Sari la conținut

Accident Voluntari 31.10.2016


Răzvan Drăgoi
 Share

Postări Recomandate

din filmare se vede clar ca a fugit fata. acuma ca apus spatele si dupa fata sau doar fata ...

cauza? guma veche, tare sau asfalt rece + guma rece sau furca mult prea dura sau prea moale si lipsa compresiei vazuta pe film se explica prin faptul ca era deja "jos" cat avea cursa.

 

acum e cam tarziu.

eu nu as fi procedat ca el, clar.

as fi purtat casca, mai ales pe frigul asta... brrr

viteza. poate la fel ca el, poate mai mare. nu stiu asta dar in orice caz faceam tot ce se poate sa nu cad inainte de impact si sa reduc cat mai mult din viteza...

taras, fix pix. eventual o fandare prin spate, era evident ca boul nu va oprii...

 

din punctul de vedere al dobitocului ... ce draqu nu a bagat piciorul in gaz?

sunt 100% sigur ca a vazut, tarziu, dar a vazut, trebuia sa o calce.

poate poate mai era o sansa...

mor cand ii vad pe antitalentii astia cu carute ca nici cand incalca legea nu "percuteaza" nu sunt pur si simplu in stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

din punctul de vedere al dobitocului ... ce draqu nu a bagat piciorul in gaz?

sunt 100% sigur ca a vazut, tarziu, dar a vazut, trebuia sa o calce.

poate poate mai era o sansa...

mor cand ii vad pe antitalentii astia cu carute ca nici cand incalca legea nu "percuteaza" nu sunt pur si simplu in stare.

din vreo doua motive:

1) cand realizezi ca te vei lovi / ca se va lovi ceva de tine, prima reactie e sa franezi. ca la scoala de soferi: ambreiajul si frana la podea. putini au reflexul de a accelera, chiar daca aia ar fi manevra salvatoare. una e reflexul, alta e logica.

2) poate a avut pietoni pe trecere pe strada pe care intra. e doar o supozitie, ca nu se vede in imagini. dar am vazut de multe ori din astia care nu se mai uita si dincolo de intersectie inainte sa intre in ea, si raman suprinsi fix in mijloc. cu masina chiar am avut accident cu unul dintr-asta.

 

P.S. nu e vorba de a cauta circumstante atenuante pt sofer. se pune problema de a intelege traficul, reactiile soferilor, modul in care poate degenera o "banala" neacordare de prioritate.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) cand realizezi ca te vei lovi / ca se va lovi ceva de tine, prima reactie e sa franezi. ca la scoala de soferi: ambreiajul si frana la podea. putini au reflexul de a accelera, chiar daca aia ar fi manevra salvatoare. una e reflexul, alta e logica.

stiu, mi-a luat ceva pana am scapt de reflexele instinctuale si am inceput sa percutez in situatii limita.

ideea insa este ca daca nu "poti" stai bland si nu forta.

cand ai abilitatile dezvoltate forteaza, dar nici atunci nu este garantat nimic...

insa eu ma referam la astia care nu pot dar au impresia ca-s mari soferi.

cu cat au mai putine abilitati cu atata au impresia ca-s mai "buni".

 

soferul in cauza s-a taiat ca maioneza, nu a franat...nici o reactie. bine ca nu i-a murit motorul.

 

cat despre scoala de soferi... fix pix.

scoala incepe cand ai plasticul si mergi in trafic real la viteze reale fara sa ai pe cineva langa care sa te "scoata" din ... rahat.

si nu se termina pentru unii niciodata.

e ca in jocuri, unii ajung sa termine jocul altii nu. pentru unii este usor, pentru altii nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. pentru cei ce sustin ca nu mai conteaza daca avea permis, daca mergea mai incet daca, daca, daca.... comentariile nu conteaza, mortul e mort... :

cand esti mort, esti mort... tu nu sti, ca esti mort... LAFEL E SI CAND ESTI PROST!!!

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

» Post actualizat in 01 Nov 2016 08:26

Niko, ce spui tu despre dinamica franarii cu fata e valabil doar daca guma aia chiar musca din asfalt. Aici e caz clar, dupa parerea mea, de guma foarte rece, asfalt, foarte rece, uleiul din furca foarte rece => rupere de aderenta in secunda zero. N-a mai apucat nicio furca sa se afunde, nicio greutate sa se duca in fata. Asa cred eu.

Da, cel mai probabil asa a fost. Din cauza panicii a tras de frana mult prea repede (poate la fel cum o facea obisnuit in conditii de vara) si a pierdut fata inainte de a incepe sa o incarce si sa se vada pe suspensie treaba asta. De acord.

 

Niko, desi nu iti suport comentariile acide...da, ai dreptate. Lipsa de respect pt ceilalti si lipsa de respect pt sine. Acum e tardiva judecata. Cred ca toti am fi preferat sa il stim viu si sa isi ia bobarnacele meritate. Prea tarziu..

Sunt acide pentru ca motociclismul e pe viata si pe moarte. Daca macar unu' singur citeste pe aici si realizeaza ca nu e ok sa se suie pe motoreta fara carnet, fara casca, pe frig, sa testeze motorete printre stradute tot e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt acide pentru ca motociclismul e pe viata si pe moarte. Daca macar unu' singur citeste pe aici si realizeaza ca nu e ok sa se suie pe motoreta fara carnet, fara casca, pe frig, sa testeze motorete printre stradute tot e bine.

Corect. Si cand te gandesti ca noi, cand ne-am apucat, nu prea aveam cine stie ce surse. Daca n-aveai vreun prieten mai tarsit prin motocicleala invatai pe pielea ta, la propriu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel mai probabil asa a fost. Din cauza panicii a tras de frana mult prea repede (poate la fel cum o facea obisnuit in conditii de vara) si a pierdut fata inainte de a incepe sa o incarce si sa se vada pe suspensie treaba asta. De acord.

 

Sunt acide pentru ca motociclismul e pe viata si pe moarte. Daca macar unu' singur citeste pe aici si realizeaza ca nu e ok sa se suie pe motoreta fara carnet, fara casca, pe frig, sa testeze motorete printre stradute tot e bine.

Iegzakt ce am spus io mai sus. :)

 

Citeste ce am eu in semnatura,chiar daca nu pare acid.Poate realist! :ok:

 

Corect. Si cand te gandesti ca noi, cand ne-am apucat, nu prea aveam cine stie ce surse. Daca n-aveai vreun prieten mai tarsit prin motocicleala invatai pe pielea ta, la propriu.

Mare adevar ai grait,Kolare,mare! :ok:

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insa eu ma referam la astia care nu pot dar au impresia ca-s mari soferi.

cu cat au mai putine abilitati cu atata au impresia ca-s mai "buni".

Dunning-Kruger

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai...nu pare: "INCHEI ASIGURARI MOTO,AUTO,IMOBILIARE SI DE SANATATE(PENTRU CLUJ)" :crack:

Unde mai Andrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu va prindeti cum se putea evita accidentul?

???

1 casca - nu degeaba casca e obligatorie. s-au facut suficiente studii si teste. casca te salveaza in foarte multe cazuri. puteti cauta filmulete pe youtube - intr-o casca buna poti da cu ciocanul pana obosesti si nu se sparge, in schimb daca-i cari unuia ciocane pe capul gol il faci chisalitza

2 atentie + anticipatie - cred ca am pus de cel putin 5 ori pe forumul asta mesajul lui Mike Doohan - Treat intersections as a black spot. Puii mei, fiti voi mai sfatosi decat Doohan. In definitiv cine o fi si fraierul asta? Probabil un fricos care nu stie ce inseamna sa te dai cu vitezane.

Daca nu stiati pana acum, intersectie nu inseamna doar intretaierea dintre 2 mari bulevarde unde traficul este si dirijat prin semafoare sau semne de circulatie. Intersectie inseamna si intretaierea cu o straduta secundara si iesirea dintr-o parcare, benzinarie, hypermarket. Daca nu stiati pana acum, peste 60-70% dintre accidentele in care sunt implicate 2 vehicule, dintre care o motocicleta, se petrec in astfel de intersectii.

 

mac0585_a3_black_spot_venue_ad_mick_lr-2

 

3 motocicleta nu se conduce ci se piloteaza. Multi nu inteleg diferenta. Au impresia ca daca stiu sa-si tina echilibrul si sa traga un pic de gaz stiu totul despre motociclete. Ei bine, de accelerat poarte oricine, arta e de a manevra motocicleta tocmai intr-o situatie dificila. Si treaba asta am mai spus-o de multe ori - in situatii de urgenta nu se franeaza deloc cu spatele. De ce? Pentru ca roata spate oricum e in aer si ar fi mult mai util sa te concentrezi pe frana fata, sa fii atent sa nu te prinda cu roata stramba sau cu motocicleta inclinata, sa fii atent sa nu blochezi roata fata, sa fii atent pe unde poti gasi o portita de scapare etc.

 

Daca meseriasul nostru ar fi stiut sa franeze nu s-ar mai fi imprastiat pe jos prematur. Daca ar fi ramas pe roti, daca ar fi franat cum trebuie pana in ultimul moment, daca ar fi purtat si casca pe cap ar fi fost viu si nevatamat. Daca avea puterea sa si anticipeze pericolele atunci accidentul nu s-ar fi produs deloc.

Acum ce sa mai zic... R.I.P.

 

» Post actualizat in 01 Nov 2016 07:45

Uelcam bec! Te asteapta si te pomeneste lumea la MotoGP! :D

 

Sa-i anunti pe baieti ca din sezonul viitor sunt fan Vinales.

Pacat ca Lorenzo a decis sa plece de la Yamaha. Sezonul asta ar fi fost campion daca ramanea.

Dupa ce se retrage Rossi poate o sa mai intru si eu pe la sectiunea aia. Sper sa se mai domoleasca porcaiala dupa ce se va intampla fericitul eveniment.

 

A fost o intamplare ca am vazut postul asta pe facebook. Altfel nu prea mai intru pe forum. Dar am vrut sa-ti sustin punctul de vedere referitor la acest accident. Eu chiar cred ca dai sfaturi foarte utile cand vine vorba de motociclete si lumea are ce sa invete de la tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul acesta avem norocul sa avem un video de la accident si sa ne dam cu parerea. Tu ai vazut cum arata suspensia unei motorete care franeaza puternic cu fata? Care daca are aderenta si cauciuc se afunda fata apoi se ridica in stoppie si se da peste cap? Uita-te ca sunt video-uri destule in care rideri franeaza tare cu fata si ajung sa loveasca masina sau sa se dea peste cap si sa ajunga doar corpul lor pe masina. Aici nu se vede nicio afundare spre fata a suspensiei, oricum nu destul ca sa sugereze o franare puternica.

 

Tin sa-ti dau dreptate, a trebuit sa fac o franare de urgenta acum cateva seri deoarece un copil ( la fel ca mine) cu o Vitara nu s-a uitat la schimbarea benzii cu vreo 200 metrii inainte de un semafor. Afara erau vreo 3, 4 grade dar nu mi-a derapat fata deloc (Dot 5114, Michelin Pilot Street) si suspensia de fata s-a comprimat grav, spatele era ridicat si a inceput sa-mi penduleze usor, dar apoi am eliberat usor frana fata si si-a revenit. Guma era destul de rece, plecasem de 2, 3 minute de acasa.

Editat de Blue_Lightning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca se discuta de franare de urgenta, ba cu fata, ba cu spatele sau cu amandoua, ca motocicleta se piloteaza nu se conduce in conditii de mers stradal, gume, compresie a furcii etc.... cand defapt un amarat (ca a murit saracu altfel l as fi catalogat altfel), fara permis (parca asa se zice cu cateva posturi inainte) s a suit pe motor fara casca si s a pravalit cu capul in masina unui idiot care nu a dat prioritate nu? Sau e alt eveniment de pe vreun circuit si nu inteleg eu?!

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva ani de zile tot bat apa in piua cu importanta aderentei maxime a rotii fata, pt a avea o sansa in caz ca apare neprevazutul. Sansa a facut sa existe aceasta filmare care face cit 1 000 000 de fraze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baza motociclitului este un melanj intre instinctul de conservare si experiența pe sosea. Proporțiile melanjului sunt diferite de la individ la persoana.

 

Topicul merita pus intr-o secțiune aparte.

Editat de verssatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2009 am cazut pe frinare, izbitura mi s-a parut fantastic de puternica, am dat cu tartacuta de asfalt de mi s-a taiat filmul. Pur si simplu esti aruncat spre asfalt ca un proiectil de un elastic intins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect spus "verssatu". Numa' ca, de data asta nu a prea functionat. Viteza, nu prea mare dar... prea mare pentru stradutele alea, pentru vizibilitatea redusa de masinile parcate si pentru conditiile de aderenta a condus la acest accident nefericit. Ca nu avea casca ?!?! Asta a fost, strict, vina lui, poate mai avea o sansa sa scape cu viata. Si eu cred ca a fost un "test" pana la coltu' strazii pentru ca nu-mi explic sa te sui pe moto pe prafu' asta fara casca. Asta nu inseamna ca vita cu auto are vreo scuza. A traversat drumul principal ca intre tarlale. Poate, daca dadea gaz, scapa bietul baiat, asa ... D-zeu sa-l ierte. Conjuctura a fos total nefavorabila pentru el.

Sunt unii care se lauda ca nu pleaca neechipati nici pana la coltu' strazii, sa cupere tigari/paine. Nu stiu cat braveaza dar bine fac !

Pacat, s-a pierdut o viata de om.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DStar

Eu unul cred ca ai dreptate 100%.

M-am urcat si eu de 2 ori pe moto fara casca. Si acum imi pare rau pentru ce am facut. O data am mers vreo 5-600 de metri (am scos moto din curtea unde o tineam ca sa o duc un pic mai departe sai sa masor incarcarea) iar o data am dus-o vreo 150 m ca sa o parchez in alta parte. Dupa acest accident nu o voi mai misca nici 1 m fara casca.

 

Stiu ca toata lumea spune ca nu se franeaza in curba...de multe ori m-am surprins intrand in curba cu frana foarte usor actionata. Atunci cand folosesc frana, mai ales spatele, nua mia sunt chiar 100% concentrat la drum, la inclinare. O mica parte din concentrare se duce catre dozarea franei.

 

De asemenea am invatat de aici ca nu e suficient sa faci franari de urgenta de capul tau, ci e foarte importnat sa inveti sa eliberezi frana (poate si sa reiei usor acceleratia) si sa ocolesti obstacolul. Azi, in caz ca mi-ar iesi cineva in fata cred ca as trange (controlat) frana insa as face target fixation pe masina si m-as izbi de ea. Nu am niciun dubiu, iar asta trebuie corectat.

 

Sincer va spun, imi pare mai rau de familia decedatului decat de el. Asta este, a murit facand ceva ce-i place insa familia nu va intelege asta!

 

PS: chestia cu acceleratul conservei...depidne de masina...daca ai un Loga de 1.4 accelereaza enorm de grei si nu cred ca face diferenta).

Editat de sebibv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma ajuta memoria aia au sfarsit-o tot rau, dar nu din cauza ca nu aveau casca, ci din cauza urii conservarilor :)

 

In alta ordine de idei, sa nu uitam ca pacatul primordial este ca NU AVEA CARNET! Deci nu avea ce cauta pe moto,deci acasa in siguranta.

 

Ca nu avea casca, nu pot sa fiu asa de puritan sa-l acum, mai merg si eu prin insulele grecesti fara casca pana la plaja. Doar ca adaptez viteza la conditii - asta e cheia peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca a intrat ninja in voi, babelor :)

 

Respectati legea, regulamentele, cutumele si asa mai departe dar... fiti oameni si respectati viata.

Pana una alta, tanarul Marius Apopei si-a luat placajul suprem pentru baieteala pe care si-a asumat-o.

Dumnezeu sa-l ierte!

 

P.S.

No offence, anyone!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...