laurmlau Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 mergi in praktiker / carrefour / baumaxx .... si cauta antigel NEDILUAT fabricat de PRELIX ! se comporta foarte bine si costa undeva la 14-20 lei/litrul Puneam la 954 antigel de la Petrom.. De la 102 grade la 95 scadea instant dupa ce plecai de la semafor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 http://www.pro-bike.ro/forums/topic/83534-honda-954/page__st__20 a mai aparut un intelectual ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 OK, un 929 nu stiti la schimb cu Beemeru meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Caut sa de pasager (eventual si de pilot pentru 954). @Hellicks: cum ai reusit sa ajungi in pozitia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 @Hellicks: cum ai reusit sa ajungi in pozitia asta? Nu-i intoarce cutitu' in rana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) @Hellicks: cum ai reusit sa ajungi in pozitia asta? Triplu Tulup cu intoarcere 1/2, urmat de Rittberger cu flexiune la aterizare. Adica nici eu nu stiu exact... Nu-i intoarce cutitu' in rana... True, true... Editat August 17, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Mai bine astepti pana o dai pe bani si iti iei un 954. Greu cu vaca pe curbe, ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 True, true... Maine seara dorm in Mures. M-am cazat de data asta la Pensiunea Koronka. Te sun mai spre seara sa bem un ceai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) Mai bine astepti pana o dai pe bani si iti iei un 954. Greu cu vaca pe curbe, ai? Bravo, Gixule. Spune-i tu la dependent sa mai astepte, poate ii trece si nu mai trebe biluta. Daca ar mai exista o piata de mobre in Romania, as astepta, nu-i stress. Dar stau cu doua mobre la vanzare de doua luni si nu m-a sunat NIMENI. Am cumparat impreuna cu un prieten un motor acum 2 saptamani. Tipul statea cu el la vanzare de 3 luni. Noi am fost primii si singurii care l-au sunat. Ever. Nu-i asa rau cum pare pe curbe, dar sa fim seriosi, nu e superbike. Maine seara dorm in Mures. M-am cazat de data asta la Pensiunea Koronka. Te sun mai spre seara sa bem un ceai. Quite funky. Poate vin cu vaca, sa o tragi de coarne. Editat August 17, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Fratele unui mecanic din Cj are un 954 la vanzare pus la punct calumea la service. O da cu 3000 euro si nu l-a sunat nimeni in 2-3 luni. Asa merge treaba, am pus-o si eu la vanzare anul trecut de curiozitate si nimeni nu a sunat in 2 luni. Asta-i mersul la noi acum. Ori dai R6/R1, GSX1000 k5, ori nu vinzi. Despre vaca ta... daca ceri pe ea 1800, ai sanse sa o dai cu 1500 numai sa scapi de ea si sa ramai cu ceva banet de pus la o mobra serioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Pune si tu anuntul fratelui mecanicului, poate e cineva interesat.. Eu macar sunt linistit cu acest aspect, efectiv nu am cu ce sa schimb 954'le, o s'o tin pana ajunge la 99999km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 La aceeasi concluzie am ajuns si eu. O folosesc pana intra kilometrajul in confuzie . Vreau doar sa cumpar niste sei SH si sa le dau la retapitat cu mai mult material moale. Pentru concedii/ture lungi vreau sa am motor mai comod fara sa ii stric aspectul pe turele de weekend. /index.php?/topic/667010-vand-honda-cbr-954rr-impecabila/ Las-on saracie... 15000 km, a mea tocmai a trecut de pragul de 60000 si cam plange dupa o verificare de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 o intrebaciune... de cit e surubul de scurgere de la ulei la 929? Care din astea adica: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1399 mercic. (nu pot sa il scot si sa il masor si apoi sa il cumpar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) Apoi uita'te si tu la site'ul mama.. M12 x 1.5 LE: le ceri direct codul 10002912 Editat August 25, 2011 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) Iti trebuie cod 10002912 adica de M 12 X 1,5. http://www.louis.de/_3034f88ad7865f03da51c802ee5b347e9b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002912&typ_id=SC44 LE postat in la acelasi timp... Editat August 25, 2011 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Sincron! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 mercic... dupre aia am vazut ca pe lois zice la fiecare in parte la ce e bun. am luat azi schimb oleiu... IAR... grrrr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Pune si tu anuntul fratelui mecanicului, poate e cineva interesat.. Eu macar sunt linistit cu acest aspect, efectiv nu am cu ce sa schimb 954'le, o s'o tin pana ajunge la 99999km. Nu vrei sa-ti dau kilometrajul la 18 000km? Moca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 S-ar putea sa avem nevoie, de asta, nu sa vindem dar am citit in mai multe locuri ca la 99999 se opreste si nu mai stie ce sa faca kilometrajul... Ori asta, ori numaram km dintre schimburi de ulei in plinuri de benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Baaaai, deci ratati voi ocazia de a prinde la o superoferta un BMW supermegaultratouringsport la schimb cu un Blade... Pfff.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 are careva idee cum as putea testa un servo de exup de la 929? al meu e deconectat si expropritaru a zis ca e stricat... si as vrea sa stiu daca e stricat de la pinioane sau e ars ceva electric in el... ma gindesc ca daca e de la pinioane as putea sa le refac. a mai reconditionat cineva un exup? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 De ce ai vrea sa faci asta? toata lumea il scoate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 pentru ca merge ca naiba motorul in ture joase... iar in ture mari oricum exupul deschide valva complet la fel cum e cu el scos. Din ce am vazut servoul actioneaza si o clapeta in airbox... oricum daca toata lumea le scoate ar trebui sa fie abundeta la SH de ele... si... nexam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 ce ai facut cu electroventilatorul? merge acum cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 am lipit mufa mortilor (aia de era smacolita in silicon daca ai observat-o) si degeaba... nu cupleaza nici sa-l footi asa ca am smuls iar firele si le cuplez pe direct pina fac rost de alta termocupla... faza absolut infernala... deci... cosmar nu alta... se incinge motorul si aparent din cauza asta iar nu mai debraiaza corect... cit e cit de cit ne incins ca dreq merge OK... am bagat olei 7100 10w40 si pare ca isi face treaba... dar nu cint e supraincins. are careva idee ce termocupla de la ce "Dacie" se potriveste acolo? Nu am manualul la mine sa ma uit la cite grade ar trebui sa inchida circuitul pentru ventilatrice. apropo de Exup HTEV valve... din ce am cetit fara remapare scoaterea valvei nu e prea recomandata... a facut cineva jmichiria pe aci? heh... caut pe net si gasesc posturi de'alu Strufu pe "fireblades.org" Strufule, zici tu acolo ca daca lasi servoul la locul lui dar cu cablurile desfacute nu ai eroare Fi. Eu avem Fi continuu aprins acum nu mai am... nush daca nu cumva lipseste vreun fir mai nou dar cert e ca nu mai e eroarea. Faza e ca eu am servoul deconectat complet de la mufa electrica iar cablurile conectate si la HTEV si la airbox flapper. cind cum in ce fel da de fapt eroarea? ca ma indoiesc ca are un senzor sub prinderea de la servo care declanseaza eroarea cind il scoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.