kappy666 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Si este adevărat că pe la 50.000 se duce lantul de distribuție? nu este adevarat....eu ma apropii de 90.000 si nu da semne de oboseala,intinzatorul nu este la maxim Si cam cat de costisitor este înlocuirea lantului ? depinde de mecanic si de tipul de lant ales exista lant de sitributie cu za de imbinare.in acest caz nu mai este nevoie sa desfaci motorul(ceea ce creste costurile) ,acesta schimbandu-se pe sus (capac tacheti).tinand cont ca nu este v12,costul manoperei,dpmdv nu ar trebuie sa depaseasca 200 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 (editat) Si este adevărat că pe la 50.000 se duce lantul de distribuție? Si cam cat de costisitor este înlocuirea lantului ? Eu l-am schimbat la 110.000 doar pentru ca tot am desfacut motorul. A costat vreo 150 de lei. OEM. » Post actualizat in 01 Sep 2015 21:07 cam care este consumul la aceasta mobra ? Intre 4 si 8, depinde de stil, de incarcatura, de intretinerea mobrei (carburi, filtre, etc) de calitatea benzinei. Editat Septembrie 1, 2015 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Eu as vrea sa imi aduc una din austria , si eram nedumerit . https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/motorrad/kawasaki-kle-500-129295239/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Nu e niciun KLE pe pagina din link... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 6, 2015 Share Postat Septembrie 6, 2015 Nu e niciun KLE pe pagina din link... A fost, dar probabil s-a dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Da. S-a dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 salutari , as vrea si eu un kle pe viitor am 186 inaltime si 90 kg , as sta ok pe el ? sau sunt prea mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Cosmin Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Salut,am si eu un kle 500 din 2007...am cateva nelamuriri in legatura cu puterea.. Are 33kw in carte... Si din cate stiu eu motoarele de kle 500 si gpz 500 sunt indentice. De ce kle.ul are 46 cai si gpz.ul cam 60? Este limitat in vreun fel? Daca da,unde este limitarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Cosmin Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Salut,am si eu un kle 500 din 2007...am cateva nelamuriri in legatura cu puterea.. Are 33kw in carte... Si din cate stiu eu motoarele de kle 500 si gpz 500 sunt indentice. De ce kle.ul are 46 cai si gpz.ul cam 60? Este limitat in vreun fel? Daca da,unde este limitarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Sunt 4 motociclete cu "acelasi" motor GPZ ER5 KLE500 EN500 Puterea e diferita la fiecare din ele, de exemplu fostul meu ER5 are 43KW: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Cosmin Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) Sunt 4 motociclete cu "acelasi" motor GPZ ER5 KLE500 EN500 Puterea e diferita la fiecare din ele, de exemplu fostul meu ER5 are 43KW: ER5.jpg 43kw inseamna 58 cai putere... Dar intrebarea e.. de ce sunt diferentele astea de putere,daca sunt aceleasi motoare ? Editat Martie 14, 2016 de Valentin Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Nu este limitat, atati CP are. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_kle500%2005.htm GPZ-u are mai multi CP din cauza ca este alta categorie naked spre sport. KLE e un tourer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Difera axele cu came, TCI.urile si implicit hartile de avans. Difera volantele si camele de pe ele. » Post actualizat in 14 Mar 2016 09:57 S.ar putea sa difere si rapoartele de teansmisie din cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Cosmin Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Are rost sa ma uit la admisie sa vad daca nu cumva gasesc niste saibe cu diametru interior mai mic? Sau imi pierd timpul degeaba? Am cautat pe net...si pentru gpz 500s exista aceste saibe pentru a fi limitat la 35 kw... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Io zic ca nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) Difera axele cu came Corect. In plus, fata de primul model de KLE ('91-'95), care avea 50 cp, la modelele mai noi difera admisia de aer si jicloarele. Pentru comparatie, mai jos e o poza care exemplifica diferenta de marime intre "air duct"-ul de la modelul '91 si cel de la modelul '99. Editat Martie 14, 2016 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Salut,am si eu un kle 500 din 2007...am cateva nelamuriri in legatura cu puterea.. Are 33kw in carte... Si din cate stiu eu motoarele de kle 500 si gpz 500 sunt indentice. De ce kle.ul are 46 cai si gpz.ul cam 60? Este limitat in vreun fel? Daca da,unde este limitarea? Ai comparat cu un GPZ acelasi an? Pentru ca nu stiu pana cand s-a facut modelul. La KLE e cam asa: la cativa ani au mai sugrumat un pic motorasul. Nu stiu amanunte tehnice, ca sa-ti spun de unde l-au sugrumat. KLE-ul din '91 are vreo 50 de cai, ala din '99 vreo 48, ala din 2005-2007 vreo 46. Cica ar fi din cauza constrangerilor legate de poluare. » Post actualizat in 14 Mar 2016 12:15 In al doilea rand chiar daca motorul e identic s-a putea sa fie diferite carburatoarele. Filtrul de aer e sigur diferit. La fel si evacuarea. Deci s-ar putea ca GPZ-ul sa castige ceva putere de prin astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 in posturile de mai sus ti s-a spus cam care sunt modificariel facute pt a limita kle.uite aici o discutie despre imbunatatirea performantelor.daca merita sau nu 6-7,10 CP in plus,tragi tu singur concluziaspor la lecturat! http://www.horizonsunlimited.com/hubb/kawasaki-tech/kle-500-dyno-tuning-carb-41935-3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 de ce nu pui un motor de gpz si faci o treaba calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Cosmin Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 de ce nu pui un motor de gpz si faci o treaba calumea. As putea face asta...dar cu seria motorului ce fac? » Post actualizat in 15 Mar 2016 09:07 Corect. In plus, fata de primul model de KLE ('91-'95), care avea 50 cp, la modelele mai noi difera admisia de aer si jicloarele. Pentru comparatie, mai jos e o poza care exemplifica diferenta de marime intre "air duct"-ul de la modelul '91 si cel de la modelul '99. Voi scoate si acel tub de la airbox sa vad daca obtin vreo crestere de putere...dar doaream o crestere mai semnificativa.. de la 46 la 58 (cat are gpz.ul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Cosmin Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Ai comparat cu un GPZ acelasi an? Pentru ca nu stiu pana cand s-a facut modelul. La KLE e cam asa: la cativa ani au mai sugrumat un pic motorasul. Nu stiu amanunte tehnice, ca sa-ti spun de unde l-au sugrumat. KLE-ul din '91 are vreo 50 de cai, ala din '99 vreo 48, ala din 2005-2007 vreo 46. Cica ar fi din cauza constrangerilor legate de poluare. » Post actualizat in 14 Mar 2016 12:15 In al doilea rand chiar daca motorul e identic s-a putea sa fie diferite carburatoarele. Filtrul de aer e sigur diferit. La fel si evacuarea. Deci s-ar putea ca GPZ-ul sa castige ceva putere de prin astea. Da..la gpz evacuarea este prin 2 tobe.. dar la mine la kle toba originala a fost golita de fostul proprietar. Ai mai fi un tub la airbox...si diferenta intre cel din 91' si cel din 07' este ca cel din urma este mult mai mic,la jumate chiar... ma gandeam ca e vreo saiba cu un diametru interior mai mic,pe admisie.. intre carburator si cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Da, da, o sa obtii exact nimic !))) Tu vrei calutibinbplus cu investitii zero, ei bine asa ceva nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Cosmin Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Vreau investitii zero,dar le vrea minime.. si inca tin sa cred ca sunt niste saibe intre carburatoare si cilindrii... asa am vazut ca se limiteaza gpz.ul sau alte motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 As putea face asta...dar cu seria motorului ce fac? » Post actualizat in 15 Mar 2016 09:07 Voi scoate si acel tub de la airbox sa vad daca obtin vreo crestere de putere...dar doaream o crestere mai semnificativa.. de la 46 la 58 (cat are gpz.ul) Nu-ți trebuie tot motorul de GPZ, ci doar axele cu came și carburatoarele. Dacă scoți tubul, fără să schimbi jicloarele, vei avea amestec mai sărac și mobra o să "dea în nas". Motocicleta nu e limitată cu șaibe! » Post actualizat in 15 Mar 2016 09:39 PS: Pentru ce îți trebuie putere mai mare? Dacă vrei 200 km/h pe autostradă, mi-e teamă că ai cumpărat motocicleta greșită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Cosmin Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Puterea mai mare nu va refelcta doar asupra top speed.ului,ci si asupra cuplului.. pentru asta vreau putere mai mare. In al 2 lea rand nu.mi pot lua o motocicleta decat cu 35 kw maxim,pentru ca am a2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.