Sari la conținut

Bucuresti - Pasaj Basarab 18.10.2016


LexDee
 Share

Postări Recomandate

bun asa, a mai adaugat si fuga de la locul accidentului la colectie...

de prins il prind sigur.

baut / acte ce o fi fost?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UPDATE: "Soferul nu a fugit de.la locul accidentului. La prima vedere, vinovat ar fi motociclistul care nu s.a asigurat. Moto a fost ranit usor si dus la spitalul Universitar." - Dani Ela

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UPDATE: "Soferul nu a fugit de.la locul accidentului. La prima vedere, vinovat ar fi motociclistul care nu s.a asigurat. Moto a fost ranit usor si dus la spitalul Universitar." - Dani Ela

Dinamica accidentului pare sa incrimineze șoferul "bulgar", mai ales ca erau pe pasaj. Mașina o fi schimbat banda 1 cu 2, banda pe care venea motocicleta cu viteza undeva intre 70-90kmph si a intrat în portiera șoferului.

Moto ce Dot avea la anvelopa? :-P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dinamica accidentului pare sa incrimineze șoferul "bulgar", mai ales ca erau pe pasaj. Mașina o fi schimbat banda 1 cu 2, banda pe care venea motocicleta cu viteza undeva intre 70-90kmph si a intrat în portiera șoferului.

Moto ce Dot avea la anvelopa? :-P

Pana nu demult, martorii estimau vitezele, mai nou se estimeaza online :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu demult, martorii estimau vitezele, mai nou se estimeaza online :))))

Crede-ma, dupa cum arata infundatura in partea laterala a masinii, riderul avea viteza cuprinsa in intervalul de mai sus. Tot acolo amintisem de dinamica accidentului (in masura informatiilor gasite/interpretate), ceea ce ma ajuta sa trag primele concluzii.

La fel, o prima ipoteza in ceea ce priveste viteza autovehiculului in cazul unui accident cu un pieton se face in felul urmator:

  • daca victima este in fata masinii, se vorbeste despre o viteza la impact < 60kmph
  • daca victima este in spatele masinii, se vorbeste despre o viteza la impact > 60kmph

Dar cui sa explici mai multe..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nimeni nu-si pune intrebarea ce cauta masina aia fix perpendicular ,si lipita de bordura pe banda 2 ? ce vroia,sa traverseze sinele ca elicopterul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred că bulgarul voia să parcheze pe ultima bandă şi motociclistul nu i-a dat prioritate.

Altă variantă ar fi că motociclistul a venit de pe breteaua din dreapta şi a lovit conserva care avea prioritate, portiera stânga lovită se explică prin faptul că bulgarul mergea cu spatele.

Ştiu că englezii merg pe stânga, australienii merg cu roatele în sus, ăştia care merg cu spatele nu ştiu din care emisferă sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi/loc zona, de 2 ori

 

apropos de asta, prin 2007-2008 am vazut clipul asta

 

 

la vremea respectiva mi-a lasat un nod in gat dar mi-a ramas intiparit in minte... mai ales faza cu "majoritatea accidentelor se petrec pe drumuri pe care le faci zilnic, aproape de casa" si cica asa ar fi, ca esti mai relaxat pe drumuri pe care le bati zilnic si incostient te simti mai in siguranta, dar nu esti.

grija mare, beliti ochii mereu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi/loc zona, de 2 ori

 

apropos de asta, prin 2007-2008 am vazut clipul asta

 

 

la vremea respectiva mi-a lasat un nod in gat dar mi-a ramas intiparit in minte... mai ales faza cu "majoritatea accidentelor se petrec pe drumuri pe care le faci zilnic, aproape de casa" si cica asa ar fi, ca esti mai relaxat pe drumuri pe care le bati zilnic si incostient te simti mai in siguranta, dar nu esti.

grija mare, beliti ochii mereu!

Asa este. De asemenea majoritatea accidentelor la drumuri lungi se intampla pe ultimii Km pina la destinatie. Explicatia ar fi aceeasi: relaxarea ca ''ai ajuns'', ca ai trecut cu bine de partea grea si evident oboseala acumulata de pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi/loc zona, de 2 ori

 

apropos de asta, prin 2007-2008 am vazut clipul asta

 

 

la vremea respectiva mi-a lasat un nod in gat dar mi-a ramas intiparit in minte... mai ales faza cu "majoritatea accidentelor se petrec pe drumuri pe care le faci zilnic, aproape de casa" si cica asa ar fi, ca esti mai relaxat pe drumuri pe care le bati zilnic si incostient te simti mai in siguranta, dar nu esti.

grija mare, beliti ochii mereu!

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Cica o proasta a urcat de la orhideea pe pod spre titulescu si a intrat direct pe banda 2" spus de un coleg al unui prieten care a văzut accidentul...Sănătate motociclistului!

Daca omul are si simt civic si se duce la politie, are o bere de la mine. Altfel, cine stie cum interpreteaza militia accidentul... merge tot timpul aia cu "s-a bagat cum fac toti motociclistii, stiti dvs. Eu doar am tinut banda mea"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

"Cica o proasta a urcat de la orhideea pe pod spre titulescu si a intrat direct pe banda 2" spus de un coleg al unui prieten care a văzut accidentul...Sănătate motociclistului!

Eu v-am spus în mare ca asa s-a întâmplat accidentul, schimbare de banda/neacordare de prioritare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...