The Mentalist Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Cocalarul nu avea nici casca, nici permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Acum o să intre câțiva tru-bikers să-ți facă morală că un permis și o cască nu te fac motociclist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 De pe facebook pare ca era pe un r1 in poze , aici avea un gsx r k 1,2,3 cine stie de pe la cine il luase si nas prea crede ca r 1ala era al lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Cocalarul nu avea nici casca, nici permis.Confirm informația de la colegul. În afară faptului ca e cocalar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 În afară faptului ca e cocalar Nici eu nu cred asta. Nu avea papuci. Serios acum, ori era ignorant ori cu ceva surubele lipsa. In traficul nostru sa te comporti asa... M.am intalnit si eu in weekend cu unul cu tzacalie dar fara casca pe un fezeu, mai dadea si pedala printre blocuri. Acuma na, daca si ala cu fordu a fost smecher\tembel, si.a luat bonus la puncte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Au dat la TV la Observator. Alti cocalari de pe margine stiau si ei ca trebuie sa culci imediat motocicleta ca sa scapi... Baieti si fete care va apucati acum de motociclism, nu mergeti fara carnet, nu mergeti fara echipament. Tineti motoatele intr-o stare tehnica cat mai buna si imbunatatiti-va continuu abilitatile de conducere, investiti in cauciucuri noi, sisteme de siguranta ABS, exersati franarea de urgenta si adaptati viteza la posibilitatile voastre de oprire. Anticipati. Nu culcati motoreta, franati cat mai puternis si intre timp vedeti daca cumva e loc de ocolire a impactului, exersati dat drumul la frane si fandat si ocolit obstacolul. E un sport periculos,un intelept a spus: nu forta toate limitele deodata! Adica frig, aderenta scazuta, stradute cu posubilitate de iesire de masini, fara carnet, fara casca, viteza neadaptata, skill inexistent, etc. Ptea multe limite calcate deodata = moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Nu purta casca , trist pentru el . Nu avea permis , trist pentru cei din jurul lui . Era un mare pericol pentru pietoni . Nu avea ce cauta pe sosea . Din punctul meu de vedere , viteza prea mare , avand in vedere ca urma o intersectie cu vizibilitate redusa. De condus preventiv o fi auzit ? Editat Octombrie 31, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Astea sunt strazile, ce sa ii faci? Iei tanc sau mergi cu 40 la ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Da, dar poate cu alte vehicule pentru care avea permis. Pe moto nu stia cu ce se mananca... » Post actualizat in 31 Oct 2016 18:18De condus preventiv vorbeam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Lightning Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Inainte cu cateva minute, poate o ora inainte de impact, a trecut pe langa mine aproape de avionul din Colentina, venea dinspre Voluntari (pentru cei care cunosc Bucurestiul) si chiar mergea incet. Nu croseta masini, nu alerga si din ce imi aduc aminte purta echipament. O geaca neagra de piele si o casca la fel, neagra. Am ramas putin blocat cand am vazut apoi pe facebook. Poate asta a fost decisiv daca intradevar asa e, legat de permis. Dar omul e deja mort si comentariile nu mai au sens acum. Editat Octombrie 31, 2016 de Blue_Lightning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 ............... Baieti si fete care va apucati acum de motociclism, nu mergeti fara carnet, nu mergeti fara echipament. Tineti motoatele intr-o stare tehnica cat mai buna si imbunatatiti-va continuu abilitatile de conducere, investiti in cauciucuri noi, sisteme de siguranta ABS, exersati franarea de urgenta si adaptati viteza la posibilitatile voastre de oprire. ....................... sunt de acord 110% din tot ce ai scris! dar pasajul asta, pe care-l citez, costa. Si costa multi bani..... asta-i problema la marea majoritate ....stii cum e, iti place sa te joci cu focul, iti place caldura, si de multe ori uiti ca ai putea sa te si arzi! cred ca exact asta a patit si victima.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Da, dar poate cu alte vehicule pentru care avea permis. Pe moto nu stia cu ce se mananca... » Post actualizat in 31 Oct 2016 18:18De condus preventiv vorbeam... Corect. Traia acum daca nu iesea ilegal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 sunt de acord 110% din tot ce ai scris! dar pasajul asta, pe care-l citez, costa. Si costa multi bani..... asta-i problema la marea majoritate ....stii cum e, iti place sa te joci cu focul, iti place caldura, si de multe ori uiti ca ai putea sa te si arzi! cred ca exact asta a patit si victima.... si sa te duci sa dai la buci costa...o floare, o masa in oras, camera la hotel, un ceas..... da ..dai la buci dar cand e vorba de viata ta ....TE MAI UITI LA BANI???? MERSUL PE MOTOR..ATENTIE NU MOTOCICLISMUL....DOAR MERSUL PE MOTOR, COSTA omul si a cam facut o pe mana lui + ghinion cu masina ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin Nitsoc Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Fuck, ce repede se duce o viata. Poate clipul nu reflecta corect viteza dar nu pare sa fi avut mai mult de 50....si ma gandesc la chestia aia ca daca nu incepi franarea sau eschiva cu o sutime de secunda inainte ca "lebada neagra" sa se intample, iti trebuie multi factori pozitivi ca sa scapi intreg din patanie. Mai bine merg cu 20 pe stradute inguste de unde pot iesi masini oricand si sa fiu luat de "prost" decat asa... RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TCosmin7 Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Dumnezeu sa-l odihnească ! Eu cred ca fordul a ieșit fără sa se asigure la semnul de cedează trecerea iar motociclistul văzând mașina în fata lui , probabil s-a speriat și a pus frana față . Din spusele altora motociclistul ar fi alunecat intenționat pentru a se salva...dar acum nu mai putem face nimic. Totuși când ieși la o plimbare ar trebui sa ai obligatoriu casca și o pereche de manusi. Editat Octombrie 31, 2016 de TCosmin7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Dumnezeu sa-l odihneasca ! Condoleante familiei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Aia n-a fost culcare voluntara. A fost frana necontrolata concomitent cu inclinarea usoara a mobrei spre dreapta in incercarea de fandare prin fata masinii, pierdut fata, cazut. Mai elucubrau niste ... unii pe la televizor "a sarit de pe motocicleta ca sa se salveze". My ass! Am cazut si eu o data asa nefiind obisnuit cu mobra (era de imprumut) care avea frane mult mai tepene decat mizeriile de pe KLE. Tot la o neacodare de prioritate. Si mobra aia s-a dus sub masina, dar eu si pasagerul nu! Pentru ca, desi abia plecasem de la verde, m-a dus capul sa mai verific odata in stanga daca nu cumva mai vine vreun bezmetic. Si n-am avut absolut nimic pentru ca mergeam usurel, nefiind mobra mea si avand pasager. Si pentru ca aveam casca pe cap! Deci lipsa exersare franare de urgenta+viteza prea mare pentru intersectia aia+ lipsa casca+ dobitocul care nu da prioritate=fatal. Cum zicea cineva mai sus, prea multe minusuri ca sa-ti dea la final cu plus. » Post actualizat in 31 Oct 2016 21:35Desi initial mi s-a parut un accident oarecare, dupa ultimele informatii aparute mi se pare un accident din care foarte multi au de invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Multi useri noi de cand n-am mai intrat pe motociclism.ro, dar fix aceleasi discutii in jurul unor accidente foarte asemanatoare. Daca motociclistul nu avea casca n-am de ce sa-l compatimesc. Si-a facut-o cu mana lui. Nu conteaza cum s-a intamplat accidentul, decizia de a nu purta casca a luat-o in momentul in care s-a urcat pe motor. Nu stiu cum invata unii sa mearga cu motocicleta, nu stiu cine-i invata sa franeze cu spatele in loc sa foloseasca fata, nu stiu cine-i invata sa culce motorul inainte de impact. Dupa parerea mea accidentul se putea evita foarte usor. Cu conditia ca motociclistul sa stie sa piloteze motocicleta nu doar sa stea calare pe ea. Din pacate, pe acest forum nu se invata niciodata nimic. Intotdeauna se discuta indenlung despre vinovatia altora si se pierde din vedere ce ar fi trebuit sa faca motociclistul ca sa evite accidentul. Sunt cativa useri care intotdeauna dau sfaturi utile, dar exista si multi useri care bat campii cu gratie. Din pacate este foarte greu pentru un incepator sa discearna intre sfaturile bune si sfaturile mai putin bune. Dupa parerea mea the mentalist este unul din userii care ar trebui ascultati. Intotdeauna a spus lucruri corecte si de bun simt. La politica nu se pricepe, dar la motociclete se pricepe foarte bine. Asa si acum... Au dat la TV la Observator. Alti cocalari de pe margine stiau si ei ca trebuie sa culci imediat motocicleta ca sa scapi... Baieti si fete care va apucati acum de motociclism, nu mergeti fara carnet, nu mergeti fara echipament. Tineti motoatele intr-o stare tehnica cat mai buna si imbunatatiti-va continuu abilitatile de conducere, investiti in cauciucuri noi, sisteme de siguranta ABS, exersati franarea de urgenta si adaptati viteza la posibilitatile voastre de oprire. Anticipati. Nu culcati motoreta, franati cat mai puternis si intre timp vedeti daca cumva e loc de ocolire a impactului, exersati dat drumul la frane si fandat si ocolit obstacolul. E un sport periculos,un intelept a spus: nu forta toate limitele deodata! Adica frig, aderenta scazuta, stradute cu posubilitate de iesire de masini, fara carnet, fara casca, viteza neadaptata, skill inexistent, etc. Ptea multe limite calcate deodata = moarte. Bineinteles, veti gasi mereu si pseudo-specialisti. Un exemplu este cel oferit de Speedy.K sau easy ride on!. (sa nu se inteleaga de aici ca cei 2 useri dau intotdeauna sfaturi proaste) Pe unii pseudo-specialisti ii puteti depista dupa vehementa cu care isi apara punctul de vedere si dupa cantitatea de injuraturi. V-as sfatui ca intotdeauna sa ii credeti mai mult pe cei care va indeamna la prudenta si sa-i credeti mai putin pe cei care va indeamna la teribilisme. De asemenea, concentrati-va mai mult pe ce ar fi trebuit sa faca motociclistul ca sa evite accidentul / ce ar trebui sa faceti voi daca v-ati gasi intr-o situatie asemanatoare, decat pe injuratul ”conservarilor” si gasirea vinovatilor. Oricum, vina o stabileste politia si nu comunitatea forumistica si oricum nu prea mai conteaza cine e vinovat atata timp cat motociclistul este mort. Si daca a murit din vina lui si daca a murit cu dreptatea in brate tot mort este. Cel mai bine era sa stie cum sa evite accidentul si sa traiasca. R.I.P. :rose: Ciudata alunecare a discutiei in topic spre "bubele" motociclistului si... "nodurile din papura" Noroc ca exista filmarea. Cazul este tipic (in perceptia mea): un conservar cretan (cu i) incalca legea cu tupeu sau nesimtire si nu acorda prioritate. Motociclistul franeaza disperat dar pierde aderenta si controlul directiei, pierde si echilibrul, iar datorita manevrei conservarului care nici poveste sa franeze macar in ultimul moment...isi pierde viata pe loc. Oare o viteza redusa la cea a bicicletei clasice si o casca l-ar fi salvat de un conservar dispus sa nu franeze pentru nimeni? Aia n-a fost culcare voluntara. A fost frana necontrolata concomitent cu inclinarea usoara a mobrei spre dreapta in incercarea de fandare prin fata masinii, pierdut fata, cazut. Mai elucubrau niste ... unii pe la televizor "a sarit de pe motocicleta ca sa se salveze". My ass! Am cazut si eu o data asa nefiind obisnuit cu mobra (era de imprumut) care avea frane mult mai tepene decat mizeriile de pe KLE. Tot la o neacodare de prioritate. Si mobra aia s-a dus sub masina, dar eu si pasagerul nu! Pentru ca, desi abia plecasem de la verde, m-a dus capul sa mai verific odata in stanga daca nu cumva mai vine vreun bezmetic. Si n-am avut absolut nimic pentru ca mergeam usurel, nefiind mobra mea si avand pasager. Si pentru ca aveam casca pe cap! Deci lipsa exersare franare de urgenta+viteza prea mare pentru intersectia aia+ lipsa casca+ dobitocul care nu da prioritate=fatal. Cum zicea cineva mai sus, prea multe minusuri ca sa-ti dea la final cu plus. » Post actualizat in 31 Oct 2016 21:35Desi initial mi s-a parut un accident oarecare, dupa ultimele informatii aparute mi se pare un accident din care foarte multi au de invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dracon Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Treaba e clara, am vazut eu la televizor ca cel mai bine e sa culci motorul sa se duca taras. Si cat de serios si convins era baiatul ala de vomita ineptia. Cat despre accident in sine cazul e inchis, un sofer neatent omoara din culpa un cocalar cara permis si fara casca. Restul e poveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 (editat) @DStar,se vede clar ca a cazut datorita blocarii rotii de fata prin franare,nu a celei de spate! S-a pierdut si a franat "de tot" cu fata. Adica si-a franat viata! N-are nicio legatura ceea ce spui legat de franarea cu spatele in cazul de fata! "...nu stiu cine-i invata sa franeze cu spatele in loc sa foloseasca fata..." Sa-i fie tarana usoara,daca avea sau nu casca-permis-echipament.Nu mai conteaza acum,nici a cui era mobra. In cazul acesta avem norocul sa avem un video de la accident si sa ne dam cu parerea. Tu ai vazut cum arata suspensia unei motorete care franeaza puternic cu fata? Care daca are aderenta si cauciuc se afunda fata apoi se ridica in stoppie si se da peste cap? Uita-te ca sunt video-uri destule in care rideri franeaza tare cu fata si ajung sa loveasca masina sau sa se dea peste cap si sa ajunga doar corpul lor pe masina. Aici nu se vede nicio afundare spre fata a suspensiei, oricum nu destul ca sa sugereze o franare puternica. Accidentul era foarte usor de evitat daca in timpul franarii se folosea creierul, se dadea usor drumul la frane si se fanda prin spatele masinii de exemplu. Sau prin orice spatiu liber care iti venea in ochi - unde privesti acolo te duci! Acum dupa ce l-am tocat cum trebuie, nimeni nu o sa-l disculpe daca nu avea permis. Eu cred, asa din psihologia gastilor de astfel de motociclisti, ca pur si simplu a luat o motoreta la teste pana la coltul strazii si ca ceilalti il asteptau la seminte pe undeva mai in spate. De aia fara casca. Pentru ca pe vremea asta cine s-ar da fara casca? Chiar si numai de frig, nimeni nu s-ar da decat daca ia o mobra cica la un test pana la colt. In poze de pe FB apare mereu cu un R1 negru, asta pare un Gixxer de 600. Poate nu stia nici motoreta, nici anvelopele, i-a dat si mai tare pe straduta 'ca sa testeze mobra'. Faptul ca la fata locului erau deja unii din gasca lui, care il cunoasteau, mi-ar intari scenariul asta. Dar e doar un scenariu, nu dati cu pietre. Poate vine careva din gasca de obisnuiti ai individului sa ne mai spuna cate ceva. Iar faptul ca nu avea carnet a fost intarit de vreo 2 din cei intervievati, plus ca se poate verifica la Politie. Eu sa fiu reporter as verifica treaba asta inainte sa o dau pe sticla. » Post actualizat in 01 Nov 2016 07:45 ..... Uelcam bec! Te asteapta si te pomeneste lumea la MotoGP! Editat Noiembrie 1, 2016 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Niko, desi nu iti suport comentariile acide...da, ai dreptate. Lipsa de respect pt ceilalti si lipsa de respect pt sine. Acum e tardiva judecata. Cred ca toti am fi preferat sa il stim viu si sa isi ia bobarnacele meritate. Prea tarziu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 Bineinteles, veti gasi mereu si pseudo-specialisti. Un exemplu este cel oferit de Speedy.K sau easy ride on!. (sa nu se inteleaga de aici ca cei 2 useri dau intotdeauna sfaturi proaste) Dupa cum ar fi trebuit sa observi, de foarte multa vreme ma doare fix in varful spitzului, daca-mi este permis un pleonasm de intarire, de ce crede lumea despre ce spun eu. Tot de aceasta multa vreme imi spun parerea si cam atat. Cine intelege bine, cine nu, sa fie sanatos. Ceea ce va dorim si dumneavoastra. » Post actualizat in 01 Nov 2016 08:26 [...] Niko, ce spui tu despre dinamica franarii cu fata e valabil doar daca guma aia chiar musca din asfalt. Aici e caz clar, dupa parerea mea, de guma foarte rece, asfalt, foarte rece, uleiul din furca foarte rece => rupere de aderenta in secunda zero. N-a mai apucat nicio furca sa se afunde, nicio greutate sa se duca in fata. Asa cred eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 (editat) bah, e simpla treaba, toti gresim si bravam uneori... daca ne vine randul...aia e!!! acu' lupu moralist: 1. nu porti casca esti un bou (vaca , dupa caz) riscul de a da coltu chiar si la o cazatura minora fara impact cu alt autovehicol e foarte mare! ATENTIE: CASCA SE POARTA LEGATA, ALTFEL E DEGEABA, ITI SARE DIN CAP LA PRIMUL SOC!!! 2. n-ai permis: asta nu inseamna ca nu te pricepi la mersul cu motoreta dar iti asumi o posibila condamnare... ADICA TE DUCI LA PUCALIE!!! 3. cum ar fi putut evita accidentul: e simplu adapta viteza la conditiile de traffic(ca nici militienii aia nu sunt cretini cand zic asta) daca lasa gazul mai moale avea timp de franare,de reactive, poate nu mai pierdea fata si se alegea doar cu troaca sifonata. Pana acum cativa ani va plangeati ca nu aveti unde sa va dati cu speedurile, acum, ca aveti circuit la Adancata va plangeti ca e mult 70E pe zi...NA, E MAI IEFTIN PE STRADA! 4. pentru cei ce sustin ca nu mai conteaza daca avea permis, daca mergea mai incet daca, daca, daca.... comentariile nu conteaza, mortul e mort... : cand esti mort, esti mort... tu nu sti, ca esti mort... LAFEL E SI CAND ESTI PROST!!! PS: n-are nici o treaba cu aruncatul de pe motoreta, a franat tare, a pierdut fata, n-a stiut s-o redreseze si s-a pravalit! Editat Noiembrie 1, 2016 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 din filmare se vede clar ca a fugit fata. acuma ca apus spatele si dupa fata sau doar fata ... cauza? guma veche, tare sau asfalt rece + guma rece sau furca mult prea dura sau prea moale si lipsa compresiei vazuta pe film se explica prin faptul ca era deja "jos" cat avea cursa. acum e cam tarziu. eu nu as fi procedat ca el, clar. as fi purtat casca, mai ales pe frigul asta... brrr viteza. poate la fel ca el, poate mai mare. nu stiu asta dar in orice caz faceam tot ce se poate sa nu cad inainte de impact si sa reduc cat mai mult din viteza... taras, fix pix. eventual o fandare prin spate, era evident ca boul nu va oprii... din punctul de vedere al dobitocului ... ce draqu nu a bagat piciorul in gaz? sunt 100% sigur ca a vazut, tarziu, dar a vazut, trebuia sa o calce. poate poate mai era o sansa... mor cand ii vad pe antitalentii astia cu carute ca nici cand incalca legea nu "percuteaza" nu sunt pur si simplu in stare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Noiembrie 1, 2016 Share Postat Noiembrie 1, 2016 (editat) din punctul de vedere al dobitocului ... ce draqu nu a bagat piciorul in gaz? sunt 100% sigur ca a vazut, tarziu, dar a vazut, trebuia sa o calce. poate poate mai era o sansa... mor cand ii vad pe antitalentii astia cu carute ca nici cand incalca legea nu "percuteaza" nu sunt pur si simplu in stare. din vreo doua motive: 1) cand realizezi ca te vei lovi / ca se va lovi ceva de tine, prima reactie e sa franezi. ca la scoala de soferi: ambreiajul si frana la podea. putini au reflexul de a accelera, chiar daca aia ar fi manevra salvatoare. una e reflexul, alta e logica. 2) poate a avut pietoni pe trecere pe strada pe care intra. e doar o supozitie, ca nu se vede in imagini. dar am vazut de multe ori din astia care nu se mai uita si dincolo de intersectie inainte sa intre in ea, si raman suprinsi fix in mijloc. cu masina chiar am avut accident cu unul dintr-asta. P.S. nu e vorba de a cauta circumstante atenuante pt sofer. se pune problema de a intelege traficul, reactiile soferilor, modul in care poate degenera o "banala" neacordare de prioritate. Editat Noiembrie 1, 2016 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.