Sari la conținut

Accident Progresul


Andrei687
 Share

Postări Recomandate

sunt peste 10 ani de cand se posteaza accidente in sectiunea asta in speranta ca o sa invatam ceva din greselile altora. Peste 10 ani in care motociclistii de la noi isi pierd viata in accidente care s-ar fi putut evita. Poate e timpul sa realizam ca motociclismul pur si simplu a devenit prea riscant pe strazile din Romania. De ce sa-ti pierzi viata pentru o banala neacordare de prioritate in care ai fi putut dealtfel scapa cu o aripa stramba si un far spart daca erai in masina ? merita riscul ?

De ce nu ne orientam catre sporturi off road ? poate moto-cross ar fi mai potrivit pentru Romania decat strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce nu ne orientam catre sporturi off road ? poate moto-cross ar fi mai potrivit pentru Romania decat strada...

Pai si pe acolo mai dai peste vreun politician de are casa si nu ii place zgomotul de tzantzari motorizati, o mai iei pe cocoasa de la un jandarm, mai o amenda de la garda de mediu :) Inca mai merge la offroad, destul de lejer, insa pe strada omul mai imbina placutul cu utilul. nu isi permit toti sa umble cu remorci, sa schimbe uleiul la ore, iar unora poate nici nu le place. Ideal ar fi sa ne intelegem om cu om, insa nu se intampla asta nici pe trotuar, dapai pe sosea, unde merge mai toata lumea cu fiare > 1to., de la nea jean cu 2 clase si dacia din '70 de cad tablele, la sandel cu numar de bulgaria cu carnetul luat pe pile pana la mari executivi si profesori universitari cu gipane care in ciuda educatiei cred ca strada e a lor si fac nevrute. O tot zic: o sa ajungem ca rusii sa ne taiam si sa ne impuscam in trafic.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt peste 10 ani de cand se posteaza accidente in sectiunea asta in speranta ca o sa invatam ceva din greselile altora. Peste 10 ani in care motociclistii de la noi isi pierd viata in accidente care s-ar fi putut evita. Poate e timpul sa realizam ca motociclismul pur si simplu a devenit prea riscant pe strazile din Romania. De ce sa-ti pierzi viata pentru o banala neacordare de prioritate in care ai fi putut dealtfel scapa cu o aripa stramba si un far spart daca erai in masina ? merita riscul ?

De ce nu ne orientam catre sporturi off road ? poate moto-cross ar fi mai potrivit pentru Romania decat strada...

sunt si de 10 ori mai multe mobre decat acum 10 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa te contrazic, eu nu am impresia asta... in schimb sunt mult mai multe masini cu soferi nepregatiti.

Editat de KIM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa te contrazic, eu nu am impresia asta... in schimb su

nt mult mai multe masini cu soferi nepregatiti.

 

Chiar poti: Asta fiind in 2014, nu cred ca s-au inmultit de 5 ori motocicletele din 2014 pana acum...

http://jurnalul.ro/auto/parcul-moto-din-romania-s-a-dublat-in-ultimii-6-ani-670813.html

 

Revenind la subiect, e pacat ca isi pierd atat de multi viata si atat de multi sunt raniti grav in trafic pentru intoarceri pe linie continua si neacordari de prioritate.

Eu si azi dimineata m-am trezit cu unul care a intors in fata mea si nici macar nu s-a uitat. Am franat si l-am lasat, cum fac de fiecare data. Din pacate se intampla mult prea des, de aia merg tot mai incet in oras, sa nu apara acel moment in care nu apuc sa mai franez...

 

Problema este ca multi motociclisti nici nu stiu sa mearga corespunzator, nu stiu sa franeze, nu stiu sa evite, nu stiu sa analizeze traficul, merg prea tare, etc.

Atata timp cat conducem in Romania trebuie sa ne supunem traficului general. Iar in Romania se conduce foarte agresiv, si foarte periculos pentru ca nu se respecta multe reguli si nu exista respect intre participantii din trafic. Exista mai degraba smecherie si " ce, eu sunt mai prost?"

 

NU ne covine, dar asta e situatia.

 

R.I.P. :(

Editat de dagosh88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu si azi dimineata m-am trezit cu unul care a intors in fata mea si nici macar nu s-a uitat.

Asta se intampla si cu masina. Ce sa iti faci sperante cand esti si pe 2 roti? Daca ei nu se apara in fata unui obiect de 1.5 to. care vine si e vizibil (DRL aprinse tot timpul), mai ales sa isi apere boracii pe care si-i tot posteaza pe feisbuci (repet episodul de acum vreo 2 ani cand m-am oprit perpendicular la 10cm de portiera din spate a unui idiot care a sarit in soseaua principala si dupa s-a oprit in mijlocul drumului, portiera unde statea boracul lipit de geam si se uita la mine; soferul la fel de indiferent).

 

Legat de accidentul de acum: 42 de ani, cred ca avea ceva experienta; cauciucuri bune, toba (aviz loud pipes save lives), viteza nu cred ca prea arata ok mobra, strada pare intinsa si loc de asigurat destul de mult... ceva nu se leaga. Probabil s-a aflat in locul nepotrivit, la momentul nepotrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca cand vezi atatea accidente mortale, iti vine sa te lasi de motociclism...

Si altii parca ar renunta la gandul de a se mai apuca... asta e daca nu luam atitudine. Stam si zicem RIP pe forum si... atat.

 

RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e daca nu luam atitudine. Stam si zicem RIP pe forum si... atat.

Pai ce ar trebui facut? La cum merg treburile in tara (cam despre orice vorbim, nu numai despre trafic), nu ai de ales decat sa pleci sau sa te obisnuiesti cu mersul (a)normal al lucrurilor. Eu la concluzia asta am ajuns. Am bagajele facute. Daca totusi nu imi iese figura, asta e. Imi iau gip(sunt ironic cu asta).

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se intampla si cu masina. Ce sa iti faci sperante cand esti si pe 2 roti? Daca ei nu se apara in fata unui obiect de 1.5 to. care vine si e vizibil (DRL aprinse tot timpul), mai ales sa isi apere boracii pe care si-i tot posteaza pe feisbuci (repet episodul de acum vreo 2 ani cand m-am oprit perpendicular la 10cm de portiera din spate a unui idiot care a sarit in soseaua principala si dupa s-a oprit in mijlocul drumului, portiera unde statea boracul lipit de geam si se uita la mine; soferul la fel de indiferent).

 

Legat de accidentul de acum: 42 de ani, cred ca avea ceva experienta; cauciucuri bune, toba (aviz loud pipes save lives), viteza nu cred ca prea arata ok mobra, strada pare intinsa si loc de asigurat destul de mult... ceva nu se leaga. Probabil s-a aflat in locul nepotrivit, la momentul nepotrivit.

 

Asa este, pare sa aiba experienta. Vad ca s-a pus si o poza cu el pe Adancata intre timp. Un moment de neatentie, un moment in care era atent la altceva, sau altcineva care era sa dea peste el, o groapa, e greu sa fii atent la toate.

Cred ca multi au avut cel putin un moment in care nu mai puteau face nimic si au scapat prin urechile acului. Eu stiu ca am avut si sper ca voi mai scapa si pe viitor. In acele momente am devenit brusc credincios.

 

Apropo de DRL. Eu mi-am pus proiectoare cu Angel Eyes (destul de puternice) pe care le tin pornite tot timpul. Am realizat ca ele chiar conteaza, e mare diferenta fata de cum reactioneau soferii inainte sa le am.

Am si tobe sport, alea sunt doar pentru placerea mea, ca in trafic nu conteaza. Te aud doar cei din spate, sau te aude cand esti deja langa el daca mergi mai tare de 20 km/h + fata de ceilalti. Inainte sa le am credeam si eu ca ajuta, dar de fapt nu ajuta mai deloc.

Editat de dagosh88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De tot rahatul....! :( Știe cineva mai multe despre cum s-a întâmplat accidentul mai exact?

 

Motociclistul mergea pe Progresului, sensul spre Piața Danny Huwé (Răzoare). Mașina a intrat pe Progresului de pe o stradă perpendiculară și a vrut să vireze la stânga. Nu se vede foarte clar în poze, însă la nivelul acelei străzi nu este linie dublă continuă, tocmai pentru a permite celor care intră sau ies de pe ea să vireze la stânga. Motociclistul a intrat puternic în partea stânga spate a mașinii, pe care a învârtit-o cu aproape 180 de grade - motiv pentru care a și ajuns în poziția în care se vede în poze.

 

Vina aparține automobilistului pentru neacordare de prioritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of mai ... e trist ...foarte trist ...:(

Dumnezeu sa-l odihneasca si drumuri curate pe vesnicele plaiuri motocilcistice sa aiba ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP

 

cred ca putem sa incepem sa ne uram asfalt ud, cel uscat pare mult mai periculos.

chiar as fi curios de o statistica la numarul de accidente moto pe uscat vs ud

Cred ca e logic ca sunt mult mai putine....eu nu ies nici cand e prea cald cu motocicleta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Motociclistul mergea pe Progresului, sensul spre Piața Danny Huwé (Răzoare). Mașina a intrat pe Progresului de pe o stradă perpendiculară și a vrut să vireze la stânga. Nu se vede foarte clar în poze, însă la nivelul acelei străzi nu este linie dublă continuă, tocmai pentru a permite celor care intră sau ies de pe ea să vireze la stânga. Motociclistul a intrat puternic în partea stânga spate a mașinii, pe care a învârtit-o cu aproape 180 de grade - motiv pentru care a și ajuns în poziția în care se vede în poze.

 

Vina aparține automobilistului pentru neacordare de prioritate.

Locuiesc în zonă și știu că sensul respectiv este de cele mai multe ori liber, asfalt ok, strada dreaptă cu vizibilitate și ai senzația că ai scăpat un pic de aglomerație, te îmbie sa tragi un pic de accelerație. Ieșirea de pe străduță oferă vizibilitate șoferului... Sunt niște copaci care obtureaza niște unghiuri, dar...totuși să moară riderul.... Doamne ce firavi suntem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...baiat atat de tanar, cu vise si ambitii naruite intr-o secunda. Ma gandesc si la parintii lui.....Teribil. Fara cuvinte. Pleci de acasa si nu stii daca te intorci iarasi la cei dragi. Pacat. Dumnezeu sa-l ierte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, nu este linie continua pentru cei care doresc sa vireze la stanga venind dinspre Razoare, iar pentru cei ce doresc sa iasa de pe strada aceea in Sos Progresului exista indicator care te obliga sa virezi la dreapta.

Repet, daca nu ma insel...

 

Condoleante familiei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, nu este linie continua pentru cei care doresc sa vireze la stanga venind dinspre Razoare, iar pentru cei ce doresc sa iasa de pe strada aceea in Sos Progresului exista indicator care te obliga sa virezi la dreapta.

Repet, daca nu ma insel...

 

Se pare că este doar indicator de cedează trecerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...