DIU 46 Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Am reusit sa-mi fisurez blocul motor undeva deasupra filtrului de ulei, lovitura a fost de la o piatra azvirlita de roata din fata. Fisura are undeva in jur de 2-3mm si iese prin acel loc un pic de ulei, dar numai cind motorul este foarte cald adica afara sint in jur a 20 de grade deci cind motorul se incinge. Am mers in toamna cind era mai rece afara si aceea picatura de ulei nu mai este prezenta, deci iese doar cind motorul este foarte cald si dilatat. Intrebarea mea este daca se va fisura in continuare blocul deci daca aceea fisura va inainta si daca lipesc locul respectiv, va tine ? nu as vrea sa apelez la sudura, pun o poza cu locul pe unde iese ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 (editat) Daca nu vrei sa o sudezi, ce-ai avea de gand sa faci? Ii dai cu poxipol? Daca o sudezi, nu mai inainteaza. Editat Ianuarie 5, 2017 de Andrei0912 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 5, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2017 Exista solutii pentru lipit asa ceva Bison Epoxy Metal, Liquid Weld, Weicon insa nu stiu daca tin pentru ca tre, sa tina cel putin la 120 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Si poxipol tine asa ceva. Insa nu impiedica fisura. sa se extinda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 (editat) Solutia cea mai buna: sudura. Poate merge si poxipolul, insa as da o gaura cu un burghiu mic unde se opreste crapatura, in acest caz. Liquid Weld, Weicon insa nu stiu daca tin pentru ca tre, sa tina cel putin la 120 de grade. JB Weld parca am folosit o teava de retur de combustibil (incalzit pe la vreo 115 grade). Daca e curatat bine, tine. Editat Ianuarie 5, 2017 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Sudură și atât!Poți să dai cu mama masticurilor și câzmâzelor,fisura nu ai cum o stopa eficient.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 5, 2017 Admin Share Postat Ianuarie 5, 2017 Fa un sant in materialul din jurul si deasupra fisurii, dar fara sa patrunzi prea adanc, si foloseste hosch kleber. Merge si cu poxipol, daca nu mai curge las-o asa, daca da atunci sudezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Mai bine sudezi si ai garantia ca nu se mai extinde, decat sa incerci cu tot felul de solutii minune. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Vinde motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darkthor Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 (editat) Lasa omu' sa incerce x-shpe mii de solutii minune, sa piarda timp, bani, si, daca cumva una tine pe moment, sa mearga cu morcovul in anus la orice ieseala. Ca tot la sudura ajunge. ps: ce basina de bloc motor e spart de o pietricica? nu am mai auzit de asa ceva nici la scutere chinezesti. Editat Ianuarie 5, 2017 de Darkthor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Vinde motorul "Impecabil optic si tehnic." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Parca e in zona cilindrilor sau sub cilindru,cam greu o piatră sa faca o crapatura.Sudură tati plus o gaura subtire la capetele crăpăturii,dupa facut sanfre si data sudură,ar trebui cu blocul montat,ca dacă dai jos blocul si il aude si s-a putea sa nu mai poti sa etansezi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 merge lipit cu poxipol. si mai sunt si alte solutii de lipit mai profi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 M-am lovit si eu de problema asta la un CB500 (nu in zona cilindrilor) si pana nu am desfacut si lipit pe interior cu Bison Epoxy Metal nu am oprit scurgerile de ulei. Bine..nu pierdeam mult ..dar era destul cat sa se adune praf acolo si sa se murdareasca rau tare. Desi eram destul de sceptic in privinta rezultatului se pare ca e ok si tine si azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Nu te juca cu lipiciuri,acolo ai vibratii,cald/rece/cald/rece..nu ai siguranta decat intr-o sudura bine lucrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 Vinde motorul Vinde mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 vindel adica fi magar si dai tapa la altu poate se gaseste unul mai vrednic si al sudeaza apoi til vinde iar............terminati ba cu sfaturile astea de tepari cum adica vindel,invatati omu cum sa al sudeze si se va bucura mult timp de mator de acum incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 vindel adica fi magar si dai tapa la altu poate se gaseste unul mai vrednic si al sudeaza apoi til vinde iar............terminati ba cu sfaturile astea de tepari cum adica vindel,invatati omu cum sa al sudeze si se va bucura mult timp de mator de acum incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 6, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2017 M-am lovit si eu de problema asta la un CB500 (nu in zona cilindrilor) si pana nu am desfacut si lipit pe interior cu Bison Epoxy Metal nu am oprit scurgerile de ulei. Bine..nu pierdeam mult ..dar era destul cat sa se adune praf acolo si sa se murdareasca rau tare. Desi eram destul de sceptic in privinta rezultatului se pare ca e ok si tine si azi. Si eu am o scurgere imfima de ulei, cam o picatura apare, dar tie de ce nu ti-a tinut lipit prin exterior ,nu ai reusit sa-l cureti bine sau care a fost cauza ? Vinde mobra Daca vroiam o vindeam fara sa mai intreb de voi, mai ales ca acel ulei apare doar cind este motorul incins. merge lipit cu poxipol. si mai sunt si alte solutii de lipit mai profi Cu poxipol nu merge si nici cu poxilina am lipit ceva la masina insa peste 90 de grade nu tine, se dezlipeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Se gasesc tot felul de chestii de lipit bi-compus care merg. Insa la cat de costa un tub, mai bine sudata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Si eu zic ca cel mai bine merge sudat. Dar, am un vecin care a lipit blocul motor la un Ford acum 25 de ani (prima generatie de jafuri aduse din Germania) si tine si in ziua de azi. (Nu stiu ce lipici, stiu doar ca l-a cumparat atunci tot din Germania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Si eu zic ca cel mai bine merge sudat. Dar, am un vecin care a lipit blocul motor la un Ford acum 25 de ani (prima generatie de jafuri aduse din Germania) si tine si in ziua de azi. (Nu stiu ce lipici, stiu doar ca l-a cumparat atunci tot din Germania) Un tub d-ala minune costa de 2 ori cat sudura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Ianuarie 6, 2017 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2017 Problema este cum e facuta aceea sudura, nu ai cum sa sudezi 2-3 mm cit este fisura,parerea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Sudura si numai sudura... Se sudeaza TIG si aproape ca nici nu se vede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 Poti suda si-acasa, cu Durafix...asta daca nu ai doua manute pe stanga sens de mers! Si...va merge mult si bine, fara sa mai crape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.