Sari la conținut

Testez, cumpar si transport moto din Ungaria-Austria-Germania catre Ro


Postări Recomandate

Acum 12 minute, Djenavar a spus:

Eu inteleg din discutie ca tu ai ales motorul si nu Motologistic el sa oxupat se transport

Asa este, pana și negocierea a avut-o el. Eu, doar l-am mai ajutat cu 100 de euro. 

Dar nu asta contează, eu tot asa merg și le vad/verific acte/testez. 

Ce a contat pt mine, a fost ATITUDINEA lui. 

Putea sa ma suna și să-mi spună ca a rămas fără curent. La fel cum a făcut-o și când și-a văzut-o și a testat-o la el acasă și i-am spus sa își închidă cricul, ce de aia nu îl lasă să plece de pe loc. 

Mai fraților, totuși am mai avut de a face cu oameni și mai ales cu începători, nu îmi dau examenul cu el, acum. 

Problema pt care eu nu i-am mai citit nici măcar mesajele de pe watssapp, a fost  modul și tonul, direct de amenințare. Simplu. 

Și eu sunt om, și eu pot sa greșesc, dar cel mai important, e ca-mi asum eventualele greșeli de ordin tehnic( logistic, nu am voie și mai ales, veridicitatea și corectitudinea actelor). 

 

Acum 4 minute, taong_mapagbiro a spus:

Pentru a evita aceste mici neplaceri , Don Marcel ...te rog la fiecare verificare sa-ti faci o procedura care sa contina neaparat desfacerea motorului si a cutiei , precum si a subansamblelor si sa le verifici in showroom / garaj...etc .( daca nu ai un mileu pe care sa intinzi piesele pe jos iti dau eu unul ) 

De asemenea ....ar trebui sa faci si niste teste de imapct cu un copac sau ceva de beton , ca sa vezi daca are 2-3 stele/comete Ncap 

:funny:

 

Vai, trăzni-ț-ar mileul, ca în veci nu te-i coace 🤭😅🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesajele tale vocale, Marius! 

Ălea, sa te vad 😊

Pune-le alea și o zică lumea ca am fost prost ca ți-am și răspuns asa de mult. 

Pana nu pui primele tale mesaje, de la mine ai IGNORE. 

Dacă tot vrei spălare în public, apăi saună sa facem 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca te faci ca plouă... 😐

No fii atent, pt ca nu-s genul care sa o lungească mult, îți fac următoarea propunere. 

Lasă motorul asa cum este, și PE CHELTUIALA MEA, ți-l duc la dealer autorizat Yamaha, ți-l trag la semne, numa ' sa fi și tu mulțumit, ca și client. 

Nici măcar transportul dus întors de Germania, nu ți-l imput 😊

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.04.2021 la 19:04, Motologistic a spus:

Fă-mi dovada ca te-ai vaginat împotriva Covid 19 și ai din partea mea, pana pe 01.06.2021, discount de 10% din valoarea transportului!

Cum zicea şi drogatul cîţu, de la 1 iunie 2021 revenim la normalitate, însă cu o nouă definiţie a omului sănătos: omul sănătos e numai omul vacginat. Tot aşa şi normalitatea aia: nouă!

Şobolani. Şobolani everywhere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, adrianm a spus:

Cum zicea şi drogatul cîţu, de la 1 iunie 2021 revenim la normalitate, însă cu o nouă definiţie a omului sănătos: omul sănătos e numai omul vacginat. Tot aşa şi normalitatea aia: nouă!

Şobolani. Şobolani everywhere

Șobolani, șoareci sau hamsteri, mi-e egal... 

Dar, atâta timp cât pe mine neamțul ma refuza la cazare, în hotel, îmi doresc o revenire la normalitate, cat mai repede cu putință. 

Ăștia 10%, e cota mea de accelerare, în procesul de revenire la "viața înainte de Covid" 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, john17 a spus:

..... există și soluția demontării arborelui și prelucrării unui filet mai mic în diametru dar care să iasă cu profilul complet (ca înălțime). Nu e f ortodox, nu e conform procedurilor producătorului, dar funcționeaza

+1!!

simplu si eficace

 

sau a doua varianta, plan B,  ar fi cu helicoil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si fapt divers... o gasca de baieti pleaca la plimbare cu motocicletele. Toti motociclisti cu experienta. Toti cu motocicletele in posesie de niste ani. Buuun, merg ei, se plimba si la un moment dat fac o pauza de fumat pe A2. Se fumeaza, se bea apa si toata lumea porneste. Dupa cateva minute, se observa ca un rider nu mai aparea in oglinzi. Se opresc, asteapta. Nu aparea, asa ca se intorc baietii dupa el. Ala pe dreapta in acelasi loc, nu o mai lua caruta din drum. Da-i si uita-te, invarte-te pe langa cascarabeta, da jos una-alta, baga-ti nasul. MOtocicleta pornea, intra in viteza si cand se accelera, nu pleca de pe loc. Noroc ca unul mai priceput s-a gandit sa dea capacul jos asa ca nu mare le-a fost mirarea ca piulita ce tinea pinionul de atac nu mai exista. Si pinionul cazuse de pe ax. Si axul se invartea in gol, nescotand nici un sunet suspect, nimic. Probabil ca piulita sarise de ceva vreme siin momentulin care au tras pe dreapta si motocicleta s-a inclinat pe cric,atunci a cazut si pinionul. Dupa o improvizatie romaneasca cu sarma si patent, s-a ajuns in Tulcea, in curtea unui fierar care a inlocuit acea piulita cu o piulita de Tohan ruginit de prin curte. Piulita care e si pe filet invers, daca nu ma insel. Si uite cum s-a remediat problema aia... Motocicleta a mai mers mult si bine cu acea piulita de Tohan pana cand, vreo un an si ceva mai tarziu, i-a pocnit distributia la 200 si ceva la ora in drum spre Giurgiu. Ghiciti voi marca si modelul motocicletei. 

 

1) daca as fi Marcel, ti-as da jet direct. Moto a fost adusa in conditiile negociate, in starea promisa. Basca si mergea, functiona, a fost testata.

2) a fost o motocicleta pe care clientul a ales-o, asa ca responsabilitatea omului, in mare parte, a fost doar sa livreze agregatul. La mine a functionat putin altfel: astia-s banii, asta vreau, gaseste-mi tu ceva. 

3) ca incepator, verifici motocicleta. daca nu te pricepi tu, se pricepe un mecanic. Faptul ca nu stii ca moto nu porneste de pe loc cu cricul pus ar trebui sa iti dea de gandit si sa te rezumi, pentru inceput, doar in a pune benzina corecta in rezervor. Lasa-i pe altii care stiu ce au de facut sa se ocupe de mentenanta. 

4) axul acela se cumpara, absolut orice parte/piesa se comanda separat. Daca mecanicii sunt putori si nu au chef sa dea cutia jos, sa o desfaca in bucati si sa o puna la loc, asta e alta poveste. 
https://www.mrcycles.com/oemparts/a/yam/50045590f8700209bc792d96/transmission - asta ca sa-ti faci idee cam cat ar costa. La care mai pui si shippingul. Gasesti, desigur si in Europa, dar siteul asta l-am avut la indemana 

 

E o intamplare nefericita, intr-adevar. Chiar si la mecanic daca duceai motorul, nu isi dadea nimeni seama ca pinionul ala o sa sara de pe ax. Sau ca o sa se desfaca piulita. Nu stiu cati mecanici de pe forumul asta dau jos capacul ala sa verifice daca piulita pinionului de atac este stransa bine...

Stiu ca e trist ca acum, in loc sa te bucuri de agregat, stai sa umbli prin service si astepti dupa piese. Dar sa iti fie invatatura de minte. Motociclismul nu e ieftin. Si cand cumperi un sh, intotdeauna e bine sa ai o rezerva de cash pentru doamne-fere. Putea ca dupa 500-1000 km sa inceapa sa ii sune aiurea distributia. Sau pinionul ala sa il pierzi undeva intr-o plimbare la cateva sute de km de casa. 

Bag de seama ca incerci sa-ti scoti parleala pe ce ai stricat tu cu instructorul, in loc sa duceti caruta la service si sa se ocupe cineva calumea de ea. 

 

Ca si un sfat: pe doua roti nu e nimeni altcineva de vina decat tu. In trafic si  oriunde in alta parte. Este de datoria ta, ca si motociclist, sa te perfectionezi si sa ai grija de agregatul de sub tine. In momentul in care lasi incredera pe mana altcuiva, nu bine deloc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io atata vreau sa stiu, ce model de moto e asta de la Yamaha la care e cunoscuta problema asta ca sare piulita de la pinionul de atac.

 

later edit: R6 2005 ... Cum se face ca vitezanele atrag numai oameni de genul? Scuze posesorilor care nu se simt.

 

later edit 2: Lasa ca omul a facut scoala si vrea vitezana dar nu stie cu cricul, dar instructorul ala trebuie numit sa stim a-l evita, ca e clar ca nu "le are"

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, JCDenton said:

Io atata vreau sa stiu, ce model de moto e asta de la Yamaha la care e cunoscuta problema asta ca sare piulita de la pinionul de atac.

 

later edit: R6 2005 ... Cum se face ca vitezanele atrag numai oameni de genul? Scuze posesorilor care nu se simt.

Yamaha R6 gen1  si gen2. 

Yamaha FZS600 Fazer. 

 

Pe vremuri, cand mergeam la Arc cu Fazerul, erau multi care veneau si-mi spuneau sa am grija si sa verific mereu piulita de la pinionul de atac. Asa ca imi facusem un obicei ca atunci cand dadeam capacul jos ca sa curat mizeria de la lant, verificam si ma asiguram ca piulita aia e la locul ei. 

Si mai stiu niste povesti cu posesori de Fazere care au ramas pe la mama dracu' fix din cauza asta. Si cu gaura-n portofel ca s-a lasat cu cutii pizdite. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu nuvela.

Ceea ce pare sa nu priceapa nea Marius (pagubitul) este ca atunci cand iei un fier vechi se intampla sa mai crape cate ceva prin el. Uneori chiar din prima zi.

Dupa cum arata piulita aia, are ceva vechime de cand s-a damblagit.

 

@apriliacluj  unde sa puna helicoil? Pe arbore ? Pentru ca nu cred te apuci sa pui helicoil in piulita 🤦‍♂️

 

@Metal Heart  Nu stiu cat loc ramane pe arborii de pe care spui ca se defac piulitele, dar probabil ca raman 2-3 ganguri, si este loc pentru  o piulita de blocare din tabla. Le gasesti la DIN7967.

Si nu mai stai cu frica ca ramai cu mobra in poteca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vad eu treaba - dar cam toti zic acelasi lucru. 

Este un motor second hand. Pe langa asta, este si destul de vechi. Defecte au fost si o sa tot fie. Inteleg ca problema cu piulita e cunoscuta la acest model deci nu e o suprinza ca te-a lasat.

Ce as fi facut eu - ma documentam care sunt probleme frecvente la motorul asta si le verificam ca nu le are. Asta te-ar fi scutit de batai de cap ulterioare. Prin verificat insemna ca ma duc la un mecanic si il pun sa faca asta. De asemenea, daca peste tot scrie, nu porni motorul impins, nu ma apuc eu sa il imping. La unele, nu stiu daca e cazul astuia, ii poate sari distributia. Sa vezi atunci costuri...

Putea identifica Marcel problema asta?  Putin probabil. Poate doar daca era cazut surbul de tot. Trebuie sa intelegem - faptul ca le verifica cineva, oricand de experimentat, nu te scuteste de suprize ulterioare. Doar ne da o oaresice siguranta ca e cat de cat ok. Dar..cand vezi ca nu iti porneste jucaria de pe loc, in viteza fiind, nu te incapatanezi sa o accelerezi sa vezi ce se intampla. Ca sigur nu e bine.

Cazul meu, concret. Luat motorul, sh, 2006. Nu prin Marcel, dar nu conteaza asta. Dupa cateva zile de mers i se arde pompa de benzina. Stiam ca e problema comuna la ele ,ca mare firma bavareza nu a reusit sa faca o pompa fiabila. O puteau descoperi cei care au cumparat motorul? Ihmm - nu stiu, sincer. Poate doar daca ii face un test dinamic, masoara cantitatea de benzina. Achizitionat sh..e o loterie un pic. Cand cumperi sh iti pui si niste bani de reparatii neprevazute. 

Rezumand - mai asteapta-te si la alte probleme. Ai grija cu R6..ca nu e o motocicleta docila. Nu iti face sperante ca motomus ti-ar fi dat garantie..pentru ca nu e asa. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, tzunoi a spus:

...

Cazul meu, concret. Luat motorul, sh, 2006. Nu prin Marcel, dar nu conteaza asta. Dupa cateva zile de mers i se arde pompa de benzina...

Experienta similara, dar nu cu o bavareza. Din riscurile SH.
Cat despre ¨patania¨de mai sus, aia cu cricul am facut-o doar in scoala. Iar de pornit impinsa, trebuie sa fii hotarat. 
Sunt foarte curios despre ce motor e vorba si cat a costat. Ca sa stim si noi :)
Ca pana la urma, e pacat sa se arunce cu noroi in Marcel. Pentru ca din ce am vazut din toate postarile, sigur nu este un samsar de motociclete. Ca de-aia, ne-am mai izbit fiecare din noi.
Oricum, daca urmatorul motor va fi de adus din strainatate, o sa fie cu Marcel.
Sanatosi sa fim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, pierrotlefou a spus:

Sunt foarte curios despre ce motor e vorba si cat a costat. Ca sa stim si noi :)

Da, sa stim si noi cand repare motoreta la vanzare ca fiind tipla, nu bate, nu troncane, ca noua, o vand ca mi-a ramas mica (motoreta) etc

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Metal Heart a spus:

Ca si un sfat: pe doua roti nu e nimeni altcineva de vina decat tu. In trafic si  oriunde in alta parte. Este de datoria ta, ca si motociclist, sa te perfectionezi si sa ai grija de agregatul de sub tine. In momentul in care lasi incredera pe mana altcuiva, nu bine deloc. 

:agree:

 

Treaba cu impinsul e destul de complexa, desi nu pare. Eu unul recunosc ca am impins mobra anul trecut, dar stiam exact ca are o problema cu bateria ca dadea semne sa moara, iar intr-o zi cand ma intorceam spre casa, dau la automat si nu mai avea zvacul necesar pt rotire. Urc pe ea, rog un prieten sa ma impinga, bag a doua (asta o stiu de pe vremea daciei 1300), dau drumul la ambreiaj putin si a pornit. A doua zi, comandat baterie noua si nu a mai fost nevoie sa repet isprava inutil. Daca am gresit sau daca as fi stricat ceva facand asta, era clar vina mea si mi-o asumam.

Acu pot sa inteleg si frustrarea omului pt ca a primit ceva ce probabil isi dorea de mult, luat cu bani munciti din greu si a avut nefericirea sa aiba o buba. Dar asta sub nicio forma nu trebuie sa fie aruncat pe Marcel. Eu am adus tot prin el un VFR acum 2 ani, gasit de mine, testat de el. Pana in ziua de azi nu a avut vreo problema in afara de bateria care a picat dupa 1 an (Marceleee, imi esti dator cu o baterie... glumesc!:cheers:). Dupa ce l-am adus eu primul (deci eu am fost cobaiul cu Marcel), am mai adus alte 3 motoare pentru prietenii mei. Niciunul nu s-a plans de vreo problema in ceea ce il priveste pe Marcel.

Cu siguranta urmatorul motor va fi adus tot de Marcel!

Bafta, Marcel! Si spor si nemultumitului, sa se bucure de noul/uzatul atelaj, sincer! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pornit Transalp-ul impins de mai multe ori. Ba chiar cand am ramas o data in pana de baterie il parcam sa pot sa o iau la vale 😂

Asadar pornesti impins si cu motor de 700cc, cu conditia sa nu iti treaca prin cap sa faci incercarea in treapa 1.

 

@tzunoi  de ce sa sara distributia cand incerci o pornire impinsa? Intrebarea nu este la misto.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Metal Heart said:

axul se invartea in gol

 

2 hours ago, VyXxer said:

 

 

Revin cu precizarea ca: De la Marcel am primit un VX800. Nu un ER5. Spuneam doar ca m-am confruntat cu problema asta. 

Nu vreau sa-i stric imaginea aiurea, ca e baiat super fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La transalpul pe care mi l-a adus Marcel si eu stateam cu emotii pentru acelasi ax pe care vine prins pinionul de atac...problema comuna la transalpuri(daca nu e tinut lantul intins cat trebuie,uzeaza axul cu caneluri).

Ma gandisem la un moment dat sa ii spun sa verifice axul la cumparare dar am uitat si l-am verificat dupa ce mi-a livrat motorul, avand norocul sa nu aiba deloc joc sau uzura.

Chiar daca era o problema,e un SH si e asumat .

Sunt modele cu probleme sau nu,asta nici Marcel cu atata experienta nu are de unde sa le stie pe toate.

Problema cu R6 se va rezolva , deja Marcel prin stilul lui caracteristic si-a dat tot interesul sa vada clientul multumit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Motologistic a spus:

Ăștia 10%, e cota mea de accelerare, în procesul de revenire la "viața înainte de Covid"

Dacă o să mai ai multe incidente ca ăsta îţi poţi transforma caşcarabeta în "vaccinodrome", aşa o să participi plenar la revenirea aia (adică o să faci bani nu că m-aş aştepta la vreo revenire la modul ăsta)

@Marius Boeriu Sibiu postarea ta trebuie să fie învăţătură de minte şi pentru alţii care se bazează pe "pomul lăudat" în loc să ceară expres verifică aia, aia şi ailaltă, cînd cumperi ceva sh ar trebui să ai măcar puţin habar despre defectele tipice ale modelului. Dar dacă nici tu nu le ştii, cum ai vrea ca el să le ştie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

@tzunoi  de ce sa sara distributia cand incerci o pornire impinsa? Intrebarea nu este la misto.

Ca sincronizarea distributie e pe curea dintata nu pe lant si sunt pe acolo ceva forte date de impingere, forte ce nu ar fi altfel. Nu mi-e foarte clar, cinstit, dar am citit ca e o posibilitate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, taong_mapagbiro a spus:

Si cand imi aduc aminte ca io am deranjat omu ca nu stiam pe unde e cartea la onda ...m-o apucat o asa rusine citind astea de mai sus ...pfff

😁

Și în ziua de azi, îmi amintesc ca era sub shaua motorului 😄

Cartea service... 

Bogdan, Gsx-R 600... 

"Marcel, nu'mi mai merge faza scurtă" 

Eu... " ok, schimba'i becul" 

După 2 ore...B:  "l-am schimbat, dar tot nu mere'. Ce fac frate, ca joi tre' sa fiu la RAR?" 

Eu... "Da' la siguranță te-ai uitat, înainte sa pleci d'acasă" 

B: "Nu, ca nu cred ca are, pt ca faza lunga merge" 

Eu... "Bogdane, schimba siguranța de 10 A, fuck-o Soarele, e pe coloana din dreapta, a doua de sus în jos!!!" 

B: " vai, ce fac, unde găsesc un electrician în asa scurt timp, sa verifice instalația, ca sigur are ceva" 

Eu... " schimbi o data siguranță sau trebuie sa vin de la Cluj la București, sa o schimb eu?!?" 

După 20 de minute.... B:" vai, a fost siguranță de 10 A, ai avut dreptate. Am și avut, de rezerva, pusa în cutie. Mulțumesc frumos, Marcel!" 

 

Înțelegeți, cam cum sta treaba asta, mai ales când vine vorba de începători? 

Ce e important de știut, e ca am destulă răbdare. 

Dar, fii și tu om, nu cioban, ca vorbim de parteneriat în afaceri, nu de altceva. 

............................ 

 

Pana una alta, duminică plec în Germania. Teoretic, pana la sărbători (Pascale, evident, nu cele de Sfânta Maria 🤭), mai fac doua curse. 

 

IMG-20210407-WA0041.jpg

IMG-20210407-WA0038.jpg

IMG-20210407-WA0037.jpg

IMG-20210407-WA0033.jpg

IMG-20210407-WA0030.jpg

IMG-20210407-WA0024.jpg

IMG-20210407-WA0015.jpg

IMG-20210407-WA0017.jpg

IMG-20210407-WA0016.jpg

IMG-20210407-WA0005.jpg

IMG-20210407-WA0010.jpg

IMG-20210407-WA0006.jpg

IMG-20210405-WA0045.jpg

IMG-20210405-WA0044.jpg

IMG-20210405-WA0042.jpg

IMG-20210405-WA0041.jpg

IMG-20210405-WA0040.jpg

IMG-20210405-WA0037.jpg

IMG-20210405-WA0038.jpg

IMG-20210405-WA0030.jpg

IMG-20210405-WA0031.jpg

IMG-20210405-WA0032.jpg

IMG-20210405-WA0020.jpg

IMG-20210405-WA0021.jpg

IMG-20210405-WA0022.jpg

IMG-20210405-WA0023.jpg

IMG-20210405-WA0017.jpg

IMG-20210405-WA0009.jpg

IMG-20210405-WA0010.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, JCDenton a spus:

Da, sa stim si noi cand repare motoreta la vanzare ca fiind tipla, nu bate, nu troncane, ca noua, o vand ca mi-a ramas mica (motoreta) etc

Nu e vorba de asta. Ci ca sa inteleg pentru cat s-au inflamat spiritele. Ca daca e vorba de 2000€ plus 400€ transportul, mai bine o cauta in RO. Mai ales daca e la prima...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...