JAGI Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Salut din nou. Maneta nu pulseaza tare, se simte putin..se simte pe franare ca se opreste in hopuri. Nu, nu am ramas fara frana nici-o secunda. E la fel de tare, doar ca se opreste in hopuri. Da, le masor indata ce-mi fac putin timp, dar tind sa cred ca sunt ok discurile care le-am luat. Motoreta mea a avut 2 accidente frontale (usoare) de care stiu eu..Asta cred ca raspunde la toate intrebarile ) O seara perfecta sa aveti! Hai cu primavara! Tre date placutzele jos si date cu smirghelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pupaza Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Ma intereseaza niste pareri despre cauciucuri, argumentate daca se poate. Sa nu se duca prea repede dar nici sa nu fie lemne, nu am gasit cale de mijloc pana acum, in 4000 de km se duce guma spate. As vrea sa nu fie Michellin, am facut doua pene cu ele pana acum. Si inca ceva, cine se pricepe la lipit carene?Dar sa nu fie prea departe de Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 /index.php?/topic/682465-reparatii-carene-motoscuteratv/ uite-l pe baiatul asta care repara carene. Face treaba buna conform celor care au apelat deja la serviciile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Ma intereseaza niste pareri despre cauciucuri, argumentate daca se poate. Sa nu se duca prea repede dar nici sa nu fie lemne, nu am gasit cale de mijloc pana acum, in 4000 de km se duce guma spate. As vrea sa nu fie Michellin, am facut doua pene cu ele pana acum. Si inca ceva, cine se pricepe la lipit carene?Dar sa nu fie prea departe de Bucuresti. Te poate ajuta Radu. Acum in Crangasi, nu la Piata Sudului. Cauciucuri cu care sa faci ce? Mers pe o roata sau mers pe curbe. SH sau nou? Editat Ianuarie 29, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 astazi am reusit sa inchid motorul si sa pun carenele pe el. S-au schimbat bujiile, s-a verificat lantul de distributie si una alta prin motor, s-a mai curatat/spalat una alta. Mai trebuie schimbate lichidele in el si e gata. O problema mai am, cea cu discul de frana, dar o rezolv. Motorul a fost galben albastru inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 arata misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 zi si de mine in topic ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Monopost si toba taiata. Alte schimbari? Coloritul a iesit excelent. Abia se recunoaste motorul. Lantul de distributie era ok? Intinzatorul l-ai schimbat? La discuri poti incerca un set de Arashi in caz ca nu poti scoate cu metoda ciocan de cauciuc. Arashi fabrica si discurile pentru Galfer. http://www.moorespeedracing.co.uk/honda-galfer-wavy-discs/honda-cbr954rr-galfer-brake-discs.html pret Galfer per bucata http://www.madhornets.com/front-brake-disc-rotors-honda-cbr-929-00-01-cbr-954-02-03/ pret Arashi per pereche Gasesti putine informatii pertinente pe net dar era cineva in spania care a facut comparatie intre disc original si disc arashi in atelier de prelucrari metalice. Chinezariile au iesit foarte bine la grosime, duritate si rezistenta la indoire. Nu gasesc acum forumul respectiv. Merita incercate considerand pretul mic fata de original si fata de marcile aftermaket consacrate pe care oricum ei le produc cu alt branding. O cunostinta a pus aceste discuri pe un 954 care a vazut ceva Hungaroring fara sa protesteze. Le recomanda. Editat Ianuarie 30, 2013 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 zi si de mine in topic ))) mertan, tu ai facut sticker-ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 mertan, tu ai facut sticker-ele? yes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Monopost si toba taiata. Alte schimbari? Alte manete, un duble buble ca imi batea aerul in piept, un pireli pe fata ca-mi fugea bridgestone-ul la franari, bujii noi, urmeaza o toba si gata ca m-a saracit )) lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Alte manete, un duble buble ca imi batea aerul in piept, un pireli pe fata ca-mi fugea bridgestone-ul la franari, bujii noi, urmeaza o toba si gata ca m-a saracit )) lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine Lantul pompei de ulei e la cele mai multe modele foarte larg. Daca nu e asa, in general nu se poate monta. n-am auzit sa se uzeze vreodata. E mereu stropit de ulei. Ti-am pus poze cu lantul pompei de ulei la un 600RR 2010. Oala de ambreiaj la honde e zgomotoasa de noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Lantul de la pompa de ulei nu face galagie. Verifica bine intinzatorul...honda a ajuns la generatia a3a de intinzatoare revizuite. Sunt stiute problemele de intinzator distr.la honda. Ps.Daca sunetul este produs pe decelerarea motorului ai un motiv in plus sa schimbi intinzatorul Editat Ianuarie 30, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine Patinele sunt intregi? Uneori la 954 mai cedeaza (nu catastrofal) si gasesti bucatica rupta in baia de ulei. Nu e singura motocicleta de generatie relativ noua la care se mai intampla. La R1 2004-2006 cu patina din metal acoperita cu plastic se fisureaza partea metalica, la 600RR se toceste patina superioara, etc. Editat Ianuarie 30, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 promit ca la primavara cand o sa am un drum cu motorul la bucale, trec pe la voi...ca asa dupa urechea mea, zgomotele alea nu stiu daca se incadreza la normal sau extrem. Am masurat discurile si au 4,2 mm, au aceleasi grosimi peste tot. Placutele sunt uzate inegal...cele de pe discul cu bataie s.au tocit mai putin si au 2.3 mm iar celelalte au 1.7 mm....deci ar cam trebuii sa comand altele nu? Am vazut astea sunt trw, dar nu eram foarte incantat de ele, cred ca se supraincalzeau la mers tare si nu aveam cea mai buna frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Pune un EBC HH sau Carbone Lorain XBK5 si o sa intelegi ce ai pierdut pana acum cu TRW! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Placutele TRW le-am pus pe ea din cauza discului stramb si nu aveam incredere in frane tzapene care trepideaza. Ti-am spus ca acel disc a fost atins iarna trecuta de catre suportul rotii (acel U prins pe sina de transport unde vine roata fata) de pe platforma de transport moto. Dupa patanie mi s-a spus ca 929 -954 se transporta cu distantier intre roata fata si suportul de pe platforma. Crede-ma ca am stat 4 ore sa scoatem bataia din disc cu Sebi. Si el are ceva experienta cu discurile de pe motoarele din Cj folosite pe circuit. Rezultatul a fost doar ameliorarea vibratiilor pe franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Dupa patanie mi s-a spus ca 929 -954 se transporta cu distantier intre roata fata si suportul de pe platforma. Corect, trebuie pus un chituc de lemn, altfel le lovesti de teava aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Va salut! Spuneti-mi si mie ce ulei sa bag intr-un 919 rr din 99. E bun Motul 300V 10 w 40 ? Recomandati ceva mai bun? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 7100 10w40...daca are mai multi km (45-50k) 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Multumesc pt raspuns Supapa_Jr. Bordu' zice ca nu are nici 30k dar eu nu mai cred in "Alba ca Zapada si cei 7 pitici" de pe la varsta de 8 ani. Ma gandeam sa-i pun 10w50 ca e semi-sintetic si e mai gros. Nu e mai bun Motul V300 decat 7100? Ce parere aveti, va rog? Ce sa ii pun cat mai bun ca sa am grija de motor? Editat Februarie 17, 2013 de LKss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Mie personal mi se pare inutil 300v...eu merg pe 10w60 de la motorex dar...as incerca un motul anu' asta ... am avut 300v intr-un kawasaki si il cam manca, iar cand am bagat 7100 nu l-a mai mancat...poate mi s-a parut dar...cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 daca intereseaza pe cineva pt un 954..aprox 15000 km 140 euro predare personala in Bucuresti sa traiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Multumesc pt raspuns Supapa_Jr. Bordu' zice ca nu are nici 30k dar eu nu mai cred in "Alba ca Zapada si cei 7 pitici" de pe la varsta de 8 ani. Ma gandeam sa-i pun 10w50 ca e semi-sintetic si e mai gros. Nu e mai bun Motul V300 decat 7100? Ce parere aveti, va rog? Ce sa ii pun cat mai bun ca sa am grija de motor? nu are nici un rost sa pui 300v. daca vrei totusi sa o faci, va trebui sa il schimbi la maxim 3000 de km, practic nu este eficient sa faci asta la o motocicleta de 13-14 ani; presupun ca nu mergi cu ea pe circuit, sa ii dai la limita tot timpul... 7100 s-ar preta mult mai bine in acest caz. p.s. bordul acela reda o minciuna, in mod evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Mie personal mi se pare inutil 300v...eu merg pe 10w60 de la motorex dar...as incerca un motul anu' asta ... am avut 300v intr-un kawasaki si il cam manca, iar cand am bagat 7100 nu l-a mai mancat...poate mi s-a parut dar...cine stie. Nu ti s-a parut, e real. Din ce am vazut cu ochii mei, 7100, nu e bun pt cutie, 2 motorete au avut probleme la schimbarea treptelor . Schimbat uleiul , si cutia functiona perfect. Kilometraj: 1000-2000km/pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.