Hosszu Toll Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Primele poze "officiale" inainte de EICMA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Chiar daca nu-s "oficiale" arata ca si cum ar fi... Nu mai stiu pe unde am vazut ceva despre modelul asta, acum vreo doua-trei saptamani, parca pe MCN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 doua chestii le astept cu nerabdare, seat height-ul si pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant. Adică asta : http://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/bosch-motorcycle-systems-honored-with-three-ces-2017-innovation-awards-77001.html Aștept cu nerăbdare specs » Post actualizat in 05 Nov 2017 15:46 Dacă iese cum se anunță; o sa fie un adevărat RTW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 (editat) doua chestii le astept cu nerabdare, seat height-ul si pretul Si greutatea S-a mai scris cate ceva despre modelul asta pe un alt topic. Editat Noiembrie 5, 2017 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 5, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2017 Moto+human ... sunt sanse sa fie sub 200kg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant. Adică asta : http://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/bosch-motorcycle-systems-honored-with-three-ces-2017-innovation-awards-77001.html Aștept cu nerăbdare specs » Post actualizat in 05 Nov 2017 15:46 Dacă iese cum se anunță; o sa fie un adevărat RTW. Ala din poze pare un loc pentru harta Cel din link-urile tale e deja pe ADV-urile mari de 1 an. Teoretic ar trebui sa dea lovitura cu el la middle-wight class. Daca il fac mai usor ca celelalte mai mult ca sigur, ca putere ma astept sa aiba undeva pe la 100 si un pic de cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 (editat) Moto+human ... sunt sanse sa fie sub 200kg? Fara ulei, benzina si esapament, da :-)» Post actualizat in 05 Nov 2017 22:12 Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant.Adica bordul ala pentru care trebuie sa treci la reprezentanta din cand in cand pentru un reboot? Editat Noiembrie 5, 2017 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Adica bordul ala pentru care trebuie sa treci la reprezentanta din cand in cand pentru un reboot software update? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Sigur sunt proaste si se strica repede. Plus ca-s KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 (editat) s-ar putea sa ajunga sub 200kg, dar nu cu mult, e totusi un twin... din ce imi pare mie, la prima radiografie au pastrat baza motorului de la te710 cu cilindrii de twin. sasiul, cel putin in pozele astea se duce mult spre 690rally. dupa cum se vede si in poze motoreta asta e echipata cu sistem de navigatie specific rally-raid. de aici trag concluzia ca inaltimea la sa nu e una mica. cu siguranta pentru cei mai mici de inaltime va exista vaianta echiparii cu roti de 19'' si 17". mai mult ca sigur ca nu acesta este forma si echiparea motorului de serie! Editat Noiembrie 6, 2017 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Yamaha Tenere 700 o sa ajunga undeva sub 200 kg wet (~ 196-197 kg, ca Tracer 700). Probabil si KTM 790 va fi tot pe acolo. Dar 200kg cu tot cu rider...sincer ma indoiesc...poate fara motor ). E totusi o mobra comerciala, nu prototip Moto2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Yamaha Tenere 700 o sa ajunga undeva sub 200 kg wet (~ 196-197 kg, ca Tracer 700). Probabil si KTM 790 va fi tot pe acolo. De astea doua sunt curios tare si eu. Mai sunt cateva zile și ne lămurim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 (editat) Sigur sunt proaste si se strica repede. Plus ca-s KTM. si papa si ulei! Macar WP stie sa faca furci care nu se blocheaza, spre deosebire de Honda cu AT Lasand gluma la o parte, se anunta interesant 2018 cu ceva mobre noi pe segmentul asta: ktm si bmw anuntate, poate si yamaha. Sunt curios ce capacitate de incarcare va avea subcadrul ala si ce greutate va avea atelajul. Uitandu-ma la cum au dimensionat frana fata nu cred ca are cum sa aiba sub 200kg wet. Editat Noiembrie 6, 2017 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Exact la asta ma uitam si eu. Cum va arata cu un set de cutii? Interesanta viziunea lor de data asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Eu zic ca atat 790-ul Adventure R(fiindca se zvoneste si o varianta non-R, cu 19" pe fata si jante aliaj), cat si Tenere 700 vor fi mai hardcore, cu seile tip scandura si protectie la vant nu foarte grozava. Pt touring si doar putin off-road tot noile BMW-uri (F750GS/F900GS) si noul Tiger cred ca raman baza. Numa ca astea din urma vor bate spre 220-230kg. Mai avem 14 ore pana le vedem . Si apoi vreun an pana ce apar suficiente review-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 Eu zic ca atat 790-ul Adventure R(fiindca se zvoneste si o varianta non-R, cu 19" pe fata si jante aliaj), cat si Tenere 700 vor fi mai hardcore, cu seile tip scandura si protectie la vant nu foarte grozava. Saua se rezolva: o modifici, cumperi una aftermarket mai comoda, pui o perna cu gel/aer. Protectia la vant doar partial, cu parbriz inaltat si/sau deflector. Cei interesati de tipul asta de motocicleta nu cred ce vor dori rezervoare imense si carene pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Noiembrie 6, 2017 Share Postat Noiembrie 6, 2017 o sa fie un adevărat RTW. Extrem de util celor care baga in fiecare weekend un Siriu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wbmt Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Esti răutăcios. Exista călăreți pentru fiecare motoreta și invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 7, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2017 Din pcate e doar un prototip ca si cel de la Yamaha.Cel mai probabil o sa fie de vanzare numai in 2019. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Mda...s-a basit mireasa :| Atat 790 Adventure, cat si Tenere 700 sunt prototipuri... Iar BMW F850GS are 229 kg wet (in echipare standard, fara alte optionale) si incepe de la 11.700 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Deci e un fel de multistrada 950, doar ca mai ieftin cu 10%. KTM a lansat duke-ul totusi, pe platforma 790. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 Iar BMW F850GS are 229 kg wet (in echipare standard, fara alte optionale) si incepe de la 11.700 euro Pai 228wet are KTM 1090 cu 125cp, deci nu stiu ce sa zic... Sper totusi ca 790-ul ala sa fie cu vreo cel putin 20Kg mai usor. Altfel se cam calca pe picioare cu celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 7, 2017 Share Postat Noiembrie 7, 2017 790 are sanse sa fie OK! La F850 au mutat rezervorul sus! practic au nenorocit-o T7 nu mai zic, e nenorocita de mult, inalta si grea sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 7, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2017 Duke 790 cu acelasi motor are 105 CP si 169 kg dry......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.