Sari la conținut

Accident mortal Sălaj, motociclist decedat


Postări Recomandate

Tocmai am aflat de la un prieten din Cluj. Nu se mai opreste aceasta numaratoare :(.

 

"Un bărbat în vârstă de 26 de ani, din Cluj-Napoca, în timp ce conducea motocicleta personală pe DN 1H, într-o curbă la dreapta nu a adaptat viteza la condițiile de mers, a pierdut controlul ghidonului, a pătruns pe contrasens, a intrat în șanț și s-a lovit de borna kilometrică. Motociclistul a decedat pe loc", a declarat sâmbătă, Maria Cristea, purtător de cuvânt al Inspectoratului de Poliție Județean Sălaj.

 

sursa:

http://www.monitorulcj.ro/actualitate/52459-un-tanar-motociclist-din-cluj_-decedat-intr-un-accident-in-salaj#sthash.w9XAPvEb.dpbs

post-88888-0-93346500-1463858504_thumb.png

 

RIP

Editat de Andrei-Bogdan Vorobchevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

I-a intrat ghidonul in voblaj inainte de curba si a pierdut controlul. A avut ghinionul sa loveasca fix acea borna, altfel probabil ar fi scapat nevatamat.

R.I.P.

 

post-63081-0-83012100-1463860043_thumb.jpg post-63081-0-72780900-1463860099_thumb.jpg post-63081-0-44378400-1463860082_thumb.jpg

Editat de xsGhost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-a intrat ghidonul in voblaj inainte de curba si a pierdut controlul. A avut ghinionul sa loveasca fix acea borna, altfel probabil ar fi scapat nevatamat.

R.I.P.

Mai era cu cineva care a vazut ca i-a voblat inainte de curba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce se crede ca voblajul apare de la 300 km/h in sus?

Dumnezeu sa-l odihneasca si multa putere familiei.

Editat de LexDee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat de el... faza cu voblajul se intampla si la 80km/h, poate furca a fost lovita, jantele dezechilibrate; pana sa schimb jantele mai se intampla sa vobleze brusc daca tineam doar o mana pe ghidon - de pe la 90-100 incepea...pacat de pusti :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram impreuna, am pornit din cluj cam 10 motoare.eu eram cu 2 motoare in spatele baiatului. A avut cel mai mare ghinion posibil. Dupa ce a cazut i-a sarit casca din cap si s-a lovit cu capul de o borna kilometrica. Am ajutat la resuscitare , i-a fost facut masaj cardiac cam 15 min pana a ajuns ambulanta. Apoi ei au mai continuat cu manevre de resuscitare inca vreo 45min. Din pacate a avut rani foarte grave la cap si torace.

Cat despre viteza a avut undeva la 60-80kmh. Eu aveam cam 100kmh si deja ii ajungeam. Cred ca a franat cu spatele si a pierdut controlul in curba. Oricum, comentariile de dupa nu mai conteaza. Erau conditii ideale de condus moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce a cazut i-a sarit casca din cap si s-a lovit cu capul de o borna kilometrica.

Ori avea casca cu un numar mai mare ori nu si-a legat-o bine altfel nu-mi explic cum iti poate sari din cap. Practic in asta a constat fatalitatea situatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori avea casca cu un numar mai mare ori nu si-a legat-o bine altfel nu-mi explic cum iti poate sari din cap. Practic in asta a constat fatalitatea situatiei.

Pare inexplicabil dar se intampla sa-ti sara casca de pe cap in urma unei cazaturi si la curse de moto pe circuit,am vazut de 3 ori pana acum casti destepte sarind de pe cap cand dai de asfalt.

 

M-am uitat acum si la accidentul lui simoncelli si lui i-a sarit casca de pe cap in urma cazaturii.

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Casca era un Agv, cu legatura Double D. Marime S. M-am uitat ma casca dupa ce am gasit-o si curelusa parea ok. Eu cred ca nu a fost legata corespunzator. Posibil ca din cauza lipsei castii a fost fatal accidentul. Dar mai zic odata, a avut un ghinion extraordinar. In afara de borna aia nenorocita care e din beton si fier , nu era nimic pe camp acolo. Putea sa alunece pe iarba doar. Avea echipament complet , combinezon piele , protectii full, cizme si manusi.

Pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mare durere pentru familie si prieteni, o viata franta la inceput de tinerete, dureros si fara cuvinte... RIP

Acum ca tot se pune in discutie faza cu casca, chiar ieri la intrunirea de la Manesti, un tip cu un F3 se chinuia sa-si lege casca cu manusile de piele in maini, avea " double link". I-am zis ca legatura se face fara manusi, sa simta cand cureaua intra printre cele doua inele si simte/aude capsa inchizandu-se. S-a intors cu spatele si s-a chinuit in continuare, l-am lasat. Sunt lucruri de baza pe care daca nu le faci corect, te poate costa viata la momentul X /ghinionul, depinde de situatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mare durere pentru familie si prieteni, o viata franta la inceput de tinerete, dureros si fara cuvinte... RIP

Acum ca tot se pune in discutie faza cu casca, chiar ieri la intrunirea de la Manesti, un tip cu un F3 se chinuia sa-si lege casca cu manusile de piele in maini, avea " double link". I-am zis ca legatura se face fara manusi, sa simta cand cureaua intra printre cele doua inele si simte/aude capsa inchizandu-se. S-a intors cu spatele si s-a chinuit in continuare, l-am lasat. Sunt lucruri de baza pe care daca nu le faci corect, te poate costa viata la momentul X /ghinionul, depinde de situatie!

Foarte bine punctat. Castile du lagatura DD mai cad de pe cap, conditia de baza e daca riderul are parul mare. Eu imi string legatura DD aproape de deranj fizic la git.

 

Faptul ca a intrat in voblaj, asta denota faptul ca riderul nu-si cunoaste motocicleta, plus ca nu stia sa ia curbele. Noi luam prima curba de pe Amckart cu 100km/h, si e o curba ingusta rau comparata cu curba unde a avut loc accidentul. Cu 80km/h o iei conducind cu o mina. Daca suspensia este prost reglata, sau functioneaza doar din arcuri, sansele sa intri in voblaj sint mari de tot.

 

Referitor la obstacol. Mii de rideri au murit pe strada lovindu-se de singurul obstacol aflat in aria accidentului. Nu e ghinion, e un fapt real, problema e ca trebuie sa fii megaparanoic ca sa constientizezi ca poti muri oricind daca cazi cu motocicleta pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un accident de tipul "shit happends" care se putea intampla oricui.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca si multa putere familiei ca are nevoie sa treaca peste acest incident nefericit!

 

 

Intrebare pentru cei ce-l cunosteau: motocicleta o avea de ceva vreme sau era proaspat achizitionata? Vreun accident cu ea inainte?

Intreb asta pentru ca daca a fost lovita si reparata pe genunchi "lasa boss, ca stiu eu, merge si cu furca un pic stramba" sau "cumpar-o boss, a fost cazuta de pe cric, n-a avut niciodata impact frontal" ar trebui tras un semnal de alarma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...