Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Simplu: honda rulz pt ca

 

1. e fiabila

 

2. tine mult

 

3. usor de demontat / remontat la loc

 

4. carenele se dau instant jos

 

5. se gasesc piese pe toate drumurile

 

as putea continua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai tu ai spus nu esti mare specialist si te-ai orientat dupa parerile altor "specialisti" care cu siguranta aveau Honda sau aveau altceva inafara de Kawasaki.

Sa presupunem ca tu nu prea le ai cu motocicletele si vii la mine de exemplu care am vechime si sunt "specialist" si eu iti spun ca "ia-ti Kawasaki ca e cea mai tare si mai buna ca Honda"...

Atunci ai lua parerea mea ca un sfat venit de la o persoana care se pricepe si atunci nu ai mai zice ca sunt partinitor.

Ia intreaba-l pe DOPEMAN sau oricare care a avut Kawasaki cum te simti pe ele si cat de "dulce" e pozitia in sa.

La faza cu care poate sa faca o excursie mai lunga aici cam te-ai pripit.

Tu crezi ca zx7 e motor din moto gp? :cheers:

O simpla pozitie de drum nu e totul.

Si mie imi plac Hondele imi plak toate motoarele nu sunt partinitor dar DOPEMAN a avut inainte de Fireblade Kawasaki Ninja.

Nu stiu de ce a trebuit tu sa te bagi acum cand eu aveam treaba cu DOPEMAN?

Sau ti-e frica ca am sa til convertesc?

El e cel mai in masura sa iti faca o comparatie intre 900 rr si zx7r.

De el nu poti zice ca e partinitor ca le-a avut sau are pe amandoua.

Discuta cu el despre asta si daca iti va spune ca sa simtit mai bine pe NINJA inseamna ca asa e.

Daca din ce va spune va reiesi ca Honda 900 rr e mai bengoasa ma retrag in umbra.

Si daca va trebui sa pun bani de la mine tot ii iau un zx7r din nou. :cheers:

Tine minte ca prima iubire nu se uita niciodata.

Sunt convins ca 900 rr e o alegere de moment. :cheers:

Nu am venit pe topic sa fac diferente intre 900 rr si zx7 doamne fereste.

Nu am condus niciodata 900 rr si nu imi pot da cu parerea.

Dar tu vad ca iti poti da cu parerea despre Kawasaki dupa vorbele unor "specialisti".

Numa bine.

P. S. La cum a sunat mesajul tau nu cred ca sunt mai partinitor ca tine.

duminica trecuta m-am dat cu zxr-10 2006.e ca un bustean. daca mi l-ai da gratis, nu l-as lua.

e doar parerea mea, asa ca nu o lua in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da otto, dar e verde....... :cheers:

Dar nu cred ca repsolu' ar fi mai prejos. Am incercat 1000rr, sincer otto, singurul lucru pe care l-am remarcat e ca mi se pare mult prea civilizata. But than again it's Honda, right?

Repet inca o data, sunt un mare fan al motociclismului in general, n-am nimic cu kawa, mi-am luat acest model de la Honda pentru ca m-am saturat de mecanic, pentru ca vreau o motocicleta buna si relativ ieftina, nu-mi permit deocamdata sa tin 10.000euro intr-o motocicleta si acest model mi s-a parut solutia de compromis. Sincer, cu kawasaki-ul meu aveam emotii si pana la marea neagra iar cu Honda sigur n-o sa am nici la Evian les Bains daca intelegeti ce vreau sa spun. :cheers:

post-17037-1180162545_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rai sunteti :lol: ...saracu sergiu ,o sa-l aveti pe constiinta acum :cheers:...oricum a lui e cea mai frumoasa ,cea mai puternica ,face miarul nou ,cea mai cea ,asa ca nu o sa faca nici un gest necugetat la rautatile voastre :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiukawa..... zx7r-ul e un motor adevarat, sa nu lasi pe nimeni sa-ti zica altceva. :cheers:

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiukawa..... zx7r-ul e un motor adevarat, sa nu lasi pe nimeni sa-ti zica altceva. :crack:

THE BEST :crack:

E CEA MAI INCREDIBILA.

:cheers: ieeeeeeeee zx7 :lol:

Kawasaki rulzzz :cheers:

Am un prieten mecanic care adora Kawasaki...zice ca daca nu ar exista firma asta cineva ar trebui s-o inventeze.

Are mereu in garaj cate o NINJA la reparat.

Eu cu NINJA mea ne potrivim perfect.... :cheers:

Cand merg cu ea prin oras sau in afara mereu imi trece prin minte fraza"mai mere nu mai mere...asta e intrebarea"

Deocamdata nu am avut probleme cu ea fiindca adevarul e ca o rasfat.

Ii cumpar numa uleuri parfumate si tot ce are nevoie ca sa se simta bine.

Acum sincer lasand la o parte autocritica ironica fiabilitatea unui NINJA e direct proportionala cu mantenenta proprietarului.

Iar daca nu e la fel de fiabila e pt ca se numeste NINJA si toti cei care au avut asa ceva stiu de la ce se trage porecala asta.

:lol: <-------- chiar si asta are un motor verde. :lol:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

right.

a boy that loves his bike. :cheers:

NINJA e ca o fetita mica si rea de care trebuie sa ai grija mereu si sa fii cu ochii dupa ea sa nu pateasca ceva.

Cum nu ar putea cineva sa nu se indragosteasca de asa ceva????

Cum????

Daca ai grija de ea o sa aiba grija sa iti creeze niste senzatii de spaima groaznica(vezi 280km/h) amestecate cu placerea pura de a conduce un supersport pur sange.

:cheers: <----------- me GREEN like my bike :cheers:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Are mereu in garaj cate o NINJA la reparat.

 

Succes la reparat :cheers: :cheers:

 

Ps:eu mi-am luat moto ca sa ma bazez pe ea ,sa ma plimb ,NU sa repar la ea ,dar daca pe tine te incanta ideea ...keep going! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes la reparat :cheers: :lol:

 

Ps:eu mi-am luat moto ca sa ma bazez pe ea ,sa ma plimb ,NU sa repar la ea ,dar daca pe tine te incanta ideea ...keep going! :cheers:

SILVIU e cel mai aprig contestatar al meu.

Mereu in urma mea cu un reply.

Cred ca viata ta fara mine nu ar mai avea insemnatate.

Nu te las sa te plictisesti deloc.

Spune-mi cum ai trait inainte sa ma "cunosti"?

Cred ca atunci cand am venit pe forum ai simtit o bucurie nedescrisa in suflet de parca l-ai fi prins pe Dumnezeu de picior.

Tine-o tot asa. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si eu posesor de fireblade sc28 893

inainte aveam un 919

tre sa spun ca sunt motoare impecabile, au un consum foarte redus de benzina ..consum ulei practic 0

pun uleiul la nivel iar dupa 4000km cand il schimb e tot acolo ..la nivel

unica problema e janta de 16 pe fata pentru carenu ai multe optiuni in alegerea cauciucurilor

eu am montat janta pe 17 de la 954 ..ca sa pot pune gume racing mai bune

problema cu inecatul o da cand carburatoarele jeturile nu sunt inchise bine si curge putina benzina in cilindru ..mi s'a intamplat si mie

asta de acum e destul de ok ..suspensii ohlins pe fata si mono WP in spate ..reglate ieri in pista de un tehnic Andreani in functie de greutatea mea si de cauciucurile folosite

 

plateste mult din cauza varstei ...

in strada pe curbe fac cu usurinta fata modelelor mai noi ..dar in pista incepe sa se simta diferenta de varsta..greutate si ciclistica.

sa nu uitam ca e o moto proiectata in indepartatul 92 ..au trecut ceva ani

sunt motoare care ajung la 150.000 km fara probleme daca se face un service cum trebuie

multi amici la 60-70.000 km au elaborat foarte puternic aceste motoare (chiuloasa,arbore cotit,carburatoare,cammes,evacuari) ..care inca merg bine desi au 20.000 km de pista dupa elaborare :cheers:

asta e al meu

 

am toate piesele necesare ptr acest motor : cadru cu acte ..fara, motoare preparate si originale..amortizator directie ohlins, monoamortizator Ohlins, WP, FG Gubelini, evacuari complete Akrapovic si Arrow, carburatoare cu Dynojet deja reglat, furci performante varianta Trofeo (folosite in curse), Kayaba, jenti de toate tipurile (de la originale pana la marchesini in magneziu)carene in fibra, originale, rezervoare.orice aveti nevoie ..am

post-6062-1180255221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SILVIU e cel mai aprig contestatar al meu.

Mereu in urma mea cu un reply.

Cred ca viata ta fara mine nu ar mai avea insemnatate.

Nu te las sa te plictisesti deloc.

Spune-mi cum ai trait inainte sa ma "cunosti"?

Cred ca atunci cand am venit pe forum ai simtit o bucurie nedescrisa in suflet de parca l-ai fi prins pe Dumnezeu de picior.

Tine-o tot asa. :cheers:

Nu sunt un contestatar al tau ,ci al minciunilor si indusului in eroare ,indiferent de cine ar fi vorba :cheers:

Iar referitor la plictiseala mea ,stai linistit ca o sa supravietuiesc :lol:

 

Ps:otto ,mi-a spus mihalcea ca abia asteapta sa se dea cu tine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as veni cu speranta ca gasesc cateva curbe bune pana acolo ..dar acum sunt putin cam departe :cheers: poate la sf verii cand ma intorc in tara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

smecherie, mi-a venit foaia (unii ii zic pinion) de 45, lantzul se potriveste la fix...nush ce marca e foaia, a costat cam 150 ron.

are o acceleratie mult mai puternica acum, dar mai scurta, adik scade top speed-ul, n-am avut unde sa o incerc sa vad unde se plafoneaza.

Anyway, se ridica foarte usor si din ture joase, e mult mai usor de controlat, dar acum trebuie sa ma obisnuiesc cu ea...se ridica mult prea usor...pentru sugestii si reclamatii....hai sa ne strangem si sa vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut pe fata 15 si pe spate 46, se simte diferenta, vit maxima nu scade asa mult.

 

raportul original e cel 16 cu 42 => 2,625 raport

 

eu acum montez 15 cu 42 => 2,8 raport

 

15 cu 46 => 3,066 raport ..

 

15 cu 46 mi se pare exagerat de scurt ..practic pierzi primele 2 viteze iar in viteza maxima pierzi o gramada ..

ca sa nu mai vorbim de consumul de carburant

 

deja cu raportul 2.8 dau vitezometrul peste cap in a 6'a ..deoarece eroarea e prea mare

cu raportul original 16: 42 pe bancul de proba Dynojet oferit de Special Mag la Honda Day am scos 120 CP la roata si 270 viteza precisa masurata

 

cu raportul actual probabil viteza de top precis masurata e in jur de 250 ..unde ajung cam repejor ...

nu ma rog deloc de ea cand de la 5000 rpm in a 6'a deschid fara mila ..descarca imediat cele 11500 rpm, fara ezitari ..

 

zilele astea cand voi monta Dynojet'ul si Arrow 4 in 1 probabil va trebui sa mai micsorez putin raportul final de transmisie ..o sa montez 15 cu 41 sau 16 cu 44 ..depinde de ce gasesc in garaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am acum 16 cu 45...cam ce vit max ar trebui sa ating?

 

ai 3 dinti in plus la coroana ..fata de 2,75 ai mei

optim ptr motorul asta ar fi configuratia 16 cu 44 (doi dinti in plus)

 

ar trebui sa ai putin sub 250 am impresia

se poate calcula cu precizie ..dar care'i sensul

 

ps: eu cred ca montez km digital ..cum au bicicletele de curse ..in felul asta o sa stiu cu precizie cu ce viteza merg..si profit sa mai dau jos de pe el inva 400grame (km original ) :P :( :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii pun pinion cu 50-60 de dinti? eu vreau demaraj si sa se dea peoroata lejer. ce ziceti?

 

asigura'te ca o faci in zone inchise traficului ..

 

pinion nu ..in cazul asta tre sa montezi o coroana cat mai mare ..48..50 dinti si maxim un pinion de 15

pinion mai mic de 15 nu ..iti distruge lantul

 

am impresia ca numai prin america gasesti coroane asa mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...