Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Salut din nou. Maneta nu pulseaza tare, se simte putin..se simte pe franare ca se opreste in hopuri. Nu, nu am ramas fara frana nici-o secunda. E la fel de tare, doar ca se opreste in hopuri. Da, le masor indata ce-mi fac putin timp, dar tind sa cred ca sunt ok discurile care le-am luat. Motoreta mea a avut 2 accidente frontale (usoare) de care stiu eu..Asta cred ca raspunde la toate intrebarile :)) O seara perfecta sa aveti! Hai cu primavara!

Tre date placutzele jos si date cu smirghelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma intereseaza niste pareri despre cauciucuri, argumentate daca se poate.

Sa nu se duca prea repede dar nici sa nu fie lemne, nu am gasit cale de mijloc pana acum, in 4000 de km se duce guma spate.

As vrea sa nu fie Michellin, am facut doua pene cu ele pana acum.



Si inca ceva, cine se pricepe la lipit carene?Dar sa nu fie prea departe de Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza niste pareri despre cauciucuri, argumentate daca se poate.

Sa nu se duca prea repede dar nici sa nu fie lemne, nu am gasit cale de mijloc pana acum, in 4000 de km se duce guma spate.

As vrea sa nu fie Michellin, am facut doua pene cu ele pana acum.

 

Si inca ceva, cine se pricepe la lipit carene?Dar sa nu fie prea departe de Bucuresti.

 

Te poate ajuta Radu. Acum in Crangasi, nu la Piata Sudului.

Cauciucuri cu care sa faci ce? Mers pe o roata sau mers pe curbe. SH sau nou?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am reusit sa inchid motorul si sa pun carenele pe el. S-au schimbat bujiile, s-a verificat lantul de distributie si una alta prin motor, s-a mai curatat/spalat una alta. Mai trebuie schimbate lichidele in el si e gata. O problema mai am, cea cu discul de frana, dar o rezolv. Motorul a fost galben albastru inainte.

post-55278-0-40213500-1359496240_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monopost si toba taiata. Alte schimbari? :D

Coloritul a iesit excelent. Abia se recunoaste motorul. Lantul de distributie era ok? Intinzatorul l-ai schimbat?

 

 

La discuri poti incerca un set de Arashi in caz ca nu poti scoate cu metoda ciocan de cauciuc. Arashi fabrica si discurile pentru Galfer.

http://www.moorespeedracing.co.uk/honda-galfer-wavy-discs/honda-cbr954rr-galfer-brake-discs.html pret Galfer per bucata

http://www.madhornets.com/front-brake-disc-rotors-honda-cbr-929-00-01-cbr-954-02-03/ pret Arashi per pereche

 

Gasesti putine informatii pertinente pe net dar era cineva in spania care a facut comparatie intre disc original si disc arashi in atelier de prelucrari metalice. Chinezariile au iesit foarte bine la grosime, duritate si rezistenta la indoire. Nu gasesc acum forumul respectiv. Merita incercate considerand pretul mic fata de original si fata de marcile aftermaket consacrate pe care oricum ei le produc cu alt branding. O cunostinta a pus aceste discuri pe un 954 care a vazut ceva Hungaroring fara sa protesteze. Le recomanda.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monopost si toba taiata. Alte schimbari? :D

 

 

 

Alte manete, un duble buble ca imi batea aerul in piept, un pireli pe fata ca-mi fugea bridgestone-ul la franari, bujii noi, urmeaza o toba si gata ca m-a saracit :)))

 

lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte manete, un duble buble ca imi batea aerul in piept, un pireli pe fata ca-mi fugea bridgestone-ul la franari, bujii noi, urmeaza o toba si gata ca m-a saracit :)))

 

lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine

 

Lantul pompei de ulei e la cele mai multe modele foarte larg. Daca nu e asa, in general nu se poate monta. n-am auzit sa se uzeze vreodata. E mereu stropit de ulei. Ti-am pus poze cu lantul pompei de ulei la un 600RR 2010.

post-14189-0-36005900-1359554138_thumb.jpg post-14189-0-21212000-1359554151_thumb.jpg post-14189-0-01418800-1359554173_thumb.jpg

Oala de ambreiaj la honde e zgomotoasa de noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul de la pompa de ulei nu face galagie.

Verifica bine intinzatorul...honda a ajuns la generatia a3a de intinzatoare revizuite.

Sunt stiute problemele de intinzator distr.la honda.

Ps.Daca sunetul este produs pe decelerarea motorului ai un motiv in plus sa schimbi intinzatorul

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

lantul de distributie era intins bine. mecanicul mi-a spus ca e posibil ca lantul de la pompa de ulei sa faca galagie...e corect? mentionez ca bate ceva in oala de ambreiaj 1-2 min cand e rece motorul, dupa asta isi revine

 

Patinele sunt intregi? Uneori la 954 mai cedeaza (nu catastrofal) si gasesti bucatica rupta in baia de ulei. Nu e singura motocicleta de generatie relativ noua la care se mai intampla. La R1 2004-2006 cu patina din metal acoperita cu plastic se fisureaza partea metalica, la 600RR se toceste patina superioara, etc.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

promit ca la primavara cand o sa am un drum cu motorul la bucale, trec pe la voi...ca asa dupa urechea mea, zgomotele alea nu stiu daca se incadreza la normal sau extrem.



Am masurat discurile si au 4,2 mm, au aceleasi grosimi peste tot. Placutele sunt uzate inegal...cele de pe discul cu bataie s.au tocit mai putin si au 2.3 mm iar celelalte au 1.7 mm....deci ar cam trebuii sa comand altele nu? Am vazut astea sunt trw, dar nu eram foarte incantat de ele, cred ca se supraincalzeau la mers tare si nu aveam cea mai buna frana.

post-55278-0-81693600-1359664202_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placutele TRW le-am pus pe ea din cauza discului stramb si nu aveam incredere in frane tzapene care trepideaza. Ti-am spus ca acel disc a fost atins iarna trecuta de catre suportul rotii (acel U prins pe sina de transport unde vine roata fata) de pe platforma de transport moto. Dupa patanie mi s-a spus ca 929 -954 se transporta cu distantier intre roata fata si suportul de pe platforma. Crede-ma ca am stat 4 ore sa scoatem bataia din disc cu Sebi. Si el are ceva experienta cu discurile de pe motoarele din Cj folosite pe circuit. Rezultatul a fost doar ameliorarea vibratiilor pe franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc pt raspuns Supapa_Jr.

 

Bordu' zice ca nu are nici 30k dar eu nu mai cred in "Alba ca Zapada si cei 7 pitici" de pe la varsta de 8 ani. Ma gandeam sa-i pun 10w50 ca e semi-sintetic si e mai gros. Nu e mai bun Motul V300 decat 7100? Ce parere aveti, va rog? Ce sa ii pun cat mai bun ca sa am grija de motor?

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal mi se pare inutil 300v...eu merg pe 10w60 de la motorex dar...as incerca un motul anu' asta ... am avut 300v intr-un kawasaki si il cam manca, iar cand am bagat 7100 nu l-a mai mancat...poate mi s-a parut dar...cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns Supapa_Jr.

 

Bordu' zice ca nu are nici 30k dar eu nu mai cred in "Alba ca Zapada si cei 7 pitici" de pe la varsta de 8 ani. Ma gandeam sa-i pun 10w50 ca e semi-sintetic si e mai gros. Nu e mai bun Motul V300 decat 7100? Ce parere aveti, va rog? Ce sa ii pun cat mai bun ca sa am grija de motor?

nu are nici un rost sa pui 300v. daca vrei totusi sa o faci, va trebui sa il schimbi la maxim 3000 de km, practic nu este eficient sa faci asta la o motocicleta de 13-14 ani; presupun ca nu mergi cu ea pe circuit, sa ii dai la limita tot timpul... 7100 s-ar preta mult mai bine in acest caz.

 

p.s. bordul acela reda o minciuna, in mod evident ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal mi se pare inutil 300v...eu merg pe 10w60 de la motorex dar...as incerca un motul anu' asta ... am avut 300v intr-un kawasaki si il cam manca, iar cand am bagat 7100 nu l-a mai mancat...poate mi s-a parut dar...cine stie.

Nu ti s-a parut, e real. Din ce am vazut cu ochii mei, 7100, nu e bun pt cutie, 2 motorete au avut probleme la schimbarea treptelor . Schimbat uleiul , si cutia functiona perfect. Kilometraj: 1000-2000km/pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...