emypavel Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 O toba sport pentru 954 ? astept oferte !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Cat esti dispus sa dai pe o finala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Cat esti dispus sa dai pe o finala? pai dupa ce vad marfa iti spun oricum nu mai mult de 200 iepuroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 de unde fac rost de un vas de expansiune? chiar si SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 pai dupa ce vad marfa iti spun oricum nu mai mult de 200 iepuroi. Poti sa incerci la userul SerbanDuca de pe forum, are tot felu' de piese printre care si finale sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Salutare tuturor CBR-istilor, va spune un proaspat cbr-ist de 954 ) si un fost detinator de Yamaha FZ6...apelez la generozitatea voastra pentru sfaturi recomandari si oferte. Am urmatoarele intrebari in urma proaspetei achizitii a unui 954 alb-albastru 21000 km cred ca reali, cel putin motorul arata bine iar sursa parea de incredere. 1. Cand am ajuns acs cu motorul si l-am pornit am auzi niste batai care ulterior, dupa incalzirea motorului s-au oprit, bataile veneau din partea stanga (unde din cate am aflat este lantul de distributie, la yamaha era pe dreapta iar in momentul cand l-am testat la vanzator, nu mi-am dat seama) lamuriti-ma va rog, am citit ca ar fi ceva obisnuit sa aiba un sunet distributia la modeulul acesta...mai multe nu stiu, vineri il duc la mecanic. La cald se aude ceva de genu tzc tzc tzc, foarte fin... deja cred despre mine ca sunt paranoic si sunt prea atent la tot )) 2. trebuie sa-i schimb simeringurile la furca fata pt ca unul curge, cam cat ar fi pretul (orientativ)? 3. Unde pot gasi un manual de serivce sau manualul utilizatorului ? 3. Astept oferte pt o toba sport si eventual un amortizor de ghidon. Poate al tau este mai deosebit,dar distributia la 954 este pe dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rpyro Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 M-a rugat cineva sa postez asta : "cine are de vanzare un cdi cu contact de 954 ca un prieten si-a pierdut cheia si nu are alta de rezerva, rog sa lase un nr de telefon" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 M-a rugat cineva sa postez asta : "cine are de vanzare un cdi cu contact de 954 ca un prieten si-a pierdut cheia si nu are alta de rezerva, rog sa lase un nr de telefon" Se poate scrie cheie si daca nu mai ai nici una.Cauta pe sbz un anunt ."Diagnoza moto" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Aveti idee daca se potriveste vasul de expansiune de la alte modele ptr 954 din 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 de unde fac rost de un vas de expansiune? chiar si SH. Vroiam sa te intreb daca ai intrebat la dezmembrari, dar am vazut ca ai facut-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Da, si de la dezmembrari nu am primit niciun raspuns desi am intrebat mai multi. Nou e 200 lei si parca n-as da atat. Astept totusi raspuns de la dezmembr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Poate al tau este mai deosebit,dar distributia la 954 este pe dreapta! ma ai dreptate, mi si rusine )) da nu stiu de ce am avut impresia asta cred ca imi spusese cineva si eu in necunostinta de cauza l-am crezut...motorul a fost verificat si e in stare f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 am de vanzare un set de scarite valter moto pt 954 si un set de carene pt pista (merg si pe strada, au lupa pe fata si decupatura pt stop pe spate). la carene dau un parbriz oem matuit(se vade prin el dar nu clar) si un suport de toba home made negociabil,pt interesati PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zavahiri Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salut! Are careva o baterie de 929 bunicica, 1-2 sezoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 vezi ca bacteria de 929 YTZ10S este de uber fitze (vorba vine... joking). Este putin mai mica ca inaltime decit aia de CBR600F4(i) care se cheama YTX9BS si oleaca si mai mica decit una mai balsoaica YTX12BS care e de 12Ah si nush pe ce mobra am vazut-o. Cert e ca: Eu am luat 929le meu cu YTX12BS pe el... aproape dubla ca inaltime restul dimensiunilor identice. Nu era foarte buna ca era "Victor" din Carrefour... si a cam crapat (pe mobra am alarma si xenoane care pornesc la contact, inca) Asa ca am zis sa imi iau alta... Si cautind YTX10s (care e de cam 8.5-9Ah) am vazut ca are pret "de lux" si cum aveam in a mea YTX12BS care de 12Ah se incarca binisor la drum mai lung am zis... bag pensula... si am luat YTX9BS care e de 9Ah si doar vreo 5mm mai inalta ca aia "OEM". Si merge... am luat si eftina... 125 roni cu gel... de la depozituldebaterii.ro care e de fapt Rombat... sa vad cit o tine... dar mai bine dau bani putini si sa nu pling dupa ei decit sa dau 3 milioane pe una asa zis jmechera care sa ma tina un an... ...ca am avut eu Yuasa la F4 si s-a dus intr-un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) Salutare, Sunt proaspat posesor de Fireblade 954 si in acelasi timp bucuros ca va pot scrie aici. Motocicleta este fantastica si sunt foarte foarteincatntat de ea. Sceptic convins vis-a-vis de"sportive/carenate/vitezane/plasticate" sau ce alte apelative mai au astfel de mobre, dar "imbolnavit" de catre un foarte bun prieten -userul strumfuadi. The Wasp: - 2002; - acum are 28200km; - mecanic nu s-au observat probleme critice in urmaverificarii (curatat clapete, sincornizat, desfacut capac chiuloasa, schimbatlichidele in ea - frana, furca, ulei simeringuri, etc). - imbunatatiri nu are, am cautat un model cat mai simpluposibil, fara prea multe bling-bling-uri (va rog sa ignorati ABS-ul de pe aripa fata....nu te poti c**a in gusturile omului - asa a venit mobra); Cam atat despre motorisca mea hehe, o asteapta un drum lung la vara, prin melagurile baltice (sper ca pana atunci sa ii gasesc si o alta sa pentru pasager, pe care pot sa o modific ca domnisoara care o va incaleca sa mearga cat se poate de confortabil pe o astfel de albinuta), de altfel a primit si un top-case pentru acest trip – multumesc pe aceasta cale inca o data lui dragos1972 ; Ps: cateva poze mai jos Editat Aprilie 9, 2012 de Junioruenjoyz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Sa o stapinesti sanatos. Din cite se arata, e foarte frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Pune-i neaparat protectie de kevlar carbon la capacul stinga al motorului. Acest model are motorul foarte lat, la cea mai mica trinta se poate sparge acel capac, el nu costa foarte mult, dar daca i-l spargi pe linga Baltica, o sa te coste transportul mobrei cit nu face motocicleta. Nu merge pe ideea ca tie nu ti se poate intimpla. Capacul de protectie trebuie sa aiba 5-8mm de kevlar in zona de impact, cele de show-room, le montezi degeaba. Eu am fost cu 954 la Mare cu fata in spate, doar pina la Mamaia, a rupto fizic. La intoarcere, a trebuit sa opresc de 4 ori pe drum, sa-si revina. Ca rider, 954 e buna de touring, ca pasager, nu. Editat Aprilie 10, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 Salutare, Multam de aprecieri si de tipsuri. Pana plec o sa am totul pus la punct (incluzand si ce se poate intampla nasol. O revizie amanuntita o sa primeasca tot inainte de plecare, precum un nou schimb de lichide.) @JAGI - din pacate e singura mobra pe care o am , sper sa reziste si sa nu amorteasca pe drum, de aceea m-am gandit sa-i creez cat de mult confort se poate (sa pasager refacuta, latita si cat mai mult burete). Sper sa o ajute si suportul de topcase cat de cat, pentru ca are manere de sustinere si se mai poate indrepta din cand in cand (back-up-ul pe care sper sa nu il folosesc sunt inca doi prieteni cu F800GS si un LC4). O sa ma uit pe GOAGLE dupa acea protectie de care ai pomenit!!! Multam din nou pentru tips-uri. Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) 2800 km pe an? In rest faina. Pasagera iti rezista 6-700km/zi cu niste antrenament. Top case-ul nu o va ajuta pe autostrada. Eventual in localitati la sub 90 unde nu devine panza. Saua ajuta dar tot i se termina umerii si incheieturile mainilor pe rezervor. Editat Aprilie 11, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Salut, Multam de sfaturi. Pana plecam, o sa fac cateva drumuri lungi (300+km/zi), sa vad cum se simte, ce o doare etc. Sper in felul asta sa reusesc sa ii creez pana in data limita a plecarii, cat mai mult confort - cum se zice "Trial and Error". Kilometrii i-am pus pur informativ, dupa cum vedeti n-am batut apropo. Nu ma pronunt daca sunt sau nu reali, si sincer nu ma intereseaza foarte tare. Motorul a fost desfacut si cercetat, clapete, uzura pastilelor (care sunt in cote normale), axa cu came, si tot asa (piese imbatranite mai sunt de schimbat, ex: unele garnituri). Overall motoreta asta de am achizitionat-o, nu este in cea mai buna stare, nu e "perfecta" (asta pentru perfectionisti ), nu e excelenta (asta pentru tipicari ), dar este cea mai ok pe care am gasit-o la banii pe care i-am dat pe ea. Sunt deschis la tot felul de propuneri si sfaturi!!! Multam inca o data pentru sfaturi, J Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Intrebare pentru detinatorii de 954 (posibil viitorul meu motor foarte curand), am auzit ca are o pozitie de mers foarte confortabila pt astia mai mari, cam ca 600F-urile (?) , insa, cum se comporta pe amckart? atingi usor asfaltul cu scaritele? Eu am aceasta nemultumire cu 600f-ul meu..si cred ca il marit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Intrebare pentru detinatorii de 954 (posibil viitorul meu motor foarte curand), am auzit ca are o pozitie de mers foarte confortabila pt astia mai mari, cam ca 600F-urile (?) , insa, cum se comporta pe amckart? atingi usor asfaltul cu scaritele? Eu am aceasta nemultumire cu 600f-ul meu..si cred ca il marit Asta-i buna....de aia iti iei 954 ca 600 f2 sau 3 atinge cu scaritele pe amckart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Poate nu stii cat de nasoala e senzatia..ti-e si frica sa te mai apleci, si asta pe circuit, d-apai daca se intampla pe strada, unde tre sa fii atent la multe alte pericole. 600f-urile sunt motoare exceptionale, pana la un anumit nivel. Dar a venit vremea pentru un upgrade. Editat Aprilie 12, 2012 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Intrebare pentru detinatorii de 954 (posibil viitorul meu motor foarte curand), am auzit ca are o pozitie de mers foarte confortabila pt astia mai mari, cam ca 600F-urile (?) , insa, cum se comporta pe amckart? atingi usor asfaltul cu scaritele? Eu am aceasta nemultumire cu 600f-ul meu..si cred ca il marit "Problema" cu scaritele se poate rezolva usor cu un set de scarite race. Se gasesc SH la preturi decente. Cauta unul in mintile lui si n-o sa-ti para rau de decizia facuta. E o bijuterie de motocicleta! Ca fapt divers, eu dadeam cu scaritele pe jos la 1000RR-ul meu, si nu erau race/reglabile. Scaritele stock sunt pozitionate astfel incat, dupa un drum de 2-300 km, sa mai poti foote ceva. Spor la cumparaturi. Editat Aprilie 12, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.