Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

un pinion de 900 rr din '99 de 15 dinti unde gasesc (nou) ? am deja foaia spate de 43 de dinti ........

 

si-a montat cineva "oase" pe spate mai mari ?

Gasesti la aia de pe Cotroceni, MotoBoom parca se numesc. Daca citesti pe celelalte pagini o sa vezi k mi-am luat eu de 45 de dinti si se ridica foarte usor sus de tot :P , se ridica ea si inainte dar acum e jucarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am acum 16 cu 45...cam ce vit max ar trebui sa ating?

 

Cit vrei tu! :P (numai sa ai si unde, poate pe magheru, pe Cheia, pe Amckart...)

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barthez, let him live.... nice bike by the way!

N-am nimic cu nimeni, ma gandesc asa, daca ar fi citit toate paginile topicului si-ar fi dat seama despre ce vorbesc, ca nu sunt un pusti care abia a intrat pe forum si pune o intrebare...cat fuge ...dar...whatever.

 

Anyway, daca fac wheelie sau stoppie sau vreun burnout nu le prea fac pe strazi circulate, mai putin pe magheru ...si cu atat mai putin pe amkart...circuit de treapta a1a...

 

Anyway se pare ca am rezolvat problema cu intreruperea...se pare ca la modelul 98-99, are un model special de contact, cu diode si rezistente in el...si cred k s-a busit ceva p-acolo si nu mai trece curent cum trebuie prin acel circuit. Momentan este in service, astept in seara asta un raspuns de la electrician. Si mie mi s-a parut destul de ciudat dar am masurat absolut tot, de la magnetou, bobine, releu de incarcare...carbelicele sunt curate, bujii noi, baterie noua... si totusi ceva nu mere cum trebuie...se rezolva :(

 

Ms doperman pentru apreciere. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca veniti pe la Ploiesti la intrunire poate ne gasim noi astia cu fireblade sa mai schimbam impresii.Eu sunt usor de gasit,vazut sau auzit!Si poate o punem si de o Cheia sa vedem ce stiu...motoarele voastre!

 

Inca o chestie.Ce cauciucuri a-ti folosit pe fata si spate si de care a-ti fost multumiti cum se comporta pe uscat,curbe,ploaie?Vreau sa investesc intr-un set nou si nuy stiu ce sa aleg.Din pacate pe 16 nu fac toate firmele sie nevoie si sa ma limitez doar la cele care fac si pe 16.Nu vi s-a parut ca 190 pe spate nu se comporta la fel de bine pe curbe ca 180?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca veniti pe la Ploiesti la intrunire poate ne gasim noi astia cu fireblade sa mai schimbam impresii.Eu sunt usor de gasit,vazut sau auzit!Si poate o punem si de o Cheia sa vedem ce stiu...motoarele voastre!

 

Inca o chestie.Ce cauciucuri a-ti folosit pe fata si spate si de care a-ti fost multumiti cum se comporta pe uscat,curbe,ploaie?Vreau sa investesc intr-un set nou si nuy stiu ce sa aleg.Din pacate pe 16 nu fac toate firmele sie nevoie si sa ma limitez doar la cele care fac si pe 16.Nu vi s-a parut ca 190 pe spate nu se comporta la fel de bine pe curbe ca 180?

Vino pe Buzau -Bv ,e proaspat asfaltat ,asfalt de nota 10+ si plus de asta mai putin circulat ca pe Cheia :P

 

E normal sa fie mai bun la manevrabilitate un 180 fata de un 190 ,cu cel de 190 trebuie sa "lupti" mai mult :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti convine sa mentii 180/55 pe spate.

daca vrei sa montezi 190 tre sa schimbi janta originala cu una de 6" in loc de 5.5"

pentru manevrabilitate poti monta 190/55 care e mai ascutit (ou) si are o suprafata de sprijin in inclinare mai mare

 

considera ca montant 190 se schimba toata ciclistica ..

 

ptr cauciucuri bune pe fata vazand ca aveti janta de 16" ultima noutate si cea mai indicata e ultima evolutie stradala de la Metzler : M3 sportec

sunt superbe, superioare la diablo corsa, durata intre 6 si 8000 km pe spate

daca nu le gasiti puteti monta pirelli corsa sau metzler M1

 

evitati dunlop..niste porcarii

 

cel mai bun lucru ar fi sa montati janta de 17 pe fata : se potriveste cea de la hornet, cbr 600 F4, si vfr

sunt necesare mici modificari dar costa putin si orice strungar le face fara probleme in 30 minute.

 

pe curbe sta foarte bine cu janta de 17

 

 

@ mihai si nu mai stiu cum

 

maine va trimit lista cu piesele si preturile

post-6062-1181398873_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai schimba fanta cu una de 17"cu ciclistica cum ramane?

Sau nu are importanta pentru tine..

Mobra asta ii gandita cu 16"pe fata ,parerea mea ca nu ai ce sa ii faci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge chiar mai bine daca pui de 17", insa trebuie coborata fata din juguri exact cu cat s-a ridicat din cauza rotii. Am sa va pun un liunk ca sa vedeti exact despre ce vb, acum nu-l am la indemana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi o idee ca nu stiu ce sa fac cu vibratia pe care o simt la franare in furca de parc as avea abs.Mai nou se simte si in manerul stang o vibratie in timpul mersului.Aveti idee daca este din disc de frana sau din rulmenti?Pe unde pot gasi disc sau discuri si rulmenti?

 

Dati-mi o idee ca nu stiu ce sa fac cu vibratia pe care o simt la franare in furca de parc as avea abs.Mai nou se simte si in manerul stang o vibratie in timpul mersului.Aveti idee daca este din disc de frana sau din rulmenti?Pe unde pot gasi disc sau discuri si rulmenti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu...

Am schimbat si rurmentii si nimic...

Am ajuns la concluzia ca is discurile!

Daca afli cumva cauza exacta da si mie un PM ca ii tare deranjatoare faza....

 

Sau poate stii niste discuri sh din '97

Editat de Coxaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa nu te complici cu discuri sh. parerea mea. 226 euro fata... sunt scumpe. dar na. tu alegi.

 

o rugamine... are cinva vreaun filmult cu motocicleta lui? sunt innebunit dupa RR si vreau sa mai strang filmultele. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va intereseaza cauciucuri second pt fireblade 130-70-16 gasiti la mine vreo 2.Am si de spate pe 190 in stare buna si foarte buna,chiar si o pereche Metzeler sportec m1.Pt detalii contactati-ma!Am pus pe spate un Power pe 180 si se comporta superbine comparativ cu ce am mai testat pana acum.Recomand sa puneti cauciucurile pe care le recomanda producatorul si sunt trecute in talon.Nu este recomandat sa schimbati ciclistica motocicletei.Apropos de vibratie-rulmentii sunt ok,discul se pare ca este de vina,dar este un model care se gaseste greu.Daca aveti vreo info pt discuri chiar si noi va rog sa ma ajutati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

United motors, am fost, mi-au placut, oameni seriosi.

Fa niste sapaturi adanci pe la "discutii generale" cu pareri despre United Motors :welcome:

 

Spuneti-mi si mie un service moto de la care sa nu plec dezamagit de slaba calitate a serviciilor prestate!

Incearca la reprezentanta Honda :D .Din cate am inteles sunt destul de super-ok baietii de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cineva are nevoie de carene originale complete..far inclus..instrumente

am 2 modele ..cel cu 2 faruri din 93 si carenele de pe motorul meu deja vopsite ..tre doar montate

imi avanseaza si toata partea din fata : furca completa de janta-discuri-pompa frana-etriere-manere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tam tam

 

 

 

Dati-mi o idee ca nu stiu ce sa fac cu vibratia pe care o simt la franare in furca de parc as avea abs.Mai nou se simte si in manerul stang o vibratie in timpul mersului.Aveti idee daca este din disc de frana sau din rulmenti?Pe unde pot gasi disc sau discuri si rulmenti?

 

Dati-mi o idee ca nu stiu ce sa fac cu vibratia pe care o simt la franare in furca de parc as avea abs.Mai nou se simte si in manerul stang o vibratie in timpul mersului.Aveti idee daca este din disc de frana sau din rulmenti?Pe unde pot gasi disc sau discuri si rulmenti?

 

problema e prezenta si la mine.... dar am observat ca nu e din rulmentii de la roata. eu cred ca e din rulmentii de la jug ( am sesizat un mic joc acolo )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat discul stang de frana si moto si-a revenit-nu mai vibreaza nimic la franare si este in elementul ei,cursa manetei de frana s-a marit si nu mai tine in trepte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Ma bate gandul sa upgradez cat de curand la un 954 si as vrea sa mai strang ceva info despre aceasta motoreta despre care n-am gasit f multe informatii. Am citit review-urile de prin revistele de specialitate dar as vrea sa aud parerile unor posesori: cum se comporta, cat consuma, comparatii cu alte motorete (din categ ei desigur).

Si ce ma intereseaza cel mai mult: comparatie intre 954 si 1000rr si daca merita sa pun ceva bani in plus (cel putin 1000 e din ce-am studiat eu piata) sa-mi iau 1000rr din 2004-2005. Nu am bani de ala nou asa ca nu intra in discutie.

 

Tks :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...