hora09 Postat Septembrie 6, 2020 Share Postat Septembrie 6, 2020 Acum 2 ore, yuk a spus: abonament cu 60 lei/lună Hă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Septembrie 12, 2020 Share Postat Septembrie 12, 2020 (editat) Salutare tuturor! A mers cineva pe mobra asta (Tenere 700/T7) cu pasager la drum mai lung? Mă tot gândesc să fac turul Mării Negre peste vreo 2-3 ani... Editat Septembrie 12, 2020 de Alinache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 14, 2020 Share Postat Septembrie 14, 2020 (editat) La 12.09.2020 la 21:57, Alinache a spus: Salutare tuturor! A mers cineva pe mobra asta (Tenere 700/T7) cu pasager la drum mai lung? Mă tot gândesc să fac turul Mării Negre peste vreo 2-3 ani... mers 3000 de km in vreo 11 zile in vara, cu pasagera si bagaje, din care cam 1000 de km in afara asfaltului merge, nici o problema mai ingrijorat as fi de gloante pe alocuri pe traseul tau, nici abkhazia si nici donetsk nu sunt foarte prietenoase momentan ar conta totusi si ce fel de drum o sa ai, daca e doar asfalt nu prea are sens Editat Septembrie 14, 2020 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 Acum 21 ore, prafrau a spus: mers 3000 de km in vreo 11 zile in vara, cu pasagera si bagaje, din care cam 1000 de km in afara asfaltului merge, nici o problema mai ingrijorat as fi de gloante pe alocuri pe traseul tau, nici abkhazia si nici donetsk nu sunt foarte prietenoase momentan ar conta totusi si ce fel de drum o sa ai, daca e doar asfalt nu prea are sens Din Odessa până în Batumi mergem pe mare! Ar mai fi si varianta sa ocolim Marea Azov si sa trecem in Georgia pe "military road ", dar ocolim cam mult pentru prea puțin ( cred eu)! In Georgia sunt ceva drumuri fără asfalt pe care vreau sa le fac, si Armenia este recunoscută pentru drumurile sparte! Mulțumesc mult! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 15, 2020 Share Postat Septembrie 15, 2020 Acum 10 ore, Alinache a spus: Ar mai fi si varianta sa ocolim Marea Azov si sa trecem in Georgia pe "military road ", dar ocolim cam mult pentru prea puțin ( cred eu)! In Georgia sunt ceva drumuri fără asfalt pe care vreau sa le fac, si Armenia este recunoscută pentru drumurile sparte! am luat ferry-ul ala acum cativa ani, a intarziat o zi (a plecat la timp, a stat o zi in afara portului), mi-as face planuri flexibile bine, din ce am auzit de granita cu rusia, tot cam asa s-ar misca in rest, da, drumuri bune prin munti, frumos tenere700 mi se pare o alegere foarte buna pentru mers pe acolo cu pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 16, 2020 Share Postat Septembrie 16, 2020 a modificat cineva șeile la meșteri de felul Motovis? Rog poze mai multe și impresii! La 09.07.2020 la 18:04, prafrau a spus: din ce vad pe olx, tenere e 10k (la fel si 790s), 790r e 11k pacat, fiindca tenere arata mult mai bine atat ca pretul dat de tine pt tenere are TVA, iar cel de KTM nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 16, 2020 Share Postat Septembrie 16, 2020 Care esti cu T7 prin spate pe la La placinte Lizeanu?! Avrut fi-miu sa calareasca mobra si am fost tentat sa-l las ca pare de ridetest de la Dual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2020 Share Postat Octombrie 10, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 10, 2020 Share Postat Octombrie 10, 2020 mda, cica modelul de adventure... pare sa fie mai lat in zona rezervorului, deci posibil sa fie pe la 20L + Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 10, 2020 Share Postat Octombrie 10, 2020 (editat) La 12.09.2020 la 21:57, Alinache a spus: Salutare tuturor! A mers cineva pe mobra asta (Tenere 700/T7) cu pasager la drum mai lung? Mă tot gândesc să fac turul Mării Negre peste vreo 2-3 ani... Eu zic sa te razgandesti. Sau sa upgradezi radical suspenia, franele si saua. Are un motor si o cutie geniale, dar in rest a ramas in anii 90 din toate punctele de vedere. Ca toate modelele Yamaha 2020 calarite de mine (amandoua Tracerurile, FJR, Niken). Singura motocicleta mai rea decat Tenere este Niken (o ineptie pentru omorat necunoscatori). Saua de Tenere a fost mai rea decat Kawasaki Z 900 si Z H2. Mers cate o zi intreaga, non-stop, de la 8 dimineata la 7 seara, cam 4-500 de km pe toate modelele de mai sus, pe toate tipurile de sosele (nu ma intereseaza Tenere in off; pentru mine off-ul incepe de la 450 in jos). Pasagerul se sprijina pe plastice. Pe mine m-a rupt. Saua este la fel de proasta ca cea de pe 3AJ-ul meu. Numai ca 3AJ-ul este fabricat in 1989. Singura parte buna este ca pe bani tai poti sa razi (de ea) cu lacrimi. Si am ras toata ziua, dar nu era rasul meu stas. Nu funny cand iti intra suspensia intr-un dans bizar (franare brusca la intrare pe autostrada, soferi indecisi/speriati, chestii din astea de viata reala, nu din reviste), vezi ca nu iti tin trasa jugurile si cadrul si in momentul ala iti aduce aminte cat de religios esti si cum stii toti sfintii din calendar. Pe banii mei eu prefer sa mor altfel. Numai pentru faza asta si merita aruncata in sant la cat costa. Daca ar fi costat 7000 de euro poate ca ar fi fost blast total. In Romania, unde si aia nu avem autostrazi. Inteleg ca inflatia a scumpit totul cam cu 25% (adica observ asta la toata obiectele ce ma intereseaza), dar Tenerele nou a avut pretul asta de la bun inceput. Pentru cei care ma stiu de troll - dap, I am one and me like it, dar randurile de mai sus sunt pline de sinceritate, nu sunt trolleala. Pe de alta parte, dragostea inca face minuni. Garantat vor exista oameni care o vor gasi ideala pentru ce fac ei si o vor upgrada pe masura. Pentru ingineri si cei lipsiti de suflet, cautati mai departe. Sau asteptati discounturi majore. Editat Octombrie 10, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2020 Share Postat Octombrie 10, 2020 Păi n-a fost făcută să mergi pe asfalt 500 de km cu pasager... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 La 10.10.2020 la 12:33, _Raul_ a spus: Eu zic sa te razgandesti. Sau sa upgradezi radical suspenia, franele si saua. Are un motor si o cutie geniale, dar in rest a ramas in anii 90 din toate punctele de vedere. Ca toate modelele Yamaha 2020 calarite de mine (amandoua Tracerurile, FJR, Niken). Singura motocicleta mai rea decat Tenere este Niken (o ineptie pentru omorat necunoscatori). Saua de Tenere a fost mai rea decat Kawasaki Z 900 si Z H2. Mers cate o zi intreaga, non-stop, de la 8 dimineata la 7 seara, cam 4-500 de km pe toate modelele de mai sus, pe toate tipurile de sosele (nu ma intereseaza Tenere in off; pentru mine off-ul incepe de la 450 in jos). Pasagerul se sprijina pe plastice. Pe mine m-a rupt. Saua este la fel de proasta ca cea de pe 3AJ-ul meu. Numai ca 3AJ-ul este fabricat in 1989. Singura parte buna este ca pe bani tai poti sa razi (de ea) cu lacrimi. Si am ras toata ziua, dar nu era rasul meu stas. Nu funny cand iti intra suspensia intr-un dans bizar (franare brusca la intrare pe autostrada, soferi indecisi/speriati, chestii din astea de viata reala, nu din reviste), vezi ca nu iti tin trasa jugurile si cadrul si in momentul ala iti aduce aminte cat de religios esti si cum stii toti sfintii din calendar. Pe banii mei eu prefer sa mor altfel. Numai pentru faza asta si merita aruncata in sant la cat costa. Daca ar fi costat 7000 de euro poate ca ar fi fost blast total. In Romania, unde si aia nu avem autostrazi. Inteleg ca inflatia a scumpit totul cam cu 25% (adica observ asta la toata obiectele ce ma intereseaza), dar Tenerele nou a avut pretul asta de la bun inceput. Pentru cei care ma stiu de troll - dap, I am one and me like it, dar randurile de mai sus sunt pline de sinceritate, nu sunt trolleala. Pe de alta parte, dragostea inca face minuni. Garantat vor exista oameni care o vor gasi ideala pentru ce fac ei si o vor upgrada pe masura. Pentru ingineri si cei lipsiti de suflet, cautati mai departe. Sau asteptati discounturi majore. pe față am dat compresion si rebound, 5 clickuri peste setarea standard si schimbarea este considerabila. In garaj am deja cele 3 arcuri care au costat 200 euro si sunt făcute pentru greutatea mea. Deocamdată mai butonez la cele 5 setări de la amortizoare. Alea antice de care zici. Zici de parcă esti in echipa de proiectare de la WP pt ktm 790 interesante imi par barele Camel de fixare a bordului. Cam scumpe, dar cred că merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 Acum 2 ore, yuk a spus: pe față am dat compresion si rebound, 5 clickuri peste setarea standard si schimbarea este considerabila. In garaj am deja cele 3 arcuri care au costat 200 euro si sunt făcute pentru greutatea mea. Deocamdată mai butonez la cele 5 setări de la amortizoare. Alea antice de care zici. Zici de parcă esti in echipa de proiectare de la WP pt ktm 790 interesante imi par barele Camel de fixare a bordului. Cam scumpe, dar cred că merită. WTF... Am scris si am sters, mutat pe comp, samd, samd, materialul de mai sus de vreo 2 ori. Nu mergea nici forumul bine. Bagam mana in foc ca nu l-am postat pe net, fiindca vroiam sa las noaptea sa treaca si sa trec din nou peste el a doua zi si sa postez mei pertinent, obiectiv, echilibrat, matur (whatever, se intelege, sa fiu un om mai bun ). Cand oi avea timp (mama, cum suna) poate revin cu za postarea completa si cat de obiectiva posibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 Acum 7 ore, _Raul_ a spus: WTF... Am scris si am sters, mutat pe comp, samd, samd, materialul de mai sus de vreo 2 ori. Nu mergea nici forumul bine. Bagam mana in foc ca nu l-am postat pe net, fiindca vroiam sa las noaptea sa treaca si sa trec din nou peste el a doua zi si sa postez mei pertinent, obiectiv, echilibrat, matur (whatever, se intelege, sa fiu un om mai bun ). Cand oi avea timp (mama, cum suna) poate revin cu za postarea completa si cat de obiectiva posibila. stai liniștit! că și eu am mai postat când eram beat și a 2a zi nici eu nu eram de acord cu ce citeam pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 (editat) Acum 1 oră, yuk a spus: stai liniștit! că și eu am mai postat când eram beat și a 2a zi nici eu nu eram de acord cu ce citeam pe acolo Stii ce se zice despre presupuneri, nu? Assumptions - the mother of all fuck ups. Editat Octombrie 15, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 28, 2020 Share Postat Noiembrie 28, 2020 (editat) m-am dat pe munte, am sărit prin toți bolovanii și nu am simțit nevoia sa schimb nimic la suspensie. Pe dig, pe macadam ff bun am mers cu 150 kmh la a 2a ieșire (164 pe ceas), in locul in care cu ktm690 curajul meu s-a terminat la 140 kmh. Presupun ca instinctul de autoconservare. sunetul tobei Mivv oval carbon, http://www.youtube.com/shorts/JxPErDQt_0A Editat Noiembrie 28, 2020 de yuk complectare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 24, 2021 Autor Share Postat Aprilie 24, 2021 Sa mai revigoram putin topicul asta cu o stire: https://www.gpone.com/it/2021/04/24/moto-news/yamaha-tenere-challange-2021-iniziata-oggi-la-prima-tappa.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 12, 2021 Share Postat Mai 12, 2021 La 28.11.2020 la 21:42, yuk a spus: m-am dat pe munte, am sărit prin toți bolovanii și nu am simțit nevoia sa schimb nimic la suspensie. Pe dig, pe macadam ff bun am mers cu 150 kmh la a 2a ieșire (164 pe ceas), in locul in care cu ktm690 curajul meu s-a terminat la 140 kmh. Presupun ca instinctul de autoconservare. sunetul tobei Mivv oval carbon, http://www.youtube.com/shorts/JxPErDQt_0A deși aveam arcurile din noiembrie, azi mi le-a montat mecanicul. Numai 1 km am făcut până acasă, dar par ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 22, 2021 Share Postat Mai 22, 2021 Pol Tarres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 28, 2021 Share Postat Iulie 28, 2021 Ca sa nu stau sa citesc 20 de pagini de electronica vs T7, ceva probleme tehnice au aparut la T7 sau s-a plans mai multa lume de chestii naspa de pe la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 28, 2021 Share Postat Iulie 28, 2021 Am urmarit ce au spus pe Youtube cateva duzini de oameni cu T7 si nimeni inca nu s-a plans de probleme tehnice. Nu se stie cum rezista in timp, dar pana la 15.000km cat aveau vreo cativa nu au fost probleme de fiabilitate. Eu inca sunt in dubii intre T7 si Honda CFR300L, daca primesc o prima sa acopere diferenta iau T7, daca nu o iau merg pe Honda, pana atunci tot vad ce mai zice lumea despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Singura chestie majora este ca daca o scapi pe partea cu toba, se indoaie prinderea acesteia, care e sudata pe cadru si daca te duci la casco cu ea o considera dauna totala pentru ca e indoit cadrul, dar nu stiu daca e valabil si la noi in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Nu mai stiu, dar asta nu are subcadru? Stiu ca a fost indoit la motocicleta mea (FZ6) si a costat o gramada, dar mult mai putin decat un cadru complet (si a fost platit integral de RCA, fara comentarii). Am vazut ca exista kit de schimbare a prinderii tobei in alte puncte, evita complet problema respectiva dar costa cateva sute de euro. Poate in 2022 o sa schimbe asta direct din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Mda, am vazut si eu azi prinderea aia, e chiar dubioasa, mai ales prin faptul ca e lunga si mult iesita in afara. Ar putea sa se indoaie destul de usor, intr-adevar. Pe de alta parte, cum sa pui, frate Akra fara silencer detasabil pe varianta Rally?! Pe bune?! Ca sa nu mai spun ca in pozele importatorului apare pe Rally alta varianta de Akra, Titanium sau asa ceva cu cap de carbon iar ea de fapt vine cu inox simplu. M-am dat azi un pic pe ea si: * pus cu pingeaua pe scarita, piciorul drept al pasagerului se sprijina cu calcaiul pe toba oricum l-ai tine. * scutul ala rally are niste suduri de toata jena, strambe, aiurea... * oglinzile sunt degaba, daca chiar ai de gand sa te uiti in ele trebuie neaparat schimbate * varianta rally e doar rally, nu e touring niciun pic. Centrul de greutate al pilotului e impins atat de sus, incat te cam rogi de ea sa plonjeze in viraje pe sosea. Cu un topcase si un tankbag ar fi tragica situatia. * nu e mobra de mers zi de zi la munca. Printre altele nu prea se poate merge vara fara cizme, piciorul drept al pilotului se sprijina direct pe motor care are acolo o protectie, insuficienta azi la 45 de grade la soare. * dspr motor si frane numai de bine, desi n-am putut sa-i dau cat poate, fiind in rodaj, deci limitat pe la 6000 rpm (nu tehnic, doar recomandarea dealerului pe care am incercat sa o respect, oricat de greu mi-a fost) * saua rally e si inalta si tare, adica exact cum e mai rau pentru mine la 1.70. Noroc ca sunt obisnuit cu un singur picior jos la semafor. * tft-ul ala am inteles ca vrea sa arate ca un roadbook, dar e mahnit rau * mansoanele rally sunt marfa, iti protejeaza bataturile de pe pernutele de sub degete, dar au un grip la primele falange senzational * sa faci varianta rally fara sa dai si aripa aia suspendata sub jug mi se pare de porc. Pana si F650 gs venea acum 20 de ani cu ambele aripi... * scaritele pasagerului n-au suruburi de fixare la cauciucuri, impresia a fost ca daca le dai jos nu prea poti sa le mai pui la loc Una peste alta n-as da banii pe rally niciodata. In cazul meu, juma de buletin, varianta stoc cu saua cea mai joasa si Akra ala corect cu silencer detasabil si atat. Poate as mai pune mansoanele rally si grila de radiator metalica. La 11.000 cu echiparea asta mi se pare mult mai ok decat sa dau 13.000 pe Rally cu o gramada de chestii aiurea sau chiar naspa. Peste ceva vreme, cand exemplarul in cauza va depasi mia de km de rodaj o sa dau o tura mai lunga si osa ma hotarasc daca mobra asta imi place sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Varianta rally nu e o varianta in adevaratul sens al cuvantului. Adica e doar o culoare si accesorii din catalogul de fabrica, care in experienta mea sunt de obicei prea scumpe pentru cat de bune sunt. Adica daca vrei chestii performante gasesti la producatorii de aftermarket, nu in catalogul producatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.