sa debraieze neam... am zis ca poate nu a luat olei suficient intre placi... a pornit motorul... biz biz biz si apoi a inceput sa mearga cit de cit. Partea naspa e ca dupa ce se raceste (sau poate asta coincide cu scurgerea uleiului de pe placi) nu mai puteam sa debraiez complet de nu puteam schimba de la 1 la 2 decit la 30 la ora decelerat. Cealalta manifestare legata de asta era ca intr-antaia cu ambreiaju tras maxim (intins maxim cablu chiar) daca turezi da sa plece. La fel... cind e mai cald manifestarea apare in ture mai mari, cind e rece... manifestarea apare in 3000 de ture. bon... am zis ca sint arcurile prea tari ca ma rupea la mina... am comandat arcuri HONDA (si suruburi Honda, nu intrebati pretul)... am schimbat si cablul cu totul (tot OEM Honda) ca ala vechi era cam muci. Am pus arcurile Honda... same fucking shit. Da merge mult mai usor ambreiajul acum dar... tot degeaba. Ca particularitate... arcurile asazis compatibile Lukas... erau 6 la pachet pareau putin mai groase in "sirma" mai inalte si mai tari... da... se laudau ca erau cu nushcit la suta mai tari... why?? plm... Faza dura e ca acum dupa 2 saptamini de mai ne-mers le-m dat afara si daca initial erau mai lungi (50mm) acu sint mult sub limita de service (minimum 47.2 sau 3 si ele au acum 45.2-8)... Inca o chestie observata... Bagat 1-a si cu motorul oprit incerc sa o imping inainte si se simte daca esti atent ca agata in ceva inainte sa plece... asta cu motorul fierbinte. In final... Ziceam acu citeva pagini ca mi se pare ca se aude un clank din cind in cind in ambreiaj cind patinez ambreiajul la pas in trafic printre masini... mai ales cind decuplez... adica cind fac 2-3 pasi ca melcu si vrind sa opresc string ambreiaju... clonk! sau alte ori se aude asa stind la relanti cinte un clonk in zona ambreiajului. Ok... are careva idee despre ce e vorba? ma gindesc sa nu fie legat de problema initiala care m-a facut sa schimb ambreiajul care acum e intr-un fel mai mare pentru ca ambreiaju e nou. Editat August 2, 2011 de zaelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 La carte (si ca lege nescrisa) trebuie sa lasi pachetul de discuri in ulei cu o seara inainte de montaj ca sa se imbibe. Cam greu sa-si traga ulei intre placi doar din mers pt ca oricum nu e cufundat total in ulei ambreiajul cand se afla in motor. Poate e de la asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Am uitat sa zic... au stat in ulei de dimineata pina dupa amiaza cind am venit cu moabra... in manualul placilor zicea ceva gen 1-2 ore... au stat mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Ca particularitate... arcurile asazis compatibile Lukas... erau 6 la pachet pareau putin mai groase in "sirma" mai inalte si mai tari... da... se laudau ca erau cu nushcit la suta mai tari... why?? plm... Faza dura e ca acum dupa 2 saptamini de mai ne-mers le-m dat afara si daca initial erau mai lungi (50mm) acu sint mult sub limita de service (minimum 47.2 sau 3 si ele au acum 45.2-8)... Oare de ce nu ma mira chestia asta cu better and improved than OEM... care e de fapt un caca. Imi pare rau ca ai problema asta cu un motor foarte tare de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 inca o intrebare... am montat bordul original (ca nu avea) si am obs ca indicatorul Fi se aprinde si nu se stinge. Nu am gasit ce inseamna asta ca nu blinkaie... Servo-ul de la valva de EGCV este deconectat si asta ar trebui sa corespunda cu 35 de blinkuri sau nuscite secunde... dar nu se stinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Nu vrea nimeni un filtru de aer K&N ? Merge pe 954. PM pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Caut rezervor 900rr de prin 97, fara indoituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 am eu de 919 din 99. cred ca e identic. in stare foarte buna. la 70 euro. tel: 0724.79.44.56 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.