Sari la conținut

Postări Recomandate

1 oră în urmă, hora09 a spus:

 

Deci, cu omul potrivit in sa, se poate. Pentru cine nu poate, Goldwing este bullshit.. ;) 

Acum 47 minute, ioio_viola a spus:

 

unde ai gasit ca se vinde mai bine ca si KTM? eu am tot cautat raporturi de vanzari si nu gasesc. 

Cam scumpe la vedere pe drumuri, in conditiile in care se vand ca painea calda. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 407
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 7 minute, xt600 a spus:

se vand ca painea calda

Da te rog ceva date/statistici, ca de curiozitate am sapat dar doar la suprafata.
Gasesc doar pe producator nu si pe modele.

Plus ca sigur se vinde diferit in functie de tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am glumit, colegu'! Ideea era ca nu le-am prea vazut pe strazi, desi fanii marcii prognozau inca dinainte de a aparea modelul, ca vor avea niste vanzari astronomice. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, xt600 a spus:

Am glumit, colegu'

ah! am luat-o de bune 😐

Pai de aia vreau ceva numere te Q1/Q2 de anu asta ceva. 
Pe unde locuiesc industria moto sta bine, adica magazine multe mari si pline, reprezentante de la mai toti cu gama la usa scoasa sa vezi ce iti place si tot asa.
Dar in toate turele mele de weekend am vazut doar un T7 (evident ca nu e doar unul, da atata mi-a fost dat sa vad) si prin oras nu am memorie sa fi zarit unu. Nu se leaga ceva.. Altel ktm cat vezi, tiger si AT, GS-uri pe la categoria asta de in jur a 1000cc.

Urmaresc si scoli de condus in off care pun saptamanal poze de la cursuri, acolo la greu GS mare, Tiger mare si T7 daca nu manc rahat am vazut de doua ori postat.

Iti dai seama, asta e ce vad, restu de 99.9999% din lume se invarte, nu in raza mea vizuala 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Felul in care pui problema, spune cam cat poti in off road. Si daca nu poti sa mergi pe ea, este bullshit. In cazul asta, este justificat sa iei o mobra cu suspensie electronica, TC, ESP, cornering ABS, frane combinate, senzor de proximitate si neaparat, dar neaparat, asistenta la pornirea din rampa. Cica ajuta.. ;) 

 

 

Felul in care iti pute orice nu are diapazoane, spune mai multe despre tine, decat crezi tu ca stii ce pot si ce nu pot eu in offroad.

La modul general vorbind, tu ai incalecat macar una din mobrele astea doua, despre care iti dai cu parerea aici ?

Eu m-am dat cu amandoua. Cu T7 nu prea mult, si nu pe off dar am sarit niste borduri, cu 790 mult mai mult si daca se aliniau astrele, acum aveam si eu una, dar ghinion nu s-au aliniat.

Referitor la vanzari o persoana apropiata mie, si-a luat de curand 790R, vreau sa va spun ca se sta la coada ca la dacii pentru R. Varianta S se gaseste R nu prea. Pentru cei dintre voi care baga nasul si pe ADV, amicii de peste ocean, cand au auzit de mobra asta au inceput sa isi faca rezervari pentru R-uri si la ei rezervarea e cu avans jos.

Nu sustin ca T7 nu se vinde, sau nu se vinde bine, sau nu se va vinde foarte bine, ba chiar ma astept sa se intample asta, mai ales in Romania peste cativa ani cand vor fi la SH, ca na asa e la noi piata sa fie ieftina, da ieftina rau si sa aiba putini km max 20K, habar nu am cum se vinde, dar din punctul meu de vedere asta nu e un criteriu. Daca ne uitam tot peste ocean, ia sa vedeti cati si-au luat KLR, o basina de mobra cu tehnologie de cand eram eu mic [si asta a fost de mult] si il si ridicau in slavi.

Pentru aia care sunt anti TC, cornering & shit din memorie asa sunt aceiasi[si oricum aceeasi categorie] care era impotriva ABS si care se dadeau cu popoul de pamant, ca daca devine obligatoriu ei se lasa de mobrit, ne mai auzim peste 10 ani.

Insa principala diferenta intre mobrele astea doua, in afara de elecronica care este "nice to have" este suspensia, COG-ul si "handeling"-ul, care la 790 sunt in alta liga.

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Deci, cu omul potrivit in sa, se poate. Pentru cine nu poate, Goldwing este bullshit.. ;) 

 

Stii cum se spune, multi vad putini cunosc. Cate goldwinguri cu WP ai vazut tu pana acum. Hai fii amuzant si da un raspuns diferit de zero.

Mai era un baiat care se dadea cu R1, din care ramasesera doar abtibildurile, propulsorul si 4 suruburi, dar mna cum ziceam, multi vad ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

 

Felul in care iti pute orice nu are diapazoane, spune mai multe despre tine, decat crezi tu ca stii ce pot si ce nu pot eu in offroad.

 

Eu m-am dat cu amandoua. Cu T7 nu prea mult, si nu pe off dar am sarit niste borduri

 

 Daca ne uitam tot peste ocean, ia sa vedeti cati si-au luat KLR, o basina de mobra cu tehnologie de cand eram eu mic [si asta a fost de mult] si il si ridicau in slavi.

 

Cam cat spune despre tine faptul ca iti pute tot ce are diapazoane sau este made in Japan.

Cand intr-un post anterior afirmi ca T700 nu este potrivita pentru off road pentru ca are rezervorul sus, da-mi voie sa ma indoiesc de skill-urile tale. Pana la proba contrarie. :) 

 

La fel cum te-ai dat si cu V Strom 1050/150XT despre care, la nici 24 de ore de la anuntul oficial si doar pe baza unei fise tehnice sumare, afirmai ca este " o balarie de mobra", pe care o vor cumpara "hipsterii si habarnistii".. ? 

 

Asadar, off roadul facut cu T 700 s-a redus la cateva borduri sarite si pe baza acestei experiente ai ajuns la concluzia ca COG este prea sus si ca este este un bullshit. Pfff.. te pricepi!  

 

"Basina"(alta eticheta de cunoscator) aia de KLR este o legenda. KTM-ul la care visezi nu va fi niciodata. Cel mult un bestseller pe unele piete. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 oră în urmă, ERU a spus:

Cate goldwinguri cu WP ai vazut tu pana acum. Hai fii amuzant si da un raspuns diferit de zero.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, ERU said:

 

E o mobra facuta ieftin, asta e realitatea. L-au pus acolo pentru ca :

1 Atat ii duce capul

2 Le-a fost mai usor [e greu sa faci sinapse, chiar si cand iti arata altii calea e greu sa o urmezi]

3 A fost mai ieftin cu 50 de copeici [cred ca asta e de fapt primul motiv]

 

 

Dupa o scurta cautare, am gasit site-ul (m-as fi mirat sa nu existe) cu problemele specifice KTM 790. Din cele ~15 "early faults", 3 (20%) sunt legate de rezervor. Probabil de la prea multa inovatie, n-au mai avut timp sa verifice una-alta:

https://790adventure.net/early-faults/fuel-gauge-not-working/

https://790adventure.net/early-faults/fuel-tank-full-of-crap/

https://790adventure.net/early-faults/full-tank-indicated-but-out-of-fuel/

 

Dar lasa, ca de anul asta muta productia in China, si in mod sigur calitatea mobrei va creste. 

Daca Yamaha a economisit 50 de copeici cu rezervorul ala al lor de saraci, ma intreb cate copeici economiseste KTM facand mobrele la Hangzhou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata trecuta am fost in Telega, pe drum in zona Campina am vazut 3 T7-uri. Ce sa zic pe design in opinia au dat lovitura bine.

Ca fost posesor de Tenere 2008 35.000km facuti cu ea atat in Ro cat si in EU, plus alte plombari 80% offroad cu Pegaso-uri 650 pe drumuri forestiere Telega-Doftana-Baiului.....nu pot decat sa zic ca un "adventure" este o chestie mediocra. Pe asfalt roata de 21 pe fata cu aia de 17" pe spate la o masa de 200kg cu un centru de greutate inalta, reprezinta un handicap dinamic mare. La Pegaso roata de 19" dadea un caracter stradal ce sa zic.... impecabil raportat la 21".

Pe offroad cel mai mare avantaj simtit a fost cuplul, volanta grea si uneori masa motocicletei care ajuta la "spargerea" malurilor de pamant, mai confortabil decat sa zbori peste ele. Totusi masa lor ridicata 200kg te taxeaza daca nu ai o statură pe masura, la mersul incet pe offroad.

 

T7 este misto e diferit e brut si pur fara porcarii de asistenta sau alte idiot proof-uri.

 

Totusi......pentru a face turul unui continent adica 15% gravel roads daca o cauti tu cu lumanarea, un RT, Tracer900, FJR1300, Pan-european 1300, Versys 1000 etc isi face treaba mai eficient, te protejeaza mai bine de vant si are un centru de greutate mai jos ceea ce o face usor de condus. Merg si alea pe gravel roads, sau pe "drumuri" rupte cu 1-a.

 

Ce rost are sa iei KTM1290 Adventure sau R1250GSA pentru acea posibilitate de a o utiliza 15% pe gravel roads in turul unui continent, in aia 15% poti merge cu 2-a fara prob pe gravel roads iar in rest pe 85% din tura pe asfalt, confortul, ambianta si calitatea plimbării va fi inferioara unui R1250RT sau FJR1300......aici mie imi da cu eroare.....wtf 1.3litrii pe offroad si centru de greutate ridicat la o masa de 260kg. 

 

Eu de ex pot merge cu R1200R pe orice drum forestier cu piatra din aia mare cat pumnul+sleauri cu treapta 1, merg incet dar trec de acest impediment.

Am ajuns cu R1200R si cu Honda Shadow 750 la cabana Cheia din Buila Vanturarita, iar Shadow de 750 este lowrider prin definiție, incet cu 1-a ocolind obstacole sau sleauri, ajunge, incet dar ajunge. Drum pe care cu Tenere 660 zburam, dar pe asfalt adica 85% din drum, ma cam luptam cu ea vs R1200R sau o rutiera care ar fi gen "hold my beer".

 

Alt exemplu cu Tenere 660 avand un stil de condus moto auto un pic mai smucit/brutal nu stiu daca neaparat sportiv, ma chinuiam ca naiba pe asfalt 80-85% din timp pana la drumul forestier X, pentru a ma bucura moderat 20-15% pe offroad.

Pe un traseu B-Cosminele-Telega-Secaria - Muntii Baiului, munceam nene pe serpentine si ma gandeam, eheee lux era daca eram acum cu boxerul pe serpentinele astea, sau ceva serios de sosea. Ok ajungeam la destinatia de offroad trageam de ea, era mai ok dar nu puteam forta sau experimenta mai mult, decat foarte timid pentru ca avea 200kg Tenere, deci 15%-20% de distractie sa zicem moderata nu wow pe offroad, apoi obosit si transpirat fiind hai acasa pe asfalt mers mai rapid cu o moto care nu se simtea in largul ei la peste 110km/h, ca naiba, se stergea cu buretele distractia din offroad in drumul asfaltat spre casa.

 

Asa avand o moto dedicata de offroad o duci pe remorca la destinatie, te dai fara stres pt ca ai 105kg sub tine, dupa 2h de distractie pura esti rupt de oboseala si cu un zambet stirb in coltul gurii, te urci in masina si te bucuri ca acum in drum spre casa te odihnesti + ca te schimbi de hainele transpirate imediat, ai schimburi in portbagaj.

Nu ca la categoria enduro-touring, abia astepti sa ajungi acasa ca sa te linistesti, obosit fiind dupa enduro, te mai strange si casca aia inca 150km pana acasa, sau ai un disconfort termic ba prea cald ba prea rece ori te plangi ca ai ghetele ude dupa tura de offroad si acum pe asfalt la 100-140km/h iti bate vantul pe ghete si ai picioarele sloi etc etc.

Eu dau exemplele astea din proprie experienta.

 

Probabil ca unii aleg T7 pentru putere echilibrata in offroad. Sigur este mai agreabila decat un 250 4t, dar un 450 4t te sperie la 50% din acceleratie, mai ales pe offroad, deci nici strategia de a alege T7 pentru "motorul bun de offroad cu rezerve de putere" nu o inteleg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin minte un test intr-o revista motociclismo veche in care oamenii s-au declarat super fericiti de comportamentul pe asfalt al 990-ului, in test mai erau un 1200GS, Stelvio si Granpasso parca.

 

nu o sa poti avea aceleasi asteptari de comportament cu o anvelopa de 17 dar faptul ca poti zburda in off road cu viteze pe care cu o motoreta de strada le poti consideri viteza de croaziera pe sosea, ma gandesc eu ca acolo e tot spilul acestor motorete adv

normal ca poti face inconjurul lumii si pe R1 - vezi olandezul ala Lucas N.. dar asta nu inseamna ca omului nu i-ar fi fost mai util si mai simplu pe o motoreta de adv. la fel si cu faptul ca ai ajus cu RTul sau cu shadowul nu stiu unde .... poti face asta cu orice mobra sau si cu o trotineta electrica dar la ce viteze de deplasa si in ce conditii de siguranta cand tu ai anvelope de strada si mergi pe grohotis la vale..

Acum 8 ore, mihaio07 a spus:

 

Dupa o scurta cautare, am gasit site-ul (m-as fi mirat sa nu existe) cu problemele specifice KTM 790. Din cele ~15 "early faults", 3 (20%) sunt legate de rezervor. Probabil de la prea multa inovatie, n-au mai avut timp sa verifice una-alta:

https://790adventure.net/early-faults/fuel-gauge-not-working/

https://790adventure.net/early-faults/fuel-tank-full-of-crap/

https://790adventure.net/early-faults/full-tank-indicated-but-out-of-fuel/

 

Dar lasa, ca de anul asta muta productia in China, si in mod sigur calitatea mobrei va creste. 

Daca Yamaha a economisit 50 de copeici cu rezervorul ala al lor de saraci, ma intreb cate copeici economiseste KTM facand mobrele la Hangzhou.

 

astea sunt niste probleme mici. 

una e vorba de setare, alta e de mecanic daca uita robinetu inchis.. asta nu inseamana ca e moto cu probleme sa fim serios.

aia cu ceara in schimb e nasoala..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Cavaleru a spus:

fuel-gauge-not-working/

a fost candva
 

Acum 40 minute, Cavaleru a spus:

fuel-tank-full-of-crap/

treaba reprezentantei sa il curete inainte de livrare

 

Acum 40 minute, Cavaleru a spus:

full-tank-indicated-but-out-of-fuel/

a fost candva

 

Acum 9 ore, vis-a-vis a spus:

tare ca piatra, iute ca săgeata

omul merita un premiu, este primul in aproape trei ani de cand urmaresc (cel putin primu care pune pe net isprava)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciocu mic de acuma ca oricine se poate da pe T7 :P
Dar pe bune, sarumana la oamenii astia ca au adus destule si pret normal la inchiriere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, vis-a-vis a spus:

Era la mintea cocosului ca sacul de politetilena nu va merge de multe ori la apa... Nu iti trebuie doctorat in rezistenta materialelor ca sa iti dai seama ca un astfel de rezervor nu este potrivit pe o asemena motocicleta, dar nah... austriecii se pare ca au lipsit la cursurile de genul asta. Asa este cand vrei sa inovezi cu tot dinadinsul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.07.2020 la 14:07, vis-a-vis a spus:

Nu chiar. Românii suferă grav de ultima bandă sau de mers cât mai aproape de axul drumului. De aici rezultă aglomerație și multe situații limită. Nu mai știu pe unde am văzut un video sau o prezentare cu mersul defensiv pe motocicletă. Era faza cu TIR-ul sau autobuzul care ia o curbă pe serpentine sau una foarte strânsă. Colțul din stânga față al autobuzului evident că intră pe contrasens mai mult de un metru, vine motociclistul nostru de weekend pe Cheia și la juma' de metru de axul drumului se înclină. Capul îi este deja pe contrasens... și se lipește de autobuz. Vina șoferului, dar nici motociclistul nu era atât de bun, s-a bazat pe cornering ABS... E, aici vine prezentatorul și desenează traiectoria ideală, cea mai puțin riscantă... o linie pe la jumate de metru-un metru de marginea din dreapta a șoselei. Prima mea reacție: "Păi cum, nea?! Nu mai tăiem și noi curbele? Ai înnebunit? Că d-aia ne-am luat mobră! După câteva minute de reflecții îi dau nebunului dreptate. În curbele cu vizibilitate, spre stânga, te înclini și te poți izbi de un d-ăsta care nu ia curba cum trebuie. În curbele oarbe, pe dreapta, te apleci cât să nu dai cu capul de vreun parapet, dar stai cât mai la cutie în caz că vine un meseriaș de pe contrasens care taie curbele. 

Mi-ar plăcea să am toate sistemele astea pe mobră, m-ar ajuta enorm când vin seara/noaptea de pe coclauri și-o ard absent cu 140-160 pe A3 spre casă, dar asta nu înseamnă că m-aș baza pe ele... Tot trebuie nițel creier ca să supraviețuiești.

 

Miroase un pic a ipocrizie imho. 

 

Adevarul e ca pe strada nu depinde DOAR de tine. Poti sa conduci extrem de precaut, sa ii dai lectii cu mobra lui Rossi sau lui Birch, ca la un moment dat tot vei ajunge intr-o situatie maro. Iar atunci electronica te poate ajuta. Ca poate conta in proportie de 1% sau de 50% e subiectiv si depinde de la caz la caz. La fel cum e si purtatul echipamentului complet vara. Daca ai cazut la 30 la ora in majoritatea cazurilor te scapa de niste zgarieturi. Daca ai cazut la 200 la ora te ajuta cam 1-2%, restul depinde daca ingerul tau pazitor a fost pe faza. Indiferent de viteza, mai bine il ai cand cazi.

 

Situatia prezentata e doar un exemplu. Se pot intampla o gramada de alte situatii care sa te oblige sa te infigi in frana pe curba. Daca vrei sa dai 2-3000 EUR in plus pe electronica e decizia ta, eu unul prefer sa fie acolo chiar daca nu va fi folosita.

Acum 7 ore, hora09 a spus:

 

Sariti pe ele, poate ia omul si cateva bucati de 790 S/R :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, RuInCV a spus:

Daca vrei sa dai 2-3000 EUR in plus pe electronica e decizia ta, eu unul prefer sa fie acolo chiar daca nu va fi folosita.

 

din ce vad pe olx, tenere e 10k (la fel si 790s), 790r e 11k

pacat, fiindca tenere arata mult mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, xt600 a spus:

 

Cam cat spune despre tine faptul ca iti pute tot ce are diapazoane sau este made in Japan.

Cand intr-un post anterior afirmi ca T700 nu este potrivita pentru off road pentru ca are rezervorul sus, da-mi voie sa ma indoiesc de skill-urile tale. Pana la proba contrarie. :) 

 

La fel cum te-ai dat si cu V Strom 1050/150XT despre care, la nici 24 de ore de la anuntul oficial si doar pe baza unei fise tehnice sumare, afirmai ca este " o balarie de mobra", pe care o vor cumpara "hipsterii si habarnistii".. ? 

 

Asadar, off roadul facut cu T 700 s-a redus la cateva borduri sarite si pe baza acestei experiente ai ajuns la concluzia ca COG este prea sus si ca este este un bullshit. Pfff.. te pricepi!  

 

"Basina"(alta eticheta de cunoscator) aia de KLR este o legenda. KTM-ul la care visezi nu va fi niciodata. Cel mult un bestseller pe unele piete. 

 

 

Auzi ba baiatule ai un caracter de politician.

La o intrebare directa si anume daca te-ai suit macar pe cele 2 mobre despre care iti dai cu parerea, in loc sa raspunzi unechivoc ai inceput atacurile la persoana ca te indoiesti de skilurile mele ca imi pute ce are diapazoane etc. Eu am avut  o yamaha, tu ai avut vreodata un KTM sau BMW? E o intrebare retorica nu astept un raspuns pentru ca probabil va fi in acelasi gen cu atac la persoana ca mie nu imi place sa manac papansi dar tie iti place clar sa mananci "tukish delight"

Referitor la T7 am afirmat clar si fara exprimari indoilenice ca nu m-am dat cine stie ce cu T7 si clar nu m-am dat in offroad, dar pentru un om care se da in off [nu e vorba de tine aici] ar intelege destul de repede ca sa "sari o bordura" e destul de expresiv pentru cum lucreaza o suspensie, intrucat destul de rar chiar in conditii de enduro sari un bolovan cu dimensiunea unei borduri si cu muchie vie, asa ca eu unul cu umilele mele cuonostiinte si experiente mi-am cam facut o idee, atat cat am putut, tu pe de alta parte pari ca te dai mii de km pe luna cu mobra la pretul de 60 de lei [atat costa un abonement de net/// BTW asta e citat de la Jumba]. Chiar asa tu ai motocicleta sau aspiri sa iti iei candva ? Nu te obosi sa-mi raspunzi era retorica.

 

Referitor la Vstrom imi mentin parerea, desi nu m-am suit pe una, as fi putut dar nu mi-am dorit.

Referitor la legende sunt multe, imi amintesc in 2012 ca imi spunea un baiat ca Africa Twin e o legenda [no bulshit se inchina sa Seichiro baiatul ala] si ca nu exista si nu va exista nimic mai bun pe planeta vreodata. Si ca Honda Africa Twin e the ultimate moto. Si ca dupa ce ai asa ceva nu mai vrei nimic niciodata. Ce-i drept avea o AT super intretinuta. L-am intrebat atunci cum se face ca sa gasesc ST la vanzare ? Adica ori sunt multi care dupa AT gasesc altceva de cumparat ori mor pe capete. Ultima data cand am vb cu el acum aprox [2-3 ani] avea KTM 950 care "e mult mai tare ca AT, nici nu se compara" era din nou the ultimate moto.

Spre dosebire de KLR [care e o basina] AT chiar a fost o legenda [cu accent pe a fost]. Nu aspir ca 790 sa fie un bestseller pentru ca nu am actiuni la KTM, cum nu am nici la BMW din care detin 2 [si pe care le-as schimba cu 2 KTM-uri in momentul asta], poate peste niste ani Honda, sau Yamaha sau poate Ducatti o sa faca ceva mai bun, spre deosebire de tine si de multi altii de pe aici, eu inteleg progresul si il accept, nu am zei si nici nu divinizez vre un brand. [de ex noul F850GS e o basina de mobra]

 

 

P.S.

Nu te chinui sa imi raspunzi, dupa ultimul tau raspuns mi-am dat seama [daca mai aveam vre un dubiu] cu cine am de a face si mie astia care ar fi putut avea o cariera in politica nu imi plac.

Acum 21 ore, vis-a-vis a spus:

 

Ar trebui sa stii, ca nu exista nimic idestructibil, insa din pacate KTM-ul de 790 de care va povesteam ieri a fost tavalit de un sofer deosebit de atent la 50-60 de km/h slide pe o parte, vrei sa iti pun o poza sa vezi cum arata? Putine mobre ar arata asa de bine dupa un astfel de eveniment. Pe scurt rezervorul nu are nici pe dreq, plasticul ala care il acopera e raschetat destul de bine, probabil ca daca avea 120 sau 200 se poliza plasticul si probabil se gaurea si rezervorul.

Faptul ca exista unul care a reusit, nu demonstreaza nimic, va mai zic odata la Dakar se merge asa de peste 10 ani si daca nici aia nu le lovesc sa fim noi sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazut azi, sambata la condus, doar doua ore din pacate, cel putin asa mi-a fost comunicat pe viu grai.

Schemele de culori sunt ok, clasicul alb rosu si in special preferatul meu - gri cu accente galbene, albastru cu alb e irelevant.
Dar schema asta noua de culori, pe cuvantu meu ca arata ca o jucarie ieftina de platic casant. Am inghitit tot ce e pe net video si poza, dar in realitate a dat cu brainfart

IMG_20200709_170003_4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, ERU a spus:

 

Auzi ba baiatule ai un caracter de politician.

......va mai zic odata la Dakar se merge asa de peste 10 ani si daca nici aia nu le lovesc sa fim noi sanatosi.

"Ba baiatule" sa ii spui lu' ma-ta! ;) Cand ma dadeam eu cu XT-ul din dotare pe forestiere si pasuni, cel mai probabil tu te jucai cu putza in tarana.

 

Nu, nu m-am urcat pe niciuna din cele doua motociclete. Eu mai si muncesc, nu am timp sa ma plimb pe la dealeri. Si nici nu caut motocicleta perfecta. Cand voi avea ocazia, am sa ma urc.  

 

Nu sunt politician si nici mie nu imi plac politicienii. Nu ti-am raspuns pentru ca nu am considerat necesar.

 

Pe ce lume traiesti? KTM deplaseaza la Dakar cel mai mare service mobil din competitie, iar pilotii lor au dupa ei cate doi, trei "carausi de apa".. ;) Chiar crezi ca isi fac mari probleme daca li se sparge damigeana de polietilena?  Trezeste-te! Aia este o competitie, noi traim in lumea reala.   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

Faptul ca exista unul care a reusit, nu demonstreaza nimic

Cum dracu'? A căzut gogoașa aia de marketing precum că acest rezervor e iNdestructibil. Există ditai platoșa de scut, cred că are vreun metru lățime și acoperă și puțin din țâțele rezervorului, acum se va vinde ca pâinea caldă.

1 oră în urmă, ERU a spus:

Ar trebui sa stii, ca nu exista nimic idestructibil

Păi ori e, ori nu e? Nu halim tot ce zice KTM? 

 

1 oră în urmă, ERU a spus:

la Dakar se merge asa de peste 10 ani si daca nici aia nu le lovesc sa fim noi sanatosi.

Nu știu cât te uiți tu la Dakar, dar eu de 30 de ani sau mai bine pierd nopțile ca să văd rezumatele zilei (apropo', fmm de snooker). Și da, rezervoarele sunt de tipul ăsta, dar din două bucăți, plus cele spate. Nu e nevoie să-l faci din cine știe ce material, cel mai bine se comportă tot plasticul, că e elastic. Însă, dacă spargi o parte de rezervor, tot mai rămâi cu cealaltă și cu cel/cele din codiță. După atâția ani, normal că au vrut să implementeze tehnologia și la motocicletele de serie. Treaba e bună ca echilibru de mase însă au lățit motoreta jos și hai să fim serioși, au trâmbițat mult timp că va fi ca un soi de scut. E... eu n-aș da cu ea de toți pereții, pare-se că e un călcâi a lui Ahile.

1 oră în urmă, ERU a spus:

KTM-ul de 790 de care va povesteam ieri a fost tavalit de un sofer deosebit de atent la 50-60 de km/h slide pe o parte, vrei sa iti pun o poza sa vezi cum arata? Putine mobre ar arata asa de bine dupa un astfel de eveniment.

Am avut și eu un accident destul de serios anul trecut cu V-Stromul. Serios în sensul de viteză și impact. Însă daunele au fost minore și eu n-am avut nici pe dracu'. 

Aici contează dinamica accidentului, nicidecum vitezele și alte bazaconii care se discută pe forum. Nu i s-a spart rezervorul pentru că n-a fost lovit unde trebuie, ca să zic așa ;)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, xt600 a spus:

"Ba baiatule" sa ii spui lu' ma-ta! ;) Cand ma dadeam eu cu XT-ul din dotare pe forestiere si pasuni, cel mai probabil tu te jucai cu putza in tarana.

 

Nu, nu m-am urcat pe niciuna din cele doua motociclete. Eu mai si muncesc, nu am timp sa ma plimb pe la dealeri. Si nici nu caut motocicleta perfecta. Cand voi avea ocazia, am sa ma urc.  

 

Nu sunt politician si nici mie nu imi plac politicienii. Nu ti-am raspuns pentru ca nu am considerat necesar.

 

Pe ce lume traiesti? KTM deplaseaza la Dakar cel mai mare service mobil din competitie, iar pilotii lor au dupa ei cate doi, trei "carausi de apa".. ;) Chiar crezi ca isi fac mari probleme daca li se sparge damigeana de polietilena?  Trezeste-te! Aia este o competitie, noi traim in lumea reala.   

Pentru limbajul de autobaza, precum si pentru preferintele culinare "turkish delight" tocmai ai intrat pe olista nu prea selecta a celor pe care ii ignor.

 

BTW aia cu Dakarul nu era pentru tine, ca n-ai tu treaba, tu traiesti intr-o realitate paralela in care Yamaha a castigat tot ce se putea castiga. Pentru ceilalti participanti la discutie e probabil clar de acum ca vb cum se spunea mai de mult "din carti" sau actualizat " de pe net".

Ca sa isi dea seama oamenii cat de tare aberezi, echipa de Dakar de anul trecutga celor de la KTM a avut 4 rideri, deci dupa logica ta de fier unul a fost rider si 3 carausi, dar stai ca din cei 4 3 sunt campioni si doar unul e "young gun" deci din n ou somnul ratiunii.

Sursa https://blog.ktm.com/the-ktm-factory-racing-team-is-prepared-for-dakar/

The Red Bull KTM Factory Racing Team includes three Dakar champions; Toby Price (2016), who recently won the Cross-Country Rallies World Championship, Sam Sunderland (2017), Matthias Walkner (2018). They will be joined by Red Bull KTM Factory Racing young-gun Luciano Benavides,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...