Sari la conținut

Alegere: R1200GS sau Tiger 800


Postări Recomandate

Sa spunem ca iau in calcul schimbarea categoriei. Imi place si prefer asfaltul, insa caut un plus de flexibilitate pe care motorul actual, un R1200R foarte dragalas, nu mi-o poate oferi sau nu am eu inima sa il chinui. Portiuni de asfalt degradat, un drum forestier and stuff, nimic hardcore.

So. Compar mere cu pere. GS-ul este mai greu, niscaiva potentiale probleme cu risc financiar crescut, scumput la mentenanta si pret achizitie. El Tigre este exotic la noi, unii spun ca este top heavy, nu am mers cu tricilindrul, nu stiu cum se prezinta dpdv reliability si costuri mentenanta. De asemenea, ma intreb daca, la revanzare, nu risti sa ai probleme.

Pareri, opinii, sugestii si reclamatii? Voi ce ati alege si de ce? Stiti vreun Tiger 800 prin Brasov sau imprejurimi? Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai si ce comparam ? Presupun ca R1200 LC folosit vs Tiger 800 XR(T) nou, nu ? Ambele optiuni se invart pe la 10-11k euro.

 

Daca ai BMW si iti place caracterisca motorului si cardanul, probabil ca vei merge pe R1200GS.

 

As fi si eu curios sa vad/merg pe un tricilindru. Cica ar fi foarte smooth zice lumea. In review-uri video sunetul stock e ca un suierat (zici ca e aspirator). Ma intreb daca n-o fi obositor la drum lung...

 

Nu uita si de Multistrada 950. Cred ca se poate scoate la 12k euro noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caveat emptor

 

The first major service for the Tiger comes at 12,000 miles. For riders looking to have this service performed by the dealer, expect to pay around $1,300.

[...]

The Tiger requires a one-time camshaft timing adjustment at the 12,000-mile mark to adhere to warranty requirements.

 

Review Revzilla

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pareri, opinii, sugestii si reclamatii?

 

As evita sa ma bag la parerile subiective, ca aia e mai buna sau nu. Pot insa sa spun niste fapte: fata de R, GS e mai greu minimal,10-12 kg din care 2L benzina in plus in rezervor. Si mi-e greu sa cred ca vei simti greutatea asta. De asemenea costurile de mentenanta nu vad cu ce sa difere intre GS si R, asa ca stii despre ce este vorba. Si chiar as fi curios cat costa un service la reprezentanta la fiecare, cred ca nu difera mult.

Ca valoare si viteza de revanzare, cred ca nu exista ceva mai bun ca GS. Oricum, peste Tiger.

Cate service are Triumph in tara? Chiar si in Europa in general...

Daca ai apucat sa ai (si chiar daca nu) la R-ul tau dotari gen ESA, RDC, etc pe care le-ai apreciat, la Tiger nu le poti avea din cate stiu.

In rest, desi nu am condus inca, eu am o parere tare buna despre Tiger asa ca daca bugetul este limitat, poate fi clar o alternativa buna.

 

In trecut am cochetat si eu mult cu ideea de R, ca imi place mult, dar a invins partea logica si practica: cum spui tu versatilitatea, apoi unghiul clar mai strans al picioarelor la R si nu in ultimul tand protectia limitata la vant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi aici ca baiatul asta e destul de plimbacios. Cu o bere la temperatura potrivita cred ca l-ai putea momi pana la tine cand ajunge in zona :)

 

/index.php?/topic/747542-un-tigru-alb/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • r1200gs LC (nou) vs. tiger xr(t) (nou) nu are sens intrucat povestim de 50% diferenta de pret

comparatia second vs. second este cam tot pe acolo la diferenta de pret

alternativa -----> VStrom 2017 (650-1000) este best value 4 money si ai echipare stock foarte buna la pachet cu propulsor durabil.

pentru durmuri proaste si forestiere ocazionale la pachet cu DN-urile mioritice, 650-ul rulz daca nu mergi cu pasager.

reteaua service moto in Ro este "catastrofala" si multi din cei care au scapat de constrangerea garantiei mai calca pe acolo...

daca discutam de nou vs. nou, nu prea are sens discutia despre disponibilitatea pieselor pe piata RO... ca discutam de nou ca sa nu se strice la fel de repede ca un second.

samd

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca nu se discuta de nou vs nou. Altfel nu vad care ar fi logica comparatiei. Daca era nou vs nou, clar erau puse alte modele in balanta, langa gs.

Deci daca este vorba de second vs second, sunt si eu curios care este modelul de gs vs modelul de tiger.800

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator nitsugua

ete poola. daca iti este mila sa mergi cu asta pe un drum mai prost, inseamna ca esti prost gramada sa dai mai multi bani pentru unul de care chipurile nu o sa iti mai fie mila. ce va mai place sa fiti admirati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200GS nonLC vs Tiger 800 modelul nou. Adica 2012 (ish) vs 2015 (ish). Pe mobile.de se invart pe la 8-9k.

Ref. la GS. Care sunt intervalele de revizii 'mari', cand trebuie umblat mai adanc (si) in buzunare?

 

@nitsugua - bine ca esti tu destept. Deh, fiecare cu crucea lui in spinare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ete poola. daca iti este mila sa mergi cu asta pe un drum mai prost, inseamna ca esti prost gramada sa dai mai multi bani pentru unul de care chipurile nu o sa iti mai fie mila. ce va mai place sa fiti admirati.

 

Ce te mai pricepi si tu... Nu intreb daca te-ai dat cu r1200r, dar ai vazut macar unu in poze? Stii cat e cursa suspensiei? Iesi tu de pe drum cu aia.

Da nu stiu de ce-ti raspund. Ori esti o vreo clona, ori vreun frustrat obosit care intra pe aici doar sa manance rahat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator nitsugua

hahahahahahahahahaha

sigur ai er sau doar te dai mare ca mecanicu din california cu cebere facut in rate? io zic ca nu, ca altfel stiai ce si cum este cu reviziile

domnu harea, hai ca a venit golaniii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiger 800 e mobra aia despre care internetul vuia ca o simpla scapare de pe loc poate stramba cadrul? :)

Intreb, nu dau cu pietre...

 

Advirder.com are o gramada de informatii, dar cele uzuale sunt cele despre probleme cu uleiul si electronica (nu porneste), dar despre cadru nu am auzit.

 

Baga un link ca sunt chiar curios.

 

Got it:

 

1226278125_xjPah-M.jpg

 

Cica daca o patesti, Triumph da moka asta:

 

the_bitch_fell_off.jpg

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good point asta cu reviziile. Da, nu stiu la ce intervale sunt reviziile mari la R-uri. Ma impiedica asta sa am un er? Probabil ca nu. BTW, cand i-am luat wheel hugger montajul l-am facut in service. Neispravitul de mine. In rest, numai mu, pardon, bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ref. la GS. Care sunt intervalele de revizii 'mari', cand trebuie umblat mai adanc (si) in buzunare?

 

Cum ti-am spus mai sus... ca si la R, normal, este acelasi motor. 10k alea "mici" si 20k alea "mai mari", cu mentiunea ca la 40k este ceva "si mai mare" (cu putin insa).

» Post actualizat in 01 Sep 2017 12:03

1200GS nonLC vs Tiger 800 modelul nou. Adica 2012 (ish) vs 2015 (ish).

 

Asta ar fi fost fair sa spui inca de la inceput ca sa stie lumea cu ce te poate ajuta mai concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vlade

vezi ce monstri aspiranti ati facut cu turele voastre in alpi

si sa vezi ca tot nu stie cat face revizile

Esti cam in plus pe aici, nu ti se pare?

 

Cam compari mere cu pere, o comparatie mai pertinenta ar fi cu GS-ul "mic", de 800.

 

Tiger-ul (cel putin al meu) a mers pana acum doar cu "apa, paie si bataie", are un motor care rage adecvat :D, merge pe forestiere de rupe, pe strada la fel, nu am nimic sa-i reprosez pana acum in afara de caldura care vine de pe partea dreapta cand stai in trafic mai greu la 28-30+ grade. Cu GS nu m-am dat, nu stiu ce sa-ti zic. E cel putin un Tiger 800 in BV, dar nu mai am date de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o retinere fata de 'driganele' clasei. Perspectiva unui off fie el unul light ex. drum forestier, calare pe un bivol de 250+ kg, este intimidanta. Am o vaga experienta in batut coclauri (cativa ani de atv, nu cred ca se pune, si un an cu un DR 350) insa... sau poate tocmai de aceea sunt atent la kilele fierului.

Secundo. Solutiile cu staif sunt geniale atata timp cat functioneaza. Should things go south, la naiba comfortul si incepe deranjul. Cardanul, de exemplu, indiferent ca BMW sau Yamaha. O fi low maintenance, dar doar pana trebuie sa te ocupi de el.

Nu in ultimul rand. Recunosc ca nu stiu 2-in-paralel. Nu m-am dat si ce am citit, in general, nu mi-a facut cu ochiul. Stiu inline-4 (okeish dar oleaca boring / masina de spalat), stiu v2 Ducati ST2 (misto rau dar sa nu ii dai ocazia sa scuture lantul), stiu boxer BMW nonLC (genial).

Asadar, Super Tenere, gama KTM, Africa Twin, i don't know, parca nu sunt eu acolo. Tigerul e spot on, pe cifre si teorie insa asta cu teoria e lucru periculos (am necunoscute tricilindrul, fiabilitatea si costurile de intretinere, atractabilitatea la revanzare, plus chestia cu top heavy care ma sacaie). La GS stiu ca imi plac propulsorul si suspensia, insa e mai greu (desi usor ptr vacile mari), scump daca incepe sa ceara bani (iar chestia cu cardanul) si nu vreau sa imi imaginez ce patesc cilindrii daca il versi pe o parte...

Dificil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am gasit nimic despre problemele cu cadrul la Tiger. Personal 1200gs ul mi se pare greoi la manevre "pe loc'ish" dar aici mai degraba dau vina pe gabaritul meu vs al mobrei :) Tigerul este foarte descurcaret pe orice drum(cat timp este drum, daca vrei off, vezi XC), pana acum nu am apucat sa fac f multi km cu el, dar imi place tare mult elasticitatea si personalitatea motorului in 3.

P.S. legat de caldura enamanata in trafic, Triumphul e betzigas parfumat pe langa BMWul meu actual, care e scos din cazanele iadului...

Reprezentante in Ro cam slabut, la noi sunt Motoboom si United Motors, asta poate sa fie cam problematic. Legat de verificarea valvelor, se face la 20k km, dar nu inseamna neaparat ca trebuiesc schimbate, doar verificate. Fac un update cand ajung la punctul acela :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pune-te pe dat telefoane si aranjeaza un drive-test cu Tiger. Problema (relativ) mare la Triumph e ca nu exista reprezentare foarte buna la noi si de aici si frica mobristilor de aceasta marca (similar la masini - Volvo).

 

Ca e top heavy sau nu iti vei da seama tot tu dupa ce-l calaresti (eventual pe un traseu mai lung - macar 1 ora de mers). Gasesti cateva comparatii (si parca si niste filmulete cu review-uri) pe topicul Tiger 800 si cel al Multistradei 950. Sun vreo 2 useri aici pe forum cu Tiger 800 (RuInCv si Raisa_c), tine-te de capul lor sa scoti cat mai multe informatii.

 

Eu sincer as vedea Tiger 800 alaturi de BMW F700/800GS, MTS 950, poate ca si Tracer 900 (desi asta e "pure road"), eventual viitorul KTM 790 Adventure. R1200GS e alt animal.

 

Cum zicea cineva mai sus, best bang for the buck ar fi V-Stromurile. Gandeste-te ca V-Strom 1000 e 11.5k euro pret de lista si vine cu cornering ABS, ceea ce in gama asta de pret eu nu cred ca mai gasesti. Nah, e mai low cost asa, n-ai Brembane sa te opreasca, nici suspensie adaptiva, dar se poate trai si fara. Important sa iti placa motorul, pozitia, sa te simti comfortabila pe ea.

 

Grele-s toate la cilindreea si categoria asta, doar noul Tenere 700 posibil sa iasa la 200 kg wet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...