Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 477
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 months later...

Difera axele cu came, TCI.urile si implicit hartile de avans. Difera volantele si camele de pe ele.

» Post actualizat in 14 Mar 2016 09:57

S.ar putea sa difere si rapoartele de teansmisie din cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Difera axele cu came

 

Corect. In plus, fata de primul model de KLE ('91-'95), care avea 50 cp, la modelele mai noi difera admisia de aer si jicloarele.

Pentru comparatie, mai jos e o poza care exemplifica diferenta de marime intre "air duct"-ul de la modelul '91 si cel de la modelul '99.

 

2275d1244827929-kle-500-dyno-tuning-carb

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am si eu un kle 500 din 2007...am cateva nelamuriri in legatura cu puterea..

Are 33kw in carte...

Si din cate stiu eu motoarele de kle 500 si gpz 500 sunt indentice. De ce kle.ul are 46 cai si gpz.ul cam 60?

Este limitat in vreun fel? Daca da,unde este limitarea?

Ai comparat cu un GPZ acelasi an? Pentru ca nu stiu pana cand s-a facut modelul.

La KLE e cam asa: la cativa ani au mai sugrumat un pic motorasul. Nu stiu amanunte tehnice, ca sa-ti spun de unde l-au sugrumat. KLE-ul din '91 are vreo 50 de cai, ala din '99 vreo 48, ala din 2005-2007 vreo 46.

Cica ar fi din cauza constrangerilor legate de poluare.

» Post actualizat in 14 Mar 2016 12:15

In al doilea rand chiar daca motorul e identic s-a putea sa fie diferite carburatoarele. Filtrul de aer e sigur diferit. La fel si evacuarea. Deci s-ar putea ca GPZ-ul sa castige ceva putere de prin astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in posturile de mai sus ti s-a spus cam care sunt modificariel facute pt a limita kle.
uite aici o discutie despre imbunatatirea performantelor.daca merita sau nu 6-7,10 CP in plus,tragi tu singur concluzia
spor la lecturat!


http://www.horizonsunlimited.com/hubb/kawasaki-tech/kle-500-dyno-tuning-carb-41935-3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

de ce nu pui un motor de gpz si faci o treaba calumea.

As putea face asta...dar cu seria motorului ce fac?

» Post actualizat in 15 Mar 2016 09:07

 

Corect. In plus, fata de primul model de KLE ('91-'95), care avea 50 cp, la modelele mai noi difera admisia de aer si jicloarele.

Pentru comparatie, mai jos e o poza care exemplifica diferenta de marime intre "air duct"-ul de la modelul '91 si cel de la modelul '99.

 

2275d1244827929-kle-500-dyno-tuning-carb

 

 

Voi scoate si acel tub de la airbox sa vad daca obtin vreo crestere de putere...dar doaream o crestere mai semnificativa.. de la 46 la 58 (cat are gpz.ul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai comparat cu un GPZ acelasi an? Pentru ca nu stiu pana cand s-a facut modelul.

La KLE e cam asa: la cativa ani au mai sugrumat un pic motorasul. Nu stiu amanunte tehnice, ca sa-ti spun de unde l-au sugrumat. KLE-ul din '91 are vreo 50 de cai, ala din '99 vreo 48, ala din 2005-2007 vreo 46.

Cica ar fi din cauza constrangerilor legate de poluare.

» Post actualizat in 14 Mar 2016 12:15

 

In al doilea rand chiar daca motorul e identic s-a putea sa fie diferite carburatoarele. Filtrul de aer e sigur diferit. La fel si evacuarea. Deci s-ar putea ca GPZ-ul sa castige ceva putere de prin astea.

Da..la gpz evacuarea este prin 2 tobe.. dar la mine la kle toba originala a fost golita de fostul proprietar.

Ai mai fi un tub la airbox...si diferenta intre cel din 91' si cel din 07' este ca cel din urma este mult mai mic,la jumate chiar...

ma gandeam ca e vreo saiba cu un diametru interior mai mic,pe admisie.. intre carburator si cilindru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea face asta...dar cu seria motorului ce fac?

» Post actualizat in 15 Mar 2016 09:07

 

 

 

Voi scoate si acel tub de la airbox sa vad daca obtin vreo crestere de putere...dar doaream o crestere mai semnificativa.. de la 46 la 58 (cat are gpz.ul)

 

Nu-ți trebuie tot motorul de GPZ, ci doar axele cu came și carburatoarele. ;)

 

Dacă scoți tubul, fără să schimbi jicloarele, vei avea amestec mai sărac și mobra o să "dea în nas".

 

Motocicleta nu e limitată cu șaibe!

» Post actualizat in 15 Mar 2016 09:39

PS: Pentru ce îți trebuie putere mai mare? Dacă vrei 200 km/h pe autostradă, mi-e teamă că ai cumpărat motocicleta greșită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da..la gpz evacuarea este prin 2 tobe.. dar la mine la kle toba originala a fost golita de fostul proprietar.

Ai mai fi un tub la airbox...si diferenta intre cel din 91' si cel din 07' este ca cel din urma este mult mai mic,la jumate chiar...

ma gandeam ca e vreo saiba cu un diametru interior mai mic,pe admisie.. intre carburator si cilindru

Daca s-a umblat la evacuare sau la admisie sau la carburatoare nici nu te mai uiti la cati cai zice manualul. Oricum nu mai e in parametrii originali.

Dar eu nu inteleg, pe tine te deranjeaza ceva sau discutia e asa, de curiozitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puterea mai mare nu va refelcta doar asupra top speed.ului,ci si asupra cuplului.. pentru asta vreau putere mai mare. In al 2 lea rand nu.mi pot lua o motocicleta decat cu 35 kw maxim,pentru ca am a2

Eu zic ca pentru un motociclist cu A2 cei 40 si ceva de cai sunt absolut suficienti.

 

Apropos, completeaza si tu profilul (varsta, an de obtinere permis moto, etc) sa stim si noi ce-ti recomandam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect in ambele!

Le voi completa,permis am de 2 ani a1...am facut cam 13mii km cu un cbr 125..

De invatat sa merg am invatat le un f4i (109cai) si am mers si cu el... deci cei 46 de cai mi se par insuficienti. Prefer sa am mai multi si sa nu ii folosesc pe toti decat sa mai putini si sa ii alerg pana la maxim.

De completat ma voi ocupa mai tarziu cand voi intra pe pc..pe telefon nu prea pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le voi completa,permis am de 2 ani a1...am facut cam 13mii km cu un cbr 125..

De invatat sa merg am invatat le un f4i (109cai) si am mers si cu el... deci cei 46 de cai mi se par insuficienti. Prefer sa am mai multi si sa nu ii folosesc pe toti decat sa mai putini si sa ii alerg pana la maxim.

De completat ma voi ocupa mai tarziu cand voi intra pe pc..pe telefon nu prea pot.

OK. In cazul asta treaba sta asa: n-o sa scoti in niciun fel semnificativ mai multi cai dintr-un KLE fara o investitie serioasa (ce ti-au zis baietii mai sus). De fapt din nicio mobra de A2 n-o sa poti face asta. Avand in vedere ca nu merita investitia n-ai ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu e clar in ce vrea omul?

Doreste sa "tuneze" un motor legal pentru A2 fiindca nu-i mai ajung caii, a dat capat la un F4i.

Adica sa fenteze categoria.

Legal, daca se poate :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...