pepsi Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Salutari! Ce nakeduri recomandati care sa satisfaca urmatoarele cerinte: - motor 900cc - 1000cc - sa fie confortabil la drum lung - sa aiba ciclistica buna(suspensii / frane bune) - cat mai usoara si manevrabila - an de fabricatie 2000 - 2005 (limitat de buget) Motorul folosesc foarte putin in oras, deci in general touring, serpentine si 2 - 3 ori pe an un trackday. De acea caut ceva comod pentru 2 persoane si in aceasi timp sa fie cat mai OK pentru trackday. La fostele mobre ori lipsea confortul (la 954) ori lipsea ciclistica buna (hornet 600). Urmatoarea as vrea sa le aiba pe ambele. La prima vedere speed triple si tuono mi s-ar potrivii, dar n-am incercat motoarele respective, is putine, nu stiu cum rezista in timp si nu stiu nici piese cat de usor gasesc. Hornetul de 900 e destul de comuna, fiabilitate dovedita, multe piese disponibile (chiar si de pe hornet 600 sau cbr 919) dar tind sa cred ca suspensiile is la fel de moi ca la cel de 600. Etrierii am vazut ca is cu 4 pistonase deci teoretic mai bune... Z1n ar fii cam ce trebe, dar peste buget. Despre Z1000, nu stiu mare lucru. Editat Octombrie 25, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 naked .... touring??????? sa te f..a vantul 500-700 km ? sa nu ai loc de bagaje? sa nu ai un rezervor capabil'? oare de ce se fac clasele moto cross enduro streeet speed touring orice strutocamila are mari minusuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 După ce am citit doar titlul, am vizualizat aproape instant: K1300R, S1000R, MT10, Tuono, Super Duke. Fără nici o ordine. Depinde mult de buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Poti incerca un FZS1000 Fazer. Cu un upgrade la suspensii, iti faci o motoreta de numa-numa: merge si la touring, e ok si in oras , iar daca te mananca, poti intra si pe circuit cu ea. Tuono ar fi cea mai cea, dar la drum lung nu e cea mai confortabila motoreta. Plus ca una in mintile ei are un pret pe masura. Speed Triple 955i (2002-2004) e ok, dar fiind relativ veche si oarecum exotica pe meleagurile noastre, s-ar putea sa cam astepti dupa piese - nu toti dealerii au pe stoc placute de Triumph, rulmenti sau mai stiu eu ce minuni de consumabile. Hornetul de 900 mi se pare cea mai fail dintre ele. Iar cireasa de pe tort e Kawasaki Z1000: fun, fun, fun!!!. Dar toate astea 3 (Z1000, 955i, Tuono) sunt ok pt plimbari relativ scurte, o sa ai intotdeauna acel ranjet pe fata, dar la drumurile lungi cu pasager o sa cam iti piara din entuziasm. Mai ai aici Suzuki SV1000 - la fel, cu un upgrade la suspensii si la sistemul de franare iti faci o motoreta de track day f misto. Si ca sa impaci si capra si varza, ar mai fi segmentul sport-touring unde ai Ducati ST3/ST4, Aprilia Falco si undeva in spate, departe rau, VFR800 V-TEC. Astea fac cate putin din toate, dar nu exceleaza la nimic. Si daca nu mai vrei semighidoane, exista kit si ii pui ghidon lat - imbunatateste pozita dar ghidonul e lat, nu mai e ok la viteze mari, la strecurat printre masini. Editat Octombrie 25, 2017 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 25, 2017 Autor Share Postat Octombrie 25, 2017 cu upgrade-uri la componente, aproape din orice, poti face aproape orice m-ar interesa din fabrica sa fie cat mai OK FZS mi se pare prea mare si greoaie. Cand zic touring, nu ma refer la turul europei, ci plimbari de WE 300 - 500 km. Viteza de croaziera ~100. Atat. Hornetul de 600 era foarte bun pentru asa ceva, nu mi-e necesar un k1200, sau altceva din categoria grea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 fzs doar pare mare si grea. incearca e smechera motoreta la ce bani dai pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Dintre FZS, Z1000, Tuono si 955i, da, intr-adevar, Fazerul e cea mai grea. Si Aprilia cea mai usoara, daca nu ma insel. Dar nah, pe Fazer ai si cele mai multe avantaje - protectie la vant, pozitie ok, autonomie, confort, poti pune sistem de bagaje, cric central... Daca nu vrei sa pleci in concediu cu nevasta-n spate si juma' de casa dupa tine, atunci Z1000 ar parea cea mai inteligenta alegere. Editat Octombrie 25, 2017 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 mi se pare si cel mai frumos z. da nu merge cum merge fz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Pepsi, roaga un admin sa-ti puna un pool Yamaha FZS1000 FazerKawasaki Z1000 Aprilia Tuono Triumph Speed Triple 955i Honda Hornet 900 Suzuki SV1000 Ducati Monster S2R Cagiva Raptor 1000 Altele nu-mi mai vin in minte acum Editat Octombrie 25, 2017 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 @Pepsi Aprilia pentru caracter si o bicicleta cit de cit ok pentru distractie pe strada si circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 25, 2017 Autor Share Postat Octombrie 25, 2017 E ok fara poll, lumea tinde sa voteze fara a avea experienta pe modelele respective. Cum is suspensiile de Zet? Si confortul pasagerei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Tuono V4 KTM 1200 superduke BMW 1200R BMW k1200r Editat Octombrie 25, 2017 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Pepsi, roaga un admin sa-ti puna un pool Yamaha FZS1000 Fazer - nu Kawasaki Z1000 - nu Aprilia Tuono - ooooo da!!! Triumph Speed Triple 955i - da Honda Hornet 900 - nu Suzuki SV1000 - da Ducati Monster S2R da Cagiva Raptor 1000 - da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 (editat) Hornetul de 900 mi se pare cea mai fail dintre ele Gura lumii zice ca Hornet 600 e mai agila si mai "fun" decat 900. Kawa Z1000 cu pasager.. serios? @pepsi asa ti-o iei de la pasagera de numa.. Am avut un coleg in UK ce s-a dat cativa ani cu 955i, sincer nu mai retin ce anume l-a deranjat, insa a inlocuit-o cu XSR700. Aprilia am avut modelul pt juniori de 125, iar cand am avut nevoie disperata de o piesa nu am gasit absolut nimic in Cluj, iar pe comanda imi aduceau in mai mult timp decat daca ar fi venit din Japonia. ffs! @pepsi, nu am experienta cu nici unul din naked-urile astea mari, insa nu cred ca o sa gasesti motocicleta perfecta si pt touring si pt trackday, iar daca vrei sa iei in calcul confortul pasagerului, atunci poti sa uiti de modelele mai turbate Eu as alege FZS1000 (pt ca nu imi plac motoarele V2, altfel SV1000S e chiar ok), eventual as ruga un coleg din Cluj sa ma lase sa ma sui pe ea sa vad cum stau si sa povestim una alta despre moto. In plus, as evita modele exotice precum Falco.. desi multi ani de zile m-a obsedat poza de AICI Editat Octombrie 25, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Honda CB1300 Suzuki GSX1400 Yamaha XJR1300 Asta daca vrei confort cum trebe pt tine si nevasta. La Hondă ai si varianta semicarenata daca vrei, e una de vanzare pe forum p-aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Ktm 950/990 SMT, daca vrei sa zambesti tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 990 SMT - da! cum zice Patrick, nu am avut moment pe motoru ala sa nu mi se para ca tot ce am stiut pana atuncea a fost o minciuna Raptor 1000 - m-a impresionat cat de fina si civilizata poate sa fie in viata de zi cu zi, am mers foarte putin si nu am tras de ea, dar imi pot imagina ce face v-ul ala de mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 VTR1000f dupa 2001? Am mers cu una, chiar daca pare sportiva e mai mult sport-touring, cele dupa 2001 au o pozitie foarte ok au semighidoanele inaltate. Suspensia si franele sunt ok din fabrica, putere suficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Ce nakeduri recomandati - an de fabricatie 2000 - 2005 (limitat de buget) Ktm 950/990 SMT, daca vrei sa zambesti tot timpul. Fabricatie 2008-2013, in jur de 6000+ EUR second.. Supermoto e considerat naked? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Tuono V2 sau V4 daca te tine buzunarul. Interesante mai sunt si Cagiva Raptor 1000, Sv 1000, k1200 sau k1300 . Despre Tuono pot sa iti zic ca e ok si pentru touring. Am facut 700 km pe zi fara mari probleme, si a fost bagata si pe drumuri foarte proaste la nevoie. Rezervorul e cam mic si e cam setoasa. Eu scot intre 6 si 8 l/100 km , in functie de cum trag de gaz. Pozitia e ok, si iti spun asta dupa ce am venit de la un Triumph Sprint St 1050 care se vrea mai de touring. Protectia la vant nu e deosebita, dar e suportabil si la viteze mai mari, si oricum consider ca face parte din farmecul unui naked. Pe Triumph anul trecut ma sufocam la temperaturi peste 35 de grade. Tuono e foarte on-off in comparatie cu Triumphul. In primii 100 (50 in Bucuresti)km m-a speriat, dar apoi ne-am imprietenit si acum imi place.Are niste frane beton.Cu acceleratia trebuie avuta grija la iesire din curbe, si deasemenea cu frana de motor(eu mai blochez spatele fara sa vreau ). E distractie pura, dar se poate lasa cu oase rupte usor daca gresesti si te supraestimezi. Piese gasesti de comandat pe net atat in Anglia cat si in USA. In USA sunt preturi mai mici dar te omoara vama si transportul. Vezi ca e Cagiva aia pe la Piatra Neamt. Eu nu am avut timp sa ma duc dupa ea, si vanzatorul nu a dorit sa o puna la duba cu toti banii trimisi in avans. Mi-a trimis multe poze si un filmulet si parea foarte ok, mai ales la banii aia. Spor la gasit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Imi dau si eu cu parerea: Yamaha TDM 900 nu s-ar preta bine la ceea ce vrei ? Consum bun, ciclistica buna , frane ok si putere suficienta. In moto GP se folosesc si motoare mult mai mici , important este pilotul si skill-urile nu neaparat puterea motorului : https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Prix_motorcycle_racing ( The highest speed for a MotoGP motorcycle in 125 cc category is 249.76 km/h (155.19 mph) by Valentino Rossi in 1996 for Aprilia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Vezi ca Denis ne invirtea castile pe cap cu a lui Tuono V4. Si cintarea peste 130kg. E ok fara poll, lumea tinde sa voteze fara a avea experienta pe modelele respective. Cum is suspensiile de Zet? Si confortul pasagere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Pepsi, roaga un admin sa-ti puna un pool Yamaha FZS1000 Fazer Kawasaki Z1000 Aprilia Tuono Triumph Speed Triple 955i Honda Hornet 900 Suzuki SV1000 Ducati Monster S2R Cagiva Raptor 1000 Altele nu-mi mai vin in minte acum bandit de 1200 nu poate intra aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Si daca nu place de 1200 ca e mai old ... poate 1250 care are 3 sau 4 variante Motocicleta subapreciata dar care iti pune zambetul pe fata toata ziua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Yamaha xjr 1300 e un naked mare cu care poti face touring. Desi pare mare si grea, e incredibil de agila, manevrabila si comoda. Si sunt destule care au vazut si track days:) Nu stiu cum e triumphul str3 955,dar cel de 675 e funX3 pe strada sau orice asfaltat, si comod insa ca protectie la vant ai 0. Iti flutura toate. Nu mai zic cu pasager, nu e sa sari de 400km/Zi Z1000le pare destul de fit pe criteriile tale, dar nu pot sa-l laud din experienta proprie ca nu am avut ocazia. Xjr 1300 a fost o surpriza fff placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.