Jump to content

Recommended Posts

Acum 23 minute, vladf a spus:

Am gasit pana la urma ce-mi doream, 1290 SAS din 2019, am facut primii 500km cu el si sunt extrem de incantat.

Sa te bucuri de ea. La parbrize nu te grabi, vezi si MRA, PUIG, EARMAX. Nu doar Givi. Givi e o companie buna la toate, parbrizele sunt medii. 

Ciudat, cum adica face clanc furca???

Link to post
Share on other sites
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Mersi fain!

 

Asta ar fi problema: https://advrider.com/f/threads/the-clunk-gremlin.1091715/

 

E plin netul de oameni care se plang iar KTM pare sa spuna ca e o caracteristica a suspensiei, e vorba doar de suspensia WP electronica. Oricum, avand garantie inca un an, urmeaza sa o duc la KTM sa vedem ce spun ei.

 

@Patrick_M, se simte cel mai tare cand dai de o succesiune de bumpuri mici, de exemplu cum ar fi capat Calea Dorobantilor, intersectia cu Teodor Mihali, asfaltul ala denivelat dinainte de semafor. Chestia asta nu se intampla cand furca se comprima ori pe gropi/denivelari mari.

Edited by vladf
Link to post
Share on other sites

motoreta de 20k, si face suspensia clanc peste denivelari. Suspensie semiactiva. Daca te apuci sa citesti ce zic nenii aia pe adv, te ia durearea de cap. Nasol.....

AM citit doar prima pagina, ai parcurs tot? au emis service bulletin pana la urma, si-au asumat problema/eroarea de design/productie? Daca da, ai si garantie, pe capul lor trebuie sa te aflii deja :))

La 11.07.2019 la 23:46, AdrianmSAS a spus:

Sunt de acord ca problema o fi de la soft. 

Salut,

ai ajuns pana la urma la o concluzie, cu povestea ta? Sincer, in noiembrie, am deliberat-moto sh sau noua, pana in cca 12k. KTM ul era pe lista, dar astfel de povesti m-au cam pus pe ganduri, ca nu i o idee buna un KTM sh :))

Link to post
Share on other sites

A mea are sub 5000km, sunt care spun ca si la 600km bat suspensiile. O sa sun zilele urmatoare sa ma programez la o inspectie, oricum vreau sa merg sa-i activez si MSR-ul.

Din ce am vazut, nu pare sa existe rezolvare, "asa face toate" dar poate am noroc si se mai rezolva din rulmentul de la jug.

 

Deocamdata sunt incantat de ea, mi-ar fi placut Akrapovic-ul sa nu sune ca o toba stock sau macar silencer-ul sa fie detasabil.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

A montat cineva vreun stage 1-5 de la Rottweiller? Ma gandeam daca tot vine iarna iar garantia expira in martie sa fac si asta, daca da, pareri?

IMG_20200817_112050.jpg

Link to post
Share on other sites

Da Da!
Abea astept sa vad cum e cu rezervorul jos, plus ce ne-o da nou Bosch in materie de tech

Link to post
Share on other sites

Salutari lume,

 

Dupa ani buni de mers pe SV650 m-am hotarat sa trec la ceva mai maricel in primul rand pentru confort. Si cum V-twin mi-a ramas la inima normal ca am ajuns sa ma uit la 1290 SA. Si acum vin vreo 2 intrebari:

 

1. Mie imi face cu ochiul modelul pana in 2017, SA-T vad ca este brand-uit. Are rezervorul de 30 litri, roti spitate, parbriz inalt (din ce am citit pe aici nu e chiar asa bun parbrizul stock). Are cineva modelul acesta (ma refer aici la 2017) si ar putea spune daca a intampinat ceva probleme?

 

2. Din ce am vazut pe AdvRider KTM-ul are diferite probleme mai mult sau mai putin nasoale. Din posturile de aici vad ca numai doua persoane au avut neplaceri (cel cu moto cu cadrul schimbat si cel cu zgomotul in furca). Voi ca posesori cu ceva km in spate, cum vedeti achizita unui KTM sh? O loterie, sau cu sanse mari sa nimeresc un moto ok. Din moment ce ma intereseaza sh e clar ca nu am de gand sa dau 20k pe 2 roti, dar nici nu as da 11-13k pe o loterie. Any advice would be greatly appreciated.

 

Mersi si drumuri faine!

Link to post
Share on other sites

duci motocicleta la dealer pentru o verificare. costa nesemnificativ fata de enventualele probleme ulterioare. in general, daca motocicleta este ok platesti tu iar daca este notok plateste vanzatorul.

 

Link to post
Share on other sites

@Sergiu_SP, stiu ca erai si tu interesat de asta.

 

Am reusit sa conectez telefonul la moto si sa folosc KTM My Ride (GPS + Youtube Music), destul de aiurea procesul, uneori merge, uneori nu.

 

Pasii sunt:

 

1. Instalezi aplicatia asta: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.undingen.maps4ktm&hl=en

2. Stergi conexiunile existente cu bordul.

3. Conectezi o pereche de casti bluetooth la bord.

4. Conectezi telefon la bord.

5. Verifici daca ai acordat drepturile necesare aplicatiei.

6. Pornesti Google Maps si/sau muzica si in cateva secunde ar trebui sa apara pe bord navigatia sau daca intrii la audio vei avea controalele active pentru muzica.

 

Inca o problema ar fi ca pasii 3-6 trebuie reluati de fiecare data cand opresti motorul, acesta facand unpair la tot, foarte enervant. Cica ar exista update de soft la bord pentru asta, incerc sa-l fac maine.

 

IMG_20200919_222743.thumb.jpg.fa18dfbbfd4992a61594e1f476667ec2.jpgIMG_20200919_220907.thumb.jpg.bdf240456a083bf75861b155b0bf531a.jpg

 

Intre timp mi-au venit si capacele Powerparts care arata gro-zav. Astept acum si bidonasul de frana negru.

IMG_20200917_123506.thumb.jpg.ad8660b13564ecf910f6b3c8d3c4b29e.jpgIMG_20200917_123412.thumb.jpg.d45c47c5ffea1068be325aa93404b380.jpg

 

Edited by vladf
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Problema mea cu gps-ul afisat pe ecran e ca arata doar directia, nu si traseul/blocaje/avertizari.

Raman la waze ca e mai sanatos pentru permis..

Link to post
Share on other sites
La 04.06.2020 la 11:57, vladf a spus:

Mersi fain!

 

Asta ar fi problema: https://advrider.com/f/threads/the-clunk-gremlin.1091715/

 

E plin netul de oameni care se plang iar KTM pare sa spuna ca e o caracteristica a suspensiei, e vorba doar de suspensia WP electronica. Oricum, avand garantie inca un an, urmeaza sa o duc la KTM sa vedem ce spun ei.

 

@Patrick_M, se simte cel mai tare cand dai de o succesiune de bumpuri mici, de exemplu cum ar fi capat Calea Dorobantilor, intersectia cu Teodor Mihali, asfaltul ala denivelat dinainte de semafor. Chestia asta nu se intampla cand furca se comprima ori pe gropi/denivelari mari.

Salutare! Aceeași problema am sesizat-o și eu ! Motocicleta am cumparat-o acum o luna și am 11000 km! Ai găsit o rezolvare a cloncanitului???

20200905_153921.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut Dan,

 

Sa incepi prin a verifica rulmentul de la jug, al meu a trebuit strans la 5000km si din nou pe la 10.000km. In rest, in furca in continuare se simte o mica bataie, dar pare ca asa sunt toate, din ce am vazut asta e si raspunsul de la reprezentante.

 

 

sAkd1dg.png

Edited by vladf
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...