Sari la conținut

Bloc motor lipit ?!


DIU 46
 Share

Postări Recomandate

Am reusit sa-mi fisurez blocul motor undeva deasupra filtrului de ulei, lovitura a fost de la o piatra azvirlita de roata din fata. Fisura are undeva in jur de 2-3mm si iese prin acel loc un pic de ulei, dar numai cind motorul este foarte cald adica afara sint in jur a 20 de grade deci cind motorul se incinge. Am mers in toamna cind era mai rece afara si aceea picatura de ulei nu mai este prezenta, deci iese doar cind motorul este foarte cald si dilatat. Intrebarea mea este daca se va fisura in continuare blocul deci daca aceea fisura va inainta si daca lipesc locul respectiv, va tine ? nu as vrea sa apelez la sudura, pun o poza cu locul pe unde iese ulei post-86919-0-03353700-1483636794_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista solutii pentru lipit asa ceva Bison Epoxy Metal, Liquid Weld, Weicon insa nu stiu daca tin pentru ca tre, sa tina cel putin la 120 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia cea mai buna: sudura. Poate merge si poxipolul, insa as da o gaura cu un burghiu mic unde se opreste crapatura, in acest caz.

 

 

Liquid Weld, Weicon insa nu stiu daca tin pentru ca tre, sa tina cel putin la 120 de grade.

JB Weld parca am folosit o teava de retur de combustibil (incalzit pe la vreo 115 grade). Daca e curatat bine, tine.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa omu' sa incerce x-shpe mii de solutii minune, sa piarda timp, bani, si, daca cumva una tine pe moment, sa mearga cu morcovul in anus la orice ieseala.

 

Ca tot la sudura ajunge.

 

 

 

 

 

 

ps: ce basina de bloc motor e spart de o pietricica? nu am mai auzit de asa ceva nici la scutere chinezesti.

Editat de Darkthor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca e in zona cilindrilor sau sub cilindru,cam greu o piatră sa faca o crapatura.Sudură tati plus o gaura subtire la capetele crăpăturii,dupa facut sanfre si data sudură,ar trebui cu blocul montat,ca dacă dai jos blocul si il aude si s-a putea sa nu mai poti sa etansezi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit si eu de problema asta la un CB500 (nu in zona cilindrilor) si pana nu am desfacut si lipit pe interior cu Bison Epoxy Metal nu am oprit scurgerile de ulei. Bine..nu pierdeam mult ..dar era destul cat sa se adune praf acolo si sa se murdareasca rau tare. Desi eram destul de sceptic in privinta rezultatului se pare ca e ok si tine si azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vindel adica fi magar si dai tapa la altu poate se gaseste unul mai vrednic si al sudeaza apoi til vinde iar............terminati ba cu sfaturile astea de tepari cum adica vindel,invatati omu cum sa al sudeze si se va bucura mult timp de mator de acum incolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vindel adica fi magar si dai tapa la altu poate se gaseste unul mai vrednic si al sudeaza apoi til vinde iar............terminati ba cu sfaturile astea de tepari cum adica vindel,invatati omu cum sa al sudeze si se va bucura mult timp de mator de acum incolo

stock-vector-vector-design-for-irony-wit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit si eu de problema asta la un CB500 (nu in zona cilindrilor) si pana nu am desfacut si lipit pe interior cu Bison Epoxy Metal nu am oprit scurgerile de ulei. Bine..nu pierdeam mult ..dar era destul cat sa se adune praf acolo si sa se murdareasca rau tare. Desi eram destul de sceptic in privinta rezultatului se pare ca e ok si tine si azi.

Si eu am o scurgere imfima de ulei, cam o picatura apare, dar tie de ce nu ti-a tinut lipit prin exterior ,nu ai reusit sa-l cureti bine sau care a fost cauza ?

 

Vinde mobra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:crack: :crack: :crack:

Daca vroiam o vindeam fara sa mai intreb de voi, mai ales ca acel ulei apare doar cind este motorul incins.

 

merge lipit cu poxipol. si mai sunt si alte solutii de lipit mai profi

Cu poxipol nu merge si nici cu poxilina am lipit ceva la masina insa peste 90 de grade nu tine, se dezlipeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca cel mai bine merge sudat.

Dar, am un vecin care a lipit blocul motor la un Ford acum 25 de ani (prima generatie de jafuri aduse din Germania) si tine si in ziua de azi. (Nu stiu ce lipici, stiu doar ca l-a cumparat atunci tot din Germania)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca cel mai bine merge sudat.

Dar, am un vecin care a lipit blocul motor la un Ford acum 25 de ani (prima generatie de jafuri aduse din Germania) si tine si in ziua de azi. (Nu stiu ce lipici, stiu doar ca l-a cumparat atunci tot din Germania)

Un tub d-ala minune costa de 2 ori cat sudura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...